داغ ترین ها :
صداپیشه‌های انیمیشن ماریو مشخص شدند

صداپیشه‌های انیمیشن ماریو مشخص شدند

همه ما ماریو (Mario) را می‌شناسیم و خیلی از ما به لطف این کاراکتر با جهان بازی‌های ویدیویی آشنا شده‌ایم. حالا قرار است انیمیشنی با اقتباس از این شخصیت ساخته شود. اخیرا نیز صداپیشه‌های کاراکترهای مختلف این انیمیشن مشخص شده‌اند. اگر می‌خواهید بدانید چه کسانی صداپیشه شخصیت‌های انیمیشن ماریو هستند، در ادامه با تکنولایف همراه باشید. قیمت روز موبایل را می توانید در سایت ما بررسی کنید.

همین چند شب پیش در رویداد Nintendo Direct اعلام شد که یک انیمیشن بلند با اقتباس از دنیای ماریو در حال ساخت است. شیگرو میاموتو (Miyamoto Shigeru)، طراح معروف بازی‌های ویدیویی، در اینن مراسم اطلاعات مختلفی را درباره این انیمیشن با طرفداران به اشتراک گذاشت. انیمیشن Super Mario Bros قرار است با همکاری استودیو فیلم‌سازی آمریکایی Illumination ساخته شود. این انیمیشن در تاریخ 21 دسامبر سال 2022 (30 آذر ماه 1401) در آمریکای شمالی اکران شود. البته هنوز تاریخ اکران آن در ژاپن، اروپا و دیگر مارکت‌ها مشخص نشده است.

صدا پیشه‌های انیمیشن Super Mario Bros چه کسانی هستند؟

در انیمیشن Super Mario Bros قرار است کریس پرت (Chris Pratt) در نقش ماریو صداپیشگی کند. ما کریس پرت را بیشتر با ایفای نقش استار لرد (Star-Lord) در فیلم Guardians of the Galaxy از دنیای سینمایی مارول می‌شناسیم.

در کنار او آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) نیز در نقش پرنسس پیچ (Princess Peach) گویندگی خواهد کرد. آنیا تیلور جوی نیز اخیرا با نقش‌آفرینی در مینی سریال The Queen’s Gambit به شهرت زیادی رسیده است.

از دیگر صداپیشگان این انیمیشن می‌توان به چارلی دی (Charlie Day) در نقش لوئیجی (Luigi)& جک بلک (Jack Black) در نقش باوزر (Jack Black)، کیگان مایکل کی (Keegan-Michael Key) در نقش تود (Toad)، ست روگن (Seth Rogen) در نقش دانکی کونگ (Donkey Kong)، فرد آرمیسن (Fred Armisen) در نقش کرنکی کونگ (Cranky Kong)، کوین میشل ریچاردسون (Kevin Michael Richardson) در نقش Kamek و سباستین منیسکلکو (Sebastian Maniscalco) در نقش Spike اشاره کرد.

قابل ذکر است که شرکت یونیورسال (Universal) که مالک استودیو Illumination است، قائدتا ناشر اصلی انیمیشن ماریو خواهد بود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/super-mario-bros-voice-cast/
ads
ads