راهنمای خرید اقساطی از تکنولایف

راهنمای خرید اقساطی از تکنولایف

امکان خرید قسطی از تکنولایف با همکاری ایران‌رنتر (پلتفرم فروش اعتباری) فراهم شده است. شما می‌توانید با استفاده از راهنمای زیر، با کارت هدیه از تکنولایف خرید کنید و اقساط خود را به ایران‌رنتر بپردازید.

خرید قسطی گوشی

مراحل خرید اقساطی کالا از تکنولایف:

۱- ابتدا راهنمای خرید اقساطی ایران‌رنتر را مطالعه کنید.

۲- در این صفحه، نزدیک‌ترین عدد به مبلغ مورد نیاز برای خرید را انتخاب کنید و آن مقدار اعتبار را با پرداخت قسط اول، خریداری کنید.

۳- در تکنولایف یک کارت هدیه به میزان مبلغ درخواستی شما از ایران‌رنتر، ایجاد می‌شود. شماره این کارت (عدد ۱۰ رقمی) از طرف ایران‌رنتر به شما اعلام می‌شود.

۴- شما می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در تکنولایف (همین الان ثبت نام کنید) از کارت هدیه استفاده کنید تا مبلغ آن به اعتبار حساب شما اضافه شود.

۵- سپس محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.

۶- در قدم بعدی نحوه ارسال یا تحویل کالا را مشخص کنید.

۷- در مرحله انتخاب روش پرداخت، «پرداخت از اعتبار» را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه دو حالت وجود دارد:

اگر جمع کل سفارش از اعتبار حساب شما کمتر باشد:

    می‌توانید سفارش خود را ثبت نهایی کنید. باقی‌مانده اعتبار حساب را نیز می‌توانید برای خرید‌های بعدی نگه دارید.

اگر جمع کل سفارش از اعتبار حساب شما بیشتر باشد:

    باید اعتبار حساب خود را از طریق شارژ آنلاین افزایش دهید.

۸- سپس سفارش خود را ثبت کرده و منتظر تماس تکنولایف برای تایید سفارش باشید.

۹- اقساط خود را به ایران‌رنتر پرداخت کنید.

چند نکته در رابطه با خرید اقساطی از تکنولایف:

- از آنجا که تنها امکان ثبت یک روش پرداخت برای سفارش وجود دارد، شما نمی‌توانید مقداری از مبلغ سفارش را از اعتبار حساب، و مابقی را به صورت آنلاین یا در محل پرداخت کنید. به همین دلیل بهتر است قبل از اقدام به خرید، اعتبار حساب خود را به میزان مورد نیاز (با استفاده از کارت هدیه، و یا شارژ آنلاین) شارژ کنید.

- مواردی مانند روش پرداخت اقساط، میزان سود دریافتی، مدارک مورد نیاز و ... همه مربوط به شرکت ایران‌رنتر بوده و تکنولایف هیچ تعهد و مسئولیتی نسبت به این موارد ندارد.

- هرگونه مشکل در رابطه با نحوه خرید و ثبت سفارش را می‌توانید با کارشناسان فروش تکنولایف در چت آنلاین، و یا در تماس با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۹۰۱۹۰ مطرح کنید.

سوالات متداول خرید اقساطی از تکنولایف:

  1. بعد از خرید کارت هدیه، می‌توان آن‌را به پول نقد تبدیل کرد؟
    خیر، کارت هدیه قابلیت نقد شوندگی ندارد و با آن فقط می‌توان خرید انجام داد.
  2. پس از خرید کارت هدیه تا چه مدت می‌توانم از آن استفاده کنم؟
    کارت هدیه مدت انقضا نداشته و هر موقع می‌توانید کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.
  3. بعد از خرید کارت هدیه، کالایی که قصد خریدش را داشتم ناموجود شده است، چه کار کنم؟
    تکنولایف زمانی موجودیت کالا را تضمین می‌کند که سفارش بر روی سایت ثبت شده باشد، در غیر این صورت هیچ‌گونه مسئولیتی بر عهده ندارد. شما می‌توانید تا موجود شدن دوباره کالا منتظر بمانید و یا کالایی دیگر تهیه نمایید.
  4. بعد از خرید کارت هدیه، میتوان آن را پس داد؟
    لطفا قبل از خرید تصمیم قطعی بگیرید. پس از صدور کارت هدیه نمی‌توان آن را باطل کرد.
  5. کالایی ک قصد خریدش را دارم 670 هزار تومان است، ولی کارت هدیه مبلغ مورد نظر را ندارد، راه حل چیست؟
    شما می‌توانید مبلغ ۶۰۰ هزار تومان کارت هدیه تهیه کنید و برای ۷۰ هزار تومان مابقی، اعتبار خود را با پرداخت آنلاین شارژ نمایید.
  6. آیا با خرید اقساطی کالا توسط کارت هدیه، خدمات پس از فروش پوشش داده می‌شود؟
    بلی. تمامی کالاها بدون توجه به روش خرید، با توجه به شرایط ضمانت محصول، خدمات پس از فروش هم دارند.
  7. توسط کارت هدیه، میتوان چند محصول خریداری کرد یا فقط منحصر به یک محصول است؟
    شما می‌توانید هر تعداد محصول را با توجه به مبلغ کارت هدیه خود خریداری فرمایید.
  8. قیمت کالای مورد نظر من بعد از خرید کارت هدیه افزایش یافته است، مسئول این اتفاق کیست؟
    با توجه به نوسانات قیمت، تا زمان عدم ثبت سفارش در تکنولایف، این فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال افزایش یا کاهش قیمت‌ها ندارد.
  9. کد کارت هدیه را در کدام بخش از خرید باید وارد کرد؟
    هنگامی که محصولات تایید نهایی شدند، در بخش پرداخت، گزینه‌ای به نام پرداخت از اعتبار وجود دارد که شما در این قسمت می‌توانید استفاده از کارت هدیه را انتخاب کرده و مبلغ کارت هدیه را به اعتبار خود اضافه کنید.
  10. نحوه پیگیری سفارش چگونه است؟
    تا قبل از دریافت کد کارت هدیه، می‌توانید برای پیگیری وضعیت خود با ایران‌رنتر تماس بگیرید. پس از ثبت سفارش در تکنولایف می‌توانید با استفاده از شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۹۰۱۹۰ و یا ایمیل info@technolife.ir جویای وضعیت سفارش خود باشید. همچنین می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود وضعیت سفارشات خود را پیگیری کنید.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×