داغ ترین ها :
همه آنچه از رویداد معرفی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 می‌دانیم

همه آنچه از رویداد معرفی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 می‌دانیم

سامسونگ در تاریخ ۱۹ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به‌وقت ایران، رویداد گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) خود را برگزار می‌کند. در این رویداد دو گوشی تا شدنی این شرکت که گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 نام دارند، در کنار گلکسی واچ 4 و هدفون‌های بی‌سیم جدید معرفی می‌شوند. اگر مثل ما برای دیدن این مراسم هیجان‌زده شده‌اید و نمی‌توانید تا آن زمان صبر کنید، ما در این مطلب به بیان هر چیزی که از این مراسم سامسونگ می‌دانیم پرداختیم. پس با ما همراه باشید.

کاملترین لیست قیمت روز گوشی را در سایت تکنولایف ببنید؛ ما جدیدترین‌ها را به بهترین قیمت ارائه می‌کنیم.

خبری از نوت جدید نیست

برخلاف سال‌های گذشته که همیشه گوشی‌های سری گلکسی نوت در فصل تابستان معرفی می‌شدند، امسال خبری از گوشی نوت جدید نیست. سامسونگ در مراسم چند روز دیگر خود می‌خواهد از گوشی‌های تاشدنی جدید خودش رونمایی کند. در کنار این گوشی‌ها هم یکسری محصول هیجان‌انگیز دیگر هم معرفی می‌شوند.

حتما می‌خواهید بدانید که این مراسم را از کجا می‌توان تماشا کرد. سامسونگ این امکان را فراهم کرده تا علاقه‌مندان بتوانند مراسم Galaxy Unpacked را از سایت این شرکت مشاهده کنند. البته می‌توانید به کانال یوتیوب این شرکت هم سر بزنید.

گلکسی زد فولد 3 ؛ این گوشی سامسونگ سر و صدا به‌پا می‌کند

یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌هایی که سامسونگ آن را در مراسم چند روز آینده خود معرفی می‌کند، گوشی گلکسی زد فولد 3 خواهد بود. تا این لحظه هم شایعات بسیار زیادی درباره Galaxy Z Fold 3 منتشر شده و حتی تصاویر مختلفی هم از آن لو رفته است. شایعات می‌گویند که دوربین سلفی این گوشی سامسونگ زیر صفحه‌نمایش ۷٫۶ اینچی قرار گرفته که اتفاق بسیار جالبی به نظر می‌رسد. با توجه به شایعات نرخ نوسازی صفحه‌نمایش این گوشی به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و حتی از قلم هم پشتیبانی می‌کند. همچنین مشخص شده که این گوشی هوشمند با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ راهی بازار می‌شود. این گوشی یک صفحه‌نمایش خارجی هم خواهد داشت که به‌احتمال زیاد اندازه آن ۶٫۲ اینچ خواهد بود. برخی شایعات می‌گویند که با گوشی نسبتا سنگینی سروکار داریم که وزن آن به ۲۶۹ گرم می‌رسد.

گوشی گلکسی زد فولد 3

تصویر احتمالی از گلکسی زد فولد 3

درباره قیمت گلکسی زد فولد 3 هم اطلاعات جالبی منتشر شده. در این اطلاعات گفته شده که گوشی زد فولد 3 نزدیک به ۲۰ درصد در مقایسه با مدل قبلی ارزان‌تر خواهد بود و احتمالا با قیمت ۱۵۹۹ دلار راهی بازار شود. گوشی زد فولد 2 با قیمت ۱۹۹۹ دلار راهی بازار شده بود که یکی از گران‌ترین گوشی‌های بازار بود. شایعات می‌گویند که مدل ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۲۰۰۹ یورو و مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن با قیمت ۲۰۹۹ یورو راهی بازار می‌شود.

باتری این گوشی هوشمند هم به‌احتمال زیاد ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و می‌تواند نزدیک به ۱۰ ساعت گوشی را روشن نگه دارد. بعید نیست سامسونگ این گوشی را با شارژر ۲۵ واتی راهی بازار کند.

سه دوربین پشت روی این گوشی دیده می‌شود. البته شایعه شده که سامسونگ دوربین‌های این گوشی را با همکاری شرکت Olympus ساخته است. یک دوربین پشت از حسگر تله‌فتو استفاده می‌کند. حسگر بعدی واید خواهد بود و حسگر سوم هم اولتراواید است. هر سه حسگر ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود و قابلیت فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارند.

دور دوربین سلفی برای این گوشی در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها روی یک ناچ حفره‌ای قرار گرفته و حسگر ۱۰ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی دوم که زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد.

گلسی زد فلیپ 3 ؛ ستاره گوشی‌های سامسونگ

دیروز اطلاعات کاملی از گوشی زد فلیپ 3 لو رفت که می‌توانید آن‌ها را در تکنولایف مطالعه کنید. این گوشی سامسونگ هم به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ مجهز شده و دو دوربین پشت دارد که هر دو به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. صفحه‌نمایش این گوشی در حالت باز به ۶٫۷ اینچ می‌رسد و با توجه به شایعات وضوح تصویر آن ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ پیکسل است. نرخ نوسازی صفحه‌نمایش به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این گوشی تا شدنی سامسونگ یک صفحه‌نمایش خارجی هم دارد. صفحه‌نمایشی کوچک که وضوح تصویر آن به ۲۶۰ در ۵۱۲ پیکسل می‌رسد. با توجه به شایعات این گوشی ۸ گیگابایت رم خواهد داشت و در دو مدل راهی بازار می‌شود که ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند. در اطلاعات لو رفته از این گوشی به ظرفیت باتری هم اشاره شده است. به نظر می‌رسد سامسونگ از باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی جدید خودش استفاده کرده است.

گوشی گلکسی زد فلیپ 3

ظاهر نهایی گوشی گلکسی زد فلیپ 3

 

 

گلکسی واچ 4 ؛ بیشتر از همیشه سلامت باشید

ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 هم می‌تواند یکی دیگر از محصولات هیجان‌انگیز سامسونگ باشد که در مراسم چهارشنبه رونمایی می‌شود. گلکسی واچ 4 در مقایسه با گلکسی واچ 3 تغییرات زیادی خواهد داشت. سامسونگ قبلا اعلام کرده بود که سیستم‌عامل گلکسی واچ جدید این شرکت One UI Watch نام خواهد داشت که بر پایه سیستم عامل War OS 3 ساخته شده است.

اما به تازگی اطلاعات جدیدتری هم از این ساعت هوشمند فاش شده است. در این شایعات گفته شده که گلکسی واچ 4 به تراشه اگزینوس W920 مجهز شده که یک تراشه ۵ نانومتری به‌حساب می‌آید. برای این ساعت هوشمند سامسونگ از ۱٫۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. در بخش دیگری از شایعات منتشر شده به این موضوع اشاره شده که گلکسی واچ ۴ در دو یا سه مدل راهی بازار می‌شود. تصاویر زیر به خوبی به جزئیات این چند مدل از ساعت گلکسی واچ 4 اشاره می‌کنند. در این تصویر به ظرفیت باتری هم اشاره شده است.

مشخصات گلکسی واچ 4

مشخصات احتمالی گلکسی واچ 4

در تصویر دیگر به‌ظاهر رابط کاربری One UI Watch اشاره شده است. براساس اطلاعات منتشر شده این رابط کاربری به شکل پیش فرض از حسگر تشخیص خواب، حسگر تشخیص میزان اکسیژن خون بهره می‌برد. موضوع جالب اینجاست که این دو ویژگی فعلا روی سیستم‌عامل Wear OS وجود ندارند.

رابط کاربری گلکسی واچ 4

ظاهر رابط کاربری One UI Watch گلکسی واچ 4

این ساعت هوشمند ویژگی دیگری هم دارد که به‌احتمال زیاد می‌تواند ماهیچه‌ها، میزان چربی بافت بدن و جرم بدن، BMI و میزان آب بدن را اندازه گیری کند. برای اطلاع از موجودی و قیمت گلکسی واچ 4 می‌توانید صفحه ساعت هوشمند سامسونگ را دنبال کنید.

ویژگی‌های سلامتی جدید در گلکسی واچ 4

اضافه شدن حسگرها و ویژگی‌های سلامتی جدید به گلکسی واچ 4

گلکسی بادز 2 ؛ لذت گوش دادن به موسیقی را افزایش دهید

گلکسی بادز 2 هم یکی دیگر از محصولات هیجان‌انگیز سامسونگ خواهد بود. گلکسی بادز 2 در حال حاضر با شماره مدل SM-R177 شناخته می‌شود. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که گلکسی بادز با شماره مدل SM-R170 و گلکسی بادز پلاس هم با شماره مدل SM-R175 راهی بازار شده بودند. شایعات می‌گویند که قیمت این محصول چیزی بین ۹۹ تا ۱۹۹ دلار خواهد بود. البته یکسری از شایعات می‌گویند که قیمت این محصول حتی بین ۲۱۳ دلار یا ۲۳۷ دلار قرار می‌گیرد.

گلکسی بادز 2 در رنگ‌های مختلف راهی بازار می‌شود.

مدل‌های مختلف گلکسی بادز 2

Galaxy Buds 2 به‌احتمال زیاد از ویژگی ANC با حذف صدای مزاحم محیط فعال بهره می‌برد. به‌احتمال زیاد باتری در نظر گرفته شده برای این هدفون بی‌سیم باعث می‌شود که بتوانید نزدیک به ۲۰ ساعت با آن کار کنید. خود هدفون‌ها با ویژگی حذف صدای مزاحم محیط فعال می‌توانند نزدیک به ۵ ساعت کار کنند و کیسی که به همراه آن‌ها عرضه می‌شود، امکان استفاده ۱۳ ساعت دیگر را به برای کاربران فراهم می‌کند. اگر ویژگی حذف صدای مزاحم محیط فعال را غیرفعال کنید، هر هدفون نزدیک به ۸ ساعت کار خواهد کرد و با استفاده از کیس می‌توانید ۲۰ ساعت دیگر با آن‌ها موسیقی گوش کنید. شایعات می‌گویند که گلکسی بادز ۲ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

رنگ های گلکسی بادز 2

گلکسی بادز 2 در رنگ‌های مختلف

در میان اطلاعات فاش شده از گلکسی بادز ۲ می‌توانیم به استفاده از ووفرهای ۱۱ میلی‌متری و توییترهای ۶٫۵ میلی‌متری اشاره کنیم. حتی مشخص شده که این هدفون‌ها از گواهی IPX7 هم بهره می‌برند. این استاندارد باعث می‌شود که بتوانید به مدت ۳۰ دقیقه و تا عمق یک متری از این محصول استفاده کنید.

شایعات می‌گویند که این محصول از ویژگی صدای سامسونگ ۳۶۰ پشتیبانی می‌کند. این ویژگی چیزی شبیه به صدای فضایی اپل می‌ماند که البته قبلا هم روی گلکسی بادز پرو دیده بودیم. این ویژگی می‌تواند صدای سه‌بعدی فراگیر را پیش روی کاربران قرار دهد. شما عزیزان می‌توانید به محض موجود شدن گلکسی بادز 2 آن را روی صفحه هندزفری سامسونگ مشاهده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung-unpacked-event-for-galaxy-z-fold-3-and-z-flip-3/
ads
ads