داغ ترین ها :
اکسپریا XZ3 بهترین صفحه نمایش را در بین پرچمداران دارد

اکسپریا XZ3 بهترین صفحه نمایش را در بین پرچمداران دارد

وبسایت تحقیقاتی Strategy Analytics نظرسنجی جامعی را از چندین کاربر به عمل آورده تا بتواند بر اساس نظرات آنها گوشی هوشمندی که بهترین صفحه نمایش دارد را انتخاب کند. از این آزمون سخت که در آن 6 گوشی اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ3 از سونی، گلکسی S9 از سامسونگ، آیفون X از اپل، گوشی V30 از ال جی و P20 از هواوی شرکت داشتند، این گوشی اکسپریا XZ3 بود که توانست نظر کاربران را بیشتر از سایرین به خود جلب کند.

این رقابت از بین شش گوشی نامبرده در روزهای 21 تا 23 ماه اوت در انگلستان به عمل آمد که 202 مشتری توانستند نظر خود را در مورد بهترین صفحه نمایش اعلام کنند. شرایط مسابقه به صورتی بود که چند تصویر و ویدئوهای مشترک در هر شش دستگاه در حالت روشنایی 100% نمایش داده شد. مشتریان باید با در نظر گرفتن معیارهای مختلف مثل پویایی تصویر، وضوح، روشنایی، کنتراست و واقعی بودن رنگ ها نظر خود را اعلام کنند.

پرچمداران امسال در بازار به چه قیمتی فروخته می شوند؟ قیمت روز گوشی موبایل

در این رقابت، اکسپریا XZ3 از سونی توانست در هر 5 مرحله، بیشترین رای را به خود اختصاص دهد. در مجموع هم از بین 5 معیار در نظر گرفته شده، اکسپریا XZ3 از سونی با دریافت 70 درصد نظرات به خود، با اختلاف بسیار زیاد نسبت به دیگر گوشی های حاضر در این مسابقه در رده نخست قرار گرفت. اکسپریا XZ3 اولین اسمارت فون از سونی است که به صفحه نمایش OLED مجهز شده که در همین شروع توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

بهترین صفحه نمایش

نمودار مقایسه روشنایی و وضوح

نمودار مقایسه کیفیت رنگ صفحه نمایش گوشی های پرچمدار

نمودار مقایسه کنتراست صفحه نمایش گوشی های پرچمدار

ویبرانسی صفحه نمایش

بهترین عملکرد کلی صفحه نمایش در بین گوشی های 2018

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/sony_xperia_xz3_has_the_best_display/
ads
ads