loadingGif

Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

محصولات جایگزین

ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle مدل QL-DMS-J650

Xiaomi QL-DMS-J650 Deep Muscle Rifle Massager

نظرات کاربران

0 نظر

ناموجود

ویژگی‌های اصلی

نوع باتری :

لیتیومی

ظرفیت باتری :

2500 میلی آمپر ساعت

ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle مدل QL-DMS-J650
gallery-ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle مدل QL-DMS-J650-gallery-0-TLP-3998_9c5a1d89-4228-4436-aea2-71a46dde28e0.png
gallery-ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle مدل QL-DMS-J650-gallery-1-TLP-3998_3f694a48-db81-4002-ae1b-e74b51a151cd.png
gallery-ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle مدل QL-DMS-J650-gallery-2-TLP-3998_fb02e79d-a7cd-42ac-b3cc-9e6e8da43c67.png

ناموجود

این محصول در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات جایگزین در بالای صفحه دیدن نمایید.

  • مشخصات فنی

  • نقد و بررسی

  • نظرات کاربران

مشخصات فنی

ابعاد/ وزن :

186x60x147 میلی متر/ 680 گرم

میزان تولید صدا :

45 دسی بل

نوع باتری :

لیتیومی

ظرفیت باتری :

2500 میلی آمپر ساعت

سایر توضیحات :

دارای نشانگر LED، انتقال ضربات به عضلات تا عمق 8 میلی متری، مجهز به 5 عدد سری متفاوت، عمر باتری 2 ساعت همراه با نشانگر، قطع خودکار بعد از 10 دقیقه استفاده

نمایش بیشتر

مقایسه

مقایسه با 3 محصول مشابه

نقد و بررسی

 

نقد و بررسی ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle مدل Xiaomi QL-DMS-J650 Deep Muscle Rifle Massager | QL-DMS-J650

 

رسیدگی به سلامت جسمی و روحی اولین اصلی است که باید انسان‌ها در زندگی رعایت کنند تا به دردسر مریضی دچار نشوند؛ بدن انسان نشانه سلامت او است و در درجه اول باید بدن را سالم نگه داشت. همان‌طور که می‌دانید برای رسیدگی به بدن انواع داروها، درمان‌ها و ورزش‌ها وجود دارد که یکی از آن‌ها ماساژ درمانی است. امروزه ماساژ درمانی فقط توسط پزشک صورت نمی‌گیرد و می‌توانید با تهیه یک ماساژور خودتان را ماساژ دهید؛ ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle مدل QL-DMS-J650 می‌تواند خرید بسیار خوبی باشد و به کمک آن دردهای عضلانی و خستگی بدنتان را برطرف کنید. در ادامه به بررسی ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650 می‌پردازیم، همراه ما باشید.

 

طراحی و ساختار ماساژور تفنگی Xiaomi QL-DMS-J650

 

ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle مدل QL-DMS-J650 یک وسیله بسیار کوچک قابل‌حمل است که تنها 680 گرم وزن دارد در ابعاد 186 در 60 در 147 میلیمتر که می‌توانید در کیف مخصوص این محصول آن را جابه‌جا کنید. طراحی ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650 به‌گونه‌ای است که مانند یک تفنگ در دست قرار می‌گیرد و می‌توانید از آن برای ماساژ دادن کل بدن استفاده کنید.

ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650
طراحی و ساختار ماساژور تفنگی Xiaomi QL-DMS-J650

این محصول به کمک برق 220 ولت شهری شارژ می‌شود و به این معناست که می‌توانید از آن در هر مکان و زمانی استفاده کنید حتی در جایی که دسترسی به برق ندارید. این ماساژور تفنگی دارای یک باتری قدرتمند با ظرفیت 2500 میلی‌آمپر ساعت از نوع لیتیومی است که تا 2 ساعت شارژدهی مداوم دارد.

شیائومی این محصول را بسیار ظریف و درعین‌حال مقاوم ساخته که جنس آن از نوع پلاستیک ABS است و در برابر ضربه و خط‌وخش مقاومت بالایی دارد؛ درعین‌حال استفاده از این ساختار باعث شده وزن محصول به‌شدت کاهش پیدا کند و در زمان استفاده، دستتان خسته نشود.

ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650
طراحی و ساختار ماساژور تفنگی Xiaomi QL-DMS-J650

در قسمت پشتی این محصول نشانگر LED وجود دارد که نشان‌دهنده وضعیت نوع ماساژور است؛ این ماساژور 5 حالت ماساژ دارد که هرکدام را انتخاب کرده باشید، نشانگر LED آن را نشان می‌دهد. در زیر LEDها هم دکمه روشن و خاموش دستگاه وجود دارد. علاوه بر این‌ها یک نشانگر شارژ LED هم روی دستگاه تعبیه شده که در زمان شارژ شدن روشن می‌شود.

 

ویژگی های ماساژور تفنگی Xiaomi QL-DMS-J650

 

ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650 دارای 5 سری متفاوت برای ماساژهای مختلف است که طبق میل و خواستتان می‌توانید آن را نصب و استفاده کنید. علاوه بر سری‌های متفاوت این ماساژور دارای مراحل مختلف ماساژ است که مرحله اول برای سرحال آوردن عضلات، مرحله دوم برای آرامش عضلات، مرحله سوم اسیدلاکتیک را تجزیه می‌کند، مرحله چهارم ماساژ عمیق عضلات و مرحله پنجم برای ماساژ حرفه‌ای است که بیشتر مناسب کسانی است که علم ماساژ درمانی دارند و یا در مراکز فیزیوتراپی مشغول به کار هستند.

ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle مدل QL-DMS-J650
ویژگی های ماساژور تفنگی Xiaomi QL-DMS-J650

ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle مدل QL-DMS-J650 دارای قدرت 2000 تا 3200 دور در دقیقه در 5 سطح مختلف است که با انتخاب هرکدام از آن‌ها مقدار نیرویی که مصرف می‌کند متفاوت است، اما میانگین حدود 2 ساعت شارژدهی می‌کند که به لطف پشتیبانی از شارژ سریع در زمان کمی شارژ می‌شود؛ در نتیجه این ماساژور به کمک درگاه شارژ تایپ C نیرو دریافت می‌کند.

ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle مدل QL-DMS-J650
ویژگی های ماساژور تفنگی Xiaomi QL-DMS-J650

ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650 به کمک برق کار می‌کند و از مادون‌قرمز برای ماساژ دادن استفاده نمی‌کند، اما قدرت بسیار بالای آن توانایی انتقال ضربات به عضلات تا عمق 8 میلی‌متری را دارد. سیستم هوشمند این ماساژور باعث می‌شود تا پس از 10 دقیقه استفاده به‌صورت خودکار خاموش شود تا هم از صدمه به عضلات جلوگیری کند و هم اگر یادتان رفته آن را خاموش کنید، به‌صورت خودکار خاموش شود.

 

سخن آخر

 

خرید ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle مدل QL-DMS-J650 را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به سلامت جسمی و حتی روحی خود اهمیت می‌دهند؛ همچنین از این ماساژور می‌توانید در هر مکان و زمانی به لطف شارژی بودن استفاده کنید. به کمک کابل تایپ C موجود در جعبه محصول می‌توانید این ماساژور شارژی را شارژ کنید و تا 2 ساعت از خدمات آن بهره ببرید.

 

جهت مشاهده و خرید انواع لوازم شخصی و ماساژور می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید. 

نمایش معرفی محصول

نظرات کاربران

برای راهنمایی دیگران درمورد این کالا نظر دهید.

برای ثبت نظر نیاز به خرید کالا نیست؛ همچنین می‌توانید نظرتان را به صورت ناشناس ثبت کنید.

1
2
3
4
5
0.0
0 نظر

نظر خود را در مورد این محصول بنویسید ...

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

تحویل سریع به مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

7 روز هفته

فروشگاه‌های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره ای

در بازار‌ موبایل 1، بازار موبایل 2، عرش آجودانیه، کوروش، اپال و مطهری