loadingGif

Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3

Apple AirPods 3 Wireless Headphones with Charging case

نظرات کاربران

50 نظر

رنگ:

سفید

سفید

ویژگی‌های اصلی

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه :

IPX4 (مقاوم دربرابر پاشش آب و تعریق)

نوع اتصال :

بی‌ سیم

بلوتوث :

نسخه 5.0

قابلیت حذف نویز (ANC) :

ندارد

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3 همراه با محفظه شارژ-سفید
video-TLP-3544_4fc27b49-c9d6-4806-a049-d595f07fcf78
gallery-هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3 همراه با محفظه شارژ-gallery-0-TLP-3544_949bfefb-7749-4ff5-aa4d-bceee79370c5.png
gallery-هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3 همراه با محفظه شارژ-gallery-1-TLP-3544_51528e15-a88c-4e86-8461-8754e19ce796.png
gallery-هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3 همراه با محفظه شارژ-gallery-2-TLP-3544_9fb7d9b8-298e-4d0d-8fc9-3dd8bf0df0a1.png
gallery-هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3 همراه با محفظه شارژ-gallery-0-TLP-3544_949bfefb-7749-4ff5-aa4d-bceee79370c5.png

+9

آرتان

موجود در انبار فروشنده ( ارسال از 1 روز کاری بعد )

6 ماه گارانتی آرتل

1 عدد در انبار باقی مانده

11,559,000

تومان
فروشگاه های تکنولایف

امکان تحویل حضوری در شعب تکنولایف

برای نیاز تو

  • مشخصات فنی

  • نقد و بررسی

  • نظرات کاربران

مشخصات فنی

ابعاد/ وزن :

4.28 گرم (هر ایرباد)، 37.91 گرم (محفظه شارژ)

برند مبدا :

اپل

سازگاری :

سازگار با iPhone, iPad, and iPod touch with iOS 12.2 or later/Apple Watch watchOS 5.2/Mac with macOS 10.14.4 or later/Apple TV

نشانگر LED :

دارد

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه :

IPX4 (مقاوم دربرابر پاشش آب و تعریق)

نحوه قرارگیری هدفون :

تو گوشی

نوع اتصال :

بی‌ سیم

نوع :

ایرباد

نوع رابط :

بلوتوث

بلوتوث :

نسخه 5.0

NFC :

ندارد

میکروفون :

دارد

توضیحات میکروفون :

حذف نویز میکروفون

دکمه‌ های روی دستگاه :

کنترل‌کننده‌ی صدا و مکالمه، کنترل لمسی و ضربه زدن به ایرباد برای اتصال و قطع تماس و کنترل محتوای در حال پخش، لمس طولانی روی هر ایرباد برای فعال کردن دستیار صوتی

دستیار صوتی :

دارد

قابلیت حذف نویز (ANC) :

ندارد

سایر قابلیت‌ ها :

مجهز به چیپست Apple H1، دارای Force sensor، دارای speech-detecting (تشخیص گفتار)، دارای شتاب سنج مجهز به تشخیص حرکت(Motion-detecting accelerometer)، سازگاری با Siri و فرامین صوتی، اپلیکیشن Find My برای مکان‌یابی ایرباد گم‌شده

زمان شارژ شدن :

استفاده 60 دقیقه‌ تنها با 5 دقیقه شارژ

بازدهی باتری :

حداکثر 6 ساعت حالت پخش صدا (تا 30 ساعت با محفظه شارژ)، حداکثر 5 ساعت حالت پخش صدا (روشن بودن صدای فراگیر)، حداکثر 4 ساعت حالت مکالمه (تا 20 ساعت با محفظه شارژ)

طریقه شارژ :

از طریق محفظه شارژ با درگاه لایتنینگ

شناسه کالا :

2800002054074

نمایش بیشتر

مقایسه

مقایسه با 3 محصول مشابه

اطلاعات کلی

قابلیت حذف نویز (ANC)نداردندارددارددارد
بلوتوثنسخه 5.0نسخه 5.0نسخه 5.3نسخه 5.3
نوع اتصالبی‌ سیمبی‌ سیمبی‌ سیمبی‌ سیم
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامهIPX4 (مقاوم دربرابر پاشش آب و تعریق) ندارددارد (IPX4)دارد/ IP54

نقد و بررسی

معرفی هندزفری ایرپاد 3 اپل | Apple AirPods 3

ایرپاد 3
ایرپاد نسل 3

ایرپاد ۳ سومین نسل از ایرپاد‌های اپل است و با ویژگی‌های جدید و بهبودهای زیادی به بازار عرضه شده تا بتواند نسخه کامل‌تری نسبت به ایرپاد 2 باشد. این محصول حالا از طراحی متفاوتی استفاده می‌کند و می‌تواند گزینه بسیار خوبی بین ایرپاد 2 و ایرپاد پرو اپل باشد و قیمت ایرپاد سری ۳ دقیقا بین این دو مدل قرار می‌گیرد. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این ایرپاد اپل آشنا شویم.

طراحی ایرپاد نسل 3

ایرپاد 2 از نظر طراحی با ایرپاد نسل اول تفاوت خاصی نداشت اما airpod 3 حالا از طراحی کاملا جدیدی استفاده می‌کند و تا حد زیادی خود را به ایرپاد پرو نزدیک کرده است. در این هندزفری بی‌سیم هم خبری از سری سیلیکونی نیست ولی سری بادزها به نسبت نسل قبل مقداری کشیده‌تر شده و بهتر در گوش قرار می‌گیرد. به نسبت نسل قبلی اپل ساقه این بادزها را هم کوتاه‌تر کرده تا از این نظر هم این محصول یک قدم دیگر خود را به ایرپاد پرو نزدیک کند.

کیس ایرپاد اپل سری ۳ نیز نسبت به نسل قبلی کاملا تغییر کرده و شبیه به کیس ایرپاد پرو شده است با این تفاوت که این کیس اندازه و وزن کمتری دارد و حمل و نقل آن بی‌نهایت راحت و ساده است. بادزها به صورت عمودی درون کیس قرار می‌گیرند و آهنربای کیس هم قدرت بسیار خوبی در نگه‌داری بادزها دارد تا در صورت باز شدن کیس به صورت اتفاقی بادزها گم نشوند.

از نظر ارگونومی بادزها این مدل در مقایسه با ایرپاد 2 بهتر در گوش قرار می‌گیرند ولی همچنان به دلیل نبود سری‌های سیلیکونی مانند ایرپاد پرو نمی‌توانند صدای محیط را از بین ببرید و درون گوش کاملا کیپ شوند. در واقع اگر برای ورزش کردن یا فعالیت‌های سنگین ایرپاد می‌خواهید به نظر می‌رسد مدل پرو بهتر بتواند در صورت فعالیت زیاد در گوش باقی بماند. ناگفته نماند که این محصول از گواهی IPX4 پشتیبانی می‌کنند و پاشش قطراب آب یا تعریق زیاد حین ورزش نمی‌تواند به آن آسیبی وارد کند.

کنترل‌ها و اتصال در ایرپاد 3 اپل

ایرپاد نسل ۳ از تراشه H1 اپل استفاده می‌کند و به همین جهت بهترین سازگاری را با محصولات این برند دارد. این مدل می‌توانید به صورت هوشمند در صورت نیاز بین دستگاه‌های اپلی شما مانند مک بوک، ایفون و ایپد جابجا شود و به بهترین شکل با اکوسیستم اپل کار کند. فرمان‌های لمسی در این محصول به نسبت ایرپاد 2 بسیار بیشتر شده و پد لمسی نیز به صورتی عالی به این فرمان‌ها پاسخ می‌دهد. در ادامه به این فرمان‌های لمسی پرداخته می‌شود.

• یک بار لمس پد لمسی موزیک را پخش/متوقف می‌کند؛

• دو بار لمس پد لمسی موزیک بعدی را پخش می‌کند؛

• سه بار لمس پد لمسی موزیک قبلی را پخش می‌کند؛

• یک بار لمس پد لمسی در صورت دریافت تماس به آن پاسخ می‌دهد؛

• برای فراخواندن سیری تنها کافیست دست خود را به روی پد لمسی نگه دارید.

این محصول سنسور مخصوصی هم برای پخش/قطع موزیک هنگام قرار دادن بادزها در گوش/خارج کردن آن‌ها دارد و می‌توانید به صورت خودکار این مسئولیت را برعهده بگیرد.

کیفیت صدا airpod 3

airpod 3
ایرپاد نسل 3

در مرور مشخصات ایرپاد سری ۳ به بخش کیفیت صدا می‌رسیم، جایی که طبیعتا برای هر کاربری بیشترین اهمیت را دارد. خوشبختانه کیفیت صدای این هندزفری بی‌سیم نسبت به نسل قبلی بهبود زیادی داشته و خود را به ایرپاد پرو نزدیک‌تر کرده است و این اتفاق بسیار خوشایندی به حساب می‌آيد. به این مدل حالا Adaptive EQ یا اکولایزر تطبق‌پذیر هم اضافه شده تا بتواند صدای خروجی را بسته به محتوای در حال پخش تغییر دهد تا بهترین تجربه ممکن به دست بیاید.

اولین تغییری که به نسبت ایرپاد 2 متوجه آن خواهید شد صدای بیس بسیار بهتر و عمیق‌تر است. صدای خروجی ایرپاد ایفون سری ۳ بالانس شده و کمی گرم به گوش می‌رسد و برعکس نسل قبلی دیگر صدای بالا تیز نیست و شما وکال و صدای موزیک پس‌زمینه را با شفافیت و جزئیات بسیار خوبی دریافت می‌کنید و تفکیک هم قطعا در سطح مناسبی قرار می‌گیرد.

با وجود بهبودهای زیادی ایجاد شده به نسبت ایرپاد 2 اما در کل قیمت ایرپاد ۳ در محدوده‌‌ای قرار می‌گیرد که هندزفری‌های بی‌سیم بسیار قوی حضور دارند و با همین بودجه بیس قوی‌تر و تفکیک بهتر را ارائه می‌کنند. به‌علاوه که ایرپاد 3 فاقد قابلیت ANC است، ویژگی‌ که نبود آن برای محصولی با این برچسب قیمتی اصلا جذاب نیست و این مدل را از بسیاری از رقبا عقب‌تر قرار می‌دهد و باعث می‌شود کیفیت صدای دریافتی در محیط‌های شلوغ کاهش پیدا کند.

در نهایت نوبت به قابلیت Spatial audio می‌رسد که به این محصول اضافه شده و باعث می‌شود تجربه صدای 360 درجه‌ای برای شما ایجاد شود. این قابلیت با توجه به جابجایی سر شما و زاویه گوش‌ها صدا را تنظیم می‌کند و به نوعی صدا همراه شما را دنبال می‌کند تا حسی بسیار نزدیک به واقعیت به‌وجود بیاید. عملکرد این قابلیت تحسین‌برانگیز است و کار می‌کند که خود را در مرکز صدای محیط متصور شوید و حس کنید که در یک سالن کنسرت یا سینما قرار دارید.

کیفیت مکالمه در Apple AirPods 3

ایرپاد 2 از نظر کیفیت مکالمه عملکرد بسیار خوبی داشت و حالا ایرپاد 3 این عملکرد را به سطحی بالاتر ارتقاء داده تا از نظر کیفیت صدا به نسبت قیمت airpod 3، آن را یکی از بهترین‌های موجود در بازار بدانیم. با وجود صدای محیط یا حتی باد شدید باز هم صدای شما واضح و شفاف منتقل می‌شود و تراشه قدرتمند H1 می‌تواند صدای اضافی محیط را تا حد بسیار زیادی از بین ببرد تا مکالمه بسیار لذت‌بخشی را تجربه کنید.

عملکرد باتری و شارژدهی

اپل ادعا کرده که ایرپاد 3 می‌تواند با یک بار شارژ حدود 6 ساعت دوام بیاورد و این عملکرد به کمک کیس می‌تواند به 30 ساعت برسد که اتفاقی بسیار مثبت است و قطعا می‌تواند یکی از دلایل خرید ایرپاد ۳ به حساب بیاید. دو روش شارژ کلی برای این مدل در نظر گرفته شده است. در یکی از این روش‌ها می‌توانید از طریق درگاه لایتنینگ و به صورت سیمی کیس ایرپاد 3 را به شارژ متصل کنید و در روش دیگر می‌توانید از شارژ بی‌سیم کمک بگیرید. 

airpod 3
ایرپاد نسل 3

جمع بندی

ایرپاد 3 یک هندزفری بی‌سیم باکیفیت است که صدای بسیار خوبی دارد و قابلیت Spatial Audio آن به شکلی بی‌نظیر کار می‌کند. این مدل شارژدهی باتری بسیار خوبی دارد و کیفیت مکالمه آن جزو بهترین‌های موجود در بازار است و سازگاری کاملی هم با اکوسیستم اپل وجود دارد. اگر نبود قابلیت ANC برای شما آزاردهنده نیست و یا از نظر ارگونومی با این بادزها مشکلی ندارید و از ایفون استفاده می‌کنید بدون شک خرید airpod 3 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از طرفی اگر زیادی در محیط‌های شلوغ مانند مترو قرار می‌گیرد و به همین دلیل هم به قابلیت ANC نیاز دارید و یا می‌خواهید با این بادزها فعالیت ورزشی سنگین انجام دهید پیشنهاد می‌کنیم مدلی دیگر را برای خرید انتخاب کنید.

نمایش معرفی محصول

نظرات کاربران

ترتیب:

جدیدترین

قدیمی ترین

بیشترین امتیاز

کمترین امتیاز

کاربر ناشناس

ما میگیم ارزون کن تخفیف بزاره این بالعکس گرونتر هم میکنه

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
0

کاربر ناشناس

تکنو جان عید هم آمد و داره میره که تمام بشه، پس کی میره توی تخفیف ویژه و استثنایی!!!

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
0

کاربر تکنولایف

سلام برای خرید میتونم چک بدم

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
0

1 پاسخ

Technolife e-shop | فروشگاه اینترنتی تکنولایف

پشتیبانی تکنولایف

پاسخ به کاربر تکنولایف

سلام

جهت اطلاع، صفحه راهنمای خرید اقساطی رو بررسی بفرمایید.

نمایش بیشتر

محمد علی جعفری

اصل بود

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
1

غزاله خازنی فرد

طبق معمول خریدم از تکنولایف عالی بود و همینطور محصولی که خریدم با توجه به برند و کیفیت بی نهایت راضی ام . متشکرم از تکنولایف

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
0

1 پاسخ

Technolife e-shop | فروشگاه اینترنتی تکنولایف

پشتیبانی تکنولایف

پاسخ به غزاله خازنی فرد

سلام غزاله جان

امیدواریم از خریدت لذت ببری.

نمایش بیشتر

نمایش همه نظرات

1
2
3
4
5
4.7
50 نظر

نظر خود را در مورد این محصول بنویسید ...

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3 همراه با محفظه شارژ-سفید

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3

سفید

آرتان

موجود در انبار فروشنده ( ارسال از 1 روز کاری بعد )

6 ماه گارانتی آرتل

1 عدد در انبار باقی مانده

11,559,000

تومان

کاربران در کنارش خریده اند

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

تحویل سریع به مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

7 روز هفته

فروشگاه‌های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره ای

در بازار‌ موبایل 1، بازار موبایل 2، عرش آجودانیه، کوروش، اپال و مطهری