داغ ترین ها :
سونی اکسپریا ace 2 با اسنپ دراگون 690 می‌آید

سونی اکسپریا ace 2 با اسنپ دراگون 690 می‌آید

انتظار می‌رفت که سونی سه گوشی پرچمدار از جمله Xperia 1 III، Xperia 10 III Midranger و گوشی ارزان قیمت Xperia L5 را در ماه فوریه معرفی کند. در ماه ژانویه استیو همرستوفر، خبره معتبر (معروف به Onleaks) رندرهای CAD تلفن Xperia دیگر را به اشتراک گذاشته بود. در آن زمان آن را Xperia Compact لقب دادند. اطلاعات تازه به اشتراک گذاشته شده توسط Android Next نشان می‌دهد که با نام Xperia Ace 2 در ژاپن عرضه خواهد شد که انتظار می‌رود این دستگاه به عنوان جانشین Xperia Ace که در ماه مه 2019 شروع به کار کرد، وارد بازار شود. در ادامه با تکنولایف همراه باشید تا در رابطه با این خبر به اطلاعات بیشتری دست یابید.

سونی اکسپریا Ace 2

طبق نشریه Weibo  که به اطلاعات مربوط استناد می‌کند، Xperia Ace 2 فقط از طریق اپراتور Docomo در دسترس خواهد بود. از این رو انتظار می‌رود که شاهد عرضه محدودی در این کشور باشیم. همان‌طور که Xperia Ace فقط در ژاپن در دسترس بود، Xperia Ace 2 نیز بعید است که در بازارهای خارج از بازار داخلی به فروش برسد.

Xperia Ace 2 یک تلفن هوشمند کوچک در اندازه جمع و جور خواهد بود که ممکن است از یک صفحه نمایش 5/5 اینچ بهره ببرد. به علاوه رندرهای CAD این گوشی نشان داده است که این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر ناچ قطره آب برای دوربین سلفی می‌باشد. پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز دارای یک ماژول دوربین عمودی است که شامل یک فلاش LED و دو دوربین می‌باشد.

سونی اکسپریا ace 2

همچنین Xperia Ace 2 دارای اسکنر اثر انگشت رو به پهلو بر روی بدنه دستگاه است. به غیر از دکمه تنظیم صدا و اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار، لبه سمت راست تلفن دکمه دیگری نیز دارد که می‌تواند یک دکمه اختصاصی برای دسترسی به دستیار صوتی باشد. این گوشی هوشمند از درگاه USB-C و جک صوتی 5/3 میلی‌متری بهره می‌برد. علاوه بر آن در این نشریه آمده است که Xperia Ace 2 دستگاهی 5G است که از چیپست اسنپ دراگون 690 پشتیبانی می‌کند. اطلاعاتی که در ژانویه منتشر شد، نشان داد که ممکن است از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی نیز برخوردار باشد.

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید در مطالب فوق اطلاعاتی در رابطه با گوشی هوشمند سونی Xperia Ace 2 در اختیارتان قرار دادیم. در صورتی که تمایل دارید به اطلاعات بییشتری از گوشی‌های هوشمند سونی دست یابید، پیشنهاد می‌کنیم وارد سایت تکنولایف به نشانی https://www.technolife.ir/ شوید و مقاله‌های مرتبط را مورد بررسی قرار دهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. حسام

    ببخشید من گوشی سونی اکسپریا دارم شروع مجدد رو زدم اما دیگه خاموش نشد و همین طوری مونده ممنون میشم سریع کمکم کنید

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حسام

      سلام وقت بخیر دکمه پاور + ولوم بالا + ولوم پایین رو همزمان نگه دارید تا گوشی ریستارت بشه بعد رها کنید موفق باشید
      1. حسام

        پاسخ به احسان نیک پی

        خیلی ممنون فقط بعضی وقت ها یهو خاموش میشه
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به حسام

          سلام وقت بخیر شاید مشکل نرم افزاری هست در صورت امکان گوشی رو ریست فکتوری کنید موفق باشید
          1. حسام

            پاسخ به احسان نیک پی

            سلام بازم من همیشه سوال دارم الان گوشیم خاموش شد اما دیگه روش نشد به شارژ هست ولی شارژم نمی شه
            1. احسان نیک پی

              پاسخ به حسام

              سلام وقت بخیر به یک تعمیرکار مراجعه کنید موفق باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/sony-xperia-ace-2-processor/
ads
ads