loadingGif

Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

مانیتور هوآوی مدل MateView GT سایز 34 اینچ به همراه ساندبار

HUAWEI MateView GT 34 inch monitor with soundbar

نظرات کاربران

0 نظر

ناموجود

ویژگی‌های اصلی

سایز صفحه نمایش :

۳۴ اینچ

نور پس‌ زمینه :

LED

رزولوشن صفحه نمایش :

3440x1440 پیکسل - UWQHD یا 1440p فوق عریض

حداکثر نرخ به روزرسانی :

165 هرتز

مانیتور هوآوی مدل MateView GT سایز 34 اینچ به همراه ساندبار
gallery-مانیتور هوآوی مدل MateView GT سایز 34 اینچ به همراه ساندبار-gallery-0-TLP-7497_fa21e8ee-1e72-48cb-8005-12239b74bd59.png
gallery-مانیتور هوآوی مدل MateView GT سایز 34 اینچ به همراه ساندبار-gallery-1-TLP-7497_2bd302bc-66f4-4e50-9111-7fe464d7fc5a.png
gallery-مانیتور هوآوی مدل MateView GT سایز 34 اینچ به همراه ساندبار-gallery-2-TLP-7497_67e2f0a8-0ec7-4dcc-b088-dd0bd315b3a5.png
gallery-مانیتور هوآوی مدل MateView GT سایز 34 اینچ به همراه ساندبار-gallery-3-TLP-7497_c65f248f-f402-4b90-adfd-65dc4432ef27.png
gallery-مانیتور هوآوی مدل MateView GT سایز 34 اینچ به همراه ساندبار-gallery-0-TLP-7497_fa21e8ee-1e72-48cb-8005-12239b74bd59.png

+11

ناموجود

این محصول در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات جایگزین در بالای صفحه دیدن نمایید.

برای نیاز تو

  • مشخصات فنی

  • نقد و بررسی

  • نظرات کاربران

مشخصات فنی

وزن با پایه :

۹۵۵۰ گرم

وزن بدون پایه :

6.65 کیلوگرم

نوع صفحه نمایش :

خمیده

سایز صفحه نمایش :

۳۴ اینچ

نوع پنل :

VA

نور پس‌ زمینه :

LED

رزولوشن صفحه نمایش :

3440x1440 پیکسل - UWQHD یا 1440p فوق عریض

نسبت تصویر :

۲۱:۹

تعداد رنگ قابل نمایش :

1 میلیارد رنگ

حداقل نرخ به روزرسانی :

48 هرتز

حداکثر نرخ به روزرسانی :

165 هرتز

زاویه دید (افقی/ عمودی) :

178 درجه

نوع کاربری :

طراحی و ادیت، گیمینگ

نور پس زمينه :

LED

پوشش نمایشگر :

مات

شدت روشنایی :

۳۵۰ نیت

کنتراست رنگی :

4000:1

طیف رنگی :

90% DCI-P3 و 100% sRGB

قابلیت HDR :

دارد

فیلتر نور آبی :

دارد

تکنولوژی Flicker Free :

دارد

درگاه USB :

دو عدد پورت USB-C

پورت VGA یا D-Sub :

ندارد

درگاه HDMI :

2 عدد

Display Port :

1 عدد

خروجی هدفون :

دارد

بلندگو (اسپیکر) :

ساندبار استریو، دارای2 عدد بلندگو 5 وات، کنترل لمسی میزان صدا، دو بار ضربه برای بی صدا کردن، 8 مود مختلف نورپردازی با قابلیت شخصی سازی کاربر، میکروفون دوگانه، پشتیبانی از فرمان صدا تا 4 متر دور تر تاثیر و اجرای صداهای دقیق در بازی

قابلیت چرخش :

قابلیت چرخش عمودی (Tilt)

قابلیت تنظیم ارتفاع :

دارد

سایر مشخصات :

فناوری حذف پرش تصویر، 8 جلوه نورپردازی مختلف LED (فقط در مدل Sound Edition)،

منبع انرژی :

آداپتور ۱۳۵ وات

کد شناسه کالا :

۲۸۰۰۰۰۱۴۹۲۳۵۸

نمایش بیشتر

مقایسه

مقایسه با 3 محصول مشابه

اطلاعات کلی

حداکثر نرخ به روزرسانی165 هرتز 170 هرتز 165 هرتز 165 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش3440x1440 پیکسل - UWQHD یا 1440p فوق عریض2560x1440 پیکسل2560x1440 پیکسل - WQHD یا 1440p2560x1440 پیکسل
نور پس‌ زمینهLED------
سایز صفحه نمایش۳۴ اینچ 27 اینچ27 اینچ31.5 اینچ

نقد و بررسی

مانیتور هوآوی مدل MateView GT سایز 34 اینچ به همراه ساندبار | HUAWEI MateView GT 34 inch monitor

حرف از مانیتورها که می‌شود پای برندهای زیادی به بازی باز می‌شود اما تنها برخی از برندها هستند که مانیتورهایی فوق‌العاده باکیفیت و جذاب تولید می‌کنند و بدون شک یکی از این برندها هواوی است. سازنده چینی بعد از تحریم‌ها در زمینه فروش گوشی‌های خود با مشکل مواجه شد اما دیگر محصولات آن همچنان بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند. در این مطلب همراه تکنولایف باشید تا با مانیتور هوآوی مدل mateview gt سایز 34 اینچ به همراه ساندبار بیشتر آشنا شویم.

 

مانیتور هوآوی مدل mateview gt سایز 34 اینچ به همراه ساندبار
مانیتور هوآوی مدل mateview gt سایز 34 اینچ به همراه ساندبار

طراحی و کیفیت ساخت مانیتور هوآوی مدل mateview gt

برخی از محصولات به گونه‌ای ساخته می‌شوند تا بتوانند در هر زمینه‌ای بهترین باشند و با بهترین‌ها رقابت کنند و این گفته دقیقا در مورد مانیتور mateview gt صدق می‌کند. این محصول طراحی خمیده دارد و در بخش پایینی آن یک پایه نسبتا بزرگ دیده می‌شود. دلیل بزرگ بودن این پایه این است که هواوی دو اسپیکر 5 واتی درون این پایه قرار داده و شما بدون نیاز به اسپیکرهای جانبی می‌توانید صدایی استریو از این محصول دریافت کنید.

به روی این پایه نورپردازی RGB دیده می‌شود و شما می‌توانید مدل این پایه را به 8 حالت مختلف تغییر دهید. جالب است بدانید که اگر دست خود را به روی این نورپردازی به سمت راست و چپ بکشید صدای اسپیکرها تغییر می‌کند و خیلی سریع و ساده می‌توانید میزان صدای خروجی را تنظیم کنید. بخش زیرین مانیتور دارای یک جوی‌استیک است که به شما امکان می‌دهد تا بین تنظیمات مختلف گیمینگ و بخش‌های دیگر این مانیتور جابجا شوید که در مورد این قابلیت در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم. وزن این مانیتور همراه با پایه حدود 9.5 کیلوگرم است و پایه می‌تواند تا 110 میلی‌متر تغییر اندازه دهد و بلندتر شود. شما همچنین می‌توانید تا 5 درجه مانیتور را به سمت جلو و تا 20 درجه آن را به سمت عقب ببرید تا زاویه دید کاملا تنظیم شود.

 

مانیتور هوآوی مدل mateview gt
مانیتور هوآوی مدل mateview gt سایز 34 اینچ به همراه ساندبار

کیفیت صفحه نمایش مانیتور هوآوی مدل mateview gt سایز 34

بدون هیچ شکی مهم‌ترین بخش برای یک مانیتور کیفیت نمایشگر آن است، بخشی که دلیل اصلی خرید هر مانیتوری به حساب می‌آید و شرکت هواوی به خوبی از این موضوع آگاه بوده است. مانیتور هواوی mate view gt از نظر مشخصات و کیفیت نمایشگر تحسین‌برانگیز است و قطعا جذابیت پنل آن می‌تواند نظر هر کاربری را به سمت خود جلب کند. این نمایشگر از نوع VA است و از رزولوشن 3440 در 1440 بهره می‌برد. این پنل خمیده 34 اینچی دارای نسبت تصویر 21 به 9 است و گستره رنگی 1.07 میلیارد رنگ را پوشش می‌دهد. روشنایی 350 نیتی و همچنین نرخ نوسازی 165 هرتزی از دیگر مشخصه‌های این پنل بسیار خوب هستند. اما فارغ از این مشخصات در دنیای واقعی کیفیت این مانیتور چگونه است؟

در یک کلام، بی‌نظیر! نمایشگر به لطف رزولوشن بالا جزئیات بسیار زیادی را به نمایش در می‌آورد و به دلیل VA بودن پنل رنگ‌ها جذاب‌تر از پنل IPS به نمایش درمی‌آیند و کنتراست فوق‌العاده‌ای را شاهد هستیم. زاویه دید این مانیتور به لطف خمیده بودن آن عالی است و شما به معنای واقعی احساس می‌کنید که در صفحه نمایش غرق شده‌اید. این مانیتور از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند و این یعنی داینامیک رنج در همه شرایط خوب و نزدیک به واقعیت خواهد بود. مانیتور mateview gt 34 90 درصد DCI-P3 را پوشش می‌دهد و دلتا ای کمتر از 2 دارد و این نشان می‌دهد که تا چه حد دقت رنگ مانیتور بالا است و می‌تواند رنگ‌ها را واقعی و جذاب به نمایش دربیاورد.

این ویژگی باعث می‌شود تا ادیتورها هم بتوانند بدون مشکل از این مانیتور استفاده کنند. هواوی برای این پنل نرخ نوسازی 165 هرتزی در نظر گرفته است که باعث می‌شود محتوا بی‌نهایت روان و جذاب پیش روی شما قرار بگیرد. اجرای بازی‌ها و وب‌گردی و گشت و گذار در محیط رابط کاربری بسیار روان و دلچسب خواهد بود و این ویژگی در کنار تأخیر بسیار کم باعث می‌شود تا این مانیتور یک مانیتور گیمینگ به تمام معنا باشد.

 

قابلیت‌های مانیتور huawei mateview gt 34

مانیتور huawei mateview gt از دو میکروفون داخلی استفاده می‌کند و می‌توانید به لطف فناوری‌های در نظر گرفته شده صدای شما را بسیار شفاف و بدون نویز به طرف مقابل انتقال دهد بدون این که شما نیازی به میکروفون یا هدفون داشته باشید. این میکروفون‌ها می‌توانند صدا را تا فاصله 4 متری و به صورت 360 درجه‌ای دریافت کنند و فناوری کاهش نویز، کاهش اکو و قابلیت‌های دیگر باعث می‌شود تا صدا شفاف‌تر انتقال پیدا کند. به طور کلی شاید تصور کنید که قابلیت‌های گیمینگ این مانیتور به نرخ نوسازی 165 هرتزی و نرخ تأخیر بسیار کم آن محدود می‌شود اما در عمل هواوی به طور کامل این مدل را به عنوان یک مانیتور گیمینگ هم در نظر گرفته و به همین دلیل از قابلیت‌های بسیار کاربردی بهره می‌برد.

این مانیتور دارای فناوری به نام Dark Field Control است که باعث می‌شود شما بتوانید در محیط‌های کم نور بازی، نور را تنظیم کنید و به راحتی دشمن‌ها را مشاهده کنید. از طرفی قابلیت Crosshairs به شما کمک می‌کند تا بهتر و راحت‌تر بتوانید نشانه‌گیری کنید و زودتر از دشمنان آن‌ها را از پا دربیاورید. همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردیم زیر مانیتور یک جوی‌استیک دیده می‌شود و شما از طریق این دکمه می‌توانید تنظیمات را تغییر دهید. این مانیتور از 8 حالت مختلف مخصوص بازی استفاده می‌کند و شما می‌توانید مثلا حالت RTS را انتخاب کنید یا برای بازی‌های شوتر اول شخص به سراغ گزینه FPS بروید. این گزینه‌ها تنظیمات مانیتور را برای سبک بازی مورد نظر شما تغییر می‌دهند تا بهترین تجربه ممکن حاصل شود. زیر این مانیتور 6 درگاه مختلف دیده می‌شود. از سمت چپ به ترتیب می‌توانید به پورت پاور، دو درگاه HDMI، درگاه DP، درگاه USB-C و درگاه AUDIO دسترسی داشته باشید. ناگفته نماند که این مانیتور از قابلیت ضد پرش و ضد نور آبی استفاده می‌کند تا چشمان شما را بسیار کمتر آزار دهد.

مانیتور هوآوی مدل mateview gt سایز 34 اینچ
مانیتور هوآوی مدل mateview gt سایز 34 اینچ به همراه ساندبار

قیمت مانیتور هواوی میت ویو gt

قیمت این مانیتور به طور کلی زیاد است و به نسبت امکانات و کیفیت آن نیز به غیر از این انتظار نداریم. این مانیتور بی‌نظیر است و تمام قابلیت‌ها و امکانات به روز را دارد و کیفیتی تحسین‌برانگیز را ارائه می‌کند. فرقی ندارد که گیمر باشید یا ادیتور یا برنامه‌نویس یا هر شغل دیگری، به لطف این مانیتور می‌توانند حس عالی را هنگام تماشای محتوا تجربه کنید.

به‌علاوه این مانیتور دارای میکروفون و اسپیکر هم هست و در واقع شما را از داشتن محصولات دیگر بی‌نیاز می‌کند و تنها به کمک این مانیتور می‌توانید صدای بازی را دریافت کرده و با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

 

خرید مانیتور هوآوی مدل mateview gt سایز 34 اینچ

این محصول واقعا جذاب است و خرید مانیتور هوآوی مدل mateview gt سایز 34 اینچ را به کاربرانی پیشنهاد می‌کنیم که محدودیت بودجه ندارند و بهترین تجربه را حین بازی کردن یا ادیت ویدئو و عکس می‌خواهند. از اولویت شما کیفیت است قطعا لحظه‌ای در خرید این محصول شک نکنید.

نمایش معرفی محصول

نظرات کاربران

برای راهنمایی دیگران درمورد این کالا نظر دهید.

برای ثبت نظر نیاز به خرید کالا نیست؛ همچنین می‌توانید نظرتان را به صورت ناشناس ثبت کنید.

1
2
3
4
5
0.0
0 نظر

نظر خود را در مورد این محصول بنویسید ...

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

تحویل سریع به مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

7 روز هفته

فروشگاه‌های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره ای

در بازار‌ موبایل 1، بازار موبایل 2، عرش آجودانیه، کوروش، اپال و مطهری