داغ ترین ها :
شان پن مستندی درباره حمله روسیه به اوکراین می‌سازد

شان پن مستندی درباره حمله روسیه به اوکراین می‌سازد

شان پن (Sean Penn) بازیگر معروف فیلم‌هایی نظیر Mystic River و Milk، در حال ساخت مستندی درباره حمله روسیه به اوکراین است. این مستند با کمک Vice Studios ساخته خواهد شد. این هنرپیشه و کارگردان و فعال حقوق بشر که سابقه دریافت جایزه اسکار را نیز در کارنامه دارد، وارد خاک کیف شده تا اتفاقات را ضبط کند. در ادامه این خبر با تکنولایف همراه باشید.

شان پن با همکاری Vice Studios وارد خاک اوکراین شده تا مستندی درباره تهاجم نیروهای روس به خاک این کشور بسازد. Vice Studios در ساخت این مستند با Vice World News و Endeavor Content همکاری خواهد کرد.

دفتر ریاست جمهوری اوکراین در روز پنج‌شنبه در فیسبوک بیانیه‌ای درباره حضور پن در خاک اوکراین منتشر کرد و اقدام او را مورد تعریف و تمجید قرار داد. در این بیانیه نوشته شده است:

این کارگردان (شان پن) با هدف خاصی به کیف آمده و قرار است همه اتفاقاتی که در حال حاضر در اوکراین در حال وقوع است را ضبط کند و حقایق مربوط به هجوم روسیه به کشورمان را به جهانیان بگوید. شان پن از جمله افرادی است که امروز در داخل اوکراین از اوکراین حمایت می‌کنند. کشور ما به خاطر به نمایش گذاشتن چنین شجاعت و صداقتی، قدردان او است.

شان پن مستندی درباره حمله روسیه به اوکراین می‌سازد

در این بیانیه اشاره شد که این بازیگر پیش‌تر، در ماه نوامبر سال 2021، از این کشور بازدید کرده بوده تا مقدمات ساخت مستند را آماده کند. همچنین مشخص شده که دیروز شان پین در دفتر ریاست جمهوری حاضر شده و در یک نشست خبری شرکت کرده است. او همچنین با خبرنگاران و نظامیان به گفتگو پرداخته است. در ادامه بیانیه نوشته شده که:

شان پن شجاعتی را از خود به نمایش گذاشته که بسیاری از افراد دیگر، از جمله سیاستمداران غربی، فاقد آن هستند. هر چه افرادی با این خصوصیات که دوست واقعی اوکراین هستند و دغدغه حمایت از آزادی را دارند بیشتر شوند، متوقف کردن حمله خیانت‌آمیر روسیه زودتر ممکن می‌شود.

پن یکی از افرادی است که تجربه حضور در مناطقی که دچار درگیری هستند و با فجایع مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند را دارد. این بازیگر برنده جایزه اسکار در هائیتی نیز حضور پیدا کرده بود. در سال 2010 بود که در این کشور یک زلزله 7 ریشتری رخ داد و فجایع زیادی را به بار آورد. پن به هائیتی رفته بود و شاهد عواقب این اتفاق بود و کمک‌های زیادی را ارائه داد. این مستند با نام Citizen Penn در سال 2020 توسط Discovery+ پخش شد. همچنین پن پس از توفان کاترینا در سال 2005 به نیو اورلینز سفر کرد و در عملیات امداد و نجات شرکت کرد. سازمان غیر انتفاعی این بازیگر به نام Community Organized Relief Effort یا به اختصار CORE که در واکنش به زلزله هائیتی تاسیس شد، در زمان شیوع ویروس کووید 19 در آمریکا نیز اقدامات مختلفی را صورت داد.

این بود خبر ساخت مستندی درباره حمله روسیه به اوکراین توسط شان پین. نظر شما درباره این اقدام شان پین چیست؟ درباره تهاجم نیروهای روس به خاک اوکراین چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Hollywood Reporter

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/sean-penn-ukraine-war/
ads
ads