داغ ترین ها :
سامسونگ از پردازنده گرافیکی ویژه در گوشی مخصوص بازی خود استفاده خواهد کرد

سامسونگ از پردازنده گرافیکی ویژه در گوشی مخصوص بازی خود استفاده خواهد کرد

امروزه بخشی دیگری از گوشی های هوشمند که طرفداران زیادی پیدا کرده است و کمپانی های مختلف تولید و عرضه گوشی های هوشمند به دنبال ساخت آنان هستند، گوشی گیمینگ می باشند. این مدل از گوشی به سبب هدف ساخت خود، از بالاترین رم ها و پردازنده ها بهره می برند تا بازی های با کیفیت و پر طرفدار را به خوبی اجرا کنند.

کمپانی سامسونگ نیز با هدف عقب نماندن از رقبا، قصد دارد تا در این بخش نیز فعالیت کند و گوشی هوشمند ومخصوص بازی خود را تولید و روانه بازار کند. حال خبر رسیده که سامسونگ قصد دارد تا گوشی مخصوص بازی خود را با پردازنده گرافیکی مخصوص تولید کند. بعد از تجربه موفق کمپانی اپل در زمینه استفاده از پردازنده گرافیکی مخصوص در گوشی های خود، سامسونگ نیز به این نتیجه رسیده که از پردازنده گرافیکی مخصوص خود استفاده کند.

سامسونگ گوشی مخصوص بازی

البته تا به امروز اخبار دیگری در رابطه با گوشی مخصوص بازی سامسونگ منتشر شده است. اطلاعات منتشر شده حکایت از رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارند. مانند آنچه که در گلکسی Note 9 به کار گرفته شد، این گوشی نیز از یک سیستم خنک کننده عالی بهره خواهد برد. البته کمپانی سامسونگ تا به امروز هیچ واکنشی نسبت به اخبار منتشر شده نداشته و صحت این اخبار تائید یا رد نکرده است ولی با توجه به اخبار، اگر این کمپانی از پردازنده گرافیکی جدیدی در این محصول استفاده کند، می تواند فروش محصول خود را نسبت به دیگر گوشی های مخصوص بازی، افزایش دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung-gaming-phone-custom-gpu/
ads
ads