داغ ترین ها :
اطلاعات جدیدی از گوشی شیائومی Mi 8 UD درز پیدا کرد

اطلاعات جدیدی از گوشی شیائومی Mi 8 UD درز پیدا کرد

کمپانی شیائومی تا مدتی دیگر گوشی هوشمند جدیدی را با نام Mi 8 UD معرفی خواهد کرد. حال تصاویر جدید از این گوشی هوشمند به بیرون درز پیدا کرده است و این تصاویر قسمت پشتی گوشی و همچنین جعبه آن را نمایش می دهند.

شیائومی Mi 8 UD

با نگاه به تصاویر گوشی در می یابیم که این گوشی از دوربین دوگانه بهره می برد. همچنین با نگاه به قسمت پشتی هیچ رد پایی از اسکنر اثر انگشت دیده نمی شود اما وقتی به اطلاعات نوشته شده بر روی جعبه نگاه می کنیم، در می یابیم که اسکنر اثر انگشت در این گوشی شیائومی در زیر صفحه نمایش به کار گرفته شده است و به همراه آن از یک قفل بیومتریک دیگر به نام اسکنر چهره نیز استفاده شده است.

شیائومی Mi 8 UD

 

 

از دیگر اطلاعاتی که جعبه گوشی به ما می دهد، می توان به قدرت گرفتن این گوشی از چیپست اسنپدراگون 845 اشاره کرد. اما رم این گوشی 6 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت می باشد. با توجه به اطلاعات روی جعبه و عکس ها، به نظر می آید که جک 3.5 میلی متری صدا از این محصول حذف شده است و شیائومی یک رابط USB-Type C به جک 3.5 میلی متری را در جعبه این محصول قرار داده است.

با توجه به عکس ها به نظر می آید که این گوشی به صورت کامل آماده شده است و این کمپانی چینی تا مدتی دیگر آن را معرفی خواهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. سعید

    مطمئن هستید؟
    Mi و Mi 8 se و Mii explore edition که مدت هاست عرضه شده و داره به فروش میرسه
    یا خبر اشتباهه یا نام مدل اشتباهه یا بنده دارم اشتباه میکنم

    1. عرفان عین علی

      پاسخ به سعید

      سلام خدمت شما دوست عزیز. ممنون که مطالب ما را دنبال می کنید. منظور از UD در گوشی شیائومی Mi 8، سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است که شیائومی قصد عرضه آن را دارد و این گوشی یک نسخه جدید از Mi 8 می باشد.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/xiaomi_mi_8_ud_photo_leak/
ads
ads