داغ ترین ها :
Swiftkey از اضافه شدن Photo Themes و همکاری با National Geographic خبر داد

Swiftkey از اضافه شدن Photo Themes و همکاری با National Geographic خبر داد

Swiftkey به تازگی از اضافه شدن ویژگی جدید Photo Themes خبر می دهد که اکنون برای کیبورد اندروید و ios در دسترس می باشد. Photo Themes کاربران را قادر می سازد تا تصاویر خود را به منظور شخصی سازی تم های کیبورد های Swiftkey آپلود کنند. برای نشان دادن اهمیت این ویژگی جدید Swiftkey با National Geographic و یک عکاس همکاری کرده است. Photo Themes داری یک گالری از 12 تصویر منتخب است که فقط مختص کیبورد Swiftkey  بوده و برای کاربران آن به صورت پیش فرض فراهم شده است.

بدین منظور Swiftkey با کیس لدزینسکی که یک عکاس مشهور و حرفه ای می باشد و سابقه همکاری با National Geographic،Discovery Channel وABC را دارد مشارکت کرده است. تمامی کاربران کیبورد Swiftkey اندروید و ios  می توانند این 12 تصویر منتخب را به صورت رایگان دانلود کنند. علاوه بر این Swiftkey اعلام کرده است از این پس کابران اندروید می توانند حاشیه داشتن کلیدهای کیبورد و پدیدار شدن نمادها و کاراکترهای فرعی را روی کیبورد Swiftkey شخصی سازی کنند.

کاربران ios در گوشی های اپل نیز اکنون می توانند رنگ کلیدهای کیبورد را شخصی سازی کنند. ویژگی های جدید شخصی سازی در منوی Design موجود می باشند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/swiftkey-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b6%d8%a7%d9%81%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-photo-themes-%d9%88-%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7-na/
ads
ads