داغ ترین ها :
شیائومی دومین گوشی مخصوص بازی خود را با نام دیگری معرفی خواهد کرد

شیائومی دومین گوشی مخصوص بازی خود را با نام دیگری معرفی خواهد کرد

همانطور که می دانید کمپانی شیائومی گوشی هوشمند مخصوص بازی خود را با نام شیائومی Black shark 2 و در تاریخ 23 اکتبر معرفی خواهد کرد. تا به امروز اخبار اطلاعات و عکس های زیادی از این گوش هوشمند در فضای رسانه ای پخش شده است و تا لحظه معرفی این امر ادامه خواهد داشت.

بلک شارک 2

با وجود اینکه اخباری منتشر شده بود مبنی بر آنکه کمپانی شیائومی این گوشی هوشمند را در چین عرضه خواهد کرد، ولی امروز خبر رسیده که این کمپانی چینی دومین گوشی هوشمند مخصوص بازی خود را در دیگر بازار های جهان نیز عرضه خواهد کرد که خبر خوبی برای کاربران غیر چینی این کمپانی است.

اما خبر دیگری که از این گوشی شیائومی منتشر شده بیانگر آن است که به احتمال فراوان شیائومی نام دومین گوشی مخصوص بازی خود را به Black shark Helo تغییر خواهد داد. البته این نکته لازم به ذکر است که کلمه Helo به عنوان نام گوشی شناخته نخواهد شد و به این منظور است که شیائومی کلمه دیگری برای انتهای نام این گوشی در نظر گرفته است و کلمه مذکور به صورت کد می باشد.

تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با این گوشی هوشمند درز کرده است که که به صورت خلاصه می توان به چیپست اسنپدراگون 845 و رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگبایتی و باتری 4000 میلی آمپری برای بخش سخت افزاری اشاره کرد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند 6.0 اینچی بوده و ابعاد ان 18:9 می باشد. با اینکه سیستم عامل اندروید 9.0 Pie معرفی شده است ولی این گوشی با سیستم عامل 8.1 Oreo فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/xiaomi-black-shark-2-helo-name/
ads
ads