داغ ترین ها :
سامسونگ دو گوشی جدید را به خانواده A اضافه خواهند کرد

سامسونگ دو گوشی جدید را به خانواده A اضافه خواهند کرد

خانواده A از کمپانی سامسونگ به زودی دو عضو جدید را در بین خود خواهند دید. اولین گوشی که در تاریخ 11 اکتبر معرفی خواهد شد، گلکسی A9 نام دارد که از چیپست اسنپدراگون 710 قدرت می گیرد. اما گوشی دیگری که توسط این کمپانی در اینده ای نزدیک معرفی خواهد شد، سامسونگ گلکسی A7 2018 نام دارد.

گلکسی A

امروز تصویری از قسمت پشتی قاب این گوشی منتشر گردید که خبر از سه گانه بودن دوربین پشت می دهد. اگر این موضوع صحت داشته باشد و کمپانی این گوشی را با دوربین سه گانه معرفی کند، گلکسی A7 2018 اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که از دوربین سه گانه استفاده می کند. البته در رابطه با کارکرد لنز های  هیچ اطلاعی در دسترس نیست ولی پیش بینی می شود که از لنز تِلِ فوتو در این محصول استفاده شود که کیفیتsa عکسبرداری مدل Bookeh و عکسبرداری در حالت زوم را تقویت می کند.

مشخصات و قیمت تمام گوشی های سامسونگ را یکجا ببنید: قیمت گوشی موبایل سامسونگ

اما در خبری دیگر شاهد عکس های جدیدتری از این گوشی بودیم که موسوم به رندر می باشند و عکس های تبلیغاتی هستند. عکس های رندر، تمامی اطلاعات قبلی را تائید می کند اما همچنان اثری از اسکنر اثر انگشت دیده نمی شود و احتمالا از اسکنر چهره در این گوشی استفاده شده است. صفحه نمایش این گوشی از مدل ناچ نبوده ولی عکس ها نشان می دهند که صفحه نمایش درصد بالایی از قاب را اشغال کرده است. دوربین جلوی این بر خلاف دوربین پشتی، تک گانه می باشد.

در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری در رابطه با این گوشی در دسترس نیست ولی این امیدواری وجود دارد تا سامسونگ در آینده ای نزدیک این گوشی هوشمند را معرفی کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung_adding_2_model_to_the_a_series/
ads
ads