داغ ترین ها :
واتساپ قابلیت ارسال استیکر را به اپلیکیشن خود اضافه خواهد کرد

واتساپ قابلیت ارسال استیکر را به اپلیکیشن خود اضافه خواهد کرد

بازار رقابت بین شبکه های اجتماعی بسیار داغ بوده و هر کدام از آن ها با افزودن ویژگی های جدید به دنبال جذب کاربران هستند. شبکه های اجتماعی معتبری چون Facebook Messenger، Twitter، Wechat، Line و Skype از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردار هستند. WhatsApp یکی دیگر از شبکه های اجتماعی است که که برای عقب نماندن از رقبا آپدیت های مختلفی را منتشر می کند تا کاربران را به سمت خود جذب کنند. حال این اپلیکیشن در آپدیت جدید خود قابلیت ارسال استیکر را اضافه خواهد کرد. البته به گفته برخی منابع WhatsApp یک نسخه آزمایشی را قبل از معرفی منتشر کند.

ارسال استیکر در واتساپ

با اینکه تاریخ دقیق انتشار آپدیت اورجینال معلوم است ولی زمان انتشار نسخه آزمایشی معلوم نبوده ولی پیش بینی می شود که نسخه آزمایشی بزودی در دسترس کاربران خواهد بود.

پیشنهاد نویسنده: خواندن پیام های حذف شده واتساپ

در بسیاری از مواقع Emoji بهترین روش برای بیان منظور نیست. در این مواقع استیکر ها بیشتر به کار کاربران می آید. WhatsApp با اضافه کردن این ویژگی به اپلیکیشن خود یکی از ضعف های خود را می پوشاند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/whats-app-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%ae/
ads
ads