loadingGif

festival_banner
Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10 دو سیم کارت - ظرفیت 32 گیگابایت

Samsung Galaxy A10 32/2GB

نظرات کاربران

43 نظر

ناموجود

ویژگی‌های اصلی

نوع پردازنده - CPU :

Exynos 7884 - هشت هسته ای 1.6 گیگاهرتز

حافظه داخلی :

32 گيگابايت

حافظه RAM :

2 گیگابایت

سایز صفحه نمایش :

6.2 اینچ

دوربین پشت :

13 مگاپیکسل

ظرفیت باتری :

3400 میلی‌آمپر ساعت

گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10 دو سیم کارت - ظرفیت 32 گیگابایت
گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10 دو سیم کارت - ظرفیت 32 گیگابایت
گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10 دو سیم کارت - ظرفیت 32 گیگابایت
گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10 دو سیم کارت - ظرفیت 32 گیگابایت
گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10 دو سیم کارت - ظرفیت 32 گیگابایت

ناموجود

این محصول در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات جایگزین در بالای صفحه دیدن نمایید.

  • مشخصات فنی

  • نقد و بررسی

  • نظرات کاربران

مشخصات فنی

نوع پردازنده - CPU :

Exynos 7884 - هشت هسته ای 1.6 گیگاهرتز

تعداد هسته پردازشگر :

هشت هسته

پردازنده گرافیکی - GPU :

Mali-G71 MP2

کیفیت دوربین :

13 مگاپیکسل

سیستم عامل :

Android OS, v9.0 - Pie - این نسخه برای زمانی است که این گوشی معرفی شده است و ممکن است در هنگام خرید شما، آپدیت جدیدتری برای آن آمده باشد و به اندروید ورژن بالاتر ارتقا پیدا کند.

ابعاد/ وزن :

6.13 × 2.98 × 0.31 میلی متر / 168 گرم

ساختار بدنه :

جلو شیشه‌ای و بدنه آلومینیومی

تاریخ معرفی :

بهمن ماه 97

حافظه داخلی :

32 گيگابايت

حافظه RAM :

2 گیگابایت

امکان افزایش حافظه/ نوع کارت حافظه :

دارد / MicroSD تا 512 گیگابایت

نوع صفحه نمایش :

IPS LCD | لمسی خازنی

سایز صفحه نمایش :

6.2 اینچ

تعداد رنگ/ رزولوشن :

16 میلیون رنگ، 1520×720 پیکسل

مولتی تاچ (لمس همزمان)/ تعداد لمس همزمان :

دارد

درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه :

81.6 درصد

نسبت صفحه نمایش :

19:9

تراکم پیکسل :

271 ppi

دوربین پشت :

13 مگاپیکسل

مشخصات سخت‌ افزاری دوربین :

دارای دریچه‌ی دیافراگم f/1.9 | مجهز به فناوری فوکوس از نوع AF

فیلمبرداری دوربین پشت :

دارد / حداکثر 1080p و 30 فریم بر ثانیه

فلاش :

دارد - LED

دوربین جلو :

دارد / 5 مگاپیکسل و f/2.0

سایر ویژگی‌ های مهم دوربین :

قابلیت عکاسی HDR | قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) | قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) | قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) | قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)

شبکه اینترنت :

4G

شبکه‌ های مخابراتی قابل پشتیبانی :

GSM / HSPA / LTE / LTE Cat4 150/50 Mbps

حداکثر سرعت دانلود در UMTS/ حدکثر سرعت آپلود در UMTS :

42 مگابیت بر ثانیه / 5.8 مگابیت بر ثانیه

پورت USB/ ورژن و نوع :

دارد / MicroUSB ورژن 2.0

امکان شارژ از طریق USB :

دارد

جک 3.5 میلی متری صدا :

دارد

شبکه Wi-Fi (وایرلس)/ ورژن :

دارد / 802.11 /b/g/n و امکان Wifi-Direct

امکان Wi-Fi Hotspot :

دارد

موقعیت‌ نما GPS/ ویژگی‌ ها :

دارد / با قابلیت ساپورت A-GPS و GLONASS و BDS

مرورگر وب/ نوع :

دارد / HTML5

پشتیبانی از Java :

ندارد

پخش موسیقی/ فرمت‌ های قابل پخش :

دارد / AAC , AAC+ , eAAC+ , AMR , MID , WMA , OTA, PCM , OGG , FLAC , XMF , MXMF , RTTTL , RTX , IMY - ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند

ضبط صدا/ فرمت ضبط کردن :

دارد / AAC , AMR - ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند

پخش ویدئو/ فرمت‌ های قابل پخش :

دارد / MP4 , H.263 , H.264 , 3GP , MKV , AVI , xVid , MOV , MPEG2 , TS , WEBM , M4V - ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند

ضبط ویدئو/ فرمت ضبط کردن :

دارد (دوربین) / H.263, H.264 , 3GP , MP4 - ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند

نمایش عکس/ فرمت‌ های قابل پخش :

دارد / BMP , GIF , JPG , PNG , WEBP - ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند

فرمت عکس‌ های دوربین :

JPG

سنسورها :

شتاب سنج (Accelerometer) ، مجاورت (Proximity)

رادیو :

دارد

سایر مشخصات مهم :

قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم Active noise cancellation with dedicated mic

ظرفیت باتری :

3400 میلی‌آمپر ساعت

نوع باتری/ قابل تعویض توسط کاربر :

لیتیوم یونی / خیر

شناسه کالا :

8801643875930

نمایش بیشتر

مقایسه

مقایسه با 3 محصول مشابه

اطلاعات کلی

ظرفیت باتری3400 میلی‌آمپر ساعت1200 میلی آمپر۱۴۵۰ میلی‌آمپر‌ساعت1450 میلی‌آمپر ساعت
دوربین پشت13 مگاپیکسلVGA۰.۳ مگاپیکسل0.3 مگاپیکسل
سایز صفحه نمایش6.2 اینچ2.4 اینچ۲.۸ اینچ 2.8 اینچ
حافظه RAM2 گیگابایت8 مگابایت۴۸ مگابایت4 مگابایت
حافظه داخلی32 گيگابايت16 مگابایت۱۲۸ مگابایت128 مگابایت
نوع پردازنده - CPUExynos 7884 - هشت هسته ای 1.6 گیگاهرتز--Unisoc T107 (22 نانومتری)Unisoc T107 (22 nm) / 1 گیگاهرتز Cortex-A7

نقد و بررسی

بررسی اجمالی گوشی گلکسی A10 سامسونگ

معرفی گلکسی A10

گوشی a10 یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های پایین رده سامسونگ محسوب می‌شود. سامسونگ سال‌هاست که در رده نخست پرفروش‌ترین برندهای موبایل در جهان قرار دارد. حکمرانی سامسونگ بر بازار موبایل به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها، توجه ویژه به تمامی رده‌های بازار است. سامسونگ بر خلاف رقیب اصلی خود یعنی اپل، تنها به مدل‌های گران‌قیمت توجه ندارد.

گوشی‌های متوسط و ارزان قیمت از سامسونگ نیز گزینه مناسب و ایده‌آلی برای مشتریانی است که برای خرید یک گوشی هوشمند، بودجه زیادی ندارند. به هر حال اهمیت مدل‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت در گوشی‌های سامسونگ به حدی بود که از سال 2019، این شرکت تصمیم گرفت تا این گروه از گوشی‌های هوشمند خود را در گروه‌های تازه سامان‌دهی کند.

معرفی گلکسی A10

سامسونگ در سال 2019، خانواده A و J را با هم ادغام نمود. اینگونه شد که از گوشی گلکسی A10 تا A90، میان‌رده‌های سامسونگ را به ترتیب از ارزان‌ترین تا گران‌ترین تشکیل دادند. گلکسی A10 ارزان‌ترین میان‌رده از خانواده A سامسونگ است که البته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این تلفن هوشمند ابعاد نسبتاً مناسبی دارد که در دست به خوبی جا می‌گیرد. به دلیل حاشیه‌های کم در اطراف صفحه نمایش، نمایشگر 6.2 اینچی در ابعاد 155.6×75.6 میلی‌متری این گوشی به خوبی جای گرفته است. گوشی A10 تنها 168 گرم وزن دارد و از بدنه‌ای پلاستیکی تشکیل شده است.

صفحه نمایش گوشی گلکسی A10 از پنل IPS ساخته شده است. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 720 پیکسل در 1520 پیکسل است که با یک محاسبه ریاضی ساده، نسبت تصویر 19:9 را ایجاد می‌کند. این نسبت تصویر یعنی طول صفحه نمایش بیش از 2 برابر عرض آن است که نشان می‌دهد با چه صفحه نمایش عریضی روبه‌رو هستیم. این صفحه‌نمایش با توجه به ابعاد و رزولوشن خود، تراکم 271 پیکسل در هر اینچ را ایجاد می‌کند.

صفحه نمایش گلکسی A10

سامسونگ در گوشی گلکسی A10 از صفحه نمایش طرح ناچ استفاده کرده است. یعنی یک بریدگی کوچک در بالای صفحه نمایش قرار گرفته که در آن قسمت، دوربین سلفی دستگاه جا خوش کرده است. حاشیه‌های صفحه نمایش در تمامی اطراف، بسیار اندک است که با توجه به طراحی ناچ در این گوشی، به طور دقیق 81.6 درصد از نمای جلوی دستگاه در اختیار نمایشگر است. به طور کلی گوشی سامسونگ A10 با وجود قیمت مناسب آن، صفحه نمایش با کیفیتی دارد. هر چند که فقدان مواردی نظیر محافظ گوریلا گلس در گوشی گلکسی A10 به نسبت مدل‌های بالاتر احساس می‌گردد، اما با توجه به رقبایی که دارد، این مورد را نمی‌توان یک ضعف برای گوشی سامسونگ A10 تلقی کرد.

گلکسی A10 سامسونگ از چیپست اختصاصی این شرکت با نام اگزینوس 7884 استفاده می‌کند. در گوشی‌های هوشمند، هر آنچه از سخت افزار انتظار داریم را چیپست بر عهده می‌گیرد. چیپست موجود در دل گوشی سامسونگ A10، از معماری 14 نانومتری ساخته شده و بر روی خود یک پردازنده هشت هسته‌‌ای را قرار داده است. این پردازنده شامل دو هسته 1.6 گیگاهرتزی و 6 هسته 1.35 گیگاهرتزی است. این چیپست همچنین یک پردازنده گرافیکی از نوع Mali-G71 MP2 دارد که برای اجرای بازی‌های نسبتاً سنگین و یا حتی پردازش‌های گرافیکی دیگر به کار می‌آید.

صفحه نمایش گلکسی A10

بخش سخت افزاری گوشی گلکسی A10 سامسونگ، با رم 2 گیگابایتی تکمیل می‌شود. رم 2 گیگابایتی تقریباً در گوشی‌های ارزان‌قیمت مشاهده می‌شود که می‌تواند انتظارات اولیه را به خوبی پاسخ بدهد. در مجموع گوشی سامسونگ گلکسی A10 از نظر سخت افزاری حداقل‌های مورد نیاز برای یک گوشی هوشمند را در اختیار دارد. حافظه داخلی 32 گیگابایتی این گوشی نیز فضای نسبتاً مناسبی را برای ذخیره اطلاعات از جمله موزیک، عکس، ویدئو و ... در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ضمن اینکه درگاه کارت حافظه با ظرفیت حداکثر 1 ترابایت نیز برای گوشی گلکسی A10 در نظر گرفته شده است. خوشبختانه این درگاه بر خلاف بسیاری از گوشی‌های امروزی، از درگاه سیم کارت مجزا است و کاربر می‌تواند همزمان از هر دو سیم به همراه کارت حافظه استفاده کند.

طراحی گلکسی A10

سامسونگ برای گوشی گلکسی A10 از دوربین تک‌گانه با رزولوشن 13 مگاپیکسل استفاده کرده است. فقدان دوربین‌های چندگانه به این معنا نیست که شما کیفیت عکاسی بالایی نداشته باشید! بلکه برخی قابلیت‌ها را از دست می‌دهید. پس دوربین 13 مگاپیکسلی گوشی سامسونگ Galaxy A10 نیز عملکرد قابل قبولی از خود به جای می‌گذارد. این دوربین از سنسور واید استفاده می‌کند و قادر است که به صورت خودکار بر روی سوژه‌ها فوکوس نماید. نکته حایز اهمیت در دوربین گوشی سامسونگ A10، پشتیبانی از عکاسی HDR است. دوربین گوشی گلکسی A10 از فیلم‌برداری FHD نیز پشتیبانی می‌کند. عملکرد دوربین این گوشی برای عکاسی سلفی نیز با دوربین 5 مگاپیکسلی قابل قبول است. دوربین سلفی گوشی که در قسمت ناچ صفحه نمایش تعبیه شده، مجهز به فلاش از طریق روشن شدن صفحه نمایش است.

دوربین گلکسی A10

وظیفه اصلی نیرورسانی به گوشی سامسونگ Galaxy A10 را یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعت بر عهده دارد. این باتری با توجه به پردازنده کم مصرف و رزولوشن نسبتاً پایین صفحه نمایش، کاملا ایده‌آل و بادوام است. این باتری از طریق درگاه microUSB ورژن 2.0 شارژ می‌شود.

با توجه به قیمت گلکسی A10، حذف برخی قابلیت‌ها اجتناب ناپذیر است. نبود حسگر اثر انگشت در این گوشی شاید یک کمبود تلقی شود، اما هنوز هم یک لایه امنیتی مهم در این گوشی دیده می‌شود. این لایه در واقع همان قابلیت بازگشایی قفل توسط چهره است که بوسیله دوربین جلوی گوشی انجام می‌گیرد.

باتری گلکسی A10

در مورد گلکسی A10 ذکر نکات دیگری حایز اهمیت است. برخورداری از نسخه نرم‌افزاری کاملاً به‌روز، یعنی اندروید 9.0 می‌تواند نقطه قوت این گوشی لقب بگیرد. سامسونگ با استفاده از سیستم‌عامل ‌به‌روز و انبوهی از قابلیت‌های نرم‌افزاری، کاربران گوشی گلکسی A10 را راضی نگه می‌دارد. گوشی گلکسی A10 از رابط کاربری جدید سامسونگ به نام One UI استفاده می‌کند. این رابط کاربری بسیار روان و جذاب است که حتی قابلیتی نظیر حالت شب را هم در اختیار کاربر می‌گذارد.

گوشی گلکسی A10 از شبکه‌های 4G پشتیبانی می‌کند. هر دو سیم کارت این گوشی به فناوری LTE Cat4 تجهیز شدند. در مورد سیم‌کارت پیش از این ذکر کردیم که درگاه آن با کارت حافظه جداست و کاربر می‌تواند ضمن استفاده از هر دو سیم کارت، از مموری کارت نیز به طور همزمان استفاده کند.

به طور کلی، گوشی گلکسی A10 با توجه به قیمتی که دارد، قابلیت‌های خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پردازنده‌ای که بتواند از پس نیازهای روزمره شما برآید، دوربین 13 مگاپیکسلی با فیلترهای جذاب، باتری قدرتمند و ... فاکتورهای مهم در گلکسی A10 است که برای افرادی که انتظار زیادی از یک گوشی هوشمند ندارد، می‌تواند مناسب باشد.

نرم افزار گلکسی A10

نمایش معرفی محصول

نظرات کاربران

ترتیب:

جدیدترین

قدیمی ترین

بیشترین امتیاز

کمترین امتیاز

کاربر تکنولایف

بد ترین گوشی درحال بروز رسانی اندروییدگوشی خاموش و کلا مرخص شد.

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
0

gasm rigi

گوشی A10گوشی خوبی اگه اندریدش بروز میشد عالی بود

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

1
0

فاطمه زهرا خراسانی

سلام من یه گوشی A10 میخواستم با رنگ مشکی

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

3
0

1 پاسخ

Technolife e-shop | فروشگاه اینترنتی تکنولایف

پشتیبانی تکنولایف

پاسخ به فاطمه زهرا خراسانی

سلام وقت بخیر ، برای اطلاع از موجودی محصولات میتونین صفحه قیمت گوشی در بلاگ تکنولایف رو چک کنین که هر روز آپدیت میشه، یا اینستاگرام تکنولایف رو دنبال کنین چون ما اونجا هم محصولات جدید رو معرفی میکنیم. همچنین اگر در خبرنامه تکنولایف عضو بشین میتونین از تخفیف های ویژه و موجودی و لیست قیمت محصولات باخبر بشین

نمایش بیشتر

علی

زده ناموجود یعنی گوشی نو نداره؟ چون قیمت نداره ۴ امتیاز دادم

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

1
0

روزیتامیرزایی

سلام ببخشیدمن میخوام این گوشی رو بخرم ایا ارزش خریدن رو داره یا برم یه چیز دیگه رو بخرم

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

3
2

نمایش همه نظرات

1
2
3
4
5
3.5
43 نظر

نظر خود را در مورد این محصول بنویسید ...

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

تحویل سریع به مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

7 روز هفته

فروشگاه‌های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره ای

در بازار‌ موبایل 1، بازار موبایل 2، عرش آجودانیه، کوروش، اپال و مطهری