داغ ترین ها :
اولین گوشی سامسونگ با دوربین سه گانه معرفی شد

اولین گوشی سامسونگ با دوربین سه گانه معرفی شد

کمپانی سامسونگ در کنار تولید و عرضه خانواده S و Note، گروهی دیگر از گوشی ها را برای خانواده های دیگر تولید و عرضه می کند که گوشی های این خانواده ها در سه رنج بالارده و میان رده و پایین رده قرار می گیرند. خانواده A یکی از همین سری ها است که سامسونگ گوشی جدیدی را با نام گلکسی A7 2018 به گوشی های قبلی این خانواده اضافه کرده است. قیمت گوشی های سامسونگ را در سایت تکنولایف مشاهده کنید.

اولین گوشی سامسونگ با دوربین سه گانه

 

گوی هوشمند گلکسی A7 2018 از قابلیت ها و ویژگی های مناسبی بهره می برد که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد. صفحه نمایش این گوشی از جنس Super AMOLED و در سایز 6.0 اینچ می باشد که این گوشی را در خانواده فبلت ها جای می دهد. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 2220×1080 پیکسل بوده و تراکم آن 411 پیکسل بر اینچ می باشد. با نگاه به قسمت جلویی قاب در می یابیم که صفحه نمایش این گوشی از مدل ناچ نیست ولی با توجه به طراحی، صفحه نمایش درصد بالایی از قاب را اشغال کرده است.

گلکسی A7 سامسونگ

 

اما در بخش سخت افزاری نیز مانند بخش نرم افزاری شاهد قابلیت های خوبی هستیم. در کمال تعجب نامی از چیپست این گوشی مطرح نشده است ولی می دانیم که پردازنده این گوشی هشت هسته ای با قدرت 2.2 گیگاهرتز می باشد. در طرفی دیگر شاهد دو مدل حافظه داخلی و رم هستیم. قدرت های 4 و 6 گیگابایتی و حافظه های 64 و 128 گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده اند.

گوشی هوشمند گلکسی A7 2018 اولین گوشی کمپانی سامسونگ خواهد بود که از دوربین سه گانه بهره می برد. برای قسمت پشتی قاب، دوربین سه گانه با سنسور های 24 و 8 و 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. اما در قسمت جلویی با اینکه دوربین تک گانه می باشد ولی یک سنسور 24 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که کیفیت عکسبرداری سلفی مناسبی را رقم می زند.

در رابطه با دیگر ویژگی های این گوشی می توان بهره بردن از گواهینامه IP68 و اسکنر اثر انگشت در قسمت کناره قاب اشاره کرد. باتری این گوشی هوشمند 3300 میلی آمپر می باشد و این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی، قرمز و صورتی و در ماه اکتبر در بازار عرضه خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung_galaxy_a7_2018_announced__triple_camera_and_super_amoled_display/
ads
ads