داغ ترین ها :
بهترین بازی های آفلاین اندروید و iOS

بهترین بازی های آفلاین اندروید و iOS

فهرست مطالب

هنوز مکان‌هایی وجود دارند که دست اینترنت به آن‌ها نرسیده است. با گیر کردن در این مکان‌های تاریک، احساس می‌کنید که ارتباطتان با دیگر نقاط جهان قطع شده. وحشت نکنید، راه‌حل، بازی‌های آفلاین است. بدیهی است هرچه این بازی‌ها ساختار پیچیده‌تری داشته باشند، به گوشی‌هایی با پردازنده بالاتر نیاز دارید؛ همین امر بر قیمت روز گوشی تاثیر مستقیمی خواهد داشت. بنابراین پیش از خرید گوشی توصیه می‌کنیم که درباره پردازنده موبایل مورد نظر، اطمینان کافی حاصل کنید. در ادامه این مطلب از مجله تکنولایف قصد داریم تا به معرفی بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید و ios بپردازیم که اخیر آپدیت شده‌اند. اگر گوشی هوشمند شما به میزان کافی قدرتمند نیست، می توانید گوشی های گیمینگ را روی سایت تکنولایف بررسی کرده و برای خرید اقدام کنید. در ادامه با شما بهترین بازی آفلاین برای اندروید و iOS را به شما معرفی میکنیم.

چرا نیازمند شناخت بهترین بازی‌های آفلاین برای اندروید هستیم؟

موقعیت‌هایی وجود دارند که تلفن‌های هوشمند آفلاین‌اند. برای نمونه، عمدا آفلاین می‌شویم تا از استرس رسانه‌های اجتماعی، پیام‌های واتساپ، اخبار یا ایمیل‌های کاری فرار کنیم. با این وجود، موقعیت‌هایی بسیاری هم هستند که به ناچار آفلاینیم. یکی از این موقعیت‌ها، زمان‌هایی است که در قطار یا ایستگاه‌های مترو هستیم، قطع اتصال LET در این مکان‌ها، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا پدیده‌ای معمول است.
اگر می‌خواهید در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید، از موبایل خود استفاده کنید، مهم است از اپلیکیشن‌ها یا بازی‌هایی استفاده کنید که به صورت آفلاین کار می‌کنند. این مساله زمانی اهمیت پیدا می‌کند که به مدت زمان طولانی در شرایطی قرار می‌گیرید که هیچ‌ دسترسی به اینترنت ندارید.
در ادامه، به معرفی لیستی از بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید پرداخته‌ایم. این لیست، ژانرهای مختلفی را شامل می‌شود. مانند همیشه، این لیست، یک لیست هدفمند است و ما همچنان منتظر نظرها، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای شما در این خصوص هستیم.

بیشتر بخوانید: فیفا ۲۲: تاریخ عرضه، تریلر و همان کاوری که پیشبینی می‌شد

چرا-باید-بازی-های-آفلاین-اندروید-را-بشناسیم

بازی ادیسه آلتو (Alto’s Odyssey)

بی‌شک یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید با یک گرافیک بی‌نظیر، ادیسه آلتو است. این بازی، صدای شگفت‌انگیزی دارد و به طرز خارق‌العاده‌ای آرام کننده است. به همین دلیل، بهترین انتخاب برای وقت‌کشی در زمان‌هایی است که به ناچار برای مدت‌های طولانی آفلاینید (مثلا زمانی‌که در حال سفر با هوایپمایید).
این بازی در آرام کردن شما عالی عمل می‌کند و باعث می‌شود تا متوجه گذر زمان نشوید.

ادیسه-آلتو-(Alto’s-Odyssey)

ادیسه آلتو (Alto’s-Odyssey)

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.3 استار
• قیمت در اندروید: رایگان (در صورت نمایش تبلیغات)
• قیمت در iOS: 4.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Grid از بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید

از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید که به شدت توصیه می‌شود، گرید است. گرید یک مسابقه اتوموبیل‌رانی است. هیجان این بازی به علت وجود ماشین‌های بسیار، پیست‌های مختلف و حالت‌های زیادی است که نه تنها دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند، بلکه باعث می‌شوند به سادگی صدای ضربان قلب خود را بشنوید. در طول مسیر، شما قادر به آنلاک (Unlock) کردن گزینه‌های زیادی خواهید شد که انگیزه شما را برای ادامه دادن تقویت می‌کند. این بازی، یکی از بازی‌های بی‌نظیر و نادر اتوموبیل‌رانی است که از همان لحظه اول، تقریبا همه چیز را ارائه می‌دهد.
هزینه این بازی 10 دلار است که با توجه به کیفیت و هیجان بالایش، ارزش پولی که بابتش پرداخته می‌شود، دارد. در این بازی، برخلاف بازی‌های دیگر، پس از باخت در یک دور، مجبور نیستید برای آنکه نوبتتان شود، منتظر بمانید. همچنین برای خرید مسیرهای اضافه، حالت‌های مسابقه یا ماشین‌های دیگر نیازی به پرداخت هیچ پول بیشتری نیست. به عبارتی دیگر، زمانی‌ که شما هزینه 9.99 دلار برای این بازی را پرداخت کردید، خیالتان راحت است که تمامی حالت‌های بازی بر روی دستگاه شما بارگذاری می‌شود. همین امر، یکی از دلایلی است که آن را جزء بهترین بازی های آفلاین برای اندروید (و iOS) ساخته است. بهترین بازی آفلاین اندروید را قطعا در این مقاله پیدا خواهید کرد.

Grid-از-بهترین-بازی‌های-آفلاین-برای-اندروید

Grid از بهترین‌ بازی‌های‌ آفلاین‌ برای‌ اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 3.9 استار
• قیمت: 9.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی اسمش هیت (Smash Hit)

یکی از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید در تمامی زمان‌ها، smash hit است. گرچه دو سالی می‌شود که این بازی به روز رسانی نشده، ولی این مساله هیچ چیزی از جذابیت آن کم نکرده است.
در ابتدا به سادگی به مراحل بالاتر می‌روید، با شلیک گلوله تمامی آنچه که اطراف صفحه نمایش، چپ و راست وجود دارد، از بین می‌برید و سریعا به سطوح دشوار بازی می‌رسید. دشواری این سطوح به حدی است که حتی باتجربه‌ترین افراد نیز از پس آن به سادگی بر نمی‌آیند.

بازی Smash Hit جزو آثار محبوبی است که خیلی از کاربران همیشه آن را روی گوشی موبایل خود دارند. البته این بدان معنا نیست که اثر مذکور به بازی کاملا جدید و منحصر به فرد است. بازی Smash Hit در طول چند سال گذشته به روز رسانی‌های مختلفی دریافت کرده که تغییرات متنوعی را به وجود آورده است. اما این تغییرات به هیچ‌وقت موجب کاهش لذت بازی نشده‌اند.

در بازی Smash Hit شما در محیط‌های مختلفی حضور پیدا می‌کنید و می‌توانید با شلیک گلوله هرآنچه می‌بینید را با خاک یکسان کنید. تفاوتی ندارد چه چیزی در صفحه مانیتور برای شما به نمایش درمی‌آید، شما می‌توانید همه چیز را به آتش بکشید. هرچه در بازی پیشروی کنید، مراحل به مراتب دشوارتر می‌شوند. در حدی که حتی کاربران قدیمی نیز گاهی از دشوار بودن مراحل کلافه می‌شوند. بازی Smash Hit می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را برای شما به ارمغان آورد. استفاده از هدفون برای تجربه این بازی حس متفاوتی را در شما ایجاد خواهد کرد. موسیقی متن این اثر فوق‌العاده است و شما را در بازی غرق می‌کند.

سوال: چرا این بازی، جزء بهترین بازی های آفلاین برای اندروید است؟

پاسخ: زیرا یادگیری‌اش آسان ولی تسلط بر آن دشوار است.

این بازی در عین نیاز به تمرکز بالا، به دلیل موسیقی بسیار جذاب و هیپنوتیزم کننده‌اش، به شدت آرام بخش است. همین موسیقی شما را به طور خودکار مجبور می‌کند که بازی را بارها و بارها برای غلبه بر تلاش‌های قبلی خود تکرار کنید.

smash hit از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید

smash hit از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
• قیمت: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی مینی مترو (Mini Metro) یکی دیگر از بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید و iOS

آیا یک برنامه‌ریز شهری متولد شدید؟ در مینی مترو چه برای پلتفرم‌های اپل و چه iOS، وظیفه دارید تا بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین شهرهای دنیا را به یک سیستم حمل‌ونقل گسترده مجهز کنید. فاکتور سرگرم‌کننده این بازی را می‌توان در همان آغاز با تمام وجود احساس کرد، وقتی برای بررسی و حرکت زیر شکم هر شهر، مجبور به تغییر نقشه دو بعدی می‌شوید. به همین دلیل است که این بازی، در لیست «بهترین بازی های آفلاین برای اندروید» ما قرار دارد.
این بازی با تکیه بر سمبل‌هایی است که به شما نشان می‌دهد کدام مسافران باید به مقصد مورد نظر منتقل شوند. این بر عهده شماست که به ایستگاه‌ها متصل شوید. هر هفته (زمان در طول بازی روند مختلفی دارد و مطابق با زمان دنیای واقعی نیست) لوکوموتیوها، تونل‌ها، خط‌ها، پل‌ها و واگن‌های جدیدی برای ادامه دادن ساختار توسعه حمل و نقل شهری دریافت می‌کنید.
در اینجا یک نکته مهم وجود دارد؛ هیچ‌گاه چشم از مهم‌ترین ایستگاه‌های مترو بر ندارید. اگر یک مترو بیش از اندازه شلوغ شود، بازی تمام است. هدف، جلوگیری از ازدحام در ایستگاه‌های مترو حین بازی است که مشخصا در امتیاز شما تاثیر خواهد گذاشت. همین نکته مینی مترو را در لیست بهترین بازی های آفلاین برای اندروید قرار داده است.
در حالت نرمال، مینی مترو همیشه آفلاین است. در حالت «روزانه» (daily)، یک حالت آنلاین وجود دارد که شما می‌توانید با بازیکنانی در سراسر جهان به رقابت برخیزید.

مینی-مترو-از-بهترین-بازی-های-آفلاین-برای-اندروید

مینی مترو از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: 0.99 دلار
• قیمت در iOS: 3.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

با دوستان و اقوام فرصت بازی گروهی دارید؟ بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید را حتما بررسی کنید.

 

بازی پازل آجر شکن (Bricks Breaker Puzzel) از بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید

این پازل چه در اندروید و چه در iOS یک هدف را دنبال می‌کند و آن شکستن همه چیزها ولی به شکل بی‌ضرر است. شما با ضربه به صفحه نمایش، توپ‌ها را شلیک می‌کنید و با کمک آن‌ها تمامی آجرها را می‌شکنید. این بازی از آن جهت جزء بهترین بازی های آفلاین برای اندروید است که می‌تواند برای ساعات‌ طولانی شما را سرگرم کند.
زمان دوام شما در این بازی با یک عدد نمایش داده می‌شود، اگر این عدد به صفر کاهش پیدا کند، به این معناست تمامی آجرها را شکسته‌اید. یک اخطار وجود دارد و آن این است که نباید روی زمین بیافتید. این بازی، جزء آن دسته از بازی‌هایی است که تقریبا همگی مکانیزم آن را می‌دانند.
پازل آجر شکن (Bricks Breaker Puzzel) یک حالت چند نفره آنلاین نیز دارد، جایی‌که می‌توانید امتیازات خود را با دیگران مقایسه کنید.

پازل-آجر-شکن-از-بهترین-بازی-های-آفلاین-برای-اندروید

پازل آجر‌ شکن‌ از‌ بهترین‌ بازی های آفلاین برای‌ اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.3 استار
• قیمت: رایگان (البته به شرط نمایش تبلیغ)
دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی اتاق: گناهان قدیمی (The Room: Old Sins)

چهارمین سری از بازی‌ اتاق گناهان قدیمی، یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و iOS است که بار دیگر سازندگانش، دقیقا دست روی شیرین‌ترین نقطه گذاشته‌اند.
این بازی شما را به اتاق زیرشیراوانی یک خانه قدیمی می‌برد، جایی‌که باید رمز و راز ناپدید شدن یک زن و شوهر را پیدا کنید. تمامی سرنخ‌ها منتهی به خانه‌ عروسک‌ها می‌شود، ولی چیزهای بیشتری در این میان وجود دارد که چشم‌های غیرمسلح توان دیدن آن‌ها را ندارند.
امتیاز بالایی که طرفدارن به این بازی دادند به دلیل گرافیک خارق‌العاده‌ و پازل یونیکی است که حل کردنش تقریبا غیرممکن است. این بازی، یک پازل عالی برای آن دسته افرادی است که دوست دارند زمان بیشتری از زمان‌هایی که آفلایند، در جهان Room (اتاق گناهان قدیمی) گشت و گذار کنند.
قسمت سوم این بازی، احتمال کشف پایان‌های اضافی، در پایان اولین اجرا بیان کرد. همین امر را به صورت گسترده‌تری در فصل چهارم بازی می‌بینیم. کشف همین پایان‌های اضافی است که Room را به یکی از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید یا iOS تبدیل کرده است.

Room از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید

Room از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.9 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
• قیمت: 4.9 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بی‌هیچ شک و تردیدی می‌توانیم نسخه‌های قبلی این بازی را نیز جزء بهترین بازی های آفلاین برای اندروید به حساب آوریم؛ البته نسخه‌های قبلی با قیمت ارزان‌تری موجودند:
• Room 1: 0.99 دلار در اندروید و iOS
• Room 2: 1.99 دلار اندروید و iOS
• Room 3: 3.99 دلار اندروید و iOS

بازی مکوراما: دره یادبود برای دوستان ربات (Mekorama: Monument Valley for Robot Friend)

اگر تا به حال «دره یادبود یا همان دره بقعه» را بازی کردید، بیشترین لذت را از مکوراما خواهید برد. این بازی، یکی از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و iOS است. در این بازی آفلاین، شما رباتی کوچک و بی‌نامی در دنیاهای سه بعدی که به دقت ساخته شده را هدایت می‌کنید. در این بازی، با کمک مکانیزم «ضربه به حرکت» جهت اصلی را به ربات سرگردان نشان می‌دهید.
دشواری و سختی بازی در برج‌های سه بعدی است که ربات بر روی آن‌ها حرکت می‌کند. در سطوح بالاتر، نیازمند حرکات پیچیده‌تری هستید و باید هم آسانسورها و هم تونل‌ها را در طول مسیر در نظر بگیرید تا مطمئن شوید ربات کوچک شما به سلامت به مقصد می‌رسد.
سازندگان بازی برای ایجاد چالش بیشتر امکان سقوط ربات را طراحی کردند، در این صورت مجبور خواهید شد که همان سطح را دوباره از نو آغاز کنید.
نکته خوب درباره مکوراما آن است که شما نه تنها 50 سطح برای لذت بردن از این بازی در اختیار دارید، بلکه می‌توانید سطوح خودتان را نیز ایجاد کنید. جهان‌های خود ساخته می‌توانند با دیگر دوستان در سراسر دنیا از طریق کد QR به اشتراک گذارده شوند. اما حتی خود این 50 سطح، برای هیجان و لذت شما کافی است. در صورتی که عینک VR در اختیار دارید، می‌توانید ورژن VR مکوراما را بازی کنید ولی این ورژن، 3.99 دلار قیمت دارد.

مکوراما یکی دیگر از بهترین بازی های افلاین برای اندروید.jpg

مکوراما یکی دیگر از بهترین بازی های افلاین برای اندروید.jpg

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استور
• قیمت: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

بازی های ژانر وحشت را در مقاله ی بهترین بازی های ترسناک اندروید معرفی کرده ایم.

 

بازی Street Fighter IV Champion Edition

وقتی رزمنده خیابان 4 برای اولین بار منتشر شد، جزء بازی‌های آنلاین بود. خوشبختانه، Capcom این محدودیت را برداشته و امکان جنگ‌ و نزاع‌ در حالت آفلاین را فراهم کرده است. البته در نسخه آفلاین نمی‌توانید با دیگر بازیکنان به نبرد برخیزید ولی می‌توانید در برابر AI نبرد جانانه‌ای داشته باشید. ورژن رایگان این بازی که یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید و iOS است، در اصل یک نسخه نمایشی با Ryu و دیگر شخصیت‌هاست. با 4.99 دلار، چان-لی، گولی و دیگر مبارزان کلاسیک به علاوه چهره‌های جدید برایتان باز می‌شود.

رزمنده-خیابان-نسخه-قهرمانی-4-از-بهترین-بازی-های-آفلاین-برای-اندروید

بازی Street Fighter 4 هم یکی از بهترین بازی‌های آفلاین اندروید به‌حساب می‌آید.

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 3.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت: نسخه دیمو (demo) در اندروید رایگان است

دانلود از پلی‌استور

چرا باید بازی های آفلاین اندروید را بشناسیممقالات پیشنهادی: بهترین بازی های IOS

بازی تخیلی انفجار: هیچگاه امیدت را از دست نده (Implosion: Never Lose Hope)

این بازی جذاب و اکشن از Rayark تم جنگی و علمی تخیلی دارد که وظیفه شما کنترل مکانیزمی است که باعث نجات بشریت از یک ویروس جهش یافته می‌شود. شش سطح آغازین این بازی، رایگان است. این بازی که یکی از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و iOS به شمار می‌رود، شامل کمپین‌های بزرگ، ماموریت‌های جانبی و چالش‌های بسیاری است که شما را برای ساعت‌های طولانی مشغول می‌کند.
کنترل‌های سریع، انیمیشن‌های گاها خشونت آمیز، انواع مختلف دشمنان، چالش‌های مبارزه با رئیس و انفجار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بازی جذاب است. طراحی هر سطح به گونه‌ای است که تنها 5 تا 10 دقیقه طول می‌کشد، ولی حالت‌های مختلفی وجود دارد که نه تنها زمان بازی را طولانی‌تر کرده، بلکه آن را جذاب‌تر نیز ساخته است. بنابراین اگر می‌خواهید یکی از بهترین بازی اکشن اندروید را تجربه کنید، این بازی برای شما است.

بازی-جذاب-علمی-تخیلی-انفجار-هیچگاه-امیدت-را-از-دست-نده

بازی Implosion: never lose hope برای اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 3.8 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.2 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: 1.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی آیسی (ICEY): یکی دیگر از بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید

در ظاهر، آیسی (ICEY) یک بازی اکشن جذاب و هک اند اسلش است. قهرمان سامورایی سایبرنتیک با یک سری از دشمنان رباتیک روبه‌رو می‌شود و با آن‌ها قهرمانانه می‌جنگد. در طول بازی همین طور که به جنگیدن و دویدن در مراحل مختلف ادامه می‌دهید، احساس لذت بخشی از جنگ و نزاع و غلبه بر دشمنان را تجربه می‌کنید. در این بازی، یک راوی وجود دارد که دوستانه اطلاعات مفیدی درباره راه‌های صحیح به شما ارائه می‌دهد. ویژگی‌های جذاب بازی آن را جزء بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و iOS ساخته است. در بازی آیسی یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که اجازه ندهید تا پیشنهادهای راوی شما را گمراه کند. در اوایل سال، ICEY اشاره کرد که در صورت جست‌وجوی عمیق‌تر، چیزهای بیشتری کشف خواهید کرد.
اگر تصمیم بگیرید راوی را نادیده بگیرید و مسیرهای دیگری را دنبال کنید در سطح پنهانی گیر خواهید کرد که داستان‌های جذابی برای کشف کردن پیش روی‌تان قرار می‌گیرد. همین نکته پنهان بازی است که آن را جزء بهترین بازی های آفلاین برای اندروید (و iOS) در لیست ما کرده است.

آیسی-یکی-دیگر-از-بهترین-بازی‌-های-آفلاین-برای-اندروید

آیسی یکی‌ دیگر‌ از‌ بهترین‌ بازی‌‌های‌آفلاین برای‌ اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: 2.99 دلار
• قیمت در iOS: 2.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

بازی Badland: بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید و iOS برای طرافداران بازی‌های اکشن

این بازی، قطعا یکی از جدیدترین بازی‌های در حال حاضر نیست ولی همچنان جزء بازی‌های مورد علاقه تیم تحریریه NextPit است. Badland (سرزمین بد) در اندروید و iOS یکی از بهترین بازی‌های sidescroller و ماجراجویی است که با اتمسفر غم‌انگیزش هر شخصی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این بازی، شما یکی از انواع گونه‌های پرنده هستید و باید سفر خود را در جنگل آغاز کنید. خطرهای بی‌شمار و دام‌های فراوانی در این جنگل وجود دارد که سرعت ماجراجویی‌تان را به شدت می‌کاهد. وقتی پرنده شما در این سرزمین به گوشه سمت چپ برسد، باید مجددا بازی را از آخرین نقطه آغاز کنید. به طور کل، این بازی که یکی از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید است، 80 سطح دارد ولی تنها 40 سطح آغازین آن، رایگان است. در حالت چند نفره، نهایت چهار بازیکن (همگی با یک دستگاه) شروع به کاوش 21 سطح مختلف می‌کنند.

Badland-بهترین-بازی‌-های-آفلاین-برای-اندروید

Badland هم یکی از بهترین‌بازی‌‌های‌آفلاین‌برای اندروید به‌حساب می‌آید.

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
• قیمت در اندروید: رایگان (البته با نمایش تبلیغات)
• قیمت در iOS: 0.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Limbo: تنهایی در میان ویرانی

یکی دیگر از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و iOS، لیمبو است. در این بازی شما مرد جوانی را کنترل می‌کنید که در دنیای مونوکروم تنها و سرگردان به دنبال خواهر گمشده خویش است. این بازی کلاسیک، در ابتدا تنها بر روی سیستم عامل iOS قابل اجرا بود و بعدها با دقت و تلاش بسیار قابل اجرا بر روی تبلت‌ها و گوشی‌‌های هوشمند اندرویدی شد.
دنیای لیمبو، دنیای غم‌انگیز، مهیج و وحشتناکی است که به سرعت شما را درگیر داستان خود می‌کند. زمان بازی کوتاه است ولی به جرات می‌توان گفت ارزش حمایت در یک استودیوی کوچک خانگی را دارد.
در این بازی نکته کوچکی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک بزرگی کند: مراقبت عنکبوت‌ها باشید!

بازی-لیمبو-از-بهترین-بازی-های-آفلاین-اندروید-و-ios

بازی Limbo یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است که نسخه اندروید هم دارد.

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: 4.99 دلار
• قیمت در iOS: 3.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Dose not commute: بازی آفلاین برای مسافران

بازی Dose not commute (آیا سفر نمی‌کند) ترکیبی از سرعت، استراتژی و هیجان است، به همین دلیل، آن را در لیست بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و iOS انتخاب کرده‌ایم.
این بازی بسیار بی‌نظیر و یونیک است و هر سطح آن شامل یک شبکه جاده‌ای است. شما ماشین‌ها، کامیون‌ها و کشتی‌ها را در یک مسیر از پیش تعیین شده هدایت و کنترل می‌کنید (هر زمان تنها یک وسیله را کنترل می‌کنید).
ولی اینجا درست همان جایی است که همه چیز بر روی حیله و تزویر بنا شده است: زیرا با هر ماشین اضافه‌، ترافیک بیشتر در جاده ایجاد می‌شود و در نتیجه با دیگر کاربران جاده‌ها روبه‌رو خواهید شد. همانطور که هر وسیله دقیقا همان مسیری را می‌پیماید که شما قبلا پیموده‌اید، چالش با شمار معکوس آغاز می‌شود که بی‌رحمانه به سمت صفر پیش می‌رود.
نکته مثبت دیگر درباره این بازی که آن را در لیست بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید جای داده، گرافیک بی‌نظیرش است. در انتها جزئیات زیبایی وجود دارند: هر سطح بیانگر داستان کوچکی درباره رانندگان مختلفی است که شما کنترل آن‌ها را در دست دارید.
Dose note Commute یک سیستم بازرسی وسایل نقلیه را پیشنهاد می‌کند ولی برای باز کردنش، نیاز به خرید نسخه پرمیوم دارید.

Dose-not-commute-از-بهترین-بازی-های-آفلاین-برای-اندروید

بازی Dose not commute برای اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.2
• رتبه در اپل اپ استور: 4.4
• قیمت: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

پیشنهاد مطالعه:
بازی برای مک بوک

بازی Riptide GP Renegade: جت اسکی روی آب، از بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید

Rinegade Reptide GP است. این بازی یک مسابقه جت اسکی و جزء بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و iOS است که شما را برای مدت طولانی سرگرم می‌کند. در این بازی، شما در اتمسفر و زمانی شبیه آخرالزمان قرار دارید که نه تنها باید از موانع عبور کنید، بلکه باید بر مخالفانتان نیز غلبه کنید زیرا آنان از اینکه کارتان را یکسره کنند، هیچ ابایی ندارند.
برای سرعت بیشتر، توربو خود را روشن کنید. از آنجا که انرژی توربوی شما برای همیشه دوام نمی‌آورد، می‌توانید با انجام برخی از بدلکاری‌هایی آن را شارژ کنید. هرچه بدلکاری که انجام می‌دهید، پیچیده‌تر باشد، انرژی توربو بیشتری به دست می‌آورید. چگونگی کنترل جت اسکی و اجرای ترفندها در مقدمه‌ این بازی توضیح داده شده است.
گرافیک بی‌نظیر، مسیرهای چالش‌برانگیز و وجود چالش‌های بسیار، آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید تبدیل کرده است.

جت-اسکی-روی-آب-از-بهترین-بازی‌های-آفلاین-برای-اندروید

جت اسکی روی آب از بهترین بازی‌های آفلاین برای اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استور
• قیمت. 2.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

خرید هارد اکسترنال

بازی Bloons TD 6

بازی Bloons TD 6 آخرین نسخه عرضه شده از این فرنچایز است. این مجموعه تجربه‌ای جالب از دفاع از قلعه را به مخاطب ارائه می‌دهد. بازی Bloons TD 6 شباهت زیادی به آثار پیشین این فرنچایز دارد. شما در این اثر باید یک قلعه را مدیریت کرده و از آن در مقابل هجوم دشمنان محافظت کنید. بازی دارای 20 نقشه مختلف است و سطوح ارتقا آن نیز به پنج سطح می‌رسد. بازی Bloons TD 6 شما با هیروهای مختلفی روبه‌رو می‌شوید و همچنین می‌توانید شاهد 19 قلعه باشید که هر یک را می‌توانید به سه روش متفاوت ارتقا دهید. همچنین شما می‌توانید تحت شرایط خاص دیگری نیز دست به ارتقا قلعه‌های خود بزنید. این بازی شما را با چالش‌های متنوعی روبه‌رو می‌کند و البته دارای چند حالت گیم‌پلی مختلف است. اثری را می‌توان یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید دانست که در سال 2018 عرضه شدند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.8 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: 4.99 دلار
• قیمت در iOS: 3.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Crossy Road | داستان یک مرغ!

بازی Crossy Road یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به حساب می‌آید. می‌توان این اثر از استودیو Hipster Whale را با بازی Frogger قیاس کرد. شما در این بازی باید یک مرغ را در مسیرهای مختلف، رودخانه‌ها و مناطق مختلف هدایت کرده و باید این کاراکتر را از موانع مختلف عبور دهید. در این بازی می‌توانید از بین 150 کاراکتر، شخصیت دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

بازی Crossy Road هم به صورت آفلاین قابل بازی است و هم می‌توانید آن را به صورت چند نفره روی آفلاین یا آنلاین تجربه کنید. این بازی از Android TV نیز پشتیبانی می‌کند. بازی Crossy Road اثری رایگان است که می‌توان آن را انتخابی مناسب برای جمع‌های خانوادگی دانست. پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای این اثر صرفا به موارد مربوط به شخصی‌سازی کاراکترها مربوط می‌شود و تاثیر روی بازی نخواهد گذاشت.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Dead Cells | تجربه‌ای خوب از سبک Metroidvania

از بازی Dead Cells در دنیای گیم به عنوان اثری در سبک Roguevania یاد می‌شود. به این دلیل که این اثر ترکیبی از آثار سبک Metroidvania با ارائه تجربه‌ای خوب از ژانر اکشن-ماجراجویی است که در همین حین مولفه‌های آثار روگ لایک (Roguelike) را نیز دارد. بازی Dead Cells جهانی به هم پیوسته (InterConnected) را برای ما به نمایش می‌گذارد و داستانی غیر خطی را روایت می‌کند. در این اثر شما باید با انتخاب‌های‌تان مسیر خود را بسازید. این بازی دارای مکانیسم‌های هک اند اسلش (Hack n Slash) بوده و از مکانیک‌های پلتفرمینگ (Platforming) بهره می‌برد. قابل ذکر است که شما در بازی Dead Cells با خطر Permadeath نیز روبه‌رو خواهید بود که موجب می‌شود حسابی کار دشواری داشته باشید. بازی دارای دو حالت مختلف است، سیستم کنترل آن قابل شخصی‌سازی بوده و از کنترلر اکسترنال پشتیبانی می‌کند. بازی Dead Cells یکی از دشوار‌ترین آثاری است که می‌توانید تجربه کنید. اما با این وجود گیم‌پلی لذت‌بخشی دارد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: 8.99 دلار
• قیمت در iOS: 8.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Eternium

بازی Eternium یکی از معدود آثار رایگان و نقش‌آفرینی است که برای تجربه آن نیازی به اتصال اینترنت ندارید. البته اگر بخواهید دقیق بگوییم، این بازی اثری در سبک اکشن RPG است. در این اثر شما می‌توانید از جادو استفاده کنید، دشمنان خود را از بین ببرید و همچنین ویرانه‌ها و سیاه‌چاله‌های مختلف را کاوش کنید. بازی Eternium دارای یک داستان خاص هم هست. جمع کردن آیتم‌های متنوع در این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و علاوه بر این، شما باید کارهای متفاوتی دیگری نیز انجام دهید. البته همیشه باید اطمینان حاصل کنید که آخرین به روز رسانی را دریافت کرده باشید. وگرنه بازی ممکن است به نحو احسن کار نکند. بازی Eternium شاید اثر رایگانی باشد، اما این بدان معنا نیست که شما باید بازی بی‌ارزش طرف هستید. این بازی بدون تردید یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.8 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Friday the 13th | ترس و لرز

بازی Friday the 13th اثری ترسناک و معماگونه است که در آن شما با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید و از پشت سر گذاشتن آن‌ها لذت خواهید برد. در این بازی شما کنترل شخصیت جیسون ورهیس (Jason Vorhees) را برعهده دارید. در این اثر شما باید هرکس که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را سلاخی کنید. در این میان باید حواستان به پلیس‌ها، تله‌ها، مین‌ها و مواردی از این قبیل باشد. بازی Friday the 13th اثری اکشن در سبک آرکیدی است که از داشتن المان‌های ژانر وحشت نیز بهره می‌برد. ما به هیچ عنوان بازی Friday the 13th را به افراد کم سن و سال پیشنهاد نمی‌دهیم.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.1 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Kingdom Rush Vengeance | دفاع از قلعه تمام عیار!

بازی Kingdom Rush Vengeance را می‌توان یکی از برترین آثار عرضه شده در سال 2018 در سبک دفاع از قلعه قلمداد کرد. این بازی جدیدترین نسخه از سری آثار محبوی Kingdom Rush است. بازی Kingdom Rush Vengeance از جنبه‌های مختلف شباهت‌های بسیار زیادی به نسخه‌های پیشین این فرنچایز دارد. شما در این اثر باید مدیریت یک قلعه را برعهده گرفته و با استفاده از هیروهایی که در اختیار دارید، دشمنان خود را از پا درآورید. بازی Kingdom Rush Vengeance دارای چندین قلعه، 16 استیج (Stage)، 35 دشمن مختلف، 30 سطح ارتقا و بیش از 50 اچیومنت (Achievement) است. این بازی آفلاین بوده و هیچ بخش آنلاینی ندارد. همچنین خبر خوب این است که این اثر دارای ویژگی Pay-to-Win نیست.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: 4.99 دلار
• قیمت در iOS: 4.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Levelhead

بازی Levelhead نه تنها یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به حساب می‌آید، بلکه می‌توان آن را یکی از برترین آثار پلتفرمر موبایل نیز قلمداد کرد. این بازی بیش از 90 مرحله دارد که در هر یک از آن‌ها باید با چالش‌های مختلفی دست و پنجه نرم کنید. در هر یک از این مراحل شما با شرایطی روبه‌رو خواهید شد که مجبور هستید مکانیک‌های متنوع بازی را به کار ببرید. بازی Levelhead دارای یک ویژگی جالب است که به لطف آن کاربران می‌توانند مراحل خاص و دلخواه خود را طراحی کنند. حتی شما می‌توانید محتوای تولید شده توسط سایر کاربران را دانلود کرده و آن مراحل را تجربه کنید. برخی از این مراحل واقعا چالش‌برانگیز هستند و بعضی از آن‌ها نیز به شدت سرگرم‌کننده‌اند. درست است که بازی قابلیت پشتیبانی از کنترلر ندارد، اما باز هم می‌توان از تجربه آن لذت برد. سیستم کنترلر بازی Levelhead بسیار روان است و شما را کاملا در خود غرق می‌کند. استودیو سازنده این اثر، همان استودیویی است که چند سال پیش بازی Crashlands را عرضه کرد؛ اثری جهان‌باز و بسیار خوب که آن هم جزو بازی‌های خوب و آفلاین به حساب می‌آید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: 6.99 دلار
• قیمت در iOS: 6.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Minecraft | آزادی کامل

بازی Minecraft هیچ خط داستانی مشخصی را دنبال نمی‌کند، اما با این حال توانسته بسیاری را به سمت خود بکشاند. دلیل آن هم چیزی نیست جز آزادی عمل کاربران در این اثر. اگر شما می‌خواهید اثری بسیار جذاب را تجربه کنید، بازی Minecraft می‌تواند به خوبی پاسخ نیازهای شما را بدهد. شما در این بازی می‌توانید یک جهان کامل را به صورت کاملا شخصی‌سازی شده بسازید و در آن به صورت آفلاین به بازی کردن مشغول شوید. در این اثر می‌توانید حالت‌های خلاقانه‌ای را تجربه کرده و برای بقای خود در بازی تلاش کنید. در بازی Minecraft شما می‌توانید چیزهای مختلف بسازید، هرآنچه دوست دارید را استخراج کنید و دشمنان‌تان را از بین ببرید. تقریبا می‌توان در این بازی هرکاری که به ذهن خطور می‌کند را انجام داد. نسخه موبایل بازی Minecraft شاید به خوبی نسخه کامپیوتری آن نباشد، اما به هر حال سازندگان تمام تلاش خود را کرده‌اند تا بتوانند تجربه‌ای خوب را برای دارندگان تلفن‌های هوشمند به ارمغان آورند. اضافه کردن Redstone یا ساختمان‌های تازه و منحصر به فرد از جمله راهکار‌های سازندگان برای جذاب کردن نسخه اندروید بوده است.

بهترین بازی های اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
• قیمت در اندروید: 7.49 دلار
• قیمت در iOS: 5.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

خرید هندزفری

بازی Pocket City | شهرتو بساز

بازی Pocket City شباهت‌های زیادی به بازی Sim City دارد. در واقع این اثر یک شبیه‌ساز شهر است که از لحاظ کلی همانند بازی ذکر شده است. شما در این بازی می‌توانید جاده، ساختمان و هر آن چیزی که یک شهر به آن نیاز دارد را بسازید. در این اثر شما شاهد وقایع خوب نظیر جشن‌های مختلف و پیش‌آمد‌های بد نظیر آتش‌سوزی‌های وسیع هستید. در واقع شما باید بتوانید در بازی Pocket City توازن را بین وقایع مختلف برقرار کنید تا قادر به کسب درآمدی خوب باشید. همچنین موفق در این اثر موجب بالا رفتن سطح، آنلاک شدن ساختمان‌های جدید و آنلاک شدن زمین‌های مختلف می‌شود. نسخه رایگان بازی تمام محتوای اصلی را دارد، اما شامل تبلیغات نیز می‌شود. نسخه پولی بازی Pocket City در کنار محتوای اصلی، دارای ویژگی‌های متنوع دیگری نیز هست و یک حالت سندباکس نیز به شما ارائه می‌دهد. همچنین در نسخه پولی خبری از تبلیغات نیست. بازی Pocket City هم یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به حساب می‌آید و هم می‌توان آن را یکی از برترین آثار شهر سازی روی موبایل قلمداد کرد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: 2.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Quizoid | پرسش و پاسخ

بازی Quizoid اثری است در سبک پرسش و پاسخ. در واقع بازی از شما سوالاتی می‌پرسد که شما باید پاسخ آن را به سرعت بدهید. این اثر دارای سطح‌های مختلفی است که در مجموع بیش از هفت هزار سوال دارند. سازندگان نیز همیشه برنامه‌ای برای ارتقا و افزایش تعداد سوال‌ها دارند و این اتفاق هر از گاهی رخ می‌دهد. بازی دارای دسته‌بندی‌های مختلف بوده و سه حالت متفاوت دارد. برخی اوقات که سوالات برای‌تان دشوار می‌شوند، شما می‌توانید از راهنمای داخل بازی برای حل سوال استفاده کنید. اگر نسخه Pro بازی Quizoid را تهیه کنید، جدای از محتوای اصلی سه هزار سوال دیگر نیز به بازی شما اضافه خواهد شد. بدون تردید این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به حساب می‌آید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.2 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

سری بازی‌های Reigns | فرمانروا شوید

مجموعه Reigns تجربه‌ای خوب از بازی‌های ساده کارتی را به شما ارائه می‌دهد. در این آثار شما نقش یک فرمانروا را برعهده دارید و چندین کارت مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. هر یک از این کارت‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که باد به کارگیری آن‌ها می‌توانید از آن خصوصیات بهره‌مند شوید. کشیدن به چپ یعنی موافقت و کشیدن به راست در این آثار به معنا مخالفت است. هر یک از این تصمیماتی که شما در نسخه‌های مختلف این فرنچایز می‌گیرید، روی سرنوشت شما تاثیر می‌گذارند. مثلا گاهی این تصمیمات موجب رفتن شما به مرحله بعدی می‌شوند و بعضی اوقات نیز سرنگون شدن شما از منصب‌تان را در پی دارند. تاکنون سه نسخه از این مجموعه عرضه شده است. در اولین نسخه از فرنچایز Reigns شما در نقش یک پادشاه ظاهر می‌شوید و در نسخه دوم نقش یک ملکه را برعهده خواهید داشت. نسخه سوم به شما اجازه می‌دهد به جای شخصیت‌های بی‌نام، از شخصیت‌های سریال محبوب Game of Thrones استفاده کنید. بهتر است در موقع تصمیم‌گیری‌های خود کوچکترین خطایی را نیز مرتکب نشوید، وگرنه برای‌تان حسابی گران تمام خواهد شد. مکانیک‌ها در هر سه آثار این فرنچایز مشابه یکدیگر هستند، اما برخی از آن‌ها نیز تفاوت‌های جزئی دارند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: 2.99 دلار
• قیمت در iOS: 2.99 دلار

بازی Stardew Valley | کشاورز شو!

بازی Stardew Valley علاوه بر این که یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است، یکی از برتر آثار چند سال اخیر نیز به حساب می‌آید. اگر شما از کسانی هستید که دوست دارید بازی‌های موبایل را با کنترلر تجربه کنید، این اثر حسابی به مذاق‌تان خوش می‌آید. بازی Stardew Valley در واقع اثری با محوریت مزرعه‌داری و کشاورزی است که مولفه‌های آثار نقش‌آفرینی هم در آن دیده می‌شود. شما می‌توانید در این بازی گل و گیاه بکارید، ماهی‌گیری کنید و به انجام سایر کارهای روزمره بپردازید. در مجموع شما باید هر کاری کنید تا بتوانید موجب پیشرفت مزرعه خود شوید. گرافیک بازی Stardew Valley در نوع خود جالب است و شما را به یاد برخی از آثار کلاسیک می‌اندازد. پس در تجربه این بازی تردید نکنید.

بهترین بازی های اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: 4.99 دلار
• قیمت در iOS: 4.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Civilization VI – Build A City | گسترش تمدن

در سال 2020 بود که استودیو Aspyr Media بالاخره انتظار بسیاری از طرفداران را به پایان رساند و نسخه اندروید بازی Civilization VI را روانه بازار کرد. این اتفاق کاملا غافلگیر کننده بود، ولی توانست با بازخوردهای بسیار خوبی مواجه شود. بازی Civilization VI اثری بسیار عظیم است که یک تجربه فوق‌العاده خوب از سبک شبیه‌سازی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر عاشق بازی‌هایی در سبک استراتژیکی باشید، قطعا نام این فرنچایز را شنیده‌اید یا یکی از نسخه‌های آن را تجربه کرده‌اید. در نتیجه در دسترس بودن آن در روی گوشی‌های موبایل می‌تواند خبر خوبی برای دوست‌داران این سبک باشد. زیرا حالا می‌توانند نسخه‌ای از این مجموعه محبوب را به راحتی روی گوشی موبایل خود در هر زمان و مکانی تجربه کنند.

بازی Civilization VI در روزهای ابتدایی عرضه مشکلات معدودی داشت، اما داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد دیگر مانع از این شد که اثر مورد بحث به خاطر ایرادات جزئی‌اش بازخورد منفی بگیرد. اگر شما قصد دارید این بازی را خریداری کنید، می‌توانید آن را پیش از خرید به مدت 60 روز به صورت رایگان تجربه کنید. این گونه در تصمیم خود مصمم‌تر خواهید بود. به طور کلی باید گفت که استودیو Aspyr Media در فرآیند پورت بازی Civilization VI برای گوشی‌های موبایل موفق بوده است. پس اگر می‌خواهید این اثر را روی یک صفحه لمسی تجربه کنید، حالا این امر برای شما ممکن شده است. در نتیجه فرصت را هدر ندهید و به سراغ بازی Civilization VI بروید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 3.3 استار
• قیمت در اندروید: رایگان

دانلود از پلی‌استور

بازی Castlevania: Symphony of the Night | پلتفرمر جذاب

بازی Castlevania: Symphony of the Night از شرکت کونامی که اثری در سبک Metroidvania محسوب می‌شود، در سال 2020 روی Play Store عرضه شد و بسیاری رو شگفت‌زده کرد. علت این غافلگیری نیز چیزی نبود جز قیمت بسیار مناسب بازی که تجربه آن را اجتناب ناپذیر می‌کرد. این بازی اثری پلتفرمر و دو بعدی است که گیم‌پلی‌ای با داستان غیر خطی را روایت می‌کند. در نتیجه گشت و گذار و کاوش در جهان این اثر بسیار جذاب است. شما برای تکمیل کردن بخش داستانی اصلی این اثر باید حدود هشت یا 9 ساعت زمان صرف کنید. در نتیجه نمی‌توانید انتظار داشته باشید که با یک نشست بتوانید آن را تمام کنید. البته این موضوع بستگی به زمان آزاد شما در طول یک روز دارد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.9 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 3.9 استار
• قیمت در اندروید: 2.99 دلار
• قیمت در iOS: 2.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Grimvalor | هک اند اسلش جذاب

بازی Grimvalor اثری پلتفرمر و هک اند اسلش (Hack n Slash) است که گرافیک فوق‌العاده زیبایی نیز دارد. این بازی از کنترلر فیزیکی نیز پشتیبانی می‌کند، پس به راحتی می‌توانید آن را به روش‌های دلخواه تجربه کنید. قابل ذکر است که امکان تجربه این اثر به مدت محدود به صورت رایگان وجود دارد، در نتیجه نیازی نیست از همان ابتدای کار پولی پرداخت کنید. بازی Grimvalor در سال 2018 در دسترس بسیاری از کاربران قرار گرفت و توانست بازخوردهای مثبت و خوبی نیز دریافت کند. در واقع باز خورد‌های خوب هم از طرف کابران iOS بود هم از طرف مخاطبین بازی روی گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید. بازی Grimvalor با ارائه یکی از بهترین هک اند اسلش‌های ممکن، می‌تواند در لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید جای بگیرد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: 6.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندرویدبازی Battle Chasers: Nightwar

بازی Battle Chasers: Nightwar یک اثر فوق‌العاده در سبک نقش‌آفرینی و نوبتی است. این اثر شباهت‌های زیادی هم به بازی کلاسیک سبک JRPG شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) دارد که در دهه 90 میلادی محبوبیت زیادی داشت. این بازی گرافیک جذابی دارد و کاملا شما را از خود راضی خواهد کرد. همچنین المان‌های RPG به خوبی روی بازی سوار شده و توانسته کاری کند که تجربه‌ای خوب نسیب بازیکنان شود. سیستم لمسی قابل استفاده برای نسخه موبایل بازی Battle Chasers: Nightwar به خوبی پیاده‌سازی شده است و هیچ عیب و ایرادی نمی‌توان از آن گرفت. گیم‌پلی نوبتی این اثر نیز لذتی بسیار زیادی را برای‌تان به ارمغان خواهد آورد. در مجموع می‌توان گفت اگر به دنبال تجربه اثری در سبک نقش‌آفرینی، آن هم با کیفیتی نظیر آثار کنسول‌ها هستید، بازی Battle Chasers: Nightwar می‌تواند آن چیزی باشد که قصد تجربه کردن‌اش را دارید. این اثر بخش کمپینی به شما ارائه می‌دهد که می‌تواند تا 30 ساعت سرگرم‌تان کند. بازی Battle Chasers: Nightwar بدون شک یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید و یکی از برترین آثار سبک نقش‌آفرینی روی گوشی‌های موبایل به حساب می‌آید. فراموش نکنید که برای تجربه این بازی به یک تلفن هوشمند با سخت افزار نسبتا قدرتمند نیاز خواهید داشت. بد نیست اشاره کنیم که بازی Battle Chasers: Nightwar قابلیت پشتیبانی از کنترلر ندارد، اما رابط کاربری لمسی آن روی موبایل و تبلت به قدری خوب است که شما را از دسته بی‌نیاز می‌کند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.0 استار
• قیمت در اندروید: 9.99 دلار
• قیمت در iOS: 9.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Danganronpa: Trigger Happy Havoc Anniversary Edition

بازی Danganronpa: Trigger Happy Havoc Anniversary Edition یک اثر فوق‌العاده است و تجربه‌ای بسیار خوب را به شما ارائه می‌دهد. این اثر به خوبی می‌تواند شما را از خود راضی نگه دارد. بازی Danganronpa: Trigger Happy Havoc Anniversary Edition در واقع یک Visual Novel است که نمونه آن را به کرات در صنعت گیم می‌توانید پیدا کنید. شما در این اثر در نقش یک دانش‌آموز قرار می‌گیرید که در یک مدرسه گیر افتاده و یک قاتل به دنبال او است. وظیفه شما نیز بدون تردید فرار از دست قاتل داستان خواهد بود. خوشبختانه داستان بازی به خوبی پیاده‌سازی شده است و پیچش‌های روایت به بهترین شکل به مخاطب ارائه می‌شوند. این اثر پس از عرضه توانست نقدهای خوبی دریافت کند و به سرعت نیز به محبوبیت قابل توجهی دست پیدا کرد. گرافیک بازی Danganronpa: Trigger Happy Havoc Anniversary Edition نیز جوز نکات مثبت آن به حساب می‌آید و کنترل خوب‌اش نیز از دیگر موارد بسیار خوب آن قلمداد می‌شود.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: 15.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Thumper: Pocket Edition

بهترین بازی های آفلاین اندروید

بازی Thumper: Pocket Edition اثری است که ریتم Auto-Running دارد و در سال 2019 راهی سیستم عامل اندروید شده است. در این بازی شما با مکانیک‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد. سیستم کنترل در این اثر بسیار ساده است و فقط به ضربه زدن روی نمایشگر و کشیدن انگشت روی صفحه محدود می‌شود.  اما نباید تصور کنید که موفق شده در بازی Thumper: Pocket Edition ساده خواهد بود. در این اثر شما باید با توجه به ریتم پیش بروید و مجبور هستید تعامل خوبی با محیط بازی داشته باشید. قابل ذکر است که بازی Thumper: Pocket Edition به شما اجازه استفاده از کنترلر فیزیکی را نیز می‌دهد. در نتیجه اگر این روش بازی کردن را ترجیح می‌دهید، می‌توانید در چنین شرایطی آن را تجربه کنید. در واقع شاید استفاده از کنترلر کار را بسیار برای‌تان ساده‌تر نیز کند. بازی Thumper: Pocket Edition دارای 9 مرحله مختلف است که برای تمام کردن همه آن‌ها باید 7.5 ساعت از وقت خود را به آن اختصاص دهید.

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: 4.99 دلار
• قیمت در iOS: 4.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی 9th Dawn III RPG

بهترین بازی های آفلاین اندروید

بازی 9th Dawn III مانند نسخه‌های پیشین اثری در سبک اکشن و نقش‌آفرینی است. در واقع می‌توان گفت این اثر با پیشرفت بسیار بهتر نسبت به نسخه‌های قبلی، توانسته این فرنچایز را به اوج خود برساند. بازی دارای محیطی جهان‌باز است که سیستم Loot کردن در آن از اهمیت زیادی دارد. همچنین گشت و گذار در فضایی که سازندگان برای شما طراحی کرده‌اند، بسیار لذت‌بخش است. برای درک بهتر این اثر، بهتر است بازی محبوب اسکایریم (Skyrim) را به صورت دو بعدی تصور کنید. حاصل این تصور می‌شود چیزی مشابه با بازی 9th Dawn III. نسخه دوم این مجموعه فاقد قابلیت پشتیبانی از کنترلر بود و سیستم پرش آن نیز کاملا مشکل داشت. اما هر دو این موارد در نسخه سوم رفع شده‌اند و شما به راحتی می‌توانید برای تجربه آن از کنترلر فیزیکی استفاده کنید. این که تجربه بازی 9th Dawn III با صفحه لمسی بهتر است یا کنترلر، کاملا بستگی به نظر خودتان دارد. فقط باید بدانید که هیچ یک از آن‌ها نقطه ضعفی ندارند. در کل باید بگوییم که این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید و یکی از برترین آثار سبک نقش‌آفرینی روی موبایل و تبلت به حساب می‌آید. بازی 9th Dawn III شما را ساعت‌ها به خود مشغول می‌کند و تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. در نتیجه اگر عاشق آثار سبک RPG هستید، به هیچ عنوان تجربه بازی 9th Dawn III را از دست ندهید.

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: 9.99 دلار
• قیمت در iOS: 9.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Rush Rally 3 | ماشین‌سواری واقعی

بهترین بازی های آفلاین اندروید

بازی Rush Rally 3 یک شبیه‌سازی اتوموبیل‌سواری است که تجربه‌ای نزدیک به واقعیت را به شما ارائه می‌دهد. در در هر زمانی از شبانه روز می‌توانید در این بازی مسابقات مختلف را تجربه کنید و از بازی کردن روی تلفن موبایل خود لذت ببرید. حتی بازی Rush Rally 3 به شما اجازه می‌دهد در شرایط جوی مختلف نیز مسابقه دهید. مثلا مسابقات ممکن است در شرایطی تحت بارش برف یا باران برگزار شوند. شرایط زمین مسابقه نیز می‌تواند متنوع باشد. مثلا شما می‌توانید ماشین‌سواری در بازی Rush Rally 3 را روی زمین خاکی، ماسه‌ای یا جاده‌های آسفالتی تجربه کنید. سیستم آسیب و برخورد این اثر نیز بسیار خوب کار شده است. در واقع تغییر شکل ماشین‌ها پس از برخورد و تصادف جالب به نظر می‌رسند.

بازی Rush Rally 3 دارای حالت Career نیز هست که در آن شما می‌تواند در یک رالی تک نفره یا مسابقه A-B شرکت کنید. علاوه بر این، در این بازی می‌توانید طراحی، تعمیر و اصلاح ویژگی‌های فنی خودروی خود را نیز انجام دهید. به طور کلی شخصی‌سازی ماشین‌ها در این اثر فوق‌العاده دست شما را باز می‌گذارند. شما می‌توانید بازی Rush Rally 3  را هم به صورت تک نفره و هم در حالت چند نفره تجربه کنید. سیستم کنترل بازی نیز بسیار خوب بوده و کاملا برای ارائه تجربه‌ای هیجان‌انگیز بهینه شده است.

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: 4.99 دلار
• قیمت در iOS: 4.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Alto’s Adventure

بهترین بازی های آفلاین اندروید

بازی Alto’s Adventure اثری در سبک Endless Runner و Snowboarding محسوب می‌شود که استودیو Team Alto وظیفه ساخت آن را برعهده داشته است. این اثر که می‌توان از آن به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جدید اندروید یاد کرد، توسط Noodlecake Studios منتشر شد. شما در این بازی با ماجراهای آلتو (Alto) و دوستان‌اش همراه خواهید شد و تجربه‌ای به یاد ماندنی را کسب خواهید کرد. بازی دارای محیط‌های مختلفی است و سایر ویژگی‌های فوق‌العاده آن موجب شده که ما این اثر را در لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید جای دهیم.

در واقع شما در بازی Alto’s Adventure باید از موانع مختلف عبور کرده و مراحل مختلف را پشت سر بگذارید تا بتوانید از سیستم ارتقا نیز بهره ببرید. سیستم کنترل بازی نیز صرفا به ضربه زدن روی صفحه گوشی محدود می‌شود، اما این امر به هیچ عنوان از ارزش‌های اثر نمی‌کاهد.

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: vhd’hk
• قیمت در iOS: 4.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Temple Run 2

بهترین بازی های آفلاین اندروید

نسخه اول از فرنچایز Temple Run اثر بسیار مهمی بود و توانست تاثیر زیادی روی آثار صنعت بازی‌های موبایلی بگذارد. بازی Temple Run 2 درست مشابه نسخه قبلی است، اما در آن شاهد حضور شخصیت‌های جدید و محیط‌های متفاوت هستیم. این بازی نیز از جمله آثار Endless Runner به حساب می‌آيد که این روزها طرفداران زیادی دارد و افراد برای گذر وقت به سمت تجربه آن‌ها می‌روند. در این بازی شما به سرعت می‌دوید تا از دست اهریمنان فرار کنید و در این مسیر باید با چالش‌های مختلف دست و پنجه نرم کنید. مثلا باید مراقب باشید در تله‌های متنوع بازی گیر نیفتید و همچنین از خطرات محیطی دوری کنید. موفقیت فرنچایز موجب شد که حتی حرف ساخت فیلمی با اقتباس از این اثر به میان آید.

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.2 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Subway Surfers | با تمام سرعت بدو!

بهترین بازی های آفلاین اندروید

بازی Subway Surfers شباهت‌های زیادی به فرنچایز Temple Run دارد. در نتیجه این اثر را نیز می‌تواند در دسته‌بندی Endless Runner جای داد. بازی Subway Surfers توانسته رکورد بیشترین دانلود یک بازی روی تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید را بشکند. در نتیجه حضور آن در لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید اجتناب ناپذیر است. در این اثر بازیکنان باید با تمام توان به مسیر خود ادامه دهند و اجازه ندهند پلیسی که آن‌ها را تعقیب می‌کند، بتواند کاراکتر اصلی را دستگیر کند. اگر مهارت بالایی در بازی Subway Surfers داشته باشید و بتوانید تمام امتیازات و آیتم‌های مسیر را جمع‌آوری کنید، بازی به شما ویژگی‌های جالبی را ارائه می‌دهد که لذت تجربه آن را دوچندان می‌کند.

بازی Subway Surfers به شما سه مسیر برای حرکت می‌دهد که در واقع می‌توانید در وسط، سمت چپ یا سمت راست به مسیر خود ادامه دهید. برای تغییر مسیر نیز فقط بایدد انگشت خود را به سمت دلخواه روی نمایشگر بکشید. بازی Subway Surfers بسیار جذاب و البته اعتیادآور است. اگر می‌خواهید برای اوقات آزاد خود یک سرگرمی خوب داشته باشید، پیشنهاد می‌کنید حتما این بازی را تجربه کنید.

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Traffic Rider | مهارت در رانندگی

بازی Traffic Rider نه تنها یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید محسوب می‌شود، بلکه می‌توان آن را یکی از برترین آثار مسابقه‌ای موبایل نیز قلمداد کرد. هدف شما در این اثر چیزی نیست جز رسیدن به خط پایان در کمترین زمان ممکن و بدون برخورد به موانع. جالب است بدانید که این بازی داری نمای اول شخص است.

شما می‌توانید در بازی Traffic Rider وسایل نقلیه خود را ارتقا دهید تا به لطف پیشرفت آن‌ها بتوانید امتیازات و پول بیشتری به دست آورید. شما در این بازی اهداف مشخص دیگری نیز دارید که با تکمیل کردن آن‌ها می‌توانید به سطوح بعدی دست پیدا کنید. این اثر دارای حالت‌های مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به Trials ،Two-Player و Basic Infinite Runner اشاره کرد. در حالت Basic Infinite Runner شما صرفا به مسیر ادامه می‌دهید و فقط باید رکورد برای خود ثبت کنید. بازی Traffic Rider دارای 70 مرحله و 29 موتورسیکلت است که باید آن‌ها را آنلاک کنید. گرافیک این بازی بسیار زیبا است و شما در حقیقت احساس می‌کنید دارید تصاویر رانندگی یک موتورسوار واقعی را تماشا می‌کنید.

بهترین بازی های اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Asphalt 8: Airborne | حس بی‌نظیر سرعت!

اگر عاشق بازی‌های مسابقه‌ای هستید و دوست دارید بهترین آثار در این سبک را روی تلفن هوشمند هود داشته باشید، نباید به هیچ عنوان بازی Asphalt 8: Airborne را از قلم بیندازید. این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید بوده و یکی از محبوب‌ترین آثار مسابقه‌ای نیز به حساب می‌آید. بازی Asphalt 8: Airborne شباهت‌های زیادی به نسخه‌های پیشین فرنچایز آسفالت دارد. Tilt to steer ،Tilt and icons ،On-screen controls و Tap to steer چهار حالت اثری این بازی هستند. یکی از نکاتی که شاید برای برخی از کاربران عامل بازدارنده برای تجربه این‌ اثر باشد، حجم بسیار بالای آن است. علاوه بر این، نصب به روز رسانی‌های جدید نیز فضای زیادی روی گوشی شما اشغال می‌کند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Plague Inc. | همه‌گیری بزرگ

این بازی یک شبیه‌سازی فوق‌العاده از یک بیماری همه‌گیر است که زمانی زندگی میلیون‌ها انسان را تحت تاثیر قرار داد. در واقع بازی Plague Inc. ابتدا روی پی سی منتشر شد و بیشتر موفقیت خود را با این پلتفرم به دست آورد. ولی در ادامه با در دسترس قرار گرفتن آن روی گوشی‌های موبایل، کاربران اندروید نیز به این اثر روی خوش نشان دادند. در این بازی شما باید از خود و کشورتان دربرابر سرایت غیر منتظره این ویروس محافظت کنید. برای این امر نیز نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنید. در این اثر انواع مختلف بیماری‌ها به تصویر کشیده شده‌اند و پنج جهش ویژه وجود دارد که مردم را به میمون تبدیل می‌کند. اما شما نباید اجازه دهید که زمین به سیاره میمون‌ها تبدیل شود. بازی Plague Inc. از هر نظر واقعا زیبا است وگرافیک خیره‌کننده‌ای نیز دارد. محبوبیت این اثر در زمان بروز همه‌گیری ویروس کرونا در چند سال گذشته بسیار زیاد شده است.

Plague Inc

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: 0.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Shadow Fight 2

بازی Shadow Fight 2 بدون شک یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به حساب می‌آید. سازنده این بازی استودیویی است که آن را با ساخت بازی محبوب Vector می‌شناسیم. این اثر مبارزات معمول بازی‌های را با المان‌های آثار نقش‌آفرینی ترکیب کرده و نتیجه آن به یک بازی بی‌نظیر و اعتیادآور تبدیل شده است. در بازی Shadow Fight 2 شما می‌توانید از سلاح‌های متنوع و بسیار خطرناک استفاده کنید و همچنین از قابلیت‌ها و مهارت‌های مختلفی بهره‌مند خواهید بود. این بازی شما را به شش منطقه مختلف می‌برد و کاراکترهای بسیار جذابی را به شما معرفی می‌کند. به لطف کار خوب سازندگان شما به خوبی می‌توانید با داستان و شخصیت‌های بازی Shadow Fight 2 ارتباط برقرار کنید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Benji Bananas

بازی Benji Bananas ما را با میمونی به نام بنجی (Benji) آشنا می‌کند، کاراکتری که از این شاخه با آن شاخه می‌پرد تا بتواند شکم خود را سیر کند. در این بازی شما باید موز و سایر میوه‌ها را جمع‌آوری کنید تا امتیاز بیشتری به دست آورید. در این اثر ما شاهد سیستم ارتقا و پیشرفت هم هستیم و به همین دلیل گیم‌پلی اصلا برای‌مان تکراری نمی‌شود. گرافیک بصری بازی Benji Bananas کارتونی و بسیار دوست‌داشتنی است. در نتیجه افراد در هر رده سنی که باشند، از تجربه آن لذت خواهند برد.

این اثر از درک شما از فیزیک استفاده می‌کند تا در محیط‌ها و مناطق مختلف بازی تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای‌تان به ارمغان آورد. مناطق مختلف بازی Benji Bananas شامل معابد مخروبه، جنگل‌ها و آبشار‌ها می‌شوند. پیشرفت و ارتقا شما در این بازی کاملا به جمع‌آوری موز و سایر آیتم‌ها بستگی دارد. حضور مارها در بازی نیز به جذاب‌تر شدن گیم‌پلی کمک می‌کند و تجربه‌ای هیجان‌انگیز را به مخاطب ارائه می‌دهد. بد نیست اشاره کنیم که در بازی Benji Bananas می‌توانید دست به شخصی‌سازی بخش‌های متعددی بزنید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Really Bad Chess

آیا به طور کلی ایده‌ی شطرنج را دوست دارید اما با قوانین‌اش شما را سردرگم می‌کند؟ دوست داشتید در عوض قوانین بازی را خودتان تعیین می‌کردید؟ بازی Really Bad Chess اثری است که به دنبال‌اش می‌گردید. این بازی بسیار سرگرم‌کننده است و در عین حال می‌تواند تجربه‌ای بسیار جالب و چالش‌برانگیز را برای شما به ارمغان آورد. این اثر دست شما را کاملا باز می‌گذارد تا بتوانید از همه احتمالا ممکن استفاده کنید و به نتیجه‌ی دلخواه برسید.

نسخه رایگان بازی Really Bad Chess به صورت روزانه یا هفتگی به روز رسانی دریافت می‌کند که این آپدیت‌ها شامل مراحل و چالش‌های مختلف می‌شوند. علاوه بر این، شما در این اثر می‌توانید با بازیکنان دیگر رقابت کنید و مهارت‌های خود را محک بزنید. همچنین دیگر نیازی نیست خود را صرفا به رنگ‌های سفید و مشکی محدود کنید؛ بازی Really Bad Chess به شما اجازه می‌دهد و از پلت رنگی دیگر استفاده کنید. این بازی در واقع نظم و قدرت شطرنج سنتی را با ذوق و خلاقیت ترکیب می‌کند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 3.9 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Hitman Go

این بازی بر اساس آثار محبوب سبک اشکن و مخفی‌کاری از استودیو Eidos ساخته شده است. بازی Hitman Go اثری معمایی و نبتی است که تجربه‌ای متفاوت را در فرنچایز هیتمن برای شما به ارمغان می‌آورد. مکانیک‌های بازی بسیار خوب کار شده‌اند و می‌توانند حسابی شما را سرگرم کنند.

در این اثر مطابق معمولا بازیکنان در نقش مامور 47 قرار می‌گیرند. او باید به اهداف مشخص شده رسیده و اقدامات مورد نیاز را انجام دهد. مامور 47 در هر مرحله با چالش‌های مختلفی رو به رو می‌شود و هر چالش ویژگی‌های خاصی دارند. به هر حال کاراکتر اصلی باید بتواند اهداف مورد نظرش را به قتل برساند. هر مرحله دارای محیطی است که به صورت صفحه شطرنج، بخش‌بندی شده‌اند. در هر صورت بازی Hitman Go برای دوست‌داران این فرنچایز می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: 5.99 دلار
• قیمت در iOS: 4.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Earn to Die 2

بازی Earn to Die 2 جهانی پساآخرالزمانی را به تصویر می‌کشد که در آن زامبی‌ها دنیا را پر کرده‌اند. تنها راه نجات از این مهلکه نیز رانندگی است. در واقع موفقیت نسخه ابتدایی موجب شد که استودیو Toffee Games تصمیم بگیرد نسخه دوم آن را بسازد. در واقع هر دوی این آثار گیم‌پلی مشابهی دارند. گیم‌پلی بازی از نوع Side-Scrolling است. با این حال بازی Earn to Die 2 از نظر داستانی متفاوت بوده و پنج برابر نسبت به نسخه اول طولانی‌تر است. با این که شاید تصور کنید در این بازی فقط می‌توانید در بین هجوم زامبی‌ها صرفا باید به سمت جلو حرکت کنید، اما داشتن استراتژی خوب نیز در این اثر از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید در بازی Earn to Die 2 حواس‌تان به میزان سطح بنزین و دوام و مقاومت خودرو باشد. زمان‌بندی شما در سرعت گرفتن یا کاهش دادن سرعت نیز در موفقیت شما در پیمایش مسیر اهمیت قابل توجهی دارد. شما باید قبل از پایان یافتن زمان معین به محل خواسته شده برسید. پس بازی Earn to Die 2 را نصب کرده و با تمام سرعت به پیش بروید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: رایکان
• قیمت در iOS: 0.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی GTA: San Andreas | سرقت بزرگ اتوموبیل

بازی GTA: San Andreas مثال بارز یکی از بزرگترین آثار روی گوشی‌های موبایل است. در واقع این اثر را از نظر عظمت روی تلفن‌های هوشمند می‌توان با آثار عرضه شده روی کنسول‌های خانگی مقایسه کرد. این بازی در واقع نسخه موبایل اثری است که سال‌ها پیش روی کنسول پلی استیشن 2 عرضه شد. بازی GTA: San Andreas اثری در سبک شوتر سوم شخص است که محیطی جهان‌باز دارد. این اثر زمانی که عرضه شد، تحولات جدیدی را در صنعت بازی‌های ویدیویی به وجود آورد. این بازی یکی از برترین آثار در فرنچایز GTA و یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید با سی جی (CJ) آشنا شوید و یک ماجراجویی مهیج و به یاد ماندنی را تجربه کنید، بهتر است به سراغ بازی جی تی ای سان آندریاس بروید.

بهترین بازی های اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 3.2 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: 6.99 دلار
• قیمت در iOS: 6.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Rayman Adventures | ریمن دوست‌داشتنی

فرنچایز ریمن یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌ بازی‌های پلتفرمر در تاریخ صنعت گیم محسوب می‌شود که طرفداران فراوانی دارد. حالا این طرفداران می‌توانند نسخه‌ای از این فرنچایز را روی گوشی‌های هوشمند خود تجربه کنند. بازی Rayman Adventures دارای تمام ویژگی‌هایی است که شما از اثری از این مجموعه می‌توانید انتظار داشته باشید. بازی گرافیک جذابی دارد و پر است از چالش‌های پلتفرمینگ مختلف. همه این ویژگی‌ها گرد هم آمده‌اند تا در نهایت یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید را به ما ارائه دهند. شما در این اثر می‌توانید از بینش بالغ بر 55 کاراکتر، یکی را انتخاب کرده و با آن سطح Sacred Tree را ارتقا دهید یا ماجراجویی‌های تازه را آنلاک کنید. در بازی Rayman Adventures شما می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید که هر یک آن‌ها جذابیت‌های خاص خود را دارند. برخی چالش‌های بازی حسابی شما را به دردسر می‌اندازند، اما در مجموع باید قبول کرد که این اثر واقعا به یاد ماندنی است.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Sonic Dash | تجدید دیدار با سونیک

سونیک را احتمالا همه شما می‌شناسید. بسیاری از گیمرها آشنا شدن خود با بازی‌های ویدیویی را مدیون این فرنچایز هستند. بازی Sonic Dash اثری عمیق در حالت never-ending running است که آن سبک و سیاق آثار پیشین را به نحو جدیدی به مخاطبان روی گوشی‌های موبایل ارائه می‌دهد. در این بازی سونیک یا یکی از دوستان‌اش، Knuckles یا Tails، باید در مراحل مختلف، چالش‌های متفاوتی را پشت سر بگذارند. هر مرحله شما را در موقعیت جدید قرار می‌دهد که باید با استفاده از سرعت عمل خود در آن بخش به موفقیت دست پیدا کنید. شما در بازی Sonic Dash این شانس را به دست می‌آورید که با دو کاراکتر از بدنام‌ترین آنتاگونیست‌های فرنجایز سونیک مقابله کنید. این دو Dr. Eggman و Zazz از Sonic Lost World هستند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Lara Croft Go | اقتباسی از تومب ریدر

بازی Lara Croft Go یک بازی تک نفره کارتی دیجیتالی به حساب می‌آید. شخصیت اصلی این بازی کاراکتر اصلی فرنچایز Tomb Raider یعنی لارا کرافت است. او در این اثر باید با دشمنان مختلفی بجنگد و معماهای متنوعی را حل کند.

بازی Lara Croft Go یک اثر نوبتی است. در نتیجه باید همه حرکات شما حساب شده باشد و در تمام اقدامات‌تان زمان‌بندی مناسب داشته باشید. مراحل بازی رفته رفته دشوارتر از قبل می‌شوند و شما را با چالش‌های سختی مواجه می‌کنند. بد نیست اشاره کنیم که در این اثر شما با 115 معمایی مختلف روبه‌رو خواهید شد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: 5.99 دلار
• قیمت در iOS: 4.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Fallout Shelter | مدیریت شرایط سخت

بازی Fallout Shelter یک اثر محبوب برای کسانی است که فیلم‌های پساآخرالزمانی و زامبی‌محور را دوست دارند. همچنین طرفداران فرنچایز Fallout نیز می‌توانند از تجربه این اثر لذت ببرند. در این بازی شما باید یک پایگاه و سرپناه برای عدم آلوده شدن به تشعشعات رادیواکتیوی بسازید. بازماندگان در این مکان ساکن می‌شوند و شما باید تدارکات مورد نیاز آن‌ها را مدیریت کرده و از آن‌ها در برابر هجوم موجودات جهش‌یافته محافظت کنید.

با این بازی Fallout Shelter در واقع یک اثر علمی-تخیلی با تم ترسناک است، اما گرافیک و طراحی آن سبک کارتونی و دو بعدی جالبی دارد. شما در طول بازی با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که زندگی ساکنان در پناهگاه را به خطر می‌اندازند. پس باید کاملا حواس‌تان را جمع کنید تا مرتکب کوچکترین اشتباهی نشوید.

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Plants vs Zombies 2 | زامبی‌ها علیه گیاهان!

بدون تردید نسخه پی سی بازی Plants vs Zombies 2 هم بهتر از نسخه موبایلی آن است و هم محبوبیت بیشتری بین کاربران دارد. این بازی فوق‌العاده خوب است و می‌تواند ساعت‌ها شما را بدون نیاز به اتصال اینترنت سرگرم کند. گیم‌پلی نسخه موبایل بازی Plants vs Zombies مشابه نسخه پی سی آن است. در این بازی شما باید با استراتژی درست، گیاهان را جایی بکارید که مانع از هجوم زامبی‌ها به باغ شوند. اگر آن‌ها وارد منطقه مشخص شده شوند، شما شکست خواهید خورد.

در این اثر ما باید هر بار پیشرفت کنید تا بتوانیم در برابر زامبی‌هایی که مرتب قوی‌تر می‌شوند، مقاومت کنیم. این بازی از نظر بصری بسیار جذاب است و با گیم‌پلی خوبی دارد، می‌تواند مدت‌ها موجب لذت بردن شما شود.

Plants vs. Zombies 2

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Cover Fire

بازی Cover Fire یکی دیگر از آثار شوتری موبایل است که تجربه‌ای خوب را برای مخاطب به ارمغان می‌آورد و بهترین بازی آفلاین جنگی به شمار میرود. شما کمتر اثری مشابه این بازی  را می‌توانید روی گوشی‌های موبایل پیدا کنید. مخصوصا با این ویژگی که این اثر فاقد بخش پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای است. بازی Cover Fire سلاح‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما با پیشروی در بازی می‌توانید هر یک از آن‌ها را آنلاک کنید. برخلاف سایر آثار این سبک روی تلفن‌های هوشمند، این اثر از نظر بصری بسیار چشم‌نواز است و می‌توان آن را از لحاظ گرافیکی با رقبای‌اش روی پی سی مقایسه کرد. در واقع بازی Cover Fire یکی از آثاری است که نشان می‌دهد بازی‌های موبایل می‌توانند با آثار عرضه شده برای پی سی و کنسول‌های خانگی رقابت کنند؛ حتی اگر آن بازی‌های به کارت گرافیک‌های قدرتمند نیاز داشته باشند. مکانیک‌های بازی Cover Fire نیز به خوبی کار شده‌اند و سازندگان توانسته‌اند به بهترین شکل ممکن سیستم کنترل این اثر را پیاده‌سازی کنند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 بازی Once Upon A Tower | روایتی متفاوت!

بازی Once Upon A Tower یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را به شما ارائه دهد. به جای این که قرار باشد یک پرنسس را نجات دهید، شما در این اثر با پرنسسی آشنا می‌شوید که پرنس او کشته شده است. این اثر مانند سایر بازی‌ها داستانی کلیشه‌ای را روایت نمی‌کند.

در بازی Once Upon A Tower شخصیت اصلی داستان با دشمنان مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند؛ از ارگ‌ها گرفته تا عنکبوت‌های وحشتناک. بازی پر از تله‌های غیر منتظره است که می‌توانند حسابی غافلگیرتان کنند. شما باید با تمام دقت تمام چالش‌ها را پشت سر بگذارید تا بتوانید موفق شوید.

شما در بازی Once Upon A Tower می‌توانید پول جمع کرده و قدرت خود را افزایش دهید. در واقع برای عبور از مراحل مختلف و فرار از قلعه به این ارتقاها نیاز خواهید داشت. بازی Once Upon A Tower برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای متفاوت هستند، کاملا پیشنهاد می‌شود.

بهترین بازی های اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Crowd City

بازی Crowd City بدون تردید در لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید جای می‌گیرد. شما کمتر بازی آفلاینی را می‌توانید پیدا کنید که در حد این اثر اعتیادآور باشند. ما می‌توانیم تضمین کنیم که شما از تجربه این بازی لذت خواهید برد. در واقع بازی Crowd City اثری است که تجربه آن و وقت گذاشتن روی‌اش واقعا ارزش دارد. شما در این بازی می‌توانید کاراکترهای مختلفی را کنترل کنید. شما برای موفقیت در این بازی باید تیم خود را گسترش دهید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.2 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Homescapes

بازی‌های 3-in-a-row زمانی محبوبیت داشتند. در نتیجه هنوز هم آثاری در این سبک را می‌توان روی موبایل‌ها پیدا کرد. بازی Homescapes نیز یکی از آثار three-in-a-row محسوب می‌شود که در آن باید دست به تعمین و دکور خانه‌تان بزنید. در واقع می‌توان این بازی را اثری در سبک شبیه‌ساز ساخت و ساز قلمداد کرد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی 2 Hill Climb Racing | ماشین‌سواری اعتیادآور

اگرچه بازی‌هایی نظیر Asphalt 8 هستند که تجربه‌ای واقع‌گرایانه با ریتم سریع را به مخاطبان ارائه می‌دهند، آثاری مثل 2 Hill Climb Racing وجود دارند که هدف دیگری را دنبال می‌کنند. بازی Hill Climb Racing 2 در واقع ریمیک نسخه اول این مجموعه محسوب می‌شود. البته نسخه جدید از نظر گیم‌پلی بهبودهایی را به خود دیده است.

این بازی به شما اجازه می‌دهد مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید. واقعا تجربه این اثر برای ساعت‌های طولانی هم کسی را خسته نمی‌کند. نکته مثبت این است که بازی Hill Climb Racing 2 کاملا رایگان است و تنها برخی از بخش‌ها درون بازی با پرداخت هزینه آنلاک می‌شوند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی 4 Pics 1 Word

بازی 4 Pics 1 Word اثری است که در آن به هر یک از شرکت‌کنندگان چهار عکس داده می‌شود که هر یک از آن‌ها به یک واژه ربط دارند. حالا بازیکنان باید کمی فکر کرده و با ذهنیت خودشان معما را حل کنند.

احتمالا تصور می‌کنید که این اثر هیچ هیجان و چالشی را به وجود نمی‌آورد. اما اشتباه می‌کنید. بازی بسیار چالش‌برانگیز است و این چالش‌ها مرحله به مرحله دشوارتر می‌شوند. اگر به بازی‌هایی از این دست علاقه دارید، بازی 4 Pics 1 Word می‌تواند به خوبی شما را از خود راضی کند. این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید بوده و ارزش صرف وقت را دارد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Jetpack Joyride

اگر نام بازی برای‌تان گمراه‌کننده است، مطمئن باشید که تجربه خود بازی از آن هم گمراه‌کننده‌تر خواهد بود. بازی Jetpack Joyride اثری است که برجسته‌ترین ویژگی‌های آثار ارکیدی را در خود دارد. ویژگی‌ها و مولفه‌هایی که چندین نسل از گذشته را شیفته خود کرده بود.

در این اثر شما در نقش بری (Barry) ظاهر می‌شوید. او به پایگاه فوق سری وارد می‌شود و نقطه شروع ماجراجویی او نیز  همین مکان است. گیم‌پلی بازی Jetpack Joyride پر جنب و جوش و لذت‌بخش است. در واقع بازی سیستم پیچیده‌ای ندارد و مخاطبان به سرعت می‌توانند به آن عادت کنند. اگر عاشق بازی‌های اکشن و پرتنش هستید، بازی Jetpack Joyride را حتما تجربه کنید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Angry Birds 2 | پرنده‌های خشمیگن 2

در سال 2009 بود که بازی Angry Birds توسط استودیو Rovio Entertainment عرضه شد و به سرعت توانست به محبوبیت برسد. این اتفاق موجب شده که دیدن این بازی روی گوشی موبایل افراد مختلف کاملا عادی به نظر بیاید. در نتیجه  Angry Birds به یک فرنچایز شناخته شده بدل شد. به جرات می‌توان گفت این مجموعه در حال حاضر شناخته‌تره شده‌ترین فرنچایز در بین بازی‌های ویدیویی موبایلی است.

این فرنچایز پشت آثاری نظیر Pokemon Go و Flappy Bird را به خاک مالاند. بازی Angry Birds 2 اولین دنباله واقعی برای این مجموعه محسوب می‌شود. معمولا دنباله‌هایی که برای یک اثر موفق ساخته می‌شوند، چندان هم چنگی به دل نمی‌زنند. اما بازی Angry Birds 2 می‌تواند انتظارات طرفداران را برآورده کند. با این که برخی از بخش‌های بازی همچنان تکراری هستند، ولی ویژگی‌های جدیدی نیز می‌توان در این اثر دید. اگر می‌خواهید زمان آزاد خود را با تجربه اثری لذت‌بخش سپری کنید، پیشنهاد ما بازی Angry Birds 2 است.

بهترین بازی های اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Infinity Loop

دوست دارید اثری را تجربه کنید که حواس شما را از تمام اتفاقات ناراحت کننده اطراف‌تان پرت کند؟ بازی Infinity Loop پیشنهاد ما برای شما است. سیستم این بازی کاملا ساده و سر راست است. شما باید با ضربه زدن روی صفحه جهت اشکال را تغییر دهید. در نهایت باید تمام مسیر‌های به هم ختم شوند تا بتوانید آن مرحله را پشت سر بگذارید.

در بازی Infinity Loop درست مثل نمونه‌های مشابه، گرافیک بصری کاملا ساده بوده و بخش صوتی نیز در نوع خود قابل قبول است. این بازی جذابیت‌های زیادی دارد و حسابی می‌تواند شما را به خود جذب کند. مطمئن باشید که از تجربه این اثر خسته نخواهید شد. بازی Infinity Loop در همان ابتدای کار یک آموزش مختصر را به شما ارائه می‌دهد و پس از آن به سرعت شما را وارد بازی می‌کند. در واقع در این اثر هیچ خبری از سیستم کنترل یا گیم‌پلی عجیب و غریب نیست.

مرحله به مرحله بازی سخت‌تر می‌شود. سازندگان ادعا کرده‌اند که تعداد مراحل بازی Infinity Loop بی‌نهایت است. در این بازی حالت دیگری نیز وجود دارد که در آن باید تمام لوپ‌ها را از بین ببرید؛ برخلاف حالت اصلی که باید لوپ بسازید. مهم نیست چند ساعت از زمان خود را به این اثر اختصاص می‌دهید، مطمئن باشید بازی Infinity Loop اصلا حوصله شما را سر نمی‌برد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.3 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Terraria

فرقی نمی‌کند که شما طرفدار قدیمی آثار اکشن-ماجراجویی و سندباکس پی سی و کنسول‌های خانگی باشید یا کاملا با جهان Terraria ناآشنا باشید، این اثر می‌تواند برای همه افراد سرگرم‌کننده باشد. این بازی نقشه بسیار بزرگی دارد که دارای ویژگی‌های خاصی است. در واقع هر بار که شما وارد بازی می‌شوید، نقشه تغییر می‌کند و در نتیجه هیچ‌گاه یک مکان را دو مرتبه نخواهید دید. شما در بازی Terraria می‌توانید موارد مختلف را استخراج کنید، آیتم‌های متفاوتی را بسازید و کارکترها را ارتقا دهید. در این بازی بیش از 400 دشمن را در مقابل خود خواهید دید و همچنین 15 باس سرسخت در مقابل شما قرار می‌گیرند و مهارت‌های‌تان را به چالش می‌کشند. این اثر شما را با بابغ بر 20 زیست‌بوم و محیط کوچکتر آشنا می‌کند. گزینه‌های ساخت و ساز در بازی Terraria پیشرفته هستند، اما یادگیری آن‌ها چندان هم دشوار نیست. در نتیجه شما می‌توانید در این اثر دست به خلق سازه‌های فوق‌العاده‌ای بزنید. برای تجربه این اثر هیچ نیازی به اتصال اینترنت نیست، مگر در صورتی که بخواهید به صورت چند نفره با دوستان‌تان آن را بازی کنید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
• قیمت در اندروید: 4.99 دلار
• قیمت در iOS: 4.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Tiki Taka Soccer | مربی شدن چه حسی دارد؟

خواه به ورزش فوتبال علاقه‌مند باشید خواه نه، در هر صورت بازی Tiki Taka Soccer می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بازی از نظر ظاهری به آثار کلاسیک شباهت دارد. شما در این اثر می‌توانید تیم خود را بسازید، موارد مختلف را به کار گیرید و بازیکنان دیگر را به خدمت بگیرید تا در رقابت‌های مختلف شرکت کرده و موفقیت به دست آورید. سادگی و سیستم کنترل راحت بازی Tiki Taka Soccer موجب شده که افراد در تمام سنین بتوانند از آن لذت ببرند. اگر ورزش فوتبال را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم این بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 3.7 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 3.9 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Dumb Ways to Die 2: The Games

بازی Dumb Ways to Die اثر فوق‌العاده خوبی بود و بازی Dumb Ways to Die 2 نیز درست به همان خوبی است. بازی ستاپ بسیار ساده‌ای دارد و شامل مینی‌گیم‌های سرگرم‌کننده‌ای می‌شود که هر یک از آن‌ها ریتم تندی داشته و حسابی مخاطب را سر ذوق می‌آورند. تعداد بازی‌ها متنوع است و یادگیری‌شان نیز دشوار نیست. به همین دلیل هم کاربر به سرعت با اثر ارتباط برقرار می‌کند. البته این ریتم سریع بازی‌ها موجب می‌شود که گاهی قبل از این که به خود بیایید، کشته شوید. در نتیجه مجبور می‌شوید چند بار همان مرحله را تکرار کنید. اما در هر حال این بخش یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Dumb Ways to Die 2 است و اصلا هم آزار دهنده نیست.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Rebel Inc.

بازی Rebel Inc. به شما اجزاه می‌دهد که یک منطقه را کنترل کنید و تخصیص منابع‌اش را برای شهروندان و نظامیان مدیریت کنید. این بازی درست همان حس و حال آثار پیشین خود را برای شما به ارمغان می‌آورد. طراحی بازی نیز از نظر زیبایی شباهت‌های زیادی به نسخه قبلی دارد. شما در این بازی نقش کسی را دارید که باید عده‌ای از افراد را رهبری کند. افرادی که به تازگی جنگ بزرگی را از سر گذرانده‌اند. کار شما در بازی Rebel Inc. این است که به ساکنین کمک کنید تا بتوانند زندگی خود را دوباره به شرایط خوبی تغییر دهند. در این میان باید حواس‌تان به اقدامات شورشیان نیز باشد. بازی پر است از چالش‌های مختلف و انتخاب‌های دشوار که می‌تواند عواقب مختلفی برای شما داشته باشد. یکی از اصلی‌ترین وظایف شما در بازی Rebel Inc. این است که نیروهای شورشی را سرکوب کنید تا نتوانند مدام برای جامعه خطرساز باشند.  موضوع بازی‌هایی از این دست هم همیشه مورد مناقشه بوده و بسیاری از افراد با برخی از آن‌ها سازگاری پیدا نمی‌کنند. اما استودیو Ndemic در ساخت بازی Rebel Inc. وسواس زیادی به خرج داده و به کوچک‌ترین جزئیات نیز توجه داشته است. آن‌ها برای ساخت این بازی تلاش زیادی کرده‌اند و از مشاوره متخصصان مختلف بهره‌مند شده‌اند.

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: 1.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی The Wolf Among Us | داستانی فوق‌العاده

بازی The Wolf Among Us ما را با شخصیت‌های داستان‌های معروف آشنا می‌کند. البته نه به آن شکل و شمایلی که انتظارش را دارید. در این بازی شما ماجرای بیگلی ولف (Bigby Wolf) را دنبال می‌کنید. او با اسم مستعار «گرگ بزرگ شرور» نیز شناخته می‌شود. او در واقع پلیسی در جامعه‌ای از شخصیت‌های تخیلی است که از دید عموم مردم پنهان شده‌اند. این بازی بر اساس مجموعه کمیک‌ها Fables از بیل ویلینگهام (Bill Willingham) که برنده جایزه نیز شده، ساخته شده است. در بازی The Wolf Among Us شما با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوید که پشت سر گذاشتن‌شان کار ساده‌ای نیست. در این جهان قتل‌هایی رخ می‌دهد که شما مسئول رسیدگی به پرونده‌شان هستید. انتخاب‌ها و تصمیمات شما در بازی The Wolf Among Us نقش تعیین کننده دارد و هر یک از این موارد می‌توانند پایان‌بندی داستان را تغییر دهند. در واقع این اثر یک پیش‌درآمد برای مجموعه کمیک فیبل به حساب می‌آید و شما پس از تجربه آن می‌توانید کتاب‌ها را نیز مطالعه کنید. ایپزود اول بازی The Wolf Among Us به صورت رایگان عرضه شده است، اما شما برای تجربه چهار ایپزود بعدی باید دست به جیب شوید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.2 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Monument Valley 2

بازی Monument Valley 2 دنباله نسخه اول این مجموعه است که در سال 2017 منتشر شد. در این بازی ما شاهد روابط عمیق یک مادر و فرزند هستیم. این اثر شخصیت رو (Ro) را به ما معرفی می‌کند که باید فرزندش را در یک مجموعه معمایی رویاگونه در مراحل مختلف هدایت کند. محیط بازی بسیار زیبا است و شاید بتواند از نظر بصری آن را برتر از نسخه نخست دانست. ایده تغییر مداوم محیط شاید در نوع خود حتی از معماها نیز خلاقانه‌تر و توهم‌زاتر باشد. بازی Monument Valley 2 اثری آرامش‌بخش، درگیر کننده و کاملا جذاب است. این اثر نه تنها یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است، بلکه یکی از برترین آثار ماجراجویی و معمایی روی موبایل نیز به حساب می‌آید.

بهترین بازی های اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.8 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.2 استار
• قیمت در اندروید: 4.99 دلار
• قیمت در iOS: 4.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی To the Moon

جانی وایلز (Johnny Wyles) روزهای پایانی عمر خود را می‌گذراند و قصد دارد به ماه سفر کند. اگرچه او علت اصلی این خواسته خودش را نمی‌داند. او از دو دکتر برای بازسازی خاطرات‌اش کمک می‌گیرد تا بفهمد منشا تمایل زیادش به این سفر چیست. از همین جا است که بازی To the Moon ناگهان به یک داستان عاشقانه تبدیل می‌شود. داستان در این بازی بیش از چیزی که در جهان گیم انتظار دارید، اهمیت پیدا می‌کند. علی‌رغم این که این اثر از نظر بصری 16 بیتی است، اما باید بدانید که داستان‌اش به سادگی تصاویرش نیست. در واقع داستان بازی To the Moon به نحو احسن نوشته شده است. اگر بازی‌های داستان‌محور را دوست دارید، مطمئن باشید که این اثر به هیچ وجه شما را ناامید نخواهد کرد.

بهترین بازی های اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: 4.99 دلار
• قیمت در iOS: 1.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Downwell

ولتارو (Welltaro) تصمیم می‌گیرد چاهی را کشف کند. این ایده‌ای است که بازی Downwell به لطف آن به وجود آمده است. حرکت رو به پایین مداوم در این اثر روگ لایک محوریت کامل دارد. در این اثر شما کنترل شخصیت ولتارو را برعهده دارید و نباید اجازه دهید او با موانع یا دشمنان برخوردی داشته باشد. شما در این بازی از Gunbootهای خود نیز می‌توانید استفاده کنید که تنها وقتی به زمین برخورد کنید، مجددا شارژ می‌شوند. مراحل بازی Downwell به صورت تصادفی ساخته می‌شوند. در نتیجه هر بار که آن را بازی می‌کنید، تجربه‌ای متفاوت را به دست خواهید آورد. این بازی طراحی مینیمالیستی و جالبی دارد. بازی Downwell اثری است که مطمئنا شما را به خود وابسته خواهد کرد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: 2.99 دلار
• قیمت در iOS: 2.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Wayward Souls

بازی Wayward Souls یک اثر جذاب در سبک استراتژیکی و اکشن روی گوشی‌ها موبایل است. این بازی سیستم کنترل جالبی دارد و استفاده از صفحه لمسی اصلا محدودیتی برای آن به وجود نیاورده است. در واقع این اثر را می‌توان یکی بهترین بازی های آفلاین اندروید و یکی از برترین آثار روگ لایک روی گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. مرگ در بازی Wayward Souls به معنای بازگشت به ابتدای مرحله است. پس مراقب باشید کوچکترین خطای از سمت‌تان رخ ندهد. مطمئن باشید که این اتفاق حتما برای‌تان رخ خواهد داد و این امر کاملا اجتناب ناپذیر است. بازی مبارزات جذابی دارد و در آن با شش کاراکتر منحصر به فرد آشنا می‌شوید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.1 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
• قیمت در اندروید: 6.99 دلار
• قیمت در iOS: 7.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی 10000000

ترکیب سبک dungeon crawling آثار پازلی موجب شده با یکی از خلاقانه‌ترین بازی‌های لیست آشنا شویم. هدف شما در بازی 10000000 این است که 10 میلیون امتیاز به دست آورید تا بتوانید از سیاهچال فرار کنید. برای این کار باید آیتم‌های سه‌تایی را با هم مچ کنید. هر بار که موفق به این کار شوید، امتیاز دریافت می‌کنید و در ادامه قادر هستید شخصیت مورد نظرتان را ارتقا دهید. اگر به دنبال یک اثر متفاوت می‌گردید، پیشنهاد ما تجربه بازی 10000000 است.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
• قیمت در اندروید: 2.99 دلار
• قیمت در iOS: 2.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Florence | عاشق

این بازی یک داستان عاشقانه را برای ما به تصویر می‌کشد که در آن هیچ حرفی زده نمی‌شود. این اثر در واقع توسط طراح بازی Monument Valley خلق شده و شما می‌توانید آن را تنها در یک نشست به اتمام برسانید. بازی Florence با به نمایش گذاشت انیمیشن‌های دیدنی و پازل‌های ساده می‌تواند حسی متفاوت را در مخاطب ایجاد کند که شاید سایر آثار قادر به انجام این کار نباشند. این بازی در حقیقت احساسات فلورنس (Florence) و معشوقه‌اش را به تصویر می‌کشد. در واقع بازی Florence یکی از بهترین داستان‌های عاشقانه در صنعت گیم را روایت می‌کند. یادتان باشد که این اثر این کار را بدون گفتن هیچ حرفی انجام می‌دهد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: 2.99 دلار
• قیمت در iOS: 2.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Final Fantasy Tactics: War of the Lions

اگر آثار نقش‌آفرینی و تکنیکی را دوست داشته باشید، احتمالا بازی Final Fantasy Tactics: War of the Lions به مذاق‌تان خوش می‌آید. این بازی در واقع نسخه ریمیک شده اثری است که پیش از این برای کنسول PSP عرضه شده بود. به جرات می‌توان گفت این اثر یکی از برترین آثار سبک استراتژیکی نوبتی در تاریخ صنعت گیم به حساب می‌آید.

کسانی که این اثر را تجربه می‌کنند، نقشه و جهان گسترده و قرون وسطی‌ای آن را مورد تعریف و تمجید قرار خواهند داد. بازی Final Fantasy Tactics: War of the Lions اثری داستان‌محور و نقش‌آفرینی است که می‌تواند تجربه‌ای خوب را به شما ارائه دهد.سیستم مبارزات بازی بسیار خوب پیاده‌سازی شده است و چالش‌های جالبی را پیش روی شما قرار می‌دهد. این اثر بسیار عمیق است و جذابیت‌های زیادی دارد. کاراکترهای بازی Final Fantasy Tactics: War of the Lions بسیار کاریزماتیک هستند و خط داستانی اثر نیز کاملا گیرا است. بدون تردید با این بازی می‌توانید ساعت‌های زیادی خود را سرگرم کنید.

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
• قیمت در اندروید: 11.99 دلار
• قیمت در iOS: 11.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Star Wars: Knights of the Old Republic

تاکنون بازی‌های زیادی با اقتباس از جهان جنگ ستارگان ساخته شده‌اند. در واقع این آثار به قدری زیاد شده‌اند که شاید برای برخی به عامل بازدارنده تبدیل شده باشند. اگر از آثار تکراری و نسبتا کلیشه‌ای در این حال و هوا خسته شده‌اید و دوست دارید اثر متفاوتی را تجربه کنید، ما بازی Star Wars: Knights of the Old Republic را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نسخه اصلی این بازی در سال 2003 عرضه شد و تا به حال توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند. داستان این اثر بسیار غنی و پرجزئیات است و در این بازی شما با چالش‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد. این بازی نقش‌آفرینی نزدیک به دو دهه پیش تبدیل به یکی از آثار محبوب صنعت گیم شده بود. حالا به لطف نسخه ریمستر آن، کاربران جدید نیز می‌توان از تجربه این اثر لذت ببرند. بازی Star Wars: Knights of the Old Republic بدون شک یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است.

شما در این بازی باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا بتوانید Empire را سرگون کنید و از تمام مهارت‌های خود بهره ببرید تا قادر به نجات دادن Republic باشید. این اثر شما را به خوبی در دنیای خود غرق می‌کند و به تمام افراد یادآوری می‌کند که چرا اینقدر دنیای جنگ ستارگان را دوست دارند.

بهترین بازی های اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.3 استار
• قیمت در اندروید: 9.99 دلار
• قیمت در iOS: 9.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Big Little Farmer

شما در بازی Big Little Farmer می‌توانید مزرعه خود را بسازید و در آن به کشاورزی و برداشت محصول مشغول شوید. این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به حساب می‌آید. در این بازی زندگی آرام و بدون دغدغه یک کشاورز را تجربه می‌کنید و می‌توانید یک مزرعه را به هر شکلی که دوست دارید ساخته و مدیریت کنید.

در بازی Big Little Farmer خبری از فرار کردن و جنگیدن نیست. در عوض باید یک کسب و کار مربوط به امور کشاورزی راه بیندازید و نانوایی باز کنید و مایحتاج روزمره خود را تهیه کنید. تنوع بخش‌های این بازی زیاد است و حسابی با آن‌ها سرگرم می‌شوید. در بازی Big Little Farmer شما می‌توانید محصولاتی را که تولید می‌کنید به ماشین مخصوص تحویل محصولات بفروشید. در واقع قادر هستید به نیازهای سایرین پاسخ داده و محصولات مورد نیاز را تولید کنید و با فروش آن‌ها پول خوبی به دست آورید.

البته باید در بازی Big Little Farmer به سختی روی مهارت‌های کشاورزی خود کار کنید تا بتوانید پیشرفت قابل توجهی را تجربه کنید. در مجموع اگر می‌خواهید زندگی در محیط مزرعه را تجربه کنید و رفته رفته پیشرفت محیط کشاورزی خود را ببینید، ما به شما بازی Big Little Farmer را پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.2 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Smurfs’ Village

بازی Smurfs’ Village به بازیکنان اجازه می‌دهد زمین‌های کشاورزی خود را بسازند و برای این کار از هر منبعی که دوست دارند استفاده کنند. بازی در محیط جنگلی و چشم‌نوازی جریان دارد و در آن شاهد حضور کاراکترهای جذابی نظیر اسمورف‌ها (Smurf) هستیم. در این اثر شما باید منابع به دست آورید، ساخت و ساز انجام دهید، اسمورف‌های بیشتری به خانواده‌تان اضافه کنید و یک روستای شاد و جذاب را به وجود آورید.

در بازی Smurfs’ Village هیچ پایانی وجود ندارد و شما می‌توانید تا هر زمان که دوست دارید آن را دنبال کنید و از محیط رنگارنگ آن لذت ببرید. شما در این اثر که یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید محسوب می‌شود، می‌توانید جهان جادویی خود را خلق کنید. در بازی Smurfs’ Village شما شاهد حضور برخی از کاراکتر‌های معروف کارتون‌ها هستید که از بین آن‌ها می‌توان به Gargamel و Papa Smurf اشاره کرد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Special Forces Group 2

آیا طرفدار سبک شوتر اول شخص هستید؟ بازی Special Forces Group 2 اثری شوتر، سه بعدی و Real-Time است که تجربه‌ای خوب را برای‌تان به ارمغان خواهد آورد. در این اثر شما هم می‌توانید تک نفره بازی کنید و هم قادر هستید آن را به صورت چند نفره تجربه کنید.

بازی Special Forces Group 2 دارای پنج حالت مختلف است که شامل Bomb Mode ،Capture the Flag ،Resurrection ،Classic و Zombie Mode می‌شوند. در این بازی هر تیم از شش کاراکتر تشکیل می‌شود که هفت سلاح کمری، سه شات‌گان، چهار اسلحه اتوماتیک و بسیاری از سلاح‌های دیگر در دسترس آن‌ها قرار دارند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.3 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Overkill 3

بازی Overkill 3 یکی دیگر از بهترین بازی های آفلاین اندروید است که پایانی در آن وجود ندارد و شما ساعت‌ها می‌توانید با آن یک اثر اکشن را تجربه کنید. شما باید از Generator دفاع کنید و در این راه نباید به هیچ یک از نیروهای دشمن رحم کنید.

بازی Overkill 3 ما را با گروهی از افراد ظالم آشنا می‌کند که هر کس از آن‌ها اطاعت نکند را مجازات می‌کنند. وظیفه شما نیز این است که با کشتن آدم بدهای داستان، افراد بی‌گناه را نجات دهید. این اثر دارای رقابت‌های روزانه است و گیم‌پلی گرایی دارد. افکت‌های نور در بازی Overkill 3 بسیار جذاب هستند و به طور کلی جلوه‌های بصری این اثر کاملا چشم‌نواز است.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Blazing Sniper

یکی از مهم‌ترین مزایای بازی‌های آفلاین این است که دیگر در وسط تجربه اثر با هیچ تبلیغاتی مواجه نمی‌شوید. بازی Blazing Sniper نیز یکی از مثال‌های بارز در این مورد است که یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید نیز به حساب می‌آيد. شما در این اثر وظیفه دارید با شرکت در نبردهای مختلف مردم را از شر ویروس‌ها نجات دهید.

بازی Blazing Sniper دارای 50 ماموریت شوتری است و حالت Endless Runner آن کاملا شما را برای مدتی طولانی سرگرم می‌کند.این اثر در واقع یک بازی شوتری آفلاین و جذاب به حساب می‌آید که سیستم کنترل آن ساده بوده و گیم‌پلی روانی دارد. پس اگر به دنبال یک بازی مهیج هستید، همین حالا بازی Blazing Sniper را نصب کرده و با دوستان‌تان اوقات خوشی را سپری کنید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• قیمت در اندروید: رایگان

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Into the Dead

وقتی حرف از بهترین بازی های آفلاین اندروید به میان می‌آید، بسیاری از ما ممکن است آثار پساآخرالزمانی را در ذهن متصور شوید. زیرا بسیاری از این آثار در سال‌های اخیر توانسته‌اند تجربه‌ای خوب را به کاربران ارائه دهند. اگر شما می‌خواهید حس وحشتناک گم شدن در فضایی تاریک و عدم توانایی در یافت مسیر صحیح را تجربه کنید، بهتر است سری به بازی Into the Dead بزنید. در این بازی شما باید با تمام توان فرار کنید و از مناطق خطرناک دور شوید. در واقع این اثر مخاطب را وارد جهانی مخوف پساآخرالزمانی می‌کند که در آن شاهد هجوم زامبی‌ها هستیم. شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا بتوانید در این جهان جان سالم به در ببرید.

گیم‌پلی بازی Into the Dead بسیار جذاب است. در این اثر سلاح‌های مختلفی وجود دارند که قفل هستند و بازیکن باید برای آنلاک کردن آن‌ها وظایف خاصی را انجام دهد. در این بازی شاهد ماموریت‌های بزرگ و کوچکی هستیم که انجام هر یک از آن‌ها مزایای خاص خود را دارد. پس اگر دوست دارید با دوستان خود یک چالش جذاب را تجربه کنید، بد نیست به سراغ بازی Into the Dead بروید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی 3D Pool Ball

تا به حال بازی 3D Pool Ball را روی گوشی اندرویدی خود تجربه کرده‌اید؟ صبر نکنید، همین حالا به سراغ بازی 3D Pool Ball بروید. این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به شما می‌رود. اگر بیلیارد دوست دارید، این بازی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. با بازی 3D Pool Ball می‌توانید با سایر بازیکنانی که در اطرافتان هستند، رقابت کنید. شما در این بازی می‌توانید کم کم پیشرفت کرده و به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید. پس اگر می‌خواهید تا چند ماه آینده قادر به شکست افراد حرفه‌ای باشید، بازی 3D Pool Ball را بدون معطلی نصب کنید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندرویدبازی Darts King

بازی دارت را دوست دارید؟ مطمئنیم همه این بازی را دوست دارند. بازی Darts King یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است که می‌تواند کاملا شما را از خود راضی کند. این بازی را می‌توانید به صورت تک نفره بدون نیاز به اتصال اینترنت انجام دهید. اما اگر قصد دارید بخش چند نفره آن را تجربه کنید، به اینترنت نیاز خواهید داشت.

گیم‌پلی این اثر اصلا سخت نیست و برای ماهر شدن در آن فقط به زمان نیاز خواهید داشت. همچنین در بازی Darts King بخش تمرینی نیز وجود دارد که تازه‌کارها می‌توانند از آن بخش کمک بگیرند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی SoulCraft

بازی SoulCraft یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید در سبک نقش‌آفرینی است. این بازی به شدت چالش‌برانگیز است و مطمئنا مخاطب‌های خاص خود را دارد. گرافیک این اثر بسیار زیبا بوده و هیولاها و شیاطین در آن به بهترین شکل به تصویر کشیده شده‌اند. بازی SoulCraft ما را به مناطقی نظیر ونیز، رم، هامبورگ، نیویورک و مصر می‌برد. این بازی دارای حالات مختلف است که از جمله آن‌ها می‌توان به Time Run ،Arena, Hellgate ،Crystal Defense و Boss Fight اشاره کرد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
• قیمت در اندروید: رایگان

دانلود از پلی‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Legend of Darkness

بازی Legend of Darkness یک اثر نقش‌آفرینی است که در آن هیروی شما باید هیولاهای مختلفی را بکشد تا بتواند به مراحل بعدی راه پیدا کند. در این اثر شما باید منابع جمع‌آوری کنید و انواع متفاوتی از اهریمن‌ها را از دم تیغ بگذرانید. پس به سراغ هیولاها رفته و همه‌شان را نابود کنید.

در بازی Legend of Darkness هرچه دشمن‌تان سر سخت‌تر باشد، پاداش کشتن‌اش نیز بیشتر است. همچنین پیدا کردن برخی هیولاهایی که پنهان شده‌اند و از بین بردن‌شان نیز پاداش‌های خوبی را به دنبال دارد. همان‌طور که گفتیم برای تهیه تجهیزات خاص باید منابع جمع‌آوری کنید و این یکی از اصل‌های مهم بازی Legend of Darkness محسوب می‌شود.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 3.9 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Beamdog Collection

بازی Beamdog Collection دیگر اثری است که می‌توان از آن در لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید یاد کرد. در واقع این اثر لیستی از شناخته‌شده‌ترین بازی‌های پی سی است که حالا سازندگان آن را در دسترس کاربران گوشی‌های موبایل نیز قرار داده‌اند. بازی Beamdog Collection آثاری نقش‌آفرینی را در خود دارد که می‌توانند شما را ساعت‌ها به خود مشغول کنند. این مجموعه شامل بازی‌های Planescape: Torment EE ،Baldur’s Gate II ،Icewind Dale: Enhanced Edition و Baldur’s Gate Enhanced Edition می‌شود.

در این مجموعه خبری از بخش خریدهای درون‌برنامه‌ای نیست. بازی رایگان نیست اما ارزش صرف هزینه را دارد و آفلاین بودن آن نیز یکی از مزایای‌اش به حساب می‌آید. اگر تبلت یا تلفن هوشمندی با صفحه نمایش بزرگ دارید، بهتر است بازی Beamdog Collection را تجربه کنید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

بازی 80 Days

بازی 80 Days اثری در سبک مدیریت منابع است که هنوز هم مانند گذشته محبوبیت زیادی دارد. شما در این بازی Phileas Fogg را که به نقاط مختلف جهان سفر می‌کند، راهنمایی می‌کنید. باید تلاش کنید همیشه بهترین مسیر را برای او انتخاب کنید و سلامتی و پول‌اش را هدر ندهید. شما تنها تا زمانی می‌توانید این بازی را تجربه کنید که ثروت کافی داشته باشید. در بازی 80 Days می‌توانید به بیش از 150 شهر سر بزنید و در هر شهر با اتفاقات جدیدی روبه‌رو شوید. در واقع حضور در هر یک از آن‌ها حسی متفاوت را در شما ایجاد می‌کند. اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت هستید، بازی 80 Days می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
• قیمت در اندروید: 5.99 دلار
• قیمت در iOS: 4.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Final Fantasy VII

حضور بازی Final Fantasy VII در لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید اجتناب ناپذیر است. زیرا این اثر یکی از بهترین نسخه‌های فرنچایز Final Fantasy به حساب می‌آید. این بازی نقش‌آفرینی بسیار هیجان‌انگیز است و می‌تواند تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان بیاورد. بازی Final Fantasy VII دارای ویژگی‌های مختلفی است که هر یک از آن‌ها به جذاب‌تر شدن اثر کمک می‌کنند. شما می‌توانید در این بازی سه بعدی یه داستان دراماتیک را تجربه کنید و با دشمنان‌تان به نبرد مشغول شوید. پس تلاش کنید تا مسیر خاص خود را برای پیشبرد مراحل این اثر پیدا کنید.

قابل ذکر است که بازی Final Fantasy VII به شما اجازه شخصی‌سازی کاراکتر را می‌دهد و این موضوع بسیاری از کاربران را خوشحال می‌کند. در مجموع این اثر شما را وارد جهانی فانتزی و فوق‌العاده می‌کند که هرگز دوست ندارید از آن خارج شوید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.3 استار
• قیمت در اندروید: 15.99 دلار
• قیمت در iOS: 13.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Brothers in Arms 3

اگر شما دوست دارید خود را در نقش یک سرباز شجاع تصویر کنید، بازی Brothers in Arms در این امر به شما کمک خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین مزایای این اثر آفلاین بودن آن است. در نتیجه وقتی غرق بازی هستید ناگهان با یک آگهی تبلیغاتی مواجه نخواهید شد.

بازی Brothers in Arms 3 دارای دو حالت تک نفره و چند نفره است. شما در این اثر می‌توانید حالت‌های Free for All و Team Deathmatch را تجربه کنید. جلوه‌های بصری این بازی فوق‌العاده است و در آن می‌توانید از سلاح‌های مختلف استفاده کنید و حتی پرک‌های متنوع را به کار گیرید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Duet

بدون شک از تجربه بازی Duet سیر نخواهید شد. قوانین بازی بسیار ساده و مشخص هستند. شما نباید به هیچ عنوان اجازه دهید که دایره‌های آبی و قرمز به موانع برخورد کنند. جهت این کار باید تمرکز خوبی داشته باشید و نباید تصور کنید که این کار بسیار ساده خواهد بود.

شما می‌توانید این اثر را به صورت رایگان دریافت کنید. البته نسخه پولی بازی Duet نیز وجود دارد که در آن شاهد حالت‌های جدیدی هستیم. مطمئن باشید که از تجربه این بازی لذت خواهید برد و دائم سعی خواهید کرد که مراحل جید را باز کنید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Tank Hero: Laser Wars

در فروشگاه گوگل پلی می‌توانید بازی‌های تانکی زیادی پیدا کنید، اما بازی Tank Hero: Laser Wars یکی از بهترین موارد آن‌ها محسوب می‌شود. به همین دلیل هم ما آن را در لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار داده‌ایم. این بازی دارای گرافیک سه بعدی و زیبایی بوده و افکت‌های نوری آن نیز به خوبی کار شده‌اند. محیط این اثر نیز جذابیت زیادی دارد و کاری می‌کند که شما ساعت‌ها از تجربه آن خسته نشوید. بازی Tank Hero: Laser Wars دارای سه جهان منحصر به فرد است که می‌توانید حضور در آن‌ها را تجربه کنید. همچنین در این بازی با باس فایت‌هایی مواجه می‌شوید که برای پیروزی در آن‌ها باید از تمام مهارت‌های‌تان استفاده کنید. بازی Tank Hero: Laser Wars دارای چهار درجه سختی مختلف است که موجب می‌شود همه بازیکنان در هر سطحی که باشند، بتوانند از تجربه آن لذت ببرند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: 0.46 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی The Room Three

بازی The Room Three نسخه فوق‌العاده جذابی از فرنچایز The Room است که برای تجربه آن نیازی به اتصال اینترنت نخواهید داشت. گرافیک بازی دوست‌داشتنی است و در آن می‌توانید با معماهای چالش‌برانگیزی مواجه شوید. البته ویژگی‌های این اثر به همین موارد خلاصه نمی‌شوند و خصوصیات جذاب دیگری را نیز شامل می‌شوند. قابل ذکر است که بازی The Room Three به تصمیمات شما بستگی دارد و انتخاب‌های شما در پایان‌بندی داستان تاثیر خواهند داشت.

بازی The Room Three در واقع هم یکی از برترین آثار معمایی است و هم یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به حساب می‌آید. در این اثر هیچ خبری از بخش خریدهای درون‌برنامه‌ای نیست. اگر می‌خواهید خود را در یک محیط جذاب غرق کرده و مهارت خود در حل معما را محک بزنید، حتما بازی The Room Three را تجربه کنید.

room

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.9 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
• قیمت در اندروید: 3.99 دلار
• قیمت در iOS: 3.49 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Oxenfree

یکی از آثاری که منتقدان خیلی آن را مورد تعریف و تمجید قرار داده‌اند، بازی Oxenfree است. این بازی با الهام از فیلم‌های ترسناک دهه 80 میلادی ساخته شده و داستان گروهی از نوجوانان را روایت می‌کند. آن‌ها برای یک ماجراجویی به جزیره‌ای عجیب و غریب پا می‌گذارند. پیچش‌های ماوراءالطبیعی بازی بسیار جذاب هستند. اگر به دنبال یک ماجراجویی هیجان‌انگیز هستید، بازی Oxenfree را می‌توانید مدنظر داشته باشید.

این بازی رازآلود پر از المان‌های غیر طبیعی بوده و سکوت وهم‌انگیز نیز تم داستانی به خوبی پیاده‌سازی شده است. این اثر به هیچ عنوان برای کودکان توصیه نمی‌شود و اگر داستان‌های مهیج درباره ارواح را دوست ندارید هم بهتر است به سراغ آن نروید. بازی Oxenfree کاراکترهای جذابی دارد و همین موضوع باعث شده که مخاطب بتواند بهتر با اثر ارتباط برقرار کند و به نوعی به آن وابسته شود.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.4 استار
• قیمت در اندروید: 4.99 دلار
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Kingdom Rush Frontiers

بازی Kingdom Rush Frontiers یک اثر چالش‌برانگیز است که در آن می‌توانید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید. این اثر بدون شک یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به حساب می‌آید. این بازی دارای سه حالت Classic ،Iron و Heroic است. در به روز رسانی‌های اخیر سه استیج Halloween و 9 دشمن به بازی Kingdom Rush Frontiers اضافه شده است. در حقیقت این اثر یک بازی دفاع از قلعه است که قابلیت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. قابل ذکر است که بازی Kingdom Rush Frontiers دارای یک فرهنگ لغت داخلی است که بهتر است آن را یاد بگیرید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
• قیمت در اندروید: 1.99 دلار
• قیمت در iOS: 1.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Arcade Mayhem Juanito

بازی Arcade Mayhem Juanito یکی از دست کم گرفته شده‌ترین بازی‌های موبایلی است. استایل کلاسیک و دو بعدی بازی در کنار گرافیک جالبی که دارد شما را کاملا به یاد بازی‌های آرکیدی می‌اندازد و حس خوبی برای‌تان به ارمغان می‌آورد. شاید اسم بازی کمی به نظر مسخره بیاید، اما گول نام آن را نخورید. بازی Arcade Mayhem Juanito اثری بسیار هیجانی است که در آن می‌توانید لحظا اکشن زیادی را تجربه کنید.

بازی‌های آرکیدی قدیمی که در زمان کودکی تجربه می‌کردید را به یاد دارید؟ چه می‌شد اگر بازی‌ها به یک به بیماری آلوده می‌شدند یا بیگانگان آن‌ها را تسخیر می‌کردند؟ بازی Arcade Mayhem Juanito یک اثر آرکیدی و ماجراجویانه است که چالش‌های جالب و دیوانه‌کننده‌ای را به شما ارائه می‌دهد. در این اثر شما با ماجراهای Juanito دوست‌اش Gluk، آشنا می‌کند. آن دو سعی می‌کنند از بازی‌های کلاسیک و قدیمی در برابر Clonocellها محافظت کنند.این اثر به بازیکنان اجازه می‌دهد که سلاح‌های جدید را آنلاک کنند و مهارت‌های خود را ارتقا دهند. سعی کنید از آسیب دیدن اجتناب کنید و تا می‌توانید ستاره جمع کنید. تمام این کارها د بازی Arcade Mayhem Juanito لذت‌بخش هستند. بازی دارای 80 مرحله مختلف است که در هر یک از آن‌ها با چالش‌های منحصر به فردی روبه‌رو خواهید شد. با تجربه این اثر دقیقا به یاد روزهای خوش گذشته می‌افتید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.2 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Bug Butcher

این بازی داستان آینده‌ای دور را ارائه می‌دهد. جایی که در آن افراد فواصلی در حد چند سال‌های نوری را به راحتی طی می‌کنند و در سیارات دیگر کلونی‌های تازه‌ای تشکیل می‌دهد. بازی Bug Butcher در واقع اثری اکشن در سبک شوتم آپ (shoot-’em-up) است. استایل هنری دو بعدی بازی با شوخی‌های نوجوان‌پستند ترکیب شده و می‌تواند بسیاری را راضی کند. زمان‌بندی و سرعت عمل در این اثر از اهمیت بالایی برخوردار است.

گیم‌پلی مکانیک‌های بسیار ساده‌ای دارد که یاد گیری آن ساده است. اما اگر می‌خواهید در این بازی حرفه‌ای شوید، باید حسابی تمرین کنید. بازی Bug Butcher سلاح‌های زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا بتوانند با آن‌ها دست به کشتن حشرات و موجودات موزی بیگانه بزنند.

به طور کلی گیم‌پلی بازی حس و حال آثار کلاسیک را به شما القا می‌کند، اما باید بدانید که المان‌های مدرن نیز در آن به چشم می‌خورد. شخصیت اصلی بازی Bug Butcher هری (Harry) نام دارد. هری یک فرد کاملا سرسخت و بی‌پروا است که باید تمام تلاش‌اش را برای از بین بردن حشرات به کار گیرد. بازی Bug Butcher دارای مراحل مختلف است که همه آن‌ها دارای چالش‌های متفاوتی هستند. فراموش نکنید که بهبود و ارتقا دادن سلاح‌ها در این اثر اهمیت زیادی دارد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 3.9 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.3 استار
• قیمت در اندروید: 1.99 دلار
• قیمت در iOS: 3.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Candy Crush Friends Saga

بازی Candy Crush Friends Saga یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به حساب می‌آید. اگر این اثر را تجربه کنید، به سرعت به آن معتاد می‌شود. Candy Crush Friends Saga یکی از بهترین نسخه‌های همین فرنچایز به شمار می‌رود. بازی‌های Candy Crush Soda Saga و Candy Crush Jelly Saga نیز از دیگر آثار این مجموعه هستند که مخاطب نسبتا زیادی دارند. بازی Candy Crush Friends Saga گرافیک جذابی دارد و می‌تواند به خوبی شما را سرگرم کند. در این بازی شما می‌توانید دوست پیدا کنید و این دوستان می‌توانند به شما تا حد زیادی کمک کنند. اگر به دنبال اثری هستید که کاملا ساده باشد و نیازی به حرکت یا تلاش خاصی نداشته باشد، بازی Candy Crush Friends Saga می‌تواند انتخاب مناسبی برای‌تان باشد. پس بد نیست در زمان آزاد خود سری به این بازی بزنید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Cytus

بازی Cytus شاهکار به تمام معنا است؛ از موسیقی آن گرفته تا بخش‌های مختلف‌اش. این بازی دارای بیش از 200 موسیقی بوده و هر یک از آن‌ها توسط هنرمندان مختلفی ساخته شده‌اند.

در آینده‌ای دور، تنها موجودات دارای ادراک روبات‌ها هستند. آن‌ها اخرین یادگار انسان‌ها محسوب می‌شوند. هرچند نسل بشر هنوز به پایان نرسیده است. تکنولوژی موجود در جهان پسا آخرالزمانی این قابلیت را به وجود آورده که حافظه قابلیت انتقال به ربات‌ها را داشته باشد. اما با وجود فضای محدود، اطلاعات جدید به تدریج جایگزین موارد پیشین می‌شوند. روبات‌ها جهت جلوگیری از نابودی احساسات انسانی تصمیم گرفته‌اند که احساسات را به موسیقی تبدیل کنند و آن‌ها را در مکانی به نام Cytus نگه دارند. روبات‌ها از این موسیقی‌ها برای تجربه احساسات انسان‌ها استفاده می‌کنند و رویای این را می‌بینند که خودشان دارای روح هستند.

گیم‌پلی بازی Cytus به نحوی است که شما روی صفحه گوشی خطوطی را می‌بینید که بالا و پایین می‌روند. این حرکت بستگی به سرعت و بیت موسیقی دارد. بازی Cytus به دوست‌داران موسیقی حس تجربه محیطی علمی-تخیلی را القا می‌کند. اگر عاشق سبک علمی-تخیلی و موسیقی هستید، این اثر برای شما ساخته شده است.

بازی Cytus رایگان است و شما برای تجربه 10 چپتر ابتدایی آن نیازی نیست هزینه‌ای صرف کنید. البته در این حالت پیش از شروع هر مرحله باید 30 ثانیه منتظر بمانید. در مجموع با توجه به زحمتی که سازندگان برای این اثر کشیده‌اند، می‌توان آن را در لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید جای داد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: 1.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Cytus II

با این که نسخه اول  این مجموعه را شاهکار خواندیم، اما بازی Cytus II از آن هم بهتر است. این بازی داستان 500 تا 700 سال پس از وقایع نسخه اول را دنبال می‌کند. جایی که تکنولوژی پیشرفت بسیار زیادی کرده است. بازی از جایی شروع می‌شود که بنا به دلیل وقوع اتفاقی، حافظه پاک می‌شود. حالا باید این کاراکترها را دنبال کنید تا بتوانید حقیقت را بیابید.

هر کاراکتر در بازی Cytus II ژانر و موسیقی اختصاصی دارد. از پاپ، راک و کلاسیک گرفته تا موسیقی بی‌کلام و دیجیتال. همچنین هر کاراکتر خط داستان خاصی نیز دارد، اما در واقع همه آن‌ها با هم مرتبط هستند. بازیکن می‌تواند با شبکه اجتماعی آن‌ها به نام iM تعامل داشته باشد. می‌توان به لطف این شبکه اجتماعی اطلاعات زیادی درباره آن‌ها به دست آورید.

گیم‌پلی بازی Cytus II مشابه نسخه پیشین است. اما گرافیم بازی نسبتا بهبود پیدا کرده است. در این اثر دو درجه سختی به نام‌های Chaos و Glitch اضافه شده است. در کل باید گفت که این نسخه نیز اثر بسیار خوبی است و به هیچ عنوان شما را ناامید نمی‌کند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.4 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: 1.99 دلار
• قیمت در iOS: 1.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Deemo

وقتی با بازی Deemo موسیقی می‌نوازید، احساس آرامش‌بخشی در شما به وجود خواهد آمد. گیم‌پلی این اثر شباهت‌های زیادی به Cytus دارد. در واقع این بازی به شما اجازه می‌دهد پیانو بنوازید.

Deemo یک کاراکتر مرموز است که به تنهایی زندکی می‌کند. دختری از آسمان می‌افتد. و نمی‌داند آن دختر چه کسی بوده و از کجا آمده است. Deemo می‌خواهد به دخترک کمک کند تا بتواند به دنیای خودش برگردد. او متوجه می‌شود یک درخت وجود دارد که با نواختن موسیقی به رشدش ادامه می‌دهد. به نظر شما Deemo وقتی با هم‌صحبت‌اش دوست می‌شود، چه احساسی پیدا می‌کند؟ مخصوصا کسی که تاکنون هم‌دمی نداشته است. دخترک حافظه‌اش را از دست داده است. اما اگر ناگهان حافظه‌اش برگردد چه؟ بازی Deemo یک اثر بسیار جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.8 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.9 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی The Fishercat

دنبال اثری ساده، جذاب و سرگرم‌کننده می‌گردید؟ بازی The Fishercat یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. در این اثر ما شاهد یک گربه هستیم که سلاحی برای صید ماهی دارد. او به نقاط مختلف می‌رود و در مراحل گوناگون به شکار ماهی‌ها مشغول می‌شود. بازیکنان در این بازی می‌توانند سلاح خود را ارتقا دهند یا به طور کلی یک سلاح جدید خرند. همچنین برای رفتن به مراحل دیگر می‌توانید قایق خود را نیز ارتقا دهید. مکانیک‌ها و سیستم کنترل بازی بسیار ساده و جذاب هستند. ممکن است ساعت‌ها این اثر را تجربه کنید و حتی گذر زمان را حس نکنید. در این اثر بازیکنان می‌توانند ماهی‌های مختلف را شکار کنند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.7 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.8 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Geometry Dash

بازی Geometry Dash یک اثری ریتمی (Rhythm-Based) است که در آن وظیفه شما چیزی نیست جز رسیدن به خط پایان در هر مرحله. به نظر ساده می‌رسد، درست است؟ اما اینگونه نیست. تنها یک اشتباه کوچک در یک مرحله کافی است تا مجبور شوید کل مرحله را از ابتدا آغاز کنید. برخی اوقات با خود می‌گویید اصلا امکان ندارد کسی توانداین مراحل را پشت سر بگذارد. مخصوصا مراحلی که واقعا آزاردهنده هستند. این اثر یک بخش تمرینی دارد که می‌توانید به لطف آن ابتدا کمی با حال و هوای بازی آشنا شوید.

عکس‌العمل دست‌ها، هماهنگی چشم‌ها و حرکات انگشتان، زمان‌بندی، حافظه و دقت شما با بازی Geometry Dash تقویت می‌شوند. موسیقی متن بازی نیز بسیار خوب است و حسابی در بازی غرق‌تان می‌کند. هر یک از مراحل این اثر درجه سختی متفاوتی دارد و و روش‌های متفاوتی برای پشت سر گذاشتن‌اش نیاز است که باید با تمرین به همه آن‌ها مسلط شوید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.3 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.7 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: 1.99 دلار

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بازی Happy Mall Story

تا به حال دوست داشته‌اید که صاحب یک فروشگاه باشید؟ بازی Happy Mall Story اثری در سبک شبیه‌سازی است که به شما اجازه می‌دهد یک فروشگاه را اداره کنید. شما می‌توانید در این بازی فروشگاه را بزرگتر کنید، با توجه به سطحی که دارید قرفه‌های جدید ایجاد کنید. شما می‌توانید با جمع کردن سکه، قرفه‌ها و فروشگاه خود را ارتقا دهید. اگر می‌خواهید اثری را تجربه کنید که گذر زمان را از یادتان ببرد، حتما به سراغ بازی Happy Mall Story بروید. این بازی برای کسانی که خیلی زود حوصله‌شان سر می‌رود، بهترین انتخاب است.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.6 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.5 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین اندروید: بازی Star Realms

تقریبا همه بازی‌های موبایلی بنا به دلایل مختلف برای اجرا نیاز به اتصال دائم اینترنت دارند. اما خوشبختانه بازی Star Realms فاقد این ویژگی است و شما می‌توانید به صورت آفلاین آن را تجربه کنید. همچنین این بازی علاوه بر این که یکی از برترین آثار کارتی روی موبایل به حساب می‌آید، یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید نیز هست. هوش مصنوعی بازی بسیار قوی است و حسابی شما را به چالش می‌کشد. برای شکست آن نیز باید با تمرکز بالا یک استراتژی مناسب اتخاذ کنید.

هیروهای بازی Star Realms شباهت‌های زیادی به هیروهای قدیمی سایر آثار نقش‌آفرینی دارند. لذت اصلی این اثر به خاطر ساده بودن آن است. شما در این بازی که مبارزات‌اش نوبتی است، دارای سه مبارز هستید که برای پول گرفتن به مناطق مختلف می‌رود. اوضاع به آن سادگی‌ها هم نیست، بلکه در این مسیر چالش‌های متفاوتی را باید از سر بگذرانید. در حدی که برخی اوقات ممکن است از این که مجبور هستید مرحله را تکرار کنید، عصبی شوید. به هر حال باز هم باید گفت که بازی Star Realms ارزش صرف وقت را دارد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

ویژگی‌ها:

• رتبه در گوگل پلی: 4.5 استار
• رتبه در اپل اپ استور: 4.6 استار
• قیمت در اندروید: رایگان
• قیمت در iOS: رایگان

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

جمع بندی

همانطور که پیش‌تر گفتیم، لیست بازی‌های پیشنهاد شده در اینجا، قطعا بهترین و کامل‌ترین لیست بهترین بازی های آفلاین برای اندروید یا iOS نخواهند بود. بازی‌های بسیاری به ویژه برای اندروید وجود دارند که بدون نیاز به اینترنت، می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.
اگر شما بازی دیگری می‌شناسید که فکر می‌کنید باید در این لیست قرار بگیرد، حتما در قسمت کامنت‌ها آن را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول

بهترین بازی آفلاین 2021 برای اندروید کدام است؟

ادیسه آلتو (Alto’s Odyssey)، بی‌شک یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید با یک گرافیک بی‌نظیر است. این بازی، صدای شگفت‌انگیزی دارد و به طرز خارق‌العاده‌ای آرام کننده است. به همین دلیل، بهترین انتخاب برای وقت‌کشی در زمان‌هایی است که به ناچار برای مدت‌های طولانی آفلاین هستید.

بهترین بازی ماشین سواری آفلاین برای اندروید کدام است؟

Grid از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید که به شدت توصیه می‌شود، گرید است. گرید یک مسابقه اتوموبیل‌رانی است. هیجان این بازی به علت وجود ماشین‌های بسیار، پیست‌های مختلف و حالت‌های زیادی است که نه تنها دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند، بلکه باعث می‌شوند به سادگی صدای ضربان قلب خود را بشنوید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. محمد

    کنسول بازی

  2. محمد مهدی موحدی کیا

    من بهتون می خوام بگم که بهترین بازی آفلاین در اندروید بازی شورش در شهر ۴ هستش و بهترش هم نیست 😍

  3. Solid Snake

    بازی آفلاین خوب واقعا دیگه نیست.
    اکثر بازی‌های‌ خوب و بزرگ الان دیگه نیاز به اتصال به سرور دارن.
    در نتیجه بیخیال بازی آفلاین بشین.
    من یدونه بازی آفلاین پیشنهاد می‌کنم واسه اندروید به اسم downwell که توی یه چاه هی می‌افتی پایین با گرافیک ۸ بیتی پیکسلی. خیلی خوبه. کرم داره قشنگ.

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a2%d9%81%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86/
ads
ads