داغ ترین ها :
شیائومی دومین گوشی مخصوص بازی خود را به صورت رسمی معرفی کرد

شیائومی دومین گوشی مخصوص بازی خود را به صورت رسمی معرفی کرد

چند روز گذشته اخبار زیادی در رابطه با گوشی هوشمند مخصوص بازی کمپانی شیائومی در رسانه ها پخش شده بود و امروز کمپانی شیائومی گوشی جدید مخصوص بازی خود را به صورت رسمی معرفی کرد. بر خلاف آنچه که گفته می شد کلمه Helo در نام این گوشی نام کد است ولی امروز شاهد آن هستیم که این کمپانی نام گوشی جدید خود را Black shark Helo قرار داده است.

وقتی نام گوشی مخصوص بازی به میان می آید، انتظار می رود که گوشی مذکور بهترین کیفیت را در بخش های مختلف نظیر پردازنده، صفحه نمایش و … ارائه دهد که همگی این ویژگی ها را در Black shark Helo مشاهده می کنیم. صفحه نمایش این گوشی هوشمند از جنس AMOLED می باشد که کیفیت فوق العاده ای دارد. سایز صفحه نمایش این گوشی هوشمند 6.01 اینچ می باشد و رزولوشن آن با 2160×1080 پیکسل کیفیت +FHD را به ارمغان می آورد. با اینکه صفحه نمایش این گوشی مدل ناچ نمی باشد، ولی در حدود 77.5 درصد از قاب توسط صفحه نمایش اشغال شده است.

شیائومی بلک شارک

اما یکی از مهمترین بخش های این گوشی مربوط به پردازنده است و شیائومی به خوبی این بخش را پوشش داده است. شیائومی برای این بخش سراغ کمپانی کوالکام رفته و چیپست اسنپدراگون 845 را انتخاب کرده است. به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 630، هشت هسته با قدرت های 2.8 و 1.8 گیگاهرتزی وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارند. شیائومی سه مدل رم را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است که 6 و 8 و 10 گیگابایت می باشند که این موضوع بیان می کند، Black shark Helo اولین گوشی هوشمند با رم 10 گیگابایتی است. اما برای رم 10 گیگابایتی حافظه داخلی 256 گیگابایتی در نظر گرفته شده است و برای دو مدل دیگر رم، حافظه 128 گیگابایتی انتخاب شده.

 

شیائومی تمامی ویژگی های خوب را برای این گوشی در نظر گرفته است که علاوه بر موارد ذکر شده می توان به دوربین دو گانه در قسمت پشتی این گوشی با سنسور های 20 و 12 مگاپیکسلی اشاره کرد که همراه با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، این گوشی کاملا مناسب عکاسی می باشد. یکی دیگر از مهم ترین بخش ها در گوشی های مخصوص بازی باتری است که در این محصول یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری در نظر گرفته شده است که با فناوری شارژ سریع ورژن 3.0، این باتری به سرعت فول شارژ خواهد شد.

بلک شارک هلو

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اسکنر اثر انگشت در پشت قاب اشاره کرد و سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید 8.1 Oreo می باشد. این گوشی هوشمند امروز به صورت رسمی معرفی شد و عرضه آن از تاریخ 10 نوامبر در چین آغاز می شود و این انتظار وجود دارد که به سبب استقبال بالا از این گوشی هوشمند، شیائومی آن را عرضه جهانی کند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/xiaomi_black_shark_helo/
ads
ads