داغ ترین ها :
بازی Sifu توانست به فروش میلیونی برسد

بازی Sifu توانست به فروش میلیونی برسد

بازی Sifu توانست به فروش میلیونی برسد و استودیو سازنده نیز به رکوردهایی که این اثر به جای گذاشته اشاره کرد. استودیو Sloclap تایید کرد که بازیکنان این بازی را از زمان انتشار تاکنون بیش از 10 میلیون ساعت تجربه کرده‌اند و بالغ بر 150 هزار نفر توانسته‌اند باس (Boss) آخر را شکست دهند. در ادامه خبر همراه تکنولایف باشید.

 

لیست قیمت انواع پلی استیشن‌های سونی را در سایت تکنولایف ببنید: پلی استیشن 5

 

استودیو Sloclap  اعلام کرد که بازی سی‌فو به فروش یک میلیون نسخه‌ای رسیده است. این بازی در تاریخ 8 فوریه (19 بهمن ماه) روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سمت منتقدین دریافت کند. این اثر در سه روز اول انتشار توانست بیش از 500 هزار نسخه بفروشد. شما از اینجا می‌توانید ویدیویی را ببینید که در آن به افتخارات کسب شده توسط این بازی اشاره شده است.

بر اساس گفته‌های استودیو Sloclap، بازیکنان از زمان عرضه تا به حال بیش از 10 میلیون ساعت این اثر را بازی کرده‌اند. همچنین اطلاعات حاکی از آن است که بالای 45 درصد کاربران مرحله دوم بازی را پشت سر گذاشته‌اند و بالغ بر 150 هزار نفر از آن‌ها توانسته‌اند در باس فایت (Boss Fight) آخر پیروز شوند. پیر تارنو (Pierre Tarno)، تهیه‌کننده اجرایی استودیو Sloclap، در رابطه با بازی Sifu گفت:

ما از استقبال بازیکنان و رسانه‌ها از بازی سی‌فو به شدت هیجان‌زده شدیم. ما یک اثر قابل توجه و اکشن با محوریت کونگ فو خلق کردیم که بتواند به فیلم‌های مورد علاقه‌مان با موضوع کونگ فو ادای دین کند. ما از طرفداران‌مان در سراسر دنیا تشکر می‌کنیم، اما به طور ویژه به خاطر استقبال باورنکردنی بازی در چین سپاسگزاریم. معیارهای داخلی ما برای موفقیت این بود که بازی در آن جا چه قدر خوب ظاهر می‌شود و می‌دانیم بخش زیادی از فروش خارج از آمریکای شمالی‌مان مربوط به مخاطبان چینی‌مان می‌شود و نقدهای خوبی که از سمت چینی‌ها دریافت کردیم برای‌مان اهمیت خیلی زیادی داشت.

بازی Sifu به احتمال زیاد در ماه جاری میلادی با اولین به روز رسانی بزرگ‌اش، قابلیت‌های تازه‌ای دریافت می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به اضافه شدن گزینه‌های مختلف مربوط به درجه سختی اشاره کرد. کسانی که نسخه Deluxe Edition را تهیه کرده‌اند نیز لباس‌های جدید برای کاراکترشان دریافت خواهند کرد. سازندگان به خاطر درخواست‌های مکرر طرفداران تصمیم گرفته‌اند در آینده لباس‌های بیشتری را به بازی اضافه کنند. برای اطلاع از محتواهای جدید و آپدیت‌های آینده این اثر گوش به زنگ باشید.

این بود خبر فروش یک میلیون نسخه‌ای بازی Sifu. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا از تجربه آن لذت برده‌اید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

بیشتر بخوانید:
بهترین بازی های PS4 2022

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/sifu-sales-hit-1-million/
ads
ads