داغ ترین ها :
اطلاعات جدیدی از عضو جدید خانواده شیائومی Mi 8 به بیرون درز پیدا کرد

اطلاعات جدیدی از عضو جدید خانواده شیائومی Mi 8 به بیرون درز پیدا کرد

در این چند روز به سبب معرفی دو گوشی هوشمند Mi Mix 3 و Black shark 2 در تاریخ های 23 و 25 اکتبر، اخبار زیادی از کمپانی شیائومی در رسانه پخش شده است و بیشتر اخبار حول درز اطلاعات از این دو گوشی است. در لا به لای اخبار مربوط به دو گوشی نامبرده، امروز خبری منتشر شد که اطلاعات و عکس هایی از گوشی هوشمند شیائومی Mi 8 Lite را منتشر می کند.

پیشتر نیز کمپانی شیائومی گوشی هایی را تحت زیر مجموعه گوشی هوشمند Mi 8 به بازار معرفی کرده بود که Mi 8 Pro ،Mi 8 Explore و Mi 8 SE از زیر مجموعه های آن هستند و حالا شیائومی بنا دارد تا یک عضو دیگر را به این خانواده اضافه کند که Mi 8 Lite نام دارد. اطلاعات از وبسایت چینی و معتبر TENNA به بیرون درز پیدا کرده است و مشخصات بخش های مختلف این گوشی را نمایان می کند.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند در سایز 6.26 اینچ و رزولوشن آن 2280×1080 پیکسل می باشد که در مقایسه با گوشی Mi 8، سایز صفحه نمایش و تعداد پیکسل ها مقدار ناچیزی افزایش داشته اند و بر خلاف آنکه Mi 8 صفحه نمایشی از جنس Super AMOLED دارد، جنس صفحه نمایش این گوشی هوشمند IPS LCD می باشد. این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 660 قدرت می گیرد و در دو مدل حافظه داخلی 64 و 128 گیگاباتی با رم 8 گیگابایتی در بازار عرضه خواهد شد و باتری آن 3350 میلی آمپر می باشد.

اما با نگاه به عکس های منتشر شده در می یابیم که این گوشی شیائومی نیز مانند مدل های دیگر این خانواده صفحه نمایشی از مدل ناچ دارد. در قسمت جلویی صفحه نمایش دوربین سلفی تک گانه نیز دیده می شود. در قسمت پشتی قاب اما دوربین دوگانه توجه را جلب می کند که سنسور اصلی آن 12 مگاپیکسل و سنسور فرعی آن 5 مگاپیکسل می باشد. اسکنر اثر انگشت نیز در این گوشی در قسمت پشتی قاب به کار گرفته شده است.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/the_xiaomi_mi_8_lite_could_be_getting_a_new_color_and_8gb_ram_trim/
ads
ads