loadingGif

Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

فیلترها

فقط کالا‌های موجود

فیلتر براساس قیمت

برندها

نوع بخور

رنگ ها

ترتیب:

پرفروش ترین

بیشترین قیمت

کمترین قیمت

جدیدترین

بیشترین تخفیف

20 کالا

دستگاه بخور سرد

بالا بودن کیفیت هوای محل زندگی باعث می‌شود تا شما بتوانید زندگی سلامتری را تجربه کنید. دستگاه بخور سرد
از آن دسته لوازم خانگی است که کمک می‌کند تا شما به بیماری و مشکلات حاد تنفسی دچار نشوید. همچنین بخور سرد می‌تواند هوای خانه را دلپذیرتر کند و حتی محیط خانه را به مکان مناسبی برای رشد گیاهان تبدیل کند. حالا می‌خواهیم به شما بگوییم که چرا دستگاه بخور سرد تهیه کنیم؟

انواع دستگاه بخور سرد

دستگاه‌های بخور سرد در اندازه‌های متنوعی تولید می‌شوند که بر اساس اندازه و مدل  قرارگرفتن در محیط دسته‌بندی می‌شوند. دستگاه بخور سرد جیبی کوچک‌ترین نوع دستگاه بخور سرد است که حمل آن برای همه بسیار آسان است. در میان دستگاه‌های بخور سرد بزرگ مدل‌هایی به صورت پایه‌دار هستند که برای سالن‌های بسیار بزرگ استفاده می‌شوند؛ اما در مجموع برای خانه و سالن‌های متوسط خرید دستگاه بخور سرد کوچک و بزرگ به حالت رومیزی کافی است.

عملکرد دستگاه بخور سرد

امروزه بر اساس روش پخش رطوبت و بخور سرد در هوای اطراف دستگاه بخور سرد به 2 مدل  تبخیری (Evaporative) و اولتراسونیک (Ultrasonic) تقسیم می‌شود. 


1.    نحوه عملکرد دستگاه‌های بخور سرد از نوع تبخیری به این صورت است که یک فن هوا را به داخل فتیله‌ای مرطوب می‌دمد و در چنین حالتی هوای خنک از طریق فتیله داخلی به خارجی انتقال پیدا می‌کند. در صورت نیاز می‌توانید فیتیله دستگاه را تعویض کنید.
2.    دستگاه بخور سردی که از روش اولتراسونیک که در لغت به معنای فراصوت است، استفاده می‌کند؛ با استفاده از تبدیل ارتعاشات فراصوت به توده مه مانند کار می‌کند. این روش کار در نهایت منجر به تامین رطوبت و کاهش ریز ذرات معلق در هوا می‌شود. در روش اولتراسونیک از فرکانس‌های بالا برای شکستن ذرات آب و تبدیل آن‌ها به ذرات ریزتر استفاده می‌شود و در آخرین مرحله این بخور سرد به فضای بیرون دستگاه انتقال پیدا می‌کند. معمولا این دستگاه‌ها نیازی به فیلتر ندارند و با صدایی خیلی کمتر از مدل تبخیری به تولید یون منفی و کارکرد خود ادامه می‌دهند.

قیمت دستگاه بخور سرد

برای تهیه دستگاه بخور سرد نیازی به مراجعه حضوری به بازار نیست، بلکه می‌توانید این محصول را از تکنولایف خریداری کنید. با مراجعه به تکنولایف می‌توانید قیمت دستگاه بخور سرد را به صورت روزانه مشاهده کنید.

خرید دستگاه بخور سرد

بهتر است تا پیش از خرید دستگاه بخور سرد به مواردی مانند وزن و ابعاد، ظرفیت مخزن آب، حداکثر فضای قابل پوشش، داشتن یا نداشتن قابلیت تنظیم بخار، میزان کارکرد مداوم، توان مصرفی و امکانات ابزار مثل فیلتر ضد رسوب، هشدار کمبود آب، یون ساز و سیستم خاموشی خودکار توجه کنید تا بتوانید بهترین مدل را با توجه به بودجه خود بخرید. برای خرید دستگاه بخور سرد و گرم می‌توانید به تکنولایف مراجعه کنید. این محصولات را می‌توانید با ضمانت اصل بودن کالا تهیه کنید.

بستن