داغ ترین ها :
سامسونگ از Super UTG مقاوم‌تری در ساخت گلکسی زد فولد 4 استفاده می‌کند

سامسونگ از Super UTG مقاوم‌تری در ساخت گلکسی زد فولد 4 استفاده می‌کند

گوشی گلکسی زد فولد 3 با قلم S Pen سازگاری داشت، اما از کارهای محدودی پشتیبانی می‌کرد. صفحه نمایش زد فولد ۳ آن‌قدر ضعیف و شکننده بود که نمی‌شد از قلم‌های معمولی سامسونگ روی این گوشی استفاده کرد. حالا شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ راه حلی برای این مشکل پیدا کرده و توانسته مقاومت و دوام صفحه نمایش گوشی زد فولد 4 را افزایش دهد.

 

خرید جدیدترین گوشی های برند سامسونگ را از لینک روبرو دنبال کنید: قیمت گوشی سامسونگ

 

بلاگی کره‌ای به این موضوع اشاره کرده که سامسونگ از UTG یا Ultra Thin Glass مقاوم‌تری روی زد فولد ۴ استفاده می‌کند. حتی مشخص شده که سامسونگ نام UTG جدید خودش را Super UTG گذاشته است.

شایعات جدید پیرامون گوشی زد فولد ۴ به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی از قلمی برخوردار است که داخل خود گوشی قرار گرفته است. دقیقا چیزی شبیه آن چه که در گوشی گلکسی S22 اولترا مشاهده کرده بودیم. ترکیب قلم و صفحه نمایش مقاوم‌تر باعث می‌شود که قلم به یکی از ویژگی‌های مهم زد فولد ۴ تبدیل شود و دیگر برای استفاده از قلم نیاز نخواهید داشت که از قاب مخصوص استفاده کنید. در حال حاضر برای به همراه داشتن قلم زد فولد ۳ باید قاب مخصوص آن را هم خریداری کنید که اصلا زیبا نیست. تصاویر این قاب را در ادامه مشاهده می‌کنید.

گلکسی z fold 4

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/super-utg/
ads
ads