داغ ترین ها :
بهترین ساعت های هوشمند در بازار فعلی کدامند؟

بهترین ساعت های هوشمند در بازار فعلی کدامند؟

طی چندین سال اخیر استقبال بالای کاربران از ساعت‌های هوشمند موجب شده که کمپانی‌های متعددی تلاش خود را در زمینه تولید جدیدترین و بهترین اسمارت‌واچ‌ها افزایش دهند. ساعت هوشمند برای برخی از ما گجتی بسیار کاربردی‌ محسوب می‌شود و این سوال وجود دارد که ساعت هوشمند چی بخرم؟ در این مقاله به معرفی بهترین ساعت های هوشمند 2023 خواهیم پرداخت تا بتوانید بهترین اسمارت واچ بازار ایران را برای خرید انتخاب کنید. با ما در تکنولایف همراه باشید.

 

قیمت ساعت هوشمند در تکنولایف: خرید ساعت هوشمند

اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا اولین نسل از مدل اولترا برند اپل است و به تازگی نسل دوم از این ساعت نیز معرفی شده که در ادامه به طور کامل به آن می‌پردازیم. قیمت واچ اولترا واقعا زیاد است و برای کاربرانی مناسب خواهد بود که ورزش‌های حرفه‌ای انجام می‌دهند و می‌خواهند در شرایط سخت محیطی نیز از ساعت خود استفاده کنند. مثلا این ساعت در بیابان، اقیانوس، قطب و شرایط این‌چنینی به خوبی دوام می‌آورد و ویژگی‌هایی متناسب با این شرایط دارد.

نمایشگر اپل واچ اولترا بزرگ‌ترین پنل استفاده شده تا به امروز توسط این سازنده آمریکایی است و اندازه‌ای 1.92 اینچی با رزولوشن 502 در 410 دارد و تراکم پیکسلی 338 را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. روشنایی این نمایشگر از 1000 نیت واچ سری 7 و 8 به 2000 نیت افزایش پیدا کرده تا حتی در بدترین شرایط نیز به وضوح بتوانید محتوای پنل را روشن کنید. از سوی دیگر این محصول قطعا مقاوم‌ترین ساعت هوشمند اپل هم هست؛ چرا که مقاومت آن در برابر نفوذ آب به 100 متر افزایش پیدا کرده و گواهی نظامی MIL-STD 810H نیز به این ساعت اضافه شده است. به این موارد مقاومت بالاتر شیشه را نیز اضافه کنید.

اپل واچ اولترا

دیگر ویژگی‌های این ساعت نیز به نوعی تقویت شده‌اند تا از پس سخت‌ترین شرایط بربیایند، به عنوان مثال عملکرد GPS و قدرت سیگنال‌های آن بهتر شده است و همچنین اسپیکر نیز از یکی به دو عدد افزایش پیدا کرده و قابلیت Siren باعث می‌شود تا صدای کمک خواستن شما تا فاصله 180 متری شنیده شود که برای قرارگیری در موقعیت‌های خطرناک بسیار کاربرد دارد. جالب است بدانید که این ساعت در صورت قرارگرفتن شما در آب می‌تواند عمق دقیق آب تا 40 متر را به شما نمایش دهد که برای غواصی بسیار کاربردی به نظر می‌رسد.

در نهایت به لطف افزایش ظرفیت باتری، شارژدهی این ساعت نیز بسیار بهتر شده و حالا می‌تواند در صورت داشتن استفاده نرمال حدود 36 ساعت دوام و در حالت کم‌مصرف تا 60 ساعت دوام بیاورد. ناگفته نماند که شما بسته به فعالیت خود می‌توانید بند متناسب را خریداری کنید و اگر غواص هستید به سراغ این بند بروید تا در زیر آب و فشار زیاد ساعت بهترین عملکرد را داشته باشد. از دیگر مشخصات این ساعت می‌توان به بدنه تیتانیومی، امکان اضافه کردن سیم‌کارت، وزن 61 گرمی و ضخامت 14.4 میلی‌متری اشاره کرد.

در نظر داشته باشید که اپل، ساعت واچ اولترا 2 را نیز معرفی کرده که نسبت به این مدل با بهبودهایی مواجه شده است. این مدل هنوز در ایران موجود نیست و به زودی موجود می‌شود. با همین منطق هنوز بهترین ساعت اپل در بازار ایران واچ اولترا به حساب می‌آید.

 

قیمت اپل واچ اولترا

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی اپل واچ اولترا

 

انواع اپل واچ را می توانید از تکنولایف بخرید: اپل واچ

 

اپل واچ اولترا 2

بهترین ساعت حال حاضر شرکت اپل همین واچ اولترا 2 است که با شباهت‌های بسیار زیادی نسبت به نسل قبلی وارد بازار شده و در برخی از بخش‌ها عملکرد بهتری را ارائه می‌کند. این محصول به قدری شبیه به واچ اولترا است که در این بخش تنها به تفاوت‌های این دو نسخه می‌پردازیم و پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این ساعت بخش بالایی را مطالعه کنید.

اپل واچ اولترا 2

واچ اولترا 2 طراحی و کیفیت ساخت کاملا مشابهی دارد و حتی از نمایشگر یکسانی نیز بهره می‌برد و تنها روشنایی از عدد 2000 نیت به عدد 3000 نیت رسیده است که یک برتری جذاب به حساب می‌آید. در زمینه سخت افزار اولا حافظه داخلی این ساعت 64 گیگابایت شده که دو برابر 32 گیگابایت نسل قبل است و از طرفی تراشه از S8 به S9 تغییر کرده که باعث می‌شود تا 30 درصد عملکرد سریع‌تر و روان‌تری را شاهد باشیم.

تفاوت بعدی در زمینه سنسورهای سلامتی است که تعداد آن‌ها یا عملکردشان تغییری نکرده و تنها 25 درصد دقت بالاتری را شاهد هستیم. به واچ اولترا 2 قابلیت Double tap نیز اضافه شده تا شما در شرایطی که یک دستتان پر است هم بتوانید از ساعت خود استفاده کنید و مثلا به تماس دریافتی پاسخ دهید. به روی این مدل تراشه Ultra Wideband نسل دوم هم دیده می‌شود و حالا سیری هم سریع‌تر پاسخ می‌دهد و هم به دیتای سلامتی و ورزشی دسترسی دارد.

 

قیمت اپل واچ اولترا 2 بند اوشن

قیمت اپل واچ اولترا 2 بند لوپ آلپاین

 

اپل واچ سری 9

اپل واچ سری 9 با شکل و شمایل یکسان اما بهبودهای زیادی از راه رسید تا دنیای گجت‌های پوشیدنی را یک گام دیگر به سمت جلو هدایت کند. این محصول از نظر صفحه نمایش دقیقا مشخصاتی مشابه با اپل واچ سری 8 دارد با این تفاوت که روشنایی حالا از 1000 نیت دو برابر شده و به 2000 نیت رسیده است. این یعنی شما در هر شرایطی می‌توانید بدون هیچ مشکی و کاملا واضح محتوای پنل را مشاهده کنید. روشنایی این پنل در حالت حداقلی نیز تا 1 نیت کاهش پیدا می‌کند.

اپل واچ سری 9

اپل قابلیتی بسیار کاربردی به نام Double Tap را با این ساعت معرفی کرد تا شما بتوانید حتی در صورت پر بودن یکی از دست‌ها نیز با ساعت کار کنید. برای استفاده از این قابلیت تنها کافیست انگشت شست و اشاره دستی که ساعت به روی آن بسته شده است را دو بار به هم بزنید تا دستورات مرتبط اجرا شود. برای نمونه اگر گوشی در حال زنگ خوردن است این ژست حرکتی تماس را پاسخ می‌دهد یا مثلا موزیک در حال پخش را قطع و وصل می‌کند و یا آلارم را متوقف می‌سازد.

سازنده آمریکایی تراشه موجود به روی این ساعت را نیز از S8 به S9 تغییر داده تا تعداد ترانزیستورها تا 60 درصد بیشتر شود و تا 30 درصد سرعت بهتری را شاهد باشیم. پردازنده عصبی نیز حالا دو برابر تعداد هسته بیشتری دارد و مقدار حافظه داخلی هم از 32 گیگابایت به 64 گیگابایت رسیده است. طبق ادعای اپل سنسورهای سلامتی این ساعت تا 25 درصد دقیق‌تر شده‌اند و در این نسل سیری می‌تواند پردازش‌های مورد نیاز را به روی خود ساعت و بدون ارسال از طریق اینترنت انجام دهد.

 

قیمت اپل واچ سری 9

 

گلکسی واچ 6 کلاسیک

اپل واچ اولترا بهترین ساعت هوشمند اپل است و بد نیست نگاهی هم به بهترین ساعت هوشمند ساخت سامسونگ بیندازیم. گلکسی واچ 6 کلاسیک بهترین و گران‌ترین ساعت این برند به حساب می‌آید که در دو نسخه 47 و 43 میلی‌متری روانه بازار شده و این دو نسخه تنها از نظر صفحه نمایش با هم تفاوت دارند. این ساعت بدنه فولاد ضد زنگ دارد و در سمت راست از دو دکمه استفاده می‌کند. همچنین در این مدل مجدد شاهد اضافه شدن حلقه چرخان کناری هستیم که اسکرول کردن با ساعت را بسیار ساده‌تر می‌کند.

سامسونگ نحوه جدا کردن بندهای ساعت گلکسی واچ 6 کلاسیک را بسیار ساده‌تر کرده و شما تنها با فشار دادن یک دکمه کوچک در انتهای بند می‌توانید آن را از ساعت جدا کنید. نسخه 47 میلی‌متری این گلکسی واچ 59 گرم وزن دارد و این عدد برای نسخه 43 میلی‌متری برابر با 52 گرم است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این ساعت 15 درصد کمتر از قبل شده و اندازه خود پنل نیز 20 درصد بزرگ‌تر شده است تا در زمینه نمایشگر پیشرفت خوبی را شاهد باشیم. همچنین روشنایی پنل در حالت معمول و AOD نیز افزایش داشته تا مشاهده محتوا بسیار راحت‌تر شود.

گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی‌متری

مدل 47 میلی‌متری دارای پنلی 1.47 اینچی با رزولوشن 480 در 480 است و نسخه 43 میلی‌متری نمایشگری 1.31 اینچی با رزولوشن 432 در 432 دارد و در نهایت هر دو تراکم پیکسلی 453 را پیش روی شما قرار می‌دهند. وضوح و کیفیت این دو صفحه نمایش واقعا عالی است و هیچ ایرادی به آن‌ها نمی‌توان وارد کرد. پیشرفت دیگر گلکسی واچ 6 کلاسیک را می‌توانیم دقیق‌تر شدن سنجش وضعیت خواب بدانیم و این مدل حالا می‌تواند اطلاعات خیلی دقیق‌تری را از خواب شب شما تهیه کند.

سنسورهای نیز دقیق‌تر از قبل شده‌اند و سنسور صربان قلب و سنجش اکسیژن خون وضعیت شما را در حین ورزشی تحت نظر دارد و سنسور گرمای بدن می‌تواند به خانم‌ها در پیگیری عادت ماهانه کمک کند. شما می‌توانید ECG و فشار خون را نیز با این ساعت اندازه‌گیری کنید و به نوعی می‌توانیم سنسورهای آن را کامل بدانیم. طبق انتظار گلکسی واج 6 کلاسیک می‌تواند فعالیت‌های ورزشی مختلف شما را نیز پیگیری کند و کالری سوزانده شده، مسافت طی شده و میانگین ضربان قلب را به شما نمایش دهد.

گلکسی واچ 6 کلاسیک 43 میلی‌متری

رم این ساعت از 1.5 گیگابایت به 2 گیگابایت رسیده و تراشه نیز از اگزینوس W920 به اگزینوس W930 تغییر کرده که حالا 18 درصد قدرت بالاتری دارد و عملکرد سریع‌تری را برای ساعت به ارمغان می‌آورد. طبق ادعای سامسونگ این ساعت با یک بار شارژ 40 ساعت دوام می‌آورد که البته در صورت استفاده زیاد از سنسورها و قابلیت AOD قطعا این عدد به 30 ساعت یا کمتر کاهش پیدا می‌کند.

این ساعت هوشمند دایره شکل قابلیت‌های مرسوم مانند دریافت اعلان‌ها را به طور کامل دارد و شما می‌توانید به تماس‌های دریافتی گوشی نیز پاسخ دهید. این کهکشانی از سه گواهی IP68، 5ATM و MIL-STD-810H برخوردار است و به همین جهت مقاومت بالایی در برابر آب، گرد و غبار، ضربه و تغییرات دما دارد.

 

قیمت گلکسی واچ 6 کلاسیک

 

قیمت گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی‌متر

 

 

اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8 با تغییرات نه‌چندان زیادی به نسبت سری 7 به بازار عرضه شد و این یعنی اگر از واچ سری 7 استفاده می‌کنید ارتقاء به این نسل خیلی قابلیت جدیدی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد، اما اگر می‌خواهید اپل واچ خریداری کنید، به طور حتم بعد از واچ اولترا بهترین نسخه همین سری 8 است. این محصول به یک سنسور جدید سنجش دما مجهز شده و به لطف همین ویژگی، بهتر می‌تواند عادت ماهانه بانوان را پیگیری کند. از طرفی تراشه به Apple S8 تغییر کرده که طبیعتا مقداری سرعت بیشتر دارد. به این ساعت هوشمند قابلیت تشخیص تصادف و تشخیص سقوط از ارتفاع هم اضافه شده که می‌تواند در موارد اورژانسی و حادثه بسیار مفید باشد. ناگفته نماند که قابلیت Low Power Mode در این ساعت می‌تواند شارژدهی را از 18 ساعت به 36 ساعت افزایش دهد.

در مطلب بررسی تخصصی اپل واچ 8 به صورت تخصصی این بهترین ساعت هوشمند بازار را بررسی کردیم.

اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 7

اپل واچ 7 را می‌توان یکی از بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار معرفی کرد که به جرات می‌توان گفت اکثر دارندگان گوشی‌های آیفون یکی از این اسمارت‌واچ‌ها را روی مچ دستشان دارند. بدنه این اسمارت واچ از جنس آلومینیوم بوده و قاب پشت محصول از کریستال سیریا است؛ این مواد اولیه به کارگیری شده در تولید اپل واچ 7 باعث شده که کاملا ضد خط و خش باشد. همچنین اپل واچ 7 توانسته تاییدیه IPX6 را به دست آورد، به این معنا که تا عمق 50 متری می‌تواند در برابر آب مقاومت نشان دهد.

 

خرید گوشی 5G
این ساعت در فهرست بهترین اسمارت واچ اپل قرارد دارد و مجهز به نمایشگر 1.9 اینچ Retina LTPO OLED با وضوح 484×396 است. هنگامی که به نمایشگر ساعت اپل واچ 7 در نور مستقیم خورشید نگاه کنید، وضوح بالای آن که به لطف حداکثر روشنایی 1000 نیت به دست آمده است، نظر کاربران را به خود جلب می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایشگر اپل واچ 7 می‌توان به لایه محافظتی Ion-X strengthened glass اشاره کرد که تاثیر زیادی در ضد خط و خش بودن نمایشگر دارد.

apple watch series 7

اپل واچ سری 7 قدرت خود را از پردازنده اصلی Apple S7 دریافت می‌کند و در زمینه نرم افزار مجهز به سیستم عامل watch OS 8 است. عملکرد روان ساعت هوشمند اپل یادآور روان بودن سیستم عامل گوشی‌های آیفون است. توجه داشته باشید که اکثر برنامه‌های آیفون دارای نسخه مخصوص اسمارت واچ هم هستند که می‌توانید آن‌ها را به سادگی از فروشگاه اپل دانلود و نصب کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های اپل واچ 7 مجهز بودن به سنسورهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، نسل سوم حسگر اپتیکال ضربان قلب، حسگر سطح اکسیژن خون، الکتروکاردیوگرام، فشارسنج، ارتفاع‌سنج، قطب‌نما، برنامه سلامت ECG، نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display)، پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی، هشدار کاهش و افزایش ضربان قلب، تماس اضطراری، SOS و پایش خواب در کنار سایر موارد همانند تایمر و هشدار بیدارباش است. بد نیست بدانید پشتیبانی از آنتن ماهواره‌ای در اپل واچ 7 سبب شده این محصول به عنوان بهترین ساعت هوشمند 2022 هم شناخته شود. در نظر داشته باشید که این اسمارت واچ انرژی خود را از باتری 309 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند و تا 18 ساعت بازدهی خواهد داشت.

 

خرید اپل واچ سری 7

 

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو

بهترین اسمارت واچ فعلی سامسونگ که در بازار ایران موجود است را باید گلکسی واچ 5 پرو دانست. این مدل از ساعت هوشمند سامسونگ موفق به کسب تاییدیه IP68 شده که مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نشان می‌دهد. همچنین گلکسی واچ 5 پرو در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر هم عملکرد خوبی از خود نشان داده است. در میان تاییدیه‌های مختلف این دستگاه نباید از تاییدیه نظامی و گواهی MIL-STD-810H به‌سادگی گذشت که یکی از ویژگی‌های آن مقاومت در برابر خط و خش و ضربه‌های ناگهانی است. البته با وجود بدنه تیتانیومی این اسمارت واچ انتظار دیگری به غیر از مقاومت بالا در برابر ضربه نمی‌رود.

گلکسی واچ 5 پرو که به عنوان یکی از بهترین اسمارت واچ ها شناخته می‌شود، مجهز به نمایشگر سوپر امولد 1.4 اینچ دایره‌ای شکل با وضوح 450×450 پیکسل بوده و از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display) برخوردار است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگر را می‌توان مقاومت در برابر خط و خش عنوان کرد. همچنین زمانی که در فضای بیرون از خانه و آفتابی به نمایشگر نگاه کنید، شاهد کاهش کیفیت نور صفحه نخواهید بود. این اسمارت واچ دارای بند اسپرت D-Buckle است.

گلکسی واچ 5 پرو

قدرت گلکسی واچ 5 پرو توسط پردازنده اصلی اگزینوس W920 و پردازنده گرافیکی Mali-G68 تامین می‌شود. به لطف پردازنده 2 هسته‌ای به‌کاررفته در ساعت هوشمند جدید سامسونگ و حافظه رم 1.5 گیگابایتی می‌توان سرعت بالا و عملکرد قابل‌قبولی از این ساعت هوشمند انتظار داشت. توجه داشته باشید که گلکسی واچ 5 پرو با حافظه داخلی 16 گیگابایت خود می‌تواند قابلیت دانلود و نگه‌داری برخی فایل‌ها را داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی واچ 5 پرو می‌توان به سنسور بیو اکتیو سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، حسگر دما، شتاب‌سنج، فشارسنج، ژیروسکوپ، ژئومغناطیس، نور و موارد دیگر اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های جذاب گلکسی واچ 5 پرو پشتیبانی از میکروفون داخلی برای برقراری مکالمه صوتی است. انرژی این ساعت توسط باتری 590 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند.

 

خرید گلکسی واچ 5 پرو

 

اپل واچ SE 2022

از آنجایی که تفاوت‌های این محصول با اپل واچ SE 2021 زیاد نیست و از طرفی در بخش بعدی به طور کامل به واچ SE نسل اول پرداخته شده است در این قسمت فقط به بهبودهای این نسل پرداخته می‌شود. در اپل واچ SE 2022 شاهد تراشه S8 هستیم و این یعنی در مقایسه با نسل قبلی سرعت بسیار بهتر شده و از طرفی دقت سنسور سنجش ضربان قلب نیز بالاتر رفته است. به این محصول همچنین امکان تشخیص تصادف اضافه شده تا بتواند در مواقع اورژانسی به کمک شما بیاید.

اپل واچ SE 2022

 

قیمت ساعت هوشمند اپل سری SE 2022 مدل 44 میلی‌متری

 

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE 2021

اپل واچ سری SE 2021 را می‌توان به عنوان بهترین اسمارت واچ ارزان از یک برند معتبر جهانی معرفی کرد. این اسمارت واچ با وزن 36 گرم از جنس آلومینیوم تولید شده و می‌تواند تا عمق 50 متر در برابر آب مقاوم باشد. این ساعت هوشمند دارای نمایشگر 1.78 اینچ Retina LTPO OLED است، اما از نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی نمی‌کند. صفحه نمایش این ساعت هوشمند مستطیلی بوده و کیفیت لمس آن بسیار عالی است. میزان روشنایی 1000 نیت صفحه نمایش اپل واچ سری SE 2021 می‌تواند وضوح قابل توجهی را به ویژه در نور آفتاب به شما هدیه دهد.

اپل واچ سری SE 2021

 

این مدل از ساعت هوشمند اپل مجهز به پردازنده دو هسته‌ای است و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما در این محصول با سیستم عامل WatchOS مواجه خواهید شد که تجربه جذابی را برای‌تان رقم می‌زند. این اسمارت واچ دارای میکروفون و اسپیکر بوده و شما می‌توانید با متصل کردن ساعت از طریق بلوتوث به گوشی، مکالمه خود را انجام دهید. این ساعت هوشمند دارای سنسورهای زیادی همانند شمارش ضربان قلب، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، ارتفاع سنج همیشه روشن، قطب‌نما، حسگر نور محیط و سایر موارد بوده که می‌تواند رضایت شما را به میزان زیادی جلب کند. اگر بخواهیم مارک بهترین ساعت هوشمند را اپل معرفی کنیم، چندان اشتباه نگفته‌ایم.

 

قیمت ساعت هوشمند اپل واچ سری 2021 SE مدل 44mm Aluminum Case

 

گلکسی واچ 6

گلکسی واچ 6

گلکسی واچ 6 در مقایسه با گلکسی واچ 5

در ابتدای مطلب گلکسی واچ 6 کلاسیک را معرفی کردیم و در این بخش قرار است بیشتر با گلکسی واچ 6 آشنا شویم. از آنجایی که تفاوت این ساعت با نسخه کلاسیک زیاد نیست تنها به تفاوت‌های میان آن‌ها خواهیم پرداخت. این ساعت در دو نسخه 44 و 40 میلی‌متری ساخته شده که این دو نسخه دقیقا نمایشگرهایی مشابه نسخه 47 و 43 میلی‌متری واچ 6 کلاسیک دارند. البته که در این دو مدل دیگر خبری از حلقه چرخان نیست و سامسونگ این ویژگی‌ را برای مدل‌های گران‌تر نگه داشته است. جنس بدنه این ساعت‌ها از فولاد ضد زنگ به آلومینیوم تغییر کرده و وزن این دو ساعت 29 و 33 گرم است و شما راحتی بیشتری را در استفاده از این مدل‌ها احساس می‌کنید.

 

خرید گلکسی واچ 6 نسخه 44 میلی متری

 

خرید گلکسی واچ 6 نسخه 40 میلی متری

 

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5

در کنار گلکسی واچ 5 پرو، گلکسی واچ 5 هم معرفی شد که می‌تواند یکی از گزینه‌های بهترین مدل های ساعت هوشمند باشد. این مدل از ساعت هوشمند سامسونگ موفق به کسب تاییدیه IP68 شده و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین گلکسی واچ 5 در کنار تاییدیه ذکرشده با استاندارد 5ATM همراه است؛ پشتیبانی از این استاندارد بدین معنا است که شما می‌توانید ساعت هوشمند خود را به مدت 10 دقیقه در عمق 50 متری آب قرار دهید. صفحه نمایش گلکسی واچ 5 با یک لایه یاقوت کبود محافظت می‌شود. سامسونگ مدعی است که نمایشگر گلکسی واچ 5 در مقایسه با سایر مدل‌ها تا 60 درصد قوی‌تر است. این ساعت مجهز به نمایشگر 1.4 اینچ سوپر امولد با وضوح 450×450 پیکسل است. صفحه نمایش گلکسی واچ 5 همانند مدل‌های قبل، به شکل دایره است.

گلکسی واچ 5

 

قدرت این ساعت هوشمند توسط پردازنده اصلی اگزینوس W920 تامین می‌شود که یک پردازنده 2 هسته‌ای است و در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G68 قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های مهم این ساعت هوشمند می‌توان به 16 گیگابایت حافظه داخلی و حافظه رم 1.5 گیگابایت آن اشاره کرد. شما می‌توانید فایل‌های برنامه، موسیقی و موارد مشابه را درون حافظه ذخیره‌سازی دستگاه قرار دهید و وجود حافظه رم 1.5 گیگابایت می‌تواند سرعت دستگاه را تامین کند. انرژی گلکسی واچ 5 توسط باتری 410 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود که از فناوری شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند.

 

خرید پاوربانک
از دیگر ویژگی‌های مهم این ساعت هوشمند باید به پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، اعلام اعلان‌های دریافتی، نمایش پیام‌های متنی، پایش ضربان قلب، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، اعلان‌های گوشی و تقویم، تایمر و هشدار بیدارباش اشاره کرد. این ساعت به لطف سنسور BioActive سامسونگ می‌تواند ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک را به کاربران ارائه دهد. توجه داشته باشید که در کنار این سنسور شاهد قرارگیری سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس و حسگر نور خواهیم بود.

 

قیمت گلکسی واچ 5

 

 

 

گلکسی واچ 4

با این که نسل جدید ساعت های هوشمند سامسونگ معرفی شده‌اند، اما هنوز هم گلکسی واچ 4 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند فعلی است. بدنه این ساعت بسیار ظریف بوده و از جنس آلومینیوم است. از محافظ گوریلا گلس برای پوشش نمایشگر این ساعت هوشمند استفاده شده که می‌تواند تاثیر زیادی در مقاومت صفحه نمایش در برابر خط و خش داشته باشد. سامسونگ برای تجربه روان کاربران در زمینه استفاده از ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 موفق شد رابط کاربری Watch 4 را که مشابه تایزن است، رونمایی کند. از مهم‌ترین تاییدیه‌هایی که گلکسی واچ 4 توانسته کسب کند، باید به تاییدیه IP68 اشاره کرد که می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان دهد. کاربران می‌توانند از گلکسی واچ 4 برای شنا کردن تا عمق 50 متری آب استفاده کنند.

گلکسی واچ 4 مجهز به صفحه نمایش 1.2 اینچ سوپر آمولد با وضوح 450×450 پیکسل است. نمایشگر این ساعت هوشمند به شکل دایره‌ بوده که به خوبی روی مچ دست قرار خواهد گرفت. درون ساعت گلکسی واچ 4 پردازنده اصلی دو هسته‌ای اگزینوس W920 قرار گرفته و شما می‌توانید از حافظه داخلی 16 گیگابایت آن برای ذخیره‌سازی فایل‌های مختلف استفاده کنید. حافظه رم این محصول معادل 1.5 گیگابایت است و تاثیر قابل توجهی روی افزایش سرعت کارایی محصول دارد.

گلکسی واچ 4

انرژی گلکسی واچ 4 توسط باتری 247 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود. همچنین این محصول از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. سنسور شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، گام شمار، شمارش ضربان قلب، فشار سنج، نوار قلب، کنترل سطح اکسیژن خون و موارد مشابه را باید از مهم‌ترین سنسورهایی دانست که درون گلکسی واچ 4 قرار داده شده است. وزن این ساعت معادل 26 گرم بوده که می‌تواند برای انجام فعالیت‌های ورزشی یا استفاده برای مدت زمان طولانی مناسب باشد.

قیمت سامسونگ واچ 4

 

ساعت هوشمند مدل HK9 Pro Plus

ساعت هوشمند hk9-pro

در صورتی که به دنبال بهترین مدل ساعت هوشمند با قیمتی اقتصادی هستید ساعت هوشمند HK9 Pro Plus یکی از گزینه‌های کاربردی و پر طرفدار این روزها به شمار می‌رود. این ساعت هوشمند از طریق بلوتوث به گوشی‌های مبتنی بر اندروید 7.0 به بالا و iOS 10.0 به بالا وصل می‌شود. این ساعت هوشمند از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و برای ایرانی‌ها این قابلیت مزیت بزرگی محسوب می‌شود. از سنسورهای این محصول می‌توان سنسور سنجش ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و فشار سنج را نام برد؛ همچنین با این سنسورها می‌توانید بر وضعیت خواب نیز نظارتی داشته باشید. روشن شدن خودکار صفحه نمایش با بالا آوردن دست، قابلیت رمزگذاری و قفل لمس، پشتیبانی از صفحه نمایش همیشه روشن ازدیگر مزیت‌هایی هستند که با خرید این ساعت هوشمند به دست می‌آورید. باتری قرار گرفته در دل این محصول 420 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و نگهداری شارژ مناسبی نیز دارد.

 

قیمت ساعت هوشمند Hk9 Pro

 

ساعت هوشمند میبرو لایت 2 Mibro Lite

خرید ساعت هوشمند میبرو لایت 2

به جرات می‌توان گفت که ساعت هوشمند میبرو لایت 2 یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است که قیمتی مناسب دارد. این ساعت در بازه زمانی کوتاه طرفداران زیادی پیدا کرد. میبرو لایت 2 با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد و از بابت سیستم عامل گوشی نگرانی نخواهید داشت. صفحه‌نمایش این محصول فرم گرد دارد و اندازه آن برابر است با 1.3 اینچ. پنل در نظر گرفته شده برای این صفحه نمایش از نوع AMOLED است که کیفیت بسیار بالایی دارد و در این رنج قیمتی نقطه قوت محسوب می‌شود. این گجت هوشمند از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه این محصول باتری با ظرفیت 350 میلی‌آمپر ساعت است و در صورت استفاده سبک و معمولی تا 12 روز شارژدهی دارد. با پشتیبانی ساعت هوشمند از 60 حالت ورزشی متنوع می‌توانید از آن به عنوان دستیاری برای ردیابی حرکات ورزشی استفاده کنید.

 

قیمت ساعت هوشمند میبرو لایت 2

 

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 3 SE

هواوی واچ GT 3 SE یکی از محصولات باکیفیت این برند محسوب می‌شود که با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد و از قابلیت مکالمه نیز پشتیبانی می‌کند. این ساعت صفحه‌نمایش رنگی با اندازه 1.43 اینچ از نوع امولد دارد. از فرمان‌های لمسی پشتیبانی می‌کند و عملکرد مناسبی را نیز ارائه می‌دهد. این محصول می‌تواند تا عمق 50 متر در برابر آب مقاوم باشد؛ بنابراین مناسب برای افرادی محسوب می‌شود که عادت دارند با ساعت شنا کنند یا دوش بگیرند.

داشتن GPS داخلی از دیگر نقاط قوت این محصول است که همراه داشتن گوشی را در فعالیت‌های ورزشی غیر ضروری می‌کند و به راحتی بدون داشتن گوشی می‌تواند از ساعت برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی استفاده کنید. طبق ادعای برند باتری آن در استفاده معمولی تا 14 روز و در استفاده سنگین می‌تواند تا 7 روز شارژدهی داشته باشد. از سنسورهای به کار برده شده در ساعت هواوی نیز می‌توان حسگر سنجش اکسیژن خون، حسگر سنجش ضربان قلب، ژیروسکوپ، فشارسنج و مغناطیس سنج را نام برد.

 

قیمت ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 3 SE

 

 

ساعت هوشمند شیائومی S1 Active

شیائومی S1 Active مجهز به صفحه نمایش 1.43 اینچ آمولد بوده و وضوح آن 466×466 پیکسل است. شما با یک ساعت دایره‌ای شکل مواجه هستید که تراکم پیکسلی آن هم معادل 326 پیکسل در اینچ است و وزنی معادل 36 گرم دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های صفحه نمایش این ساعت هوشمند شیائومی را باید مجهز بودن به قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display) عنوان کرد. جنس بدنه شیائومی S1 Active از پلیمر بوده و می‌تواند در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر که معادل عمق 50 متری است، مقاومت کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند جدید شیائومی می‌توان به پشتیبانی از میکروفون داخلی اشاره کرد؛ شما می‌توانید با برقراری اتصال به گوشی از طریق بلوتوث، مکالمه‌های خود را به راحتی انجام دهید.

شیائومی S1 Active

 

مهم‌ترین مشخصات فنی و قابلیت‌های نرم افزاری این ساعت هوشمند را می‌توان پشتیبانی از 117 حالت ورزشی، پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت سلامت بانوان، تمرین تنفس و سایر موارد اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول، پشتیبانی از موقعیت‌نمای GPS و نسخه 5.2 بلوتوث است. به یاد داشته باشید انرژی این دستگاه توسط باتری 470 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و برای شارژ کامل به 2.5 ساعت زمان نیاز دارد. بازدهی باتری این ساعت به گونه‌ای است که تا 12 روز برای استفاده عادی و تا 24 روز با روشن بودن قابلیت ذخیره انرژی، کارایی خواهد داشت، اما در صورتی که GPS روشن باشد، فقط برای 30 ساعت دوام دارد. وجود سنسورهایی همانند حسگر ضربان قلب اپتیکال، اکسیژن خون، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشارسنج و سنجش نور محیط توانسته شرایط ایده‌آل و خوبی را برای کاربران رقم بزند. شاید باورکردنی نباشد، اما هم اکنون می‌توان شیائومی را هم به عنوان  بهترین برند ساعت هوشمند معرفی کرد.

 

خرید ساعت شیائومی s1 active

 

 

ساعت هوشمند هوآوی مدل Watch Buds

هواوی watch buds یکی از جدیدترین محصولات هواوی محسوب می‌شود که با مدل‌های دیگر این ساعت تفاوت زیادی دارد. در دل این ساعت هوشمند دو عدد بادز نیز قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید اقدام به مکالمه کنید؛ همچنین با بادزها می‌توانید موسیقی نیز پخش کنید. این ساعت هوشمند می‌تواند نظارتی بر کیفیت خواب، ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و میزان استرس شما داشته باشد. با استفاده از این سنسورها همواره از وضعیت سلامت بدنتان باخبر خواهید شد.

Watch Buds از بیش از 80 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دستیار خوبی برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی و کالری سوزانده شده بدنتان باشد. ظرفیت باتری این محصول 470 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده و بادزها نیز ظرفیت 30 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارند. ساعت هواوی با استفاده معمولی 3 روز شارژدهی خواهد داشت و بادزهای آن نیز در حالت پخش موسیقی بدون فعال بودن ANC حدودا 4 ساعت شارژدهی دارند و درصورت روشن بودن ANC نیز 3 ساعت شارژدهی دارد. صفحه نمایش این ساعت 1.43 اینچی از نوع امولد است که تراکم پیکسلی 466 در 466 پیکسل را ارائه می‌دهد.

خرید ساعت هوشمند هوآوی مدل Watch Buds

 

دستبند هوشمند شیائومی Mi band 8

دستبند هوشمند شیائومی Mi band 8

 

یکی از برندهای مطرح قرار گرفته در مقاله بهترین ساعت های هوشمند در بازار، شیائومی است. این کمپانی به دلیل تولیدات محصولات با کیفیت بالا در کنار رنج‌های قیمتی متفاوت بین کاربران طرفداران زیادی دارد. یکی از جدیدترین مچ بند هوشمند معرفی شده توسط این برند mi band 8 است. این بند هوشمند مجهز به ویژگی‌های قابل توجه زیادی شده است که در ادامه قصد معرفی آن‌ها را داریم. برای بند 8 صفحه نمایش بزرگتر همراه با میزان روشنایی بالاتر در نظر گرفته شده که دیدن صفحه نمایش را در فضای باز راحت تر می‌کند. بر خلاف مدل‌های سال‌های قبل بند این دستبند دور بدنه پیچیده نشده و از دو طرف به ساعت وصل می‌شود؛ بنابراین می‌توانید در صورت نیاز آن را جدا یا تعویض کنید. طبق ادعای این کمپانی می بند 8 می‌تواند تا عمق 50 متری زیر آب دوام بیاورد. سنسورها نسبت به نسل قبل تغییری نکرده و شاهد همان سنسورهای قدیمی روی بند 8 هستیم. منبع تغذیه این محصول باتری 190 میلی‌آمپر ساعتی است که شیائومی ادعا کرده می‌تواند با استفاده معمولی 16 روز شارژدهی را پاسخگو باشد.

 

قیمت می بند 8

 

خرید تبلت

ساعت هوشمند امیز فیت gtr 3 pro

ساعت هوشمند امیز فیت gtr 3 pro

 

در ادامه مقاله بهترین ساعت های هوشمند سراغ برند امیز فیت رفته‌ایم. ساعت های هوشمند امروزه به دلیل اینکه علاوه بر نمایش ساعت بر وضعیت سلامتی بدن نیز نظارت دارند در بین افراد مورد توجه بالایی قرار گرفته‌اند. امیز فیت جی تی ار 3 پرو یکی از مدل‌های قرار گرفته در این مقاله است. این ساعت هوشمند قابلیت مکالمه دارد و باتری 450 میلی‌آمپر ساعتی آن از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. طبق گفته این برند با استفاده معمولی از این گجت تا 30 روز می‌تواند شارژدهی داشته باشد. از حسگرهای قرار گرفته برای این ساعت می‌توان به حسگرهای شتاب سنج، قطب نما، فشار سنج، دماسنج، سنسور ضربان قلب نوری نسل سوم و غیره اشاره کرد؛ همچنین این ساعت پشتیبانی از 150 حالت ورزشی را نیز دارد. صفحه نمایش امولد، قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن، مقاومت در برابر آب تا 5 اتمسفر و صفحه نمایش با روشنایی 1000 نیت را می‌توان از ویژگی‌های برجسته این ساعت هوشمند نام برد

 

قیمت اساعت هوشمند امیزفیت GTR 3 Pro

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ساعت های امیزفیت

بهترین ساعت هوشمند تا 4 میلیون

ساعت‌های با کیفیت زیادی وجود دارند که می‌توانند در دسته‌بندی بهترین ساعت هوشمند تا 4 میلیون تومان قرار بگیرند. اکثر ساعت‌های قرار گرفته در این رنج قیمتی کیفت خوبی دارند و قابلیت‌هایی مانند مکالمه، سنسورهای متنوع، پشتیبانی از اعلان‌های فارسی و غیره را ارائه می‌دهند.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3

یکی از ساعت‌هایی که در معرفی بهترین ساعت هوشمند تا 4 میلیون تومان قرار داد متعلق به redmi watch 3 شیائومی است. ساعت شیائومی صفحه‌نمایشی 1.75 اینچی از نوع امولد دارد. روشنایی این صفحه‌نمایش به 600 نیت می‌رسد و پوشش ضد جذب اثر انگشت برای آن در نظر گرفته شده است. روی بدنه محصول میکروفون و اسپیکر برای برقراری مکالمه قرار داد و می‌توانید بدون نیاز به گوشی به تماس پاسخ دهید و مکالمه با کیفیتی داشته باشید. ساعت هوشمند هواوی بلوتوث 5.2 دارد و می‌تواند به گوشی‌های مبتنی بر اندروید 6.0 و بالاتر و گوشی‌های مبتنی بر 12 iOS و بالاتر وصل شود.

با داشتن مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر می‌توانید از بابت مقاومت آن در برابر آب حتی هنگام شنا نیز مطمئن باشید. پایش ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت استرس، پایش وضعیت سلامت بانوان، برنامه تمرین تنفس و گام‌ شمار از قابلیت‌هایی هستند که سنسورهای آن در اختیارتان قرار می‌دهد. داشتن GPS داخلی، پشتیبانی از 120 حالت ورزشی، نمایش وضعیت آب و هوا و باتری با ظرفیت 289 میلی آمپر ساعت از دیگر قابلیت‌های این محصول هستند.

 

قیمت ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3

 

بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون

ساعت‌های قرار گرفته در بخش تا 3 میلیون تومان ساعت‌های هوشمند با قیمتی مناسب هستند که ویژگی‌های قابل توجهی را ارائه می‌کنند و شما می‌توانید تعدادی از بهترین ساعت مچی اسپرت هوشمند را در این بخش ببینید. در برخی مدل‌های این رنج قیمتی می‌توان حتی ساعت مکالمه دار نیز پیدا کرد؛ اما کمتر مدلی در این رنج قیمتی وجود دارد که مجهز به GPS داخلی باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین مارک ساعت هوشمند

 

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Calling Watch Ks Pro

ساعت هوشمند Ks Pro را با توجه به قیمت مناسبی که دارد در لیست بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان قرار داده‌ایم. باتوجه به رنج قیمتی ساعت امکانات مناسبی مانند قابلیت مکالمه و تماس برای آن در نظر گرفته شده است. گجت هوشمند کیسلکت از IP68 بهره‌مند شده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت دارد. برای ساعتی در این رنج قیمتی این ویژگی نقطه قوت محسوب می‌شود.

بلوتوث نسخه 5.2 امکان وصل کردن ساعت به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS را برایتان فراهم می‌کند. این محصول از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. کنترل کیفیت خواب، سنجش اکسیژن خون، شمارش گام، شمارش ضربان قلب به صورت 24 ساعته از سنسورهای آن محسوب می‌شوند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نظارت کلی بر سلامت و وضعیت بدنتان داشته باشید. پشتیبانی از 100 حالت ورزشی، بند آهن ربایی، پاسخ به تماس از طریق ساعت، دارای بازی، تشخیص میزان استرس، تمرین ثبات تنفس، پشتیبانی از 14 زبان، دارای دستیار صوتی از سایر قابلیت‌هایی است که می‌توان به عنوان نقاط قوت این ساعت نام برد. با استفاده از باتری با ظرفیت 300 میلی‌آمپر ساعتی می‌توانید با استفاده سنگین 2.5 تا 4.5 روز شارژدهی داشته باشید.

بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون

ساعت‌های هوشمند تا 2 میلیون جزو محصولات ارزان قیمت محسوب می‌شوند که از قابلیت‌هایی مانند سنسورهای متنوع و پشتیبانی از اعلان‌های فارسی بهره‌مند شده‌اند،؛ اما در این رنج قیمتی کمتر محصولی دیده می‌شود که قابلیت مکالمه نیز برای آن در نظر گرفته شده باشد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro GS

ساعت هوشمند شیائومی صفحه‌نمایش 1.43 اینچی از نوع امولد دارد که وضوح تصویر 466 در 466 اینچ را ارائه می‌دهد؛ همچنین مجهز به صفحه‌نمایش همیشه روشن نیز شده که در این رنج قیمتی کمتر دیده می‌شود.

باتری 460 میلی‌آمپر ساعتی آن می‌تواند در استفاده معمولی تا 24 ساعت شارژدهی داشته باشد و می‌توانید از طریق شارژر مغناطیسی مجدد آن را شارژ کنید. این محصول اسپیکر و میکروفون برای مکالمه ندارد؛ اما از اعلان‌های فارسی پشتیبانی می‌کند و آن‌ها را نمایش می‌دهد. از سنسورهای این محصول می‌توان پایش ضربان قلب، اندازه‌ گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب و پایش وضعیت استرس را نام برد. با استفاده از بلوتوث نسخه 5.1 می‌توانید به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS وصل شوید. از دیگر قابلیت‌های برجسته این محصول می‌توان مقاومت آن در برابر آب تا عمق 50 متر را نام برد.

 

قیمت ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro GS

 

بهترین ساعت هوشمند تا 1.5 میلیون

در بازه 1 الی 1.5 میلیون تومان هم ساعت‌های هوشمند زیادی از برندهای مشهور برای خرید در دسترس قرار دارند. به عنوان مثال، ساعت ساعت هوشمند گرین لاین مدل Adventure یکی از بهترین ساعت هوشمند ارزان بوده که حدودا 1.5 میلیون قیمت دارد. ساعت‌های هوشمند تا 1.5 میلیون تومان مناسب برای افرادی است که نیاز به گجتی هوشمند دارند و تمایلی برای هزینه کردن زیاد ندارند. برندهای متعدد و زیادی وجود دارند که ساعت‌هایی با قیمت اقتصادی تولید می‌کنند. اکثر این ساعت‌ها ویژگی‌های یک ساعت هوشمند خوب را ارائه می‌کنند و با قیمتی بسیار کمتر به فروش می‌رسند.

ساعت هوشمند گرین لاین مدل Adventure

ساعت هوشمند گرین لاین یکی از ساعت‌هایی است که در لیست معرفی بهترین ساعت هوشمند تا 1.5 میلیون تومان قرار گرفته و مشخصات و قابلیت‌هایی دارد که در این قیمت کمتر دیده می‌شود. روی بدنه این محصول اسپیکر و میکروفون قرار دارد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید مکالمه با کیفیتی داشته باشید. قابلیت مکالمه برای این محصول مزیت بزرگی نسبت به مدل‌های قرار گرفته در این قیمت محسوب می‌شود؛ همچنین داشتن GPS داخلی نیز یکی دیگر از مواردی است که به این محصول برتری می‌دهد.

ساعت گرین لاین ادونچر از طریق بلوتوث می‌تواند به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS وصل شود و نگرانی از بابت سیستم عامل گوشیتان نخواهید داشت. باتری به کار برده شده در این گجت هوشمند 380 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و برای شارژ مجدد آن شارژر 5 واتی مگنتی در نظر گرفته شده است؛ همچنین باتری آن در حالت استندبای 10 روز شارژدهی دارد. پشتیبانی از اعلان فارسی در پیام و منوی ساعت از دیگر ویژگی‌های قابل اشاره این محصول هستند. گرین لاین مدل Adventure حافظه داخلی 32 مگابایتی دارد که می‌توانید روی آن اقدام به ذخیره‌سازی مخاطبین و سایر موارد ضروری کنید. صفحه‌نمایش این محصول 1.44 اینچی از نوع TFT دارد که وضوح تصویر HD را نمایش می‌دهد. گفتن این نکته نیز قابل توجه است که صفحه‌نمایش این ساعت قابلیت Always On display نیز دارد. داشتن گواهی IP68 و مقاومت در برابر آب، سنسورهای اکسیژن خون (SpO2)، حسگر ضربان قلب (Heart Rate)، گام شمار و پشتیبانی از حالت‌های ورزشی چندگانه نیز برای این ساعت در نظر گرفته شده است.

 

قیمت ساعت هوشمند گرین لاین مدل Adventure

 

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون

در آخر لیست نوبت به معرفی ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان رسیده است. ساعت‌هایی که در این بازه قیمتی هستند تمامی ویژگی‌هایی که از یک محصول هوشمند انتظار دارید را درون خود جای داده‌اند. اکثر این ساعت‌ها پشتیبانی از اعلان‌های فارسی، پشتیبانی از فعالیت‌های ورزشی، سنسورهای متنوع و سازگاری با اندروید و iOS را دارند؛ اما در بیشتر این مدل‌ها از ویژگی‌هایی مانند قابلیت مکالمه و GPS صرف نظر شده است.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

توضیح درباره ویژگی‌های ساعت شیائومی را با سنسورهای آن شروع می‌کنیم. سنسورهای در نظر گرفته شده برای این محصول می‌توانند ضربان قلب و اکسیژن خون را اندازه‌گیری کنند؛ همچنین با استفاده از آن‌ها می‌توانید پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت استرس و گام‌ شمار را نیز بسنجید. برای مقاومت ساعت در برابر آب و گرد و غبار شیائومی از IP68 استفاده کرده که این استاندارد بیانگر مقاومت ساعت در برابر آب تا عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه است. این گجت هوشمند را می‌توانید به تمامی گوشی‌های مبتنی بر اندروید 5.0 به بالا و iOS 10 به بالا وصل کنید و از تمام قابلیت‌های آن نهایت استفاده را داشته باشید.

اندازه صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده برای این گجت 1.3 اینچ از نوع امولد است که تراکم پیکسلی 392 پیکسل در هر اینچ دارد. میبرو لایت از بیش از 15 حالت مختلف ورزشی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند همراه مناسبی حین ورزش باشد. منبع تغذیه این گجت باتری 230 میلی‌آمپر ساعتی است که در حالت استندبای 8 روز شارژدهی دارد. پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، محاسبه کالری مصرف شده، ماشین حساب، کنترل موزیک و تایمر از دیگر قابلیت‌هایی است که به این ساعت ارزش خرید می‌دهد. در صورتی که قصد خرید ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان دارید و نداشتن مکالمه برایتان اهمیتی ندارد میبرولایت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

 

قیمت ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

 

جمع‌بندی

بدون تردید انتخاب بهترین ساعت هوشمند در بازار کار سختی است. شما در کنار ظاهر محصول باید قابلیت‌های آن را هم مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. در این مقاله سعی شد بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب خوب و مناسبی داشته باشید.

سوالات متداول

آیا ساعت‌های کمتر از 500 تومان ارزش خرید دارند؟ با این که در بازه کمتر از 500 هزار تومان می‌توان ساعت هوشمند خریداری کرد، اما نباید انتظار عملکرد دقیقی از این گجت‌ها داشته باشید. همچنین سنسورها و مشخصات سخت‌افزاری این مدل‌ها چنگی به دل نمی‌زند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

16 نظر

  1. سجاد

    سلام خسته نباشید تاریخ روز ۳ دی ۱۴۰۲
    من بین خرید redmi 3 که قیمت روزش ۱۹۰۰ و mibro lite 2 که قیمتش ۲۳۰۰ و پرچم دار قدیمی سامسونگ r800 کارکرده قیمت ۳ تومن نمیدونم کدومو انتخاب کنم میشه راهنمایی کنید منو و اگه تو این بازه قیمتی بهتر از این موارد سراغ دارید ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به سجاد

      سلام. هر دو ساعت واقعا انتخاب‌های خوبی هستند و امکانات مناسبی دارن اما میبرو لایت ۲ هم باتری قوی‌تره و هم پیام‌ها و اعلان‌های فارسی رو نمایش میده. پس اگر می‌خواهید بتونید پیام‌های فارسی رو ببینید رو ی ساعت خودتون، پیشنهاد ما به شما میبرو لایت ۲ هست. ساعت دیگه‌ای که بهتون پیشهاد میدیم کیسلکت مدل Calling watch KR pro هست که حتما توصیه می‌کنیم ببینیدش. لینکش رو میذارم براتون https://www.technolife.ir/product-7817/-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D9%84%DA%A9%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-calling-watch-kr-pro
      1. سجاد

        پاسخ به پریا حسن‌زاده

        خب بین kr pro و mibro 2 کدوم رو خودتون از هر لحاظ برتر میدونید؟
        1. پریا حسن‌زاده

          پاسخ به سجاد

          میبرو لایت ۲ شارژ رو بهتر نگه میداره و عملکرد در مجموع بهتری داره
  2. امیر

    سلام یه ساعت تا رنج زیر پنج تومن هستش که بتونم توش اهنگ بریزم و در زمان ورزش با ایرپاد گوش کنم؟ یعنی دیگه گوشی همراهم نباشه

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیر

      سلام وقت بخیر گلکسی واچ 4 نسخه 40 میلی‌متری
      1. محمدباقر

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام ببخشید ساعت گلکسی واچ 5به گوشی شیائومی وصل میشه آیا مشکلی با رابط کاربری شیائومی نداره؟ و میشه از تمام امکاناتش استفاده کرد؟
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به محمدباقر

          سلام بله وصل میشه
  3. مجیدنظری

    لطف بفرما توضیح بدچطورتنظیم میشن حدود۶ماه هستش که چون دوستشون دارم دوتا برای خودموپسرم خریدم ولی هیچوقت تنظیم نتوانستم بکنم چرا؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مجیدنظری

      سلام وقت بخیر ساعت رو از طریق برنامه مربوطه به گوشی وصل کنید زمان خودش تنظیم میشه
  4. محمد

    سلام خسته نباشید ساعت قیمت مناسب میخام که بتونه pdf باز کنه شما چه ساعتی پیشنهاد میکنید

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمد

      سلام وقت بخیر احتمالا فقط مدل های پرچمدار بتونن چنین کاری بکنن که قیمت اون ها هم از تقریبا ۵ یا ۶ میلیون به بالا هست
      1. مهدی

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام خسته نباشید بین S1Active شیائومی یا واچ 4 سامسونگ کدوم رو پیشنهاد میدید یا اگر تو رنج قیمت تا6تومن مورد بهتری هست بگید ممنون میشم.
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به مهدی

          سلام وقت بخیر واچ 4 سامسونگ
      1. سجاد

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام به همه تکنولایفی ها بین شیاومی واچ s1 و s1 active موندم.راهنماییم کنید لطفا . الان اول اردیبهشت ۱۴۰۲ قیمت s1 حدود ۹ میلیون که نزدیک به ۱.۵ میلیون تومن از اکتیو گرونتره.
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به سجاد

          سلام وقت بخیر اگه اهل ورزش هستید اکتیو بهتره اگه نه قطعا خود S1 خریداری کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/
ads
ads