loadingGif

festival_banner
Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل GTK-PG10

نظرات کاربران

0 نظر

ناموجود

ویژگی‌های اصلی

وزن :

5440 گرم

پورت‌ ها :

USB ، بلوتوث

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار :

قسمت بالایی پنل ضد پاشش آب می باشد

بلوتوث/ ورژن و ویژگی :

دارد / نسخه 3.0

فناوری‌ های صوتی :

مجهز به سیستم کارائوکه، دارای ورودی میکروفون با قابلیت خواندن و نواختن همزمان و امکان شنیدن صدای خود از اسپیکر / توئیترهای این دستگاه بر روی یک درب بازشنوده قرارگرفته‌اند که در محیط بیرون از منزل آن را باز کرده تا صدای حجیم‌تری در محیط پخش کند.

بازدهی باتری :

13 ساعت

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل GTK-PG10
gallery-اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل GTK-PG10-gallery-0-TLP-4162_ce7d3f60-9ff5-49ee-a4eb-2284d017ce04.png
gallery-اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل GTK-PG10-gallery-1-TLP-4162_c827b37e-e782-4367-8a67-1ec9d3ec5acd.png
gallery-اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل GTK-PG10-gallery-2-TLP-4162_8246bcbb-9de8-4b06-82ff-a75809684d12.png
gallery-اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل GTK-PG10-gallery-3-TLP-4162_482a3b41-36d3-465c-b45f-c2b4eb659d25.png
gallery-اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل GTK-PG10-gallery-0-TLP-4162_ce7d3f60-9ff5-49ee-a4eb-2284d017ce04.png

+3

ناموجود

این محصول در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات جایگزین در بالای صفحه دیدن نمایید.

  • مشخصات فنی

  • نقد و بررسی

  • نظرات کاربران

مشخصات فنی

وزن :

5440 گرم

سازگاری :

با درگاه ارتباطی پورت USB تبلت ، تلفن همراه فلش مموری و لپ تاپ

پورت‌ ها :

USB ، بلوتوث

نوع اتصال :

بی‌ سیم

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار :

قسمت بالایی پنل ضد پاشش آب می باشد

پورت USB/ ورژن و نوع :

دارد

بلوتوث/ ورژن و ویژگی :

دارد / نسخه 3.0

ورودی میکروفون :

دارد

اتصال همزمان به چند دستگاه :

وصل شدن و ارتباط گیری تا 3 تلفن همراه به شکل همزمان با بکارگیری از فناوری بلوتوث

محدوده عملکرد :

10 متر

رادیو :

دارد

اتصال دهنده‌ ها :

ورودی صدا

فناوری‌ های صوتی :

مجهز به سیستم کارائوکه، دارای ورودی میکروفون با قابلیت خواندن و نواختن همزمان و امکان شنیدن صدای خود از اسپیکر / توئیترهای این دستگاه بر روی یک درب بازشنوده قرارگرفته‌اند که در محیط بیرون از منزل آن را باز کرده تا صدای حجیم‌تری در محیط پخش کند.

بازدهی باتری :

13 ساعت

زمان شارژ شدن :

3 ساعت

شناسه کالا :

2800000996185

نمایش بیشتر

مقایسه

مقایسه با 3 محصول مشابه

اطلاعات کلی

بازدهی باتری13 ساعت ----۵ الی ۶ ساعت میزان ولووم تا ۵۰ درصد ۴ الی ۵ ساعت با میزان ولووم تا ۸۰ درصد
فناوری‌ های صوتیمجهز به سیستم کارائوکه، دارای ورودی میکروفون با قابلیت خواندن و نواختن همزمان و امکان شنیدن صدای خود از اسپیکر / توئیترهای این دستگاه بر روی یک درب بازشنوده قرارگرفته‌اند که در محیط بیرون از منزل آن را باز کرده تا صدای حجیم‌تری در محیط پخش کند. ------
بلوتوث/ ورژن و ویژگیدارد / نسخه 3.0دارد/ نسخه 5.0دارد/ 5.0دارد / 5.0
مقاومت در برابر آب و گرد و غبارقسمت بالایی پنل ضد پاشش آب می باشد ------
پورت‌ هاUSB ، بلوتوث--پورت USB، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، کارت حافظهMIC / USB / TF Card / AUX
وزن5440 گرم ----17.6 کیلوگرم

نقد و بررسی

بررسی اسپیکر gtk-pg10

در اکثر مهمانی‌ها و دورهمی‌ها موسیقی نقش پر رنگی ایفا می‌کند. در واقع موسیقی می‌تواند همه را به هم نزدیک کند. حالا برای اینکه کیفیت پخش موسیقی را بالا ببرید، باید پخش کننده مناسبی هم داشته باشید. محصولات صوتی مختلفی هم در بازار وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. یکی از این محصولات اسپیکر است. این محصول نه تنها کیفیت صوتی بالایی ارائه می‌دهد، بلکه حمل کردن آن هم بسیار راحت است. خیلی برندها سعی کرده‌اند چنین محصولی تولید کنند؛ اما اسپیکر gtk-pg10 یکی از بهترین مدل‌های بازار است. اسپیکر gtk-pg10 هم یک پخش کننده عالی به حساب می‌آید و هم یک ببوم باکس با کیفیت و یک ماشین کارائوکه بی نظیر به حساب می‌آید. در واقع اسپیکر سونی gtk-pg10 یک پکیج عالی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها به حساب می‌آید و مانند آن را خیلی کم پیدا می‌کنید. البته که قیمت اسپیکر GTK-PG10 سونی هم باعث شده که با محصول جالب توجهی سر و کار داشته باشیم.

  • کیفیت صدای عالی
  • راه‌های ارتباطی عالی
  • اپلیکیشن کارآمد
  • باتری خوب
  • ظاهر نه چندان زیبا
  • قیمت بلا در مقایسه با یکسری محصولات
  • برای شارژ کردن باید خیلی صبر کنید

 

طراحی اسپیکر gtk-pg10

 

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که به عنوان یک محصول قابل حمل، اسپیکر سونی gtk-pg10 خیلی جمع و جور ظریف ساخته نشده است؛ اما به راحتی داخل خودروی شما قرار می گیرد و می‌توانید آن را به مکان‌های جدید ببرید. حتی این محصول برای مسافرت‌ها هم گزینه مناسبی خواهد بود. با محصول نسبتا سنگینی مواجه هستید. اسپیکر gtk-pg10 سونی نزدیک به ۵ کیلوگرم وزن دارد و به همین دلیل یکی از محصولات نسبتا سنگین بازار به حساب می‌آید. سونی برای اینکه کاربران بتوانند راحت‌تر این محصول را حمل کنند از دو دستگیره استفاده کرده است.

طراحی این محصول در حالی که خیلی مینیمال و ظرفیت نیست، ویژگی‌های خاص خود را دارد. به طور مثال باید بگوییم که اسپیکر سونی gtk-pg10 در قسمت مختلف تشکیل شده است. یک قسمت ثابت و یک قسمت که خم یا تا می‌شود. این ویژگی باعث شده که از دور این طور به نظر برسد که اسپیکر gtk-pg10 در حال پرواز است.

 

اسپیکر gtk-pg10
طراحی اسپیکر gtk-pg10

 

زمانی که اسپیکر سونی gtk-pg10 را آماده به کار می‌کنید، توییترهای آن در کناره‌های قرار می‌گیرند و به همین دلیل صدا محیط بیشتری را پوشش می‌دهد که این موضوع برای محیط‌های باز کارایی خواهد داشت. زمانی که قیمت تاشوی بلندگو بسته است، کیفیت صدای بیشتری را احساس خواهید کرد، چرا که صدا متمرکزتر پخش می‌شود و شفافیت بیشتری در کنار جزئیات بالاتر دارد.

از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول می‌توانیم به مقاوم بودن پنل آن در برابر آب اشاره کنیم. همچنین وقتی قسمت تاشدنی اسپیکر gtk-pg10 را باز می‌کنید، مشاهده می‌کنید که محلی هم برای قرار دادن لیوان و قوطی نوشابه دارد. حتی از این قسمت می‌توانید به عنوان یک میز کوچک استفاده کنید.

در پشت اسپیکر سونی پورت پاور را مشاهده می‌کنید که می‌تواند دستگاه را شارژ کند. یک باتری قابل شارژ داخل این محصول قرار گرفته و به همین دلیل می‌توانید آن را حمل کنید و در محیط‌های خارج از خانه هم استفاده کنید. پورت‌های قرار گرفته روی این محصول هم در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم شده‌اند.

 

اسپیکر gtk-pg10
طراحی اسپیکر gtk-pg10

 

در قسمت بالای اسپیکر gtk-pg10 یک صفحه نمایش کوچک را مشاهده می‌کنید که یکسری اطلاعات محدود را به کاربران منتقل می‌کند. اطلاعاتی مانند فعال بودن یا غیر فعال بودن Mega Bass یا حالت‌های مختلف پخش صدا را روی این صفحه نمایش مشاهده می‌کنید. دکمه‌های مخصوصی برای کم و زیاد کردن صدا یا عوض کردن موسیقی روی اسپیکر gtk-pg10 قرار گرفته‌اند. دکمه جست و جوی خودکار کانال‌های رادیو هم روی این محصول سونی دیده می‌شود.

دکمه‌‌هایی هم برای تنظیم صدا وجود دارند. این دکمه‌ها میزان صدای میکروفن متصل شده به این بلندگو یا میزان اکو یا حالت Mega Bass را تغییر می‌دهند. حتی اگر این دکمه را نگه دارید، می‌توانید متوجه میزان ظرفیت باقی مانده از باتری بشوید. پنل جلوی اسپیکر سونی gtk-pg10 را باز کنید و سپس به پورت‌های USB و ورودی صدا و جک میکروفن برای کارائوکه دسترسی خواهید داشت. روی قسمت بلندگوها هم لوگوی سونی را مشاهده می‌کنید تا مطمئن شوید که کیفیت بالایی دارند.

 

اسپیکر gtk-pg10
طراحی اسپیکر gtk-pg10

 

اسپیکر سونی gtk-pg10 از روش‌های ارتباطی مختلفی استفاده می‌کند. هم می‌توانید گوشی خودتان را به وسیله بلوتوث به اسپیکر gtk-pg10 متصل کنید و یا می‌توانید موسیقی مورد نظر خودتان را با USB پخش کنید. البته از پورت USB می‌توانید برای شارژ کردن گوشی یا دستگاه‌های دیگر هم استفاده کنید. اتصال بی سیم با این دستگاه سونی ۱۰ متر طول خواهد داشت و همچنین می‌توانید سه دستگاه بلوتوثی را به صورت هم‌زمان به این محصول متصل کنید.

 

کیفیت صدای اسپیکر سونی gtk-pg10

 

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که صدای اسپیکر سونی gtk-pg10 خیلی زیاد است. صدای این محصول بدون اینکه کاهش کیفیتی را در آن مشاهده کنیم بسیار زیاد خواهد شد. زمانی که تنظیمات Equalizer روی حالت فلت قرار داشته باشد، همه چیز عالی به گوش می‌رسد. صدای باس کاهش پیدا می‌کند و صداهای مید و های هم شفافیت و کیفیت مناسبی دارند. البته این امکان را خواهید داشت که تنظیمات EQ را تغییر دهید. این کار به واسطه اپلیکیشنی که برای این محصول عرضه شده، انجام می‌شود. این اسپیکر از LDAC و کدک‌های بلوتوث برای بالا رفتن کیفیت پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند. پس مطمئن باشید که با هر وسیله‌ای که می‌توانید کیفیت صدای خوبی از اسپیکر gtk-pg10 شاهد باشید.

 

اسپیکر gtk-pg10
کیفیت صدای اسپیکر سونی gtk-pg10

 

نرم افزار اسپیکر gtk-pg10

 

قیمت اسپیکر GTK-PG10 سونی خیلی گران یا خیلی ارزان نیست و مجموعه خوبی از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. اپلیکیشن Music Center برای این اسپیکر عرضه شده که حتما باید آن را دانلود کنید. این اپلیکیشن شامل تنظیمات مختلف و ویژگی‌های شخصی‌سازی متفاوت می‌شود.

 

اسپیکر gtk-pg10
باتری

 

حالت‌های مختلفی برای تنظیمات صدا روی این اپلیکیشن قرار گرفته‌اند که می‌توانید آنها را انتخاب کنید. می‌توانید تنظیمات را برای پخش موسیقی و ویدئو تغییر دهید. با این اپلیکیشن می‌توانید به لیست موسیقی‌های خود دسترسی داشته باشید و موسیقی در حال پخش را تغییر دهید. حتی می‌توانید تایمز زمان خواب تنظیم کنید و یا با فرمان‌های صوتی کار کنید. با این اپلیکیشن می‌توانید به سرویس‌هایی مانند گوگل پلی موزیک و اسپاتیفای هم دسترسی داشته باشید و می‌توانید موسیقی را یک راست از این سرویس‌ها پخش کنید. اگر از حالت رادیو استفاده کنید، می‌توانید با اپلیکیشن کانال‌ها را پیدا کنید.

اسپیکر gtk-pg10
بررسی اسپیکر gtk-pg10

 

باتری

 

باتری اسپیکر سونی gtk-pg10 از نقاط قوت این محصول خواهد بود. بر اساس آزمایش‌های انجام شده روی باتری، مشخص شد که تا ۱۳ ساعت می‌توان با این محصول در حالت بلوتوث کار کرد. البته تغییر دادن میزان بلندی صدا می‌تواند باعث شود که باتری زودتر تمام شود. در تست‌های انجام شده حجم صدا روی ۵۰ درصد قرار داشت و تا ۹ ساعت هم به شکل مداوم موسیقی پخش کرد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که شارژ کردن اسپیکر gtk-pg10 مدت زیادی طول می‌کشد. برای شارژ کردن این محصول سونی باید ۶ ساعت صبر کنید.

 

نمایش معرفی محصول

نظرات کاربران

برای راهنمایی دیگران درمورد این کالا نظر دهید.

برای ثبت نظر نیاز به خرید کالا نیست؛ همچنین می‌توانید نظرتان را به صورت ناشناس ثبت کنید.

1
2
3
4
5
0.0
0 نظر

نظر خود را در مورد این محصول بنویسید ...

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

تحویل سریع به مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

7 روز هفته

فروشگاه‌های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره ای

در بازار‌ موبایل 1، بازار موبایل 2، عرش آجودانیه، کوروش، اپال و مطهری