داغ ترین ها :
5 دلیل مهم برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی M31

5 دلیل مهم برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی M31

چرا گلگسی M31 بخریم؟

بدون شک کمپانی سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین‌ غول‌های گوشی سازی در جهان است. سامسونگ باعرضه‌ گوشی‌های میان‌رده خوش قیمت توانسته، سهم کثیری از بازار فروش دنیا را به خود اختصاص دهد. میان‌رده‌های این شرکت از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و در عموماً در دو سری A و M عرضه می‌شوند. گوشی‌ سامسونگ گلگسی M31 یکی از محبوب‌ترین محصولاتی بوده که توسط سامسونگ معرفی و عرضه‌شده و از قیمت مناسبی برخوردار است. سامسونگ گلگسی M31 با بهره‌گیری از زبان طراحی زیبا و مشخصات باورنکردنی، توانسته توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و جایگاه خوبی را در میان کاربران بدست آورد.

گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M31
1. صفحه‌نمایش سوپرامولد (نمایشگر خیره‌کننده و چشم‌نواز)

گوشی سامسونگ گلگسی M31 از یک نمایشگر سوپرامولد با رزولوشن 1080×2340 بهره گرفته است و با تراکم پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ شارپ می‌تواند تصاویر را باکیفیت فوق‌العاده‌ای به‌نمایش دربیاورد. استفاده از پنل سوپر امولد سبب شده تا رنگ‌ها عمیق، زیبا و اغوا‌کننده نمایش داده شوند، همچنین رنگ مشکی در این پنل به عمیق‌ترین شکل‌ممکن به نمایش‌ درمی‌آید. لازم است بدانید که نمایشگرهای سوپرامولد در ذخیره انرژی نیز عملکرد بسیار خوبی دارند و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شوند.همچنین باید این نکته را هم در نظر داشت که سامسونگ تنها برندی است که در ساخت گوشی‌های میان‌رده خود از نمایشگرهای سوپرامولد استفاده می‌کند.

صفحه نمایش گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M31
2. پردازنده 8 هسته‌ای (پردازده‌ای قدرتمند، برای اجرای روانِ بازی‌های سنگین)

سامسونگ گلگسی M31 به چیپست Exynos 9611 با فناوری ساخت 10 نانومتری مجهز شده و از هشت هسته پردازشگر بهره گرفته است. پردازنده هشت هسته‌ای، حافظه گرافیکی مجزا و 8/6 گیگابایت رم سبب شده است تا این گوشی هوشمند بتواند بسیاری از برنامه‌های سنگین را اجرا کند و برای انجام بازی‌های چون پابجی موبایل، فورتنایت، آسفالت و… مناسب باشد. فناوری ساخت 10 نانومتری در این محصول به‌منزله مصرف بهینه‌تر و تولید گرما کمتر است.

پردازنده گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M31
3. دوربین چهارگانه (زیبا به تصویر بکش)

گوشی سامسونگ گلگسی M31 به ماژول دوربین چهارگانه با سنسورهای 64MP+8MP+5MP+5MP مجهز شده است. سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی توانایی ثبت عکس‌‎هایی باکیفیت خارق‌العاده‎‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین حضور لنزهای متفاوتی چون التراواید، عمق‌میدان و ماکرو به شما این اجازه را می‌دهد تا سبک‌های مختلف عکاسی را تجربه کنید و عکاسی نهایت لذت را ببرید.

دوربین گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M31
4. باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت (بی‌وقفه ادامه بده)

سامسونگ گلگسی M31 از یک باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌کند که به شما این اجازه را می‌دهد تا بی‌وقفه روز خود را ادامه بدهید و دیگر دغدغه‌ای برای از دست دادن شارژ تلفن همراه خود نداشته باشید. همچنین فناوری شارژ سریع سبب شده تا این حجم از باتری در مدت‌زمان کمتری شارژ شود.

 

 

باتری گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M31
5. اندروید ۹ و کنار رابط کاربری جدید OneUI 2.0 (هوشمند‌تر و بهینه‌تر برای راحتی روزمره)

گلکسی M31 از جدیدترین نسخه اندروید، یعنی اندروید 10 استفاده می‌کند. با‌این‌حال سامسونگ به‌ همین‌ بسنده نکرده و نسل جدید رابط کاربری خود را با نام 2.0 OneUI که بهبودهای بصری و کاربردی فراوانی داشته را در دسترس کاربرانش قرار داده است.

اندروید و رابط کاربری گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M31
جمع‌بندی

اگر به‌دنبال گوشی هوشمندی هستید که علیرغم داشتن قیمت مناسب (نه پایین)، ویژگی‌های رده‌بالایی را به شما در اختیار شما قرار بدهد، گلکسی M31 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M31

نکات مثبت و قابل توجه گوشی  M31

  • صفحه‌نمایش سوپرامولد
  • پردازنده هشت هسته‌ای
  • دوربین چهارگانه
  • باطری 6000 میلی‌آمپر ساعت
  • فناوری شارژ سریع  15W


مشخصات و قیمت گوشی M31

پردازنده اصلی- CPU

(Exynos 9611 (10nm – هشت هسته‌ای – چهار هسته‌ی 2.3 گیگاهرتز Cortex-A73 به همراه چهار هسته 1.7 گیگاهرتز Cortex-A53

پردازنده گرافیکی – GPU Mali-G72 MP3
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل
سیستم عامل Android OS, v10 – One UI 2.0
حافظه داخلی 128 گيگابايت
حافظه RAM 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. nfs3forever

    این گوشی عالیه اگه پول داشتم همین فردا میخریدم ، نه تنها نسبت به قیمتش بهترین گوشی دنیاست بلکه در حالت کلی هم یه موبایل ابر شاهکار از سامسونگ به حساب میاد .
    اگه پول گلکسی S20 FE ندارید از خیر سری ای سامسونگ گذشته ( حتی A51 و A70 ) و در خرید گلکسی M31 تردید نکنید .

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung-galaxy-m31/
ads
ads