روش‌ها و هزینه‌های ارسال

روش های ارسال

سعی ما در تکنولایف بر این است که سفارشات شما عزیزان در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد. در تکنولایف دو روش برای ارسال سفارشات در نظر گرفته شده است که با توجه به موقعیت مکانی، شما می‌توانید یکی از این روش‌ها را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید:

- ارسال با پیک (مناطق بیست گانه شهر تهران)

- ارسال با پست (برای سراسر کشور)

ارسال با پیک (مناطق بیست گانه شهر تهران)

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت ۱۴:۰۰ (پنج شنبه ها تا ۱۲:۰۰) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما همان روز و اگر خارج از این بازه زمانی سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما روز کاری بعد به دستتان خواهد رسید. شماره تماس پیک تکنولایف هنگام ارسال برای شما پیامک خواهد شد، به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی پرداخت در محل فقط با کارت بانکی امکان پذیر است.

ارسال ویژه تکنولایف (تحویل ۲۴ ساعته سفارشات)

در این روش ارسال، سفارش شما از زمان تغییر وضعیت به «ارسال شده»، تا ۲۴ ساعت کاری بعد به دستتان خواهد رسید. زمان ارسال در این روش سریع‌تر از پست پیشتاز است. ارسال ویژه تکنولایف فعلا فقط برای ساکنین شهرهای زیر امکان‌پذیر است:

اردبیل، اصفهان، کاشان، تبریز، ارومیه، کرج، شهرکرد، اهواز، مشهد، زنجان، سمنان، شاهرود، شیراز، قزوین، قم، سنندج، کرمانشاه، گرگان، رشت، خرم آباد، ساری، بابل، آمل، نوشهر، اراک، ساوه، همدان و یزد

ارسال با پست پیشتاز (برای سراسر کشور)

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت ۱۲:۰۰ (به غیر از پنج شنبه ها) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما تا ۲۴ ساعت تحویل مرکز پست خواهد شد و اگر خارج از این بازه زمانی سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما ۲ روز کاری بعد تحویل مرکز پست خواهد شد.

کد پیگیری مرسوله در قسمت جزئیات سفارشات حساب کاربری شما درج می‌شود. کد پیگیری مرسوله همچنین از طریق پیامک و ایمیل نیز به دست شما خواهد رسید. کد پیگیری مرسوله پستی یک کد عددی چند رقمی است که با کمک آن می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری کنید. معمولا ارسال پست پیشتاز برای مراکز استان ها سریعتر از سایر نقاط کشور انجام می‌شود.


در شرایط خاص مانند ماه آخر سال که حجم سفارشات به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند، سفارشات با تاخیر ارسال خواهند شد.


اطلاعات بیشتر درباره پست پیشتاز

این سرویس سریع ترین سرویس پستی کشور می باشد که عملیات پستی آن از لحظه قبول تا توزیع در داخل و خارج کشور در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. بهبود و توسعه بخشیدن به این سرویس مستلزم توجه مشتریان به نکات زیر است :

- استفاده از کد پستی عملیات را سریعتر و دقیق تر می کند.

- استفاده از لفاف مناسب برای بسته بندی مرسولات از آسیب رسیدن به آن جلوگیری میکند.

- در صورت دیر رسیدن یا مفقود شدن مرسوله به مشتری غرامت پرداخت می گردد.

- در صورت عدم حضور گیرنده مرسوله برای وی اطلاعیه صادر و پس از مراجعه مجدد و صدور اطلاعیه دوم ، مرسوله بمدت 5 روز در دفتر مقصد نگهداری و سپس به فرستنده عودت داد میشود. ضمنا در خصوص صنادیق شخصی مدت نگهداری مرسولات پیشتاز برای افراد حقیقی 7 روز و برای اشخاص حقوقی 10 روز میباشد.

- در صورت عدم دسترسی به شخص گیرنده در نشانی مراکز دولتی ، نظامی یا آموزشی و یا مجتمع های مسکونی مرسوله به دبیرخانه یا نماینده تعیین شده تحویل می شود.

- در صورت نیاز به آگاهی از سرنوشت مرسوله می توان حداکثر تا سه ماه بعد از تحویل مرسوله در واحد پستی مبداء مراجعه و اقدام نمود.


هزینه های ارسال

هزینه ارسال سفارشات در تکنولایف با توجه به روش ارسال متفاوت است.

- سفارشات مناطق بیست گانه شهر تهران توسط پیک تکنولایف با هزینه ثابت 25 هزار تومان ارسال می‌شوند.

- هزینه ارسال ویژه تکنولایف (۲۴ ساعته) بر اساس وزن مرسوله محاسبه می‌شود. حداقل هزینه ارسال ویژه تکنولایف 39 هزار تومان است.

- سفارشات ارسال شده با پست پیشتاز با توجه به وزن مرسوله هزینه ارسال متفاوتی دارند. حداقل هزینه بسته بندی و ارسال با پست پیشتاز (معادل یک عدد گوشی موبایل + لوازم جانبی) با توجه به بیمه کالای قیمتی 19 هزار تومان است.


سوالات متداول

روش و هزینه ارسال برای مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران به چه صورت است؟

به دلیل هزینه بالای ارسال با پیک برای این مناطق، روش ارسال با پست پیشتاز خواهد بود. در صورت تمایل می‌توانید در توضیحات سفارش درج کنید که سفارش شما به وسیله پیک ارسال شود. در این صورت هزینه پیک با توجه به مسافت محاسبه خواهد شد.

مسئولیت مرسوله پستی با مرکز پست است یا با تکنولایف؟

مرسوله پستی که تحویل مرکز پست می‌شود با توجه به اینکه شامل اشیاء گران قیمت می‌باشد، بیمه می‌شود. تکنولایف مرسوله را پلمب به مرکز پست تحویل می‌دهد. چنانچه به هر دلیلی این لیبل مخدوش شده بود، به هیچ وجه مرسوله را از مامور پست دریافت نکنید.  تمام مسئولیت‌ها با شرکت پست خواهد بود و تکنولایف نیز به کمک شما از مراکز پستی مبداء و مقصد پیگیری خواهد کرد. همچنین اگر مرکز پست تایید کند که مرسوله مفقود شده است، تکنولایف با توجه به موجودی کالا در آن لحظه، کالای جدید برای شما ارسال خواهد کرد و یا وجه شما عودت داده خواهد شد. سپس با کمک شما از مراکز پستی مبداء و مقصد پیگیری انجام خواهد شد.

چه مدارکی برای ارسال و تحویل کالا مورد نیاز است؟

برای تحویل کالا ارائه کارت ملی ضروری خواهد بود. امکان تحویل کالا در مراکز پست و مکان های عمومی به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود. جهت ارسال کالا نیز ارائه شماره ثابت و آدرس دقیق الزامی است.

آیا امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود خواهد داشت؟

امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود نخواهد داشت. در صورتی که تغییر آدرس ضروری باشد سفارش شما با تاخیر ارسال خواهد شد.

 

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×