داغ ترین ها :

روشن کردن آیفون 13

روشن کردن آیفون همانند روشن کردن هر گوشی دیگری کار آسانی است. در کمتر از چند ثانیه به شما می‌گوییم که چطور می‌توانید آیفون را روشن کنید. پس با ما همراه باشید.

 

شما می‌توانید برای مشاهده و اطلاع از قیمت آیفون به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

روشن کردن آیفون ۱۳

زمانی که آیفون ۱۳ را از جعبه خارج می‌کنید، روی لبه سمت راست آن تنها یک دکمه مشاهده می‌کنید. این دکمه به دکمه پاور معروف است. برای روشن کردن آیفون ۱۳ تنها کافی است که چند ثانیه دکمه پاور را نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود. حالا دیگر انگشتتان را از روی دکمه بردارید. پس از چند ثانیه وارد محیط iOS می‌شوید و می‌توانید از گوشی استفاده کنید. ویدئوی بالا هم به شما نشان می‌دهد که چطور آیفون ۱۳ را روشن کنید.

 

چگونه اپل ایدی بسازیم؟

ساخت اپل آیدی

 

روشن کردن آیفون ۱۲

روند روشن کردن آیفون ۱۲ هم با روند روشن کردن آیفون ۱۳ یکی است. روی لبه سمت راست آیفون ۱۲ هم دکمه پاور را مشاهده می‌کنید. این دکمه را چند ثانیه نگه‌دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود. حالا انگشت خودتان را از روی دکمه پاور بردارید. پس از چند ثانیه گوشی وارد سیستم عامل می‌شود.

 

 

روشن کردن آیفون ۱۱

برای روشن کردن آیفون ۱۱ هم مشکل خاصی نخواهید داشت. تنها کافی است دکمه پاور که روی لبه سمت راست گوشی قرار گرفته را چند ثانیه‌ای نگه دارید. پس از ظاهر شدن لوگو اپل دکمه را رها کنید.

 

 

همان طور که ویدئوهای بالا مشاهده کردید، روشن کردن آیفون و مخصوصا روشن کردن آیفون ۱۳ یا ۱۲ یا حتی ۱۱ کار دشواری نیست.

سوالات متداول

چطور آیفون ۱۳ را روشن کنیم؟ دکمه پاور که روی لبه سمت راست قرار گرفته را فشار دهید. وقتی لوگوی اپل ظاهر شد دکمه را رها کنید.

گوشی آیفون ۱۲ را چگونه روشن کنیم؟ دکمه پاور که روی لبه سمت راست قرار گرفته را فشار دهید. وقتی لوگوی اپل ظاهر شد دکمه را رها کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. سعید

    واااای چند ساله مونده بودم گوشیمو چجوری روشن کنم

  2. X

    😒 خودتو مسخره میکنی یا ملتو

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/turn-on-the-iphone/
ads
ads