داغ ترین ها :
درز اطلاعات از گوشی جدید سامسونگ با نام گلکسی P30

درز اطلاعات از گوشی جدید سامسونگ با نام گلکسی P30

چندی پیش اطلاعاتی منتسب به یک گوشی هوشمند جدید از کمپانی سامسونگ منتشر گردید که حکایت از آن داشت که سامسونگ یک گوشی دیگر را نیز در سال 2018 جدا از گوشی هایی که تا پایان 2018 قرار معرفی دارند، معرفی می کند. هیچ نامی از این گوشی سامسونگ به میان نیامده است و فقط نام P30 برای آن ذکر شده که نام مستعار این گوشی خواهد بود.

گوشی گلکسی p30

البته این نکته حائز اهمیت بوده که سامسونگ در تاریخ 11 اکتبر گوشی جدیدی را معرفی می کند ولی احتمال آنکه آن گوشی P30 باشد بسیار پایین است ولی باز هم نمی توان نام این گوشی را از لیست نامزد های معرفی خط زد. با نگاه با تصاویر منتشر شده در می یابیم که سامسونگ از دو سنسور برای قسمت پشتی این گوشی هوشمند استفاده کرده است که جایگاه آن ها در گوشه بالایی سمت چپ این گوشی است.

اسکنر اثر انگشت این گوشی هوشمند در قسمت پشتی و مرکزی قاب بکار گرفته شده است که به نظر می آید جایگاه مناسبی است. در قسمت جلویی قاب علاوه بر صفحه نمایش که به نظر می آید از نوع OLED باشد یک سنسور دوربین نیز دیده می شود ولی نمی توان به صورت قطعی تائید کرد که دوربین سلفی این گوشی تک گانه است. با توجه به طراحی، صفحه نمایش درصد بالایی از قاب را اشغال کرده است و سامسونگ بر خلاف بیشتر کمپانی ها در مقابل استفاده از صفحه نمایش ناچ مقاومت می کند.

در اخباری دیگر در رابطه با این گوشی، شایعه شده است که این گوشی از چیپست اسنپدراگون 660 یا اسنپدراگون 670 قدرت می گیرد و رم آن 6 گیگابایت و حافظه داخلی آن در دو مدل 64 و 128 گیگابایت خواهد بود. به احتمال فراوان این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید 8.1 Oreo استفاده کند. اما کارشناسان حدس می زنند که این گوشی از خانواده A کمپانی سامسونگ بوده و با نام گلکسی A6s معرفی شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung_galaxy_p30/
ads
ads