داغ ترین ها :
شیائومی Mi Mix 3، اولین گوشی هوشمند با شبکه 5G و رم 10 گیگابایتی

شیائومی Mi Mix 3، اولین گوشی هوشمند با شبکه 5G و رم 10 گیگابایتی

روز پیش بود که شیائومی با انتشار پوستر جدید، تاریخ معرفی پرچمدار جدید خود را عوض کرد و تاریخ معرفی را به 25 اکتبر تغییر داد. پیش تر قرار بود که این گوشی هوشمند در تاریخ 15 اکتبر معرفی گردد، که حال می بینیم اینطور نیست. تا به امروز شایعات متعددی در رابطه با این گوشی در فضای رسانه ای پخش شده است.

شیائومی می میکس 3

اما امروز کمپانی شیائومی اعلام کرده است که این گوشی هوشمند از شبکه 5G پشتیبانی کرده و 10 گیگابایت رم خواهد داشت. با این اوصاف، گوشی هوشمند Mi Mix 3 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از شبکه 5G پشتیبانی می کند و همچنین اولین گوشی شیائومی با رم 10 گیگابایت خواهد بود. دو کمپانی سامسونگ و هواوی رقابت تنگاتنگی برای معرفی اولین گوشی 5G با هم داشتند که با این وضعیت، شیائومی گوی سبقت را از دو رقیب سر سخت خود می رباید.

تکنولوژی Art x

در رابطه با این گوشی شایعات دیگری نیز موجود است که بیان می کنند نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی 100 درصد می باشد که باور کردن آن کمی سخت است. این گوشی هوشمند نیز از چیپست اسنپدراگون 845 قدرت خواهد گرفت و با وضعیت، استفاده از نسل بعدی چیپست اسنپدراگون یعنی اسنپدراگون 855 به پرچمداران سال بعد موکول خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/xiaomi_officially_confirms_mi_mix_3_will_have_5g_support_and_10gb_of_ram/
ads
ads