loadingGif

festival_banner
Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

محصولات جایگزین

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 11 ظرفیت 256 گیگابایت

Apple iPhone 11 256/4GB

نظرات کاربران

0 نظر

ناموجود

ویژگی‌های اصلی

نوع پردازنده - CPU :

(+Apple A13 Bionic (7 nm

حافظه داخلی :

256 گيگابايت

حافظه RAM :

4 گیگابایت

سایز صفحه نمایش :

6.1 اینچ

دوربین پشت :

دوگانه 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل

ظرفیت باتری :

3110 میلی آمپر ساعت

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 11 ظرفیت 256 گیگابایت
گوشی موبایل اپل مدل آیفون 11 ظرفیت 256 گیگابایت
گوشی موبایل اپل مدل آیفون 11 ظرفیت 256 گیگابایت
گوشی موبایل اپل مدل آیفون 11 ظرفیت 256 گیگابایت
گوشی موبایل اپل مدل آیفون 11 ظرفیت 256 گیگابایت

ناموجود

این محصول در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات جایگزین در بالای صفحه دیدن نمایید.

برای نیاز تو

  • مشخصات فنی

  • نقد و بررسی

  • نظرات کاربران

مشخصات فنی

نوع پردازنده - CPU :

(+Apple A13 Bionic (7 nm

تعداد هسته پردازشگر :

شش هسته

تعداد سیم کارت :

دو سیم کارت (نانو سیم - همزمان فعال )

کیفیت دوربین :

دوگانه 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل

سیستم عامل :

iOS 13، این نسخه برای زمانی است که این گوشی معرفی شده است و ممکن است در هنگام خرید شما، آپدیت جدیدتری برای آن آمده باشد و به ورژن بالاتر ارتقا پیدا کند.

ابعاد/ وزن :

150.9x75.7x8.3 میلی متر/ 194 گرم

ساختار بدنه :

جلو و پشت شیشه ای به همراه فریم آلومینیومی سری 7000

تاریخ معرفی :

شهریور 1398

حافظه داخلی :

256 گيگابايت

حافظه RAM :

4 گیگابایت

امکان افزایش حافظه/ نوع کارت حافظه :

ندارد

نوع صفحه نمایش :

Liquid Retina IPS LCD/ لمس خازنی

سایز صفحه نمایش :

6.1 اینچ

تعداد رنگ/ رزولوشن :

16 میلیون رنگ/ 1792x828 پیکسل

مولتی تاچ (لمس همزمان)/ تعداد لمس همزمان :

دارد

درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه :

79.0 درصد

نسبت صفحه نمایش :

19.5:9

تراکم پیکسل :

326 پیکسل بر اینچ

ویژگی‌ های مهم صفحه نمایش :

شیشه مقاوم در برابر خراش (Scratch-resistant glass)، پوشش (oleophobic coating)، پشتیبانی از استاندارد Dolby Vision/HDR10، قابلیت نمایش رنگ های نزدیک به واقعیت (True-Tone Display)، قابلیت نمایش طیف رنگی گستره (Wide Color Gamut Display)

دوربین پشت :

دوگانه 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل

مشخصات سخت‌ افزاری دوربین :

دوربین اول: دریچه دیافراگم 1.8، فاصله کانونی لنز 26 میلی متر، دارای سنسور سایز 1/2.55 اینچ، سایز پیکسل 1.4 میکرومتر، لرزشگیر اپتکال OIS، فناوری فوکوس خودکار PDAF/ دوربین دوم: اوتراواید، دریچه دیافراگم 2.4، فاصله کانونی لنز 13 میلی متر

فیلمبرداری دوربین پشت :

دارد/ حداکثر 2160p و 24/30/60 فریم بر ثانیه، حداکثر 1080p و 30/60/120/240 فریم بر ثانیه، قابلیت فیلمبرداری HDR، صدای استریو

فلاش :

دارد/ quad-LED dual-tone

دوربین جلو :

دوگانه 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل

سایر ویژگی‌ های مهم دوربین :

قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس ها و فیلم ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)، قابلیت تشخیص چهره و لبخند (Face and Smile Detection)، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) و HDR

شبکه اینترنت :

4.5G

شبکه‌ های مخابراتی قابل پشتیبانی :

GSM ،CDMA ،HSPA ،EVDO ،LTE

حداکثر سرعت دانلود در UMTS/ حدکثر سرعت آپلود در UMTS :

42 مگابیت بر ثانیه/ 5.8 مگابیت بر ثانیه

نوع درگاه شارژ :

Lightning

امکان شارژ از طریق USB :

دارد

بلوتوث/ ورژن و ویژگی :

دارد/ ورژن 5.0، همراه با A2DP ،LE

جک 3.5 میلی متری صدا :

ندارد

شبکه Wi-Fi (وایرلس)/ ورژن :

دارد/ 802.11 a/b/g/n/ac ،ax و dual-band

امکان Wi-Fi Hotspot :

دارد

NFC :

دارد

موقعیت‌ نما GPS/ ویژگی‌ ها :

دارد/ A-GPS ،GLONASS ،GALILEO ،QZSS

سنسورها :

شناسایی چهره (Face ID)، شتاب سنج (Accelerometer)، ژيروسکوپ (Gyro)، مجاورت (Proximity)، قطب نما (Compass)، فشارسنج (Barometer)

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهینامه :

دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب به عمق 2 متر و مدت 30 دقیقه

رادیو :

ندارد

سایر مشخصات مهم :

مجهز به دستیار صوتی اپل Siri، سرویس های ابری، قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم

ظرفیت باتری :

3110 میلی آمپر ساعت

نوع باتری/ قابل تعویض توسط کاربر :

لیتیوم یونی

قابلیت شارژ سریع :

پشتیبانی از USB Power Delivery 2.0

شارژ بی‌ سیم :

قابلیت شارژ به صورت بی سیم (Qi Wireless Charging)

شناسه کالا :

2800000677589

نمایش بیشتر

مقایسه

مقایسه با 3 محصول مشابه

اطلاعات کلی

ظرفیت باتری3110 میلی آمپر ساعت3110 میلی‌آمپر ساعت5000 میلی‌ آمپر ساعت 5000 میلی آمپر ساعت
دوربین پشتدوگانه 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسلدوگانه 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسلسه گانه 108 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل 200 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل
سایز صفحه نمایش6.1 اینچ6.1 اینچ6.67 اینچ 6.7 اینچ
حافظه RAM4 گیگابایت4 گیگابایت8 گیگابایت12 گیگابایت
حافظه داخلی256 گيگابايت128 گيگابايت256 گیگابایت 512 گیگابایت
نوع پردازنده - CPU(+Apple A13 Bionic (7 nm(+Apple A13 Bionic (7 nmQualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G (6 نانومتر) Mediatek MT6877V Dimensity 7050 (6 nm)

نقد و بررسی

بررسی اجمالی گوشی آیفون 11

معرفی ایفون 11

به عقیده بسیاری از کارشناسان و البته کاربران، اپل لوکس ترین برند فعال در بازار ایران است. هر چند که این کمپانی نمایندگی رسمی در بازار ایران ندارد اما وارد کنندگان، گوشی‌های این برند را در مدت زمان کوتاهی بعد از معرفی وارد کشور می‌کنند. گوشی‌های این برند آمریکایی از محبوبیت بالائی در بین کاربران در دنیا برخوردار هستند و در ایران نیز به همین منوال است. در دهه اخیر و به صورت منظم، اپل در قالب یک مراسم در تئاتر استیو جابز گوشی های هوشمند خود را معرفی می‌کند. از طرفی دیگر قیمت بالای گوشی های این برند، استفاده از آیفون را برای برخی کاربران به ارزو بدل کرده اما این کمپانی با معرفی گوشی در رنج میان رده و قیمت مناسب، اقشار بیشتری از جامعه را به سمت گوشی های آیفون گسیل کرد. اولین نسل از گوشی‌های میان‌رده این برند با نام آیفون SE و سال گذشته گوشی در این رنج با نام آیفون XR معرفی شد. امسال نیز اپل رویه پیشین خود را ادامه داد و گوشی ارزان قیمت خود را با نام آیفون 11 معرفی کرد. این گوشی هوشمند همزمان با گوشی‌های آیفون 11Pro و آیفون 11Pro Max معرفی شده است اما در مقایسه با آن‌ها قابلیت های کمتری دارد اگرچه در مقایسه با هم‌رده‌ های خود از دیگر برند‌ها برتری محسوسی دارد. اپل این گوشی‌ها را در ماه سپتامبر معرفی کرده است و در مدت زمان کوتاهی گوشی‌های جدید این برند راهی بازار ایران شده‌اند.

جعبه گشایی ایفون 11

طراحی و صفحه نمایش

گوشی هوشمند آیفون 11 از نظر طراحی و ظاهر با دو مدل دیگر تفاوت هایی دارد که در ادامه به تشریح تمام موارد می‌پردازیم. در ابتدا باید به ابعاد 8.3×75.7×150.9 میلی‌متری اشاره کنیم که سایز مناسبی را رقم زده است و گوشی به راحتی در دستان کاربران جای می‌گیرد. وزن 196 گرمی این گوشی، بسیار مناسب بوده و کاربران بعد از فعالیت طولانی حس خستگی نخواهند داشت. این گوشی هوشمند گواهینامه IP68 را کسب کرده است بدین معنا که تا عمق 2 متر و مدت زمان 30 دقیقه در برابر نفوذ آب مقاوت می‌کند. با نگاه به بخش پشتی این گوشی هوشمند طراحی جدید اپل خودنمائی می‌کند. اپل از جمله برند هایی است که به تغییرات زیاد علاقه چندانی ندارد و معمولا چند مدل را با یک زبان طراحی معرفی می‌کند. گوشی‌های آیفون 6 و 6s و نسخه پلاس آن‌ها، آیفون 7 و 8 و نسخه پلاس آن‌ها، آیفون X وXs و Xs Max همگی طراحی مشابه دارند. در این بین اما تنها مدل‌هایی که طراحی متفاوت داشته گوشی آیفون SE و آیفون XR بوده‌اند که به عنوان گوشی‌های ارزان قیمت اپل شناخته می‌شوند.

صفحه نمایش ایفون 11

حال در سال 2019 نیز اپل دوباره زبان طراحی در گوشی‌های خود را تغییر داده و خانواده آیفون 11 طراحی متفاوتی نسبت به نسل‌های پیشین دارد. دلیل عمده تغییرات، افزایش تعداد سنسور‌های دوربین است. آیفون 11 مانند گوشی‌های آیفون X و Xs و Xs Max دو سنسور دوربین در قسمت پشتی قاب دارد اما طراحی سنسور‌ها متفاوت بوده و در جایگاه متفاوتی قرار گرفته‌اند. مانند گذشته لوگو این برند در پشت گوشی حک شده است و فلاش LED در کنار سنسور‌ها قرار دارد. در اطراف قاب دکمه‌های متعددی دیده می‌شود. جایگاه سیم کارت و دکمه پاور در یک سو و دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه فیزیکی مربوط به Silent در طرف دیگر قرار دارد. در بخش زیرین قاب اما اسپیکر‌های این گوشی به همراه جایگاه USB آن خودنمایی می‌کنند. بخش پشتی این گوشی هوشمند از جنس شیشه و فریم اطراف آن از جنس آلمینیوم است. با نگاه به قسمت جلوئی صفحه نمایش مدل ناچ اولین موردی است که توجه را به خود جلب می‌کند. کمپانی اپل برای اولین بار این مدل از صفحه نمایش را در گوشی هوشمند آیفون X بکار گرفت و تا به امروز گوشی‌های هوشمند خود را با این مدل از صفحه نمایش معرفی کرده است. همچنین قاب‌ها از اطراف نفوذ ناچیزی به صفحه نمایش دارند تا حدی که درصد صفحه نمایش به بدنه در آیفون 11 به 79.0 درصد رسیده است. این صفحه نمایش در سایز 6.1 اینچی دارد و رزولوشن آن 1729×828 پیکسل است. همان‌طور که از اعداد پیداست اپل از استاندارد‌های رایج در گوشی های هوشمند پیروی نمی‌کند. تراکم پیکسل در این گوشی 326 پیکسل در هر اینچ است و استاندارد آن 19.5:9 است. جنس نمایشگر در این گوشی Liquid Retina IPS LCD است و با اینکه OLED نیست اما کیفیت مناسبی را ارائه می دهد. شیشه این گوشی هوشمند در مقابل خط و خش مقاوم است و این موضوع در آزمایشات نیز به اثبات رسیده است. صفحه نمایش این گوشی طیف گسترده‌ای از رنگ را پوشش می‌دهد و همچنین حساسیت تاچ 120 هرتزی دارد. جمع بندی مطالب فوق حکایت از کیفیت مناسب در بخش صفحه نمایش و طراحی زیبا دارد و این امر می‌تواند دلیلی بر کشش کاربران به سمت گوشی آیفون 11 باشد.

صفحه نمایش ایفون 11

پردازنده

چیپست مهمترین قطعه‌ای است که در بخش پردازنده به آن توجه می‌شود. اپل از جمله برند‌هایی است که در این بخش به خود کفایی رسیده است و از محصولات دیگر کمپانی‌ها به جز در برخی موارد جزئی استفاده نمی‌کند. چیپست‌های کمپانی اپل تحت سری A معرفی می‌شوند و این برند هر ساله چیپست جدیدی را معرفی و در گوشی‌های خود بکار می‌گیرد. حال امسال گوشی‌های نسل جدید این برند میزبان چیپست A13 Bionic است. با توجه به نمودار‌های منتشر شده از مقایسه چیپست‌های سال 2019، حکایت از آن دارد که A13 Bionic چیزی از رقبا کم ندارد و در برخی موارد حتی برتری نیز دارد. شش هسته در این بخش وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارند و به صورت یک سری دو هسته‌ای با قدرت 2.65 گیگاهرتز Lightning و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی Thunder فعالیت می‌کنند. در کنار این موارد باید به پردازنده گرافیکی مخصوص اپل هم اشاره کرد که چهار هسته مخصوص انجام فعالیت‌های گرافیکی دارد.

پردازنده ایفون 11

 

این گوشی با یک مدل رم معرفی شده است اما حافظه‌های مختلفی دارد. رم در نظر گرفته شده برای این گوشی 4 گیگابایت بوده و انواع حافظه 64 و 128 و 256 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است. سیستم عامل گوشی‌های اپل iOS است که رقیب اندروید محصوب می‌شود و فضای کاربری متفاوتی دارد. اپل امسال ورژن 13 این سیستم عامل را معرفی کرده و در کنار گوشی‌های سال جدید خود، نسخه آپدیت مربوط به این سیستم عامل را برای گوشی‌های پیشین خود نیز منتشر کرده است. به صورت کلی ایفون 11 در این بخش اختلاف ناچیزی با گوشی‌های پرچمدار این خانواده نظیر آیفون 11 Pro و آیفون 11 Pro Max دارد و به صورت کلی نمرات قابل قبول را در تمامی بخش‌ها دریافت می‌کند.

دوربین

این بخش از گوشی‌های اپل همواره از جمله نقاط قوت آن‌ها به شمار می رود. اپل همواره در این بخش سنسور‌های قدرتمندی را بکار می‌گیرد و این سنسور‌ها کیفیت عکسبرداری بالائی دارند. همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم اپل زبان طراحی در گوشی‌های خود را تغییر داده و دلیل اصلی این تغییرات سنسور‌های دوربین هستند. از نظر ظاهری سایز این سنسور‌ها تغیر کرده و کمی بزگتر شده اند که این موضوع دوگانگی زیادی برای کاربران به وجود آورده است. کاربران بر حسب سلیقه معتقدند بکارگیری این مدل از سنسور‌ها در زیبایی گوشی تاثیر منفی داشته و از طرفی برخی دیگر نظر متفاوت دارند. همان‌طور که گفتیم این موضوع به سلیقه کاربران بستگی دارد اما هر چه که هست مشخصات فیزیکی و سخت افزاری این گوشی نوید کیفیتی بالا را می‌دهد.

دوربین ایفون 11

همان‌طور که در عکس‌های این گوشی مشاهده می‌کنیم، دوربین اصلی و پشتی این گوشی دوگانه است و دو سنسور 12 مگاپیکسلی دارد. سنسور اول مخصوص عکسبرداری عریض است و دریچه دیافراگم 1.8 دارد. فاصله کانونی این سنسور 26 میلی‌متر است و از فناوری های PADF و OIS پشتیبانی می‌کند . تکنولوژی PADF به دوربین کمک می‌کند تا فوکوس را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهد. OIS نیز در واقع اختصار سه کلمه optical Image Stabilization به معنای تثبیت کننده نوری تصاویر است و تا حد زیادی در مقابل لرزش دستان کاربران به هنگام عکسبرداری و همچنین فیلمبرداری مقاومت کرده و از تاری عکس جلوگیری می کند. دومین سنسور نیز دریچه دیافراگم 2.4 و فاصله کانونی 13 میلیم‌تری دارد و مخصوص عکسبرداری فوق عریض است و نسبت سنسور اصلی این گوشی فضای بیشتری از اطراف سوژه را پوشش می‌دهد.

دوربین ایفون 11

در طرف مقابل دوربین سلفی این گوشی نیز دوگانه است. دو سنسور این گوشی در بخش ناچ آن قرار دارند. اولین سنسور در این بخش مانند سنسور‌های دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی است. این سنسور مخصوص عکسبرداری عریض است. سنسور مذکور دریچه دیافراگم 2.2 و فاصله کانونی 23 میلی‌متری دارد. با اعلام کمپانی اپل سنسور دوم این گوشی SL 3D camera است. این گونه از سنسور‌ها تقریبا کارکردی مشابه سنسور‌های TOF دارد. این سنسور‌ها اما نمایی سه بعدی از سوژه را ترسیم می کنند و تغییر بسیاری در کیفیت عکسبرداری ایجاد می‌کنند. سنسور‌های دوربین در پشت و جلو قادرند با دو کیفیت 1080 و 2160 فیلمبرداری ‌کنند.

باتری و سایر قابلیت‌ها

دیگر بخشی که گوشی های آیفون در آن بخش حرف های زیادی برای گفتن دارند باتری است. بسیاری شاید به هنگام مشاهده عدد میلی آمپر باتری شاید به گفته ما شک کنند اما باید به این نکته اشاره کنیم که مصرف باتری در گوشی های آیفون بسیار بهینه است و باتری گوشی های اپل در تست های مختلف سربلند بوده اند. ایفون 11 باتری 3110 میلی آمپری دارد که با کمک فناوری شارژ سریع 18 واتی، در مدت زمان 30 دقیقه باتری شما تا 50 درصد شارژ خواهد شد. لازم به ذکر است که این مدل از شارژ وایرلس نیز پشتیبانی می‌کند اما ورژن آن اعلام نشده است. برای اولین بار اپل در آیفون X سنسور اثر انگشت را حذف و به جای آن از سنسور تشخیص چهره استفاده کرد. این رویه تا به امروز و در گوشی های سال جدید نیز دیده می شود.

باتری ایفون 11

در کنار این سنسور کمپانی سنسور های شتاب سنج، ژیروسکوپ، نزدیکی، قطب نما و فشارسنج را نیز بکار گرفته است. بلوتوث ورژن 5.0 و NFC راه ارتباطی این گوشی هوشمند با دیگر گوشی ها است. اسپیکر های آیفون 11 مدل Dolby Atmos است. فناوری Dolby Digital Plus که پیشتر در تلوزیون ها بکار گرفته می شد، در این گوشی نیز دیده می شود و رزولوشن و کیفیت صدا را تا حد زیادی افزایش می دهد. این گوشی هوشمند رنگ های متفاوتی دارد که هر یک زیبایی خاص خود را دارند و کاربران می تواندد با توجه به سلیقه، رنگ مورد علاقه خود را خریداری کنند.

نمایش معرفی محصول

نظرات کاربران

برای راهنمایی دیگران درمورد این کالا نظر دهید.

برای ثبت نظر نیاز به خرید کالا نیست؛ همچنین می‌توانید نظرتان را به صورت ناشناس ثبت کنید.

1
2
3
4
5
0.0
0 نظر

نظر خود را در مورد این محصول بنویسید ...

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

تحویل سریع به مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

7 روز هفته

فروشگاه‌های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره ای

در بازار‌ موبایل 1، بازار موبایل 2، عرش آجودانیه، کوروش، اپال و مطهری