داغ ترین ها :
S10، اولین گوشی سامسونگ با اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش

S10، اولین گوشی سامسونگ با اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش

گوشی هوشمند گلکسی S10، پرچمدار سال 2019 سامسونگ خواهد بود و از همین حالا باید منتظر درز اخبار و اطلاعات زیادی در رابطه با این گوشی باشیم، مانند گوشی های گلکسی S9 و Note 9 که تا یک ساعت قبل از معرفی نیز اطلاعات در رابطه با آنها درز پیدا می کرد. حالا نیز اخباری در رابطه با گوشی هوشمند گلکسی S10 در فضای رسانه ای منتشر شده که برای شما شرح می دهیم.

سامسونگ

اخبار منتشر حکایت از آن دارند که سامسونگ قصد دارد تا برای اولین با از اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش استفاده کند و به احتمال فراوان گلکسی S10 اولین گوشی این کمپانی خواهد بود که از آخرین مدل اسکنر های التراسونیک کوالکام، استفاده می کند.  اسکنر التراسونیک اثر انگشت به زیر صفحه نمایش متصل خواهد شد و نیاز به یک صفحه نمایش بسیار شفاف دارد تا به راحتی انگشت کاربر را اسکن کند.

قیمت گوشی سامسونگ را فقط در سایت تکنولایف ببنید و از تخفیف های روزانه ما بهره‌مند شوید.

 

 

 

اثر انگشت سامسونگ

خبر مذکور از کشور تایوان منتشر شده است و همچنین این منبع اعلام می کند که این مدل از اسکنر اثر انگشت، انگشتان کاربر را به صورت سه بعدی آنالیز می کند و سپس در صورت تائید، اجازه استفاده به کاربر را خواهد داد. اما با توجه به اخباری که پیشتر در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر گردیده بود مبنی بر آنکه دو مدل از سه مدل گوشی گلکسی S10 از اسکنر اثر انگشت بهره می برند، به نظر می آید این دو مدل اصلی از فناوی اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش استفاده کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung_galaxy_s10_to_use_qualcomms_thirdgen_ultrasonic_fingerprint_readers/
ads
ads