داغ ترین ها :
پرچمدار جدید شیائومی با رم 10 گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G، معرفی شد

پرچمدار جدید شیائومی با رم 10 گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G، معرفی شد

بعد از اخبار و شایعات فراوان و درز عکس های متنوع از گوشی هوشمند شیائومی Mi Mix 3، این کمپانی چینی به صورت رسمی پرچمدار جدید خود را معرفی کرد. با نگاه به مشخصات این گوشی هوشمند در می یابیم که شیائومی قصد دارد تا با عرضه این گوشی هوشمند، پرچمداران دیگر کمپانی ها را کنار زده رکورد های متنوع فروش را تصاحب کند. قیمت روز انواع گوشی های شیائومی را میتوانید در سایت تکنولایف ببنید.

پرچمدار شیائومی

صفحه نمایش این گوشی هوشمند از جنس AMOLED بوده و سایز آن 6.4 اینچ می باشد. با توجه به طراحی این گوشی هوشمند و به لطف تغییرات جدید، صفحه نمایش این گوشی هوشمند در حدودت 93.4 درصد از قاب را اشغال کرده است که تا به این لحظه بالاترین درصد صفحه نمایش به بدنه است. شیائومی نه تنها در این بخش بلکه در بخش های دیگر نیز لقب اولین را به خود اختصاص داده است. صفحه نمایش این گوشی با رزولوشن 2340×1080 پیکسل، کیفیت +FHD را به ارمغان می آورد.

شیائومی می میکس 3

بر خلاف شایعات منتشر شده مبنی بر آنکه این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 855 استفاده می کند، حال در می یابیم که چیپست این گوشی هوشمند اسنپدراگون 845 است که معماری 10 نانومتری دارد. از دیگر زیرمجموعه های پردازنده، می توان به پردازنده گرافیکی Adreno 630 و هشت هسته قدرتمند 2.8 و 1.7 گیگاهرتزی اشاره کرد که وظیفه پردازش پردازش اطلاعات را بر عهده دارند.

در بخش رم و حافظه داخلی، شیائومی چندین مدل را معرفی کرده است. شیائومی سه مدل رم 6 و 8 و 10 گیگابایتی را با سه مدل حافظه داخلی 128 و 256 و 512 گیگابایتی در آمیخته است به صورتی که مدل اول با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت، مدل دوم با رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایت، مدل سوم با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت و آخرین مدل با رم عالی 10 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایتی معرفی شده اند. لازم به ذکر است که Mi Mix 3 اولین گوشی پرچمدار با رم 10  گیگابایتی بوده و سومین گوشی پرچمداری است که با حافظه داخلی 512 گیگابایتی معرفی شده است.

رابط کاربری دوربین شیائومی mi mix 3

اما باز هم به نظر می آید که شیائومی در بخش دوربین ضعیف عمل کرده و از دو سنسور 12 مگاپیکسلی با با قابلیت های معمولی برای دوربین پشتی استفاده کرده است. ضعف در دوربین اصلی با سنسور های دوربین سلفی جبران شده است به صورتی که سنسور های آن 24 و 2 مگاپیکسل می باشند. نکته ای که در این رابطه اهمیت دارد کشویی بودن دوربین سلفی است که شیائومی دوباره به سراغ این تکنولوژی قدیمی رفته است.

شیائومی میکس 3

مسئولان این کمپانی اعلام کرده اند که نسخه 5G این گوشی در سه ماهه اول سال 2019 در بازار عرضه خواهد شد. باتری این گوشی هوشمند 4000 میلی آ بوده و و اسکنر اثر انگشت ان در قسمت پشتی قاب قرار گرفته است. به واسطه رم ها و حافظه داخلی های متفاوت این گوشی قیمت های متفاوتی دارد که قیمت های آنان 474 و 515 و 575 و 720 می باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/xiaomi_mi_mix_3_official/
ads
ads