داغ ترین ها :
مذاکرات برای ساخت دنباله فیلم The Batman آغاز شده است

مذاکرات برای ساخت دنباله فیلم The Batman آغاز شده است

فیلم The Batman که به کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) ساخته شده است، یکی از مورد انتظارترین آثار دنیای سینما به حساب می‌آید و طرفداران جهان دی سی (DC Universe) صبر ندارند تا این اقتباس ابرقهرمانی را تماشا کنند. حال به نظر می‌رسد که صحبت‌هایی درباره ساخت دنباله فیلم The Batman نیز انجام شده است. در ادامه این خبر با تکنولایف همراه باشید.

 

 

در مراسم اکران اولیه فیلم The Batman، مت ریوز که کارگردان این اثر است، اعلام کرد که شرکت برادران وارنر (Warner Bros) با او درباره ساخت دنباله‌ای برای این اثر صحبت کرده و احتمال ساخت نسخه دوم وجود دارد. از ریوز درباره احتمال ساخت فیلم‌های بیشتر سوال شد که پاسخ او بدین شرح بود:

امیدوارم. بذار ببینیم چی پیش میاد؛ خب چرا که نه. ببینید منظورم اینه که کسی نمیاد یک فیلم رو با این امید بسازه که قراره نسخه دومی هم وجود داشته باشه. شما باید فیلم اول رو جوری بسازید که قرص و محکم باشه و یک فیلم مستقل به نظر بیاد و خودش به تنهایی حرفی برای گفتن داشته باشه.

علی‌رغم صحبت‌های مبهم مت ریوز در ابتدای گفتگو، او در ادامه با شفافیت کامل اظهار کرد که درباره ساخت دنباله‌ای برای این اثر صحبت‌هایی انجام شده است. اما پیش از هر چیز باید منتظر بازخوردهای بینندگان از فیلم بود و پس از آن تصمیمات را نهایی کرد. او گفت:

ولی من به کاری که انجام دادیم ایمان دارم و هیجان زیادی دارم که بتونم داستان‌های بیشتری رو به تصویر بکشم. ما همین الانش هم داریم یک داستان متفاوت رو روایت می‌کنیم و داریم یه کارایی روی HBO Max انجام می‌دیم. ما سریال Penguin رو با بازی کالین (Colin Farrell) داریم که قراره خیلی باحال باشه. علاوه بر این، ما یه سری کارها هم تو بخش‌های دیگه داریم انجام می‌دیم. ولی ما صحبت‌هایی هم درباره یه فیلم دیگه (دنباله فیلم The Batman) کردیم، اما، می‌دونید، فعلا این قضیه رو گذاشتیم کنار و می‌خوایم از همین اثرمون لذت ببریم.

مذاکرات برای ساخت دنباله فیلم The Batman آغاز شده است

ریوز اخیرا درباره چالش‌های ساخت فیلمی مثل The Batman صحبت کرده بود و این اظهارات در ادامه آن صحبت‌ها بود. همچنین بحث‌های دیگری نیز مطرح شده بود؛ مثلا درباره این که چگونه ویلن‌های (Villain) دیگری نظیر مستر فریز (Mr. Freeze) می‌توانند در فیلم‌های دیگری از این فرنچایز حضور پیدا کنند. گر چه رابرت پتینسون (Robert Pattinson) که نقش بتمن را در این فیلم ایفا می‌کند، مردد بود که درباره احتمال ساخت فیلم‌های بیشتر اظهار نظر کند، اما به نظر می‌رسد برادران وارنر آماده‌اند که گروه را برای ساخت دنباله فیلم The Batman بار دیگر دور هم جمع کنند.

فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز ساخته شده و فیلم‌نامه را او به همراه پیتر کریج (Peter Craig) نوشته است. قابل ذکر است که ریوز در حال حاضر روی دو سریال برای HBO Max کار می‌کند که داستان‌های‌شان در جهان همین فیلم روایت می‌شود. در یکی از این سریال‌ها اداره پلیس شهر گاتهام نقش محوری دارد و مجموعه دیگر، حول محور شخصیت پنگوئن با بازی کالین فارل می‌چرخد.

این بود خبر احتمال ساخت دنباله فیلم The Batman. نظر شما درباره فیلم بتمن چیست؟ آیا به آثار ابرقهرمانی علاقه دارید؟ رویکرد مارول را در فیلم‌سازی می‌پسندید یا دی سی؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

اگر بازی های پلی استیشن پلاس را دنبال کنید، مطلب زیر را بخوانید:
بازی های ماه مارس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/the-batman-sequel/
ads
ads