روش‌ها و هزینه‌های ارسال

روش های ارسال

سعی ما در تکنولایف بر این است که سفارشات شما عزیزان در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد. در تکنولایف دو روش برای ارسال سفارشات در نظر گرفته شده است که با توجه به موقعیت مکانی، شما می‌توانید یکی از این روش‌ها را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید:

- تکنو پیک (مناطق ۲۲ گانه شهر تهران)

- تکنو پست (برای سراسر کشور)

تکنو پیک(مناطق ۲۲ گانه شهر تهران)

تمامی سفارشات ثبت شده در روزهای کاری شنبه الی چهارشنبه تا ساعت ۱۴:۰۰ با تکنو پیک همان روز تحویل شما خواهد شد. شماره تماس پیک تکنولایف هنگام ارسال برای شما پیامک خواهد شد،

سفارشاتی که در روز پنج شنبه تا ساعت ۱۲:۰۰ ثبت گردند نیز در همان روز تحویل می گردد.

 

الویت تحویل کالا با کسانی است که آنلاین سفارش خود را پرداخت کرده باشند.

 

امکان ارسال سفارشات با پیک در منطقه ۲۰ نواحی (۵،۶،۷) و منطقه ۱۵ ناحیه ۸ در حال حاضر مقدور نمی باشد.

 

در صورت تغییر آدرس توسط سفارش دهنده سفارش شما ۴۸ ساعت آتی ارسال می گردد 

تکنو پست (برای سراسر کشور)

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت ۱۴:۰۰ (به غیر از پنج شنبه ها) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما صبح روز بعد تحویل مرکز پست خواهد شد.

کد پیگیری مرسوله در قسمت جزئیات سفارشات حساب کاربری شما درج می‌شود. کد پیگیری مرسوله همچنین از طریق پیامک و ایمیل نیز به دست شما خواهد رسید. کد پیگیری مرسوله پستی یک کد عددی چند رقمی است که با کمک آن می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری کنید. معمولا تکنو پست برای مراکز استان ها سریعتر از سایر نقاط کشور انجام می‌شود.

 

در صورتی که کالای ارسالی شما در طول فرایند ارسال با پست پیشتاز مفقود شود پس از تایید اداره پست مبنی بر مفقودی کالا، تکنولایف برای جبران کالای مفقودی با توجه به شرایط موجود، یکی از این دو شیوه را انتخاب می‌کند.
1-    بازگشت وجه پرداخت شده
2-    ارسال مجدد کالای مفقود شده
 

 

در صورت تغییر آدرس توسط سفارش دهنده سفارش شما ۴۸ ساعت آتی ارسال می گردد 


در شرایط خاص مانند ماه آخر سال که حجم سفارشات به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند، سفارشات با تاخیر ارسال خواهند شد.

 

در حال حاضر  بعلت حجم بالای سفارشات امکان پرداخت در محل میسر نمی باشد

 

در شهرهای (تهران, کرج, ملارد, اندیشه, فردیس, محمد شهر, مشکین دشت,شهرقدس, شهریار, ایلام,یزد, گرگان,مشهد,همدان و رشت) خرید گوشی ، تبلت و لوازم جانبی با ارسال سریع ( مستقیم ) و پرداخت در محل امکان پذیر می باشد. (کالاهایی مانند تلویزیون ، ساندبار به غیر از تهران فاقد امکان پرداخت در محل می باشد)


اطلاعات بیشتر درباره پست پیشتاز

این سرویس سریع ترین سرویس پستی کشور می باشد که عملیات پستی آن از لحظه قبول تا توزیع در داخل و خارج کشور در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. بهبود و توسعه بخشیدن به این سرویس مستلزم توجه مشتریان به نکات زیر است :

- استفاده از کد پستی عملیات را سریعتر و دقیق تر می کند.

- استفاده از لفاف مناسب برای بسته بندی مرسولات از آسیب رسیدن به آن جلوگیری میکند.

- در صورت دیر رسیدن یا مفقود شدن مرسوله به مشتری غرامت پرداخت می گردد.

- در صورت عدم حضور گیرنده مرسوله برای وی اطلاعیه صادر و پس از مراجعه مجدد و صدور اطلاعیه دوم ، مرسوله بمدت 5 روز در دفتر مقصد نگهداری و سپس به فرستنده عودت داد میشود. ضمنا در خصوص صنادیق شخصی مدت نگهداری مرسولات پیشتاز برای افراد حقیقی 7 روز و برای اشخاص حقوقی 10 روز میباشد.

- در صورت عدم دسترسی به شخص گیرنده در نشانی مراکز دولتی ، نظامی یا آموزشی و یا مجتمع های مسکونی مرسوله به دبیرخانه یا نماینده تعیین شده تحویل می شود.

- در صورت نیاز به آگاهی از سرنوشت مرسوله می توان حداکثر تا سه ماه بعد از تحویل مرسوله در واحد پستی مبداء مراجعه و اقدام نمود.


هزینه های ارسال

هزینه ارسال سفارشات در تکنولایف با توجه به روش ارسال متفاوت است.

- سفارشات مناطق ۲۲ گانه شهر تهران توسط تکنو پیک با هزینه ثابت 29 هزار تومان ارسال می‌شوند.

- هزینه پرداخت در محل شهرهای (کرج, ملارد, اندیشه, فردیس, محمد شهر, مشکین دشت,شهرقدس, شهریار, ایلام, کرج, یزد, گرگان,مشهد,همدان و رشت) 49 هزار تومان می باشد

- سفارشات ارسال شده با تکنو پست با توجه به وزن مرسوله هزینه ارسال متفاوتی دارند. حداقل هزینه بسته بندی و ارسال تکنو پست (معادل یک عدد گوشی موبایل + لوازم جانبی) با توجه به بیمه کالای قیمتی 24 هزار تومان است.


سوالات متداول

مسئولیت مرسوله پستی با مرکز پست است یا با تکنولایف؟

مرسوله پستی که تحویل مرکز پست می‌شود با توجه به اینکه شامل اشیاء گران قیمت می‌باشد، بیمه می‌شود. تکنولایف مرسوله را پلمب به مرکز پست تحویل می‌دهد. چنانچه به هر دلیلی این لیبل مخدوش شده بود، به هیچ وجه مرسوله را از مامور پست دریافت نکنید.  تمام مسئولیت‌ها با شرکت پست خواهد بود و تکنولایف نیز به کمک شما از مراکز پستی مبداء و مقصد پیگیری خواهد کرد. همچنین اگر مرکز پست تایید کند که مرسوله مفقود شده است، تکنولایف با توجه به موجودی کالا در آن لحظه، کالای جدید برای شما ارسال خواهد کرد و یا وجه شما عودت داده خواهد شد. سپس با کمک شما از مراکز پستی مبداء و مقصد پیگیری انجام خواهد شد.

چه مدارکی برای ارسال و تحویل کالا مورد نیاز است؟

برای تحویل کالا ارائه کارت ملی ضروری خواهد بود. امکان تحویل کالا در مراکز پست و مکان های عمومی به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود. جهت ارسال کالا نیز ارائه شماره ثابت و آدرس دقیق الزامی است.

آیا امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود خواهد داشت؟

امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود نخواهد داشت. در صورتی که تغییر آدرس ضروری باشد سفارش شما با تاخیر ارسال خواهد شد.

 

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×