داغ ترین ها :
اطلاعات جدیدی از پرچمدار بعدی شیائومی منتشر شد

اطلاعات جدیدی از پرچمدار بعدی شیائومی منتشر شد

بالاخره به تاریخ 25 اکتبر رسیدیم و امروز کمپانی شیائومی از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند. گوشی پرچمدار بعدی این کمپانی Mi Mix 3 نام دارد و امروز در چین معرفی می شود. تا به امروز اطلاعات و عکس های فراوانی از این گوشی هوشمند در فضای رسانه ای منتشر شده است و تا زمان معرفی نیز این روند ادامه دارد و شایعات و اطلاعات فراوانی از این گوشی شیائومی درز پیدا می کنند که اغلب آن ها درست بوده و تعدادی از شایعات رد می شوند.

شیائومی میکس 3

چند ساعت پیش نیز چند عکس از این گوشی هوشمند توسط یکی از لیکر ها درز پیدا کرد که اطلاعاتی در رابطه با بخش پردازنده این گوشی به ما می دهد. عکس منتشر شده بیان می کند که رم این گوشی 6 گیگابایت می باشد که با تائید قبلی شیائومی مبنی بر آنکه Mi Mix 3 اولین پرچمدار با رم 10 گیگابایتی است، با توجه به این خبر در می یابیم که شیائومی دو یا سه مدل رم را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

در حالی که اخبار قبلی حکایت از چیپست اسنپدراگون 845 داشتند اما عکسی های درز کرده نشان می دهد که چیپست این گوشی هوشمند اسنپدراگون 855 می باشد. این گوشی هوشمند با استفاده از رابط کاربری MIUI 10 این گوشی هوشمند با اندروید 9.0 Pie فعالیت خود را آغاز می کند. حافظه داخلی که شیائومی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است 128 گیگابایت می باشد که پیش بینی می شود مدل های دیگری با حافظه داخلی متفاوت نیز معرفی گردد.

دوربین می میکس 3

اما موضوعی که توجه بسیاری را جلب می کند، صفحه نمایش گوشی است که شیائومی از مدل پر طرفدار ناچ استفاده نکرده است ولی با توجه به تصاویر منتشر شده درصد بالایی از قاب توسط صفحه نمایش اشغال شده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/xiaomi_mi_mix_3_photographed/
ads
ads