داغ ترین ها :
ویوو گوشی جدید خود را همراه با قابلیت های جذاب معرفی کرد

ویوو گوشی جدید خود را همراه با قابلیت های جذاب معرفی کرد

کمپانی چینی ویوو یک گوشی دیگر در رنج میان رده را معرفی کرد که در مقایسه با سایر گوشی های این رده، از قابلیت های جذابی بهره می برد. نام گوشی هوشمند جدید این کمپانی چینی V11 می باشد که در طول این مدت شایعات فراوانی از آن در فضای رسانه ای پخش گردیده بود.

 

جدیدترین گوشی ها با گارانتی معتبر: قیمت گوشی

 

ویوو

 

این گوشی هوشمند با صفحه نمایش از جنس AMOLED معرفی شده است. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش این گوشی می توان به سایز 6.41 اینچی با رزولوشنی که کیفیت +Full HD را به همراه دارد اشاره کرد. یکی از نکات مثبت این گوشی استفاده از اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است که وجه تمایز این گوشی نسبت به هم رده های خود خواهد بود.

گوشی ویوو

اما این گوشی هوشمند از چیپست اسنپ دراگون 660 قدرت می گیرد که در کنار آن هشت هسته 2.2 گیگاهرتزی همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 512 در بخش پردازنده این گوشی هوشمند فعالیت می کنند. رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، تمامی برنامه ها و بازی های با کیفیت و سنگین را به راحتی مغلوب می کنند.

اما در بخش دوربین این گوشی، شاهد دوربین دوگانه با سنسور های 12 و 5 مگاپیکلی در قسمت پشتی قاب هستیم که که در کنار یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی، کیفیت عکسبرداری مناسبی را رقم خواهند زد. یک باتری با قدرت 3400 میلی آمپری اجازه ساعت ها کار با گوشی را به کاربران می دهد. اما این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 8.1 Oreo شروع به کار خواهد کرد و در تاریخ 6 سپتامبر از هند شروع به عرضه خواهد کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/vivo_v11_official_in_display_fingerprint_scanner/
ads
ads