لطفا مرورگر خود را عوض کنید
فیلترها
  • قیمت: از 0 تا 1,199,000
قیمت
  • از0تومان
  • تا1,199,000تومان
فقط کالاهای موجود

کالایی متناسب با فیلتر های اعمال شده شما یافت نشد !

حراج سایبر ماندی تکنولایف

آیا می دانستید سایبر ماندی چه روزی است؟ سایبر ماندی (Cyber Monday) یا دوشنبه سایبری یکی از روزهای سال برای فروش ویژه‌ی محصولات است درواقع اولین روز دوشنبه پس از بلک فرایدی یا جمعه سیاه محسوب می‌شود. در چنین روزی، فروشگاه‌های آنلاین به میدان آمده و فروش ویژه‌ای برای محصولاتشان البته با تخفیفات درخور توجه برگزار می‌کنند تا علاقه‌مندان بتوانند به محصولات دلخواهشان با پرداخت هزینه‌ای به مراتب کمتر دست یابند. به دلیل اینکه تنها چند روز به برگزاری حراج سایبر ماندی یا دوشنبه سایبری باقی مانده است و تکنولایف نیز برنامه‌ی ویژه‌ای برای فروش محصولات البته با تخفیفات شگفت‌انگیز دارد، مطلبی تهیه کرده‌ایم تا کمی بیشتری با دوشنبه مجازی آشنا شوید. با تکنولایف همراه شوید.

فروش ویژه تکنولایف در سایبر ماندی

امسال تکنولایف در نظر دارد فروش ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان تدارک دیده و در جشنواره‌ی دوشنبه‌ی مجازی، محصولات مختلفی ازجمله گوشی هوشمند، تبلت، دستبند سلامت و لوازم جانبی را به فروش بگذارد. در صورتی که علاقه‌مند به شرکت در جشنواره‌ی سایبر ماندی تکنولایف و خرید محصولات با قیمت استثنایی هستید منتظر سورپرایزهای ویژه ما در سایبرماندی باشید. شما می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی تکنولایف یا وب‌سایتمان از آخرین آفرها و پیشنهادهای ویژه با خبر شده و فرصتی برای خرید محصول دلخواهتان، البته با تخفیف ویژه داشته باشید. تکنولایف همیشه به دنبال آن است که برترین کالاهای موجود در بازار را با بهترین قیمت و خدمات در اختیار کاربران در سراسر ایران قرار دهد و سایبر ماندی یا دوشنبه سایبری یکی از بهانه‌هایی است که در اختیارمان قرار گرفته تا فرصت خرید استثنایی را در اختیارتان قرار دهیم. هیچ محدودیتی در خرید وجود نخواهد داشت و شما می‌توانید از سراسر ایران اقدام به خرید کالای دلخواهتان در تعداد قابل سفارش از انبار کنید. ما در جشنواره سایبر ماندی تکنولایف تلاش خواهیم کرد که پاسخگوی سفارشات شما عزیزان باشیم و در سریع‌ترین زمان ممکن، خریدهایتان را به دستتان برسانیم. پس منتظر سورپرایزهای ویژه در جشنواره‌ی سایبر ماندی تکنولایف باشید و دوستان و اعضای خانواده‌ی خود را از تخفیفات شگفت‌انگیزمان در سایبرماندی باخبر سازید.

دوشنبه سایبری یا سایبر ماندی چیست؟

برای درک بهتر حراج سایبر ماندی و دلیلی برگزاری چنین جشنواره‌ی خریدی ابتدا باید در مورد بلک فرایدی یا جمعه سیاه توضیح دهیم. بلک فرایدی یکی از روزهای خاص سال است که طی آن، فروشگاه‌های فیزیکی برخی از محصولات خود را همراه با تخفیف ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. جمعه سیاه در حال حاضر محبوبیت جهانی دارد؛ زیرا به علاقه‌مندان فرصتی داده می‌شود تا محصولات دلخواهشان را همراه با قیمتی به مراتب کمتر از روزهای دیگر خریداری کنند. اصولا آخرین روز جمعه در ماه نوامبر را بلک فرایدی می‌نامند تا شاهد فروش ویژه‌ی خرده‌فروشان در سراسر جهان باشیم. با استقبال چشمگیر و محبوبیتی که روز جمعه سیاه کسب کرد، فروشگاه‌های آنلاین نیز برنامه‌ای در نظر گرفتند که فروش ویژه‌ای مانند بلک فرایدی البته این بار برای کسب و کارهای آنلاین داشته باشند. همین امر نیز سبب شد تا سایبر ماندی معرفی شود؛ حالا Cyber Monday چیست ؟ درواقع روز دوشنبه‌ی بعد از برگزاری عید شکرگزاری در ایالات متحده را حراج Cyber Monday نامیدند تا فروشگاه‌های آنلاین نیز روزی برای فروش ویژه مانند بلک فرایدی داشته باشند.

نکات جالب از سایبر ماندی

  • سایبر ماندی اولین روز دوشنبه، پس از برگزاری عید شکرگزاری است. سایبر ماندی امسال در تاریخ ۸ آذر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
  • دوشنبه مجازی، دومین جشنواره‌ی بزرگ فروش محصولات با تخفیف در سال و اولین روز فروش محصولات با تخفیف ویژه به‌صورت آنلاین محسوب می‌شود
  • اصطلاح سایبر ماندی برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ و توسط فروشگاهی به نام Shop.org استفاده شد
  • در حالی که سایبر ماندی ابتدا در ایالات متحده برگزار می‌شد، اما در حال حاضر در کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌شود
اصولا فروشگاه‌های فیزیکی و خرده‌فروشی‌های آفلاین، روز بعد از برگزاری جشن شکرگزاری، فروش ویژه‌ای را برگزار می‌کنند که بلک فرایدی نام دارد؛ روزی که گفته شده آمار و ارقام عجیبی از فروش عمده‌ی محصولات ثبت می‌شود و درواقع روزی است هر دو طرف فروشنده و خریدار می‌توانند روز بسیار خوبی را پشت سر بگذارند. درواقع نه تنها فروشندگان می‌توانند سود قابل توجهی از فروش گسترده‌ی محصولات را به همراه داشته باشند، بلکه خریداران نیز امکان خرید محصولات با قیمت به مراتب ارزان‌تری داشته باشند. با استقبال گسترده‌ای که از بلک فرایدی صورت گرفت، فروشگاه‌ها و خرده‌فروشان آنلاین نیز به سراغ برگزاری جشنواره‌ی فروش محصولات با تخفیف ویژه رفتند و روز دوشنبه‌ی بعد از برگزاری جشن شکرگزاری به برگزاری جشنواره‌ی فروش محصولات توسط فروشگاه‌های آنلاین اختصاص یافت. جالب است بدانید در سال ۲۰۲۰ با وجود شیوع بیماری کرونا و مشکلاتی که در پی داشت، فروشگاه‌های آنلاین توانستند به مجموع فروشی بالغ بر ۹ میلیارد دلار دست یابند. چنین آمار و ارقامی در حالی رقم خورده که خرده‌فروشان آفلاین یا فروشگاه‌های فیزیکی توانستند به مجموع فروش بالغ بر ۱۰.۸ میلیارد دلار برسند. اصولا برنامه‌ی فروشگاه‌ها برای بلک فرایدی یا سایبر ماندی، فروش محصولاتی است که در انبار باقی مانده‌اند و مشتریان کمی دارند یا موجودی آن‌ها در انبار رو به اتمام است و مدیران فروشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که باقیمانده‌ی موجودی را طی برگزاری جشنواره‌ی ویژه به فروش برسانند. در هر صورت کاربران در سراسر دنیا مشتاقانه به دنبال فرا رسیدن جشنواره‌های ویژه‌ی فروش محصولات هستند تا بتوانند به پرداخت هزینه‌ی به مراتب کمتری، محصول مورد نیازشان را خریداری کنند؛ محصولاتی که می‌توانند شامل گوشی هوشمند، تبلت، تلویزیون، لپ‌تاپ، لوازم جانبی و موارد دیگر شوند. البته فروش ویژه‌ی محصولات در تاریخ سایبر ماندی یا حتی بلک فرایدی تنها به محصولات مرتبط با حوزه‌ی فناوری خلاصه نمی‌شوند و درواقع امکان خرید کالاها در دسته‌بندی‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نگاهی به تاریخچه‌ی برگزاری جشنواره فروش Cyber Monday

اولین جشنواره‌ی سایبر ماندی در سال ۲۰۰۵ برگزار شد و میزان فروش محصولات توانست به 486 میلیون دلار برسد. در سال 2010 نیز میزان فروش محصولات از مرز 1 میلیارد دلار گذشت. با استقبال گسترده‌ی علاقه‌مندان و مشتریان از جشنواره‌ی فروش محصولات با تخفیفات ویژه، سایبر ماندی به سایبر ویک یا هفته‌ی سایبری تغییر یافت تا مدت زمان بیشتری به جشنواره‌ی مدنظر اضافه شده و علاقه‌مندان از فرصت بیشتری برای شرکت در جشنواره و خرید محصولات مورد علاقه‌شان برخوردار شوند. در سال ۲۰۱۹ گزارشی منتشر شد که میزان فروش محصولات در جشنواره‌ی سایبری از مرز ۷.۸ میلیارد دلار عبور کرده است. با شیوع بیماری کرونا بسیاری از کسب و کارها با مشکل در فروش محصولات مواجه شدند. درواقع بسیاری از کاربران مجبور به ماندن در خانه شده و به دلیل کاهش میزان درآمد، الگوی خرید کاربران نیز تغییر کرد. درواقع کاربران پس‌اندازهای خود را ذخیره کردند تا خرج خرید کالاهای اساسی کنند. به همین علت انتظار می‌رفت که استقبال از جشنواره‌های فروش مانند جمعه سیاه و دوشنبه مجازی مانند سال‌های گذشته نباشد. با این حال، آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که میزان فروش محصولات در هر دو جشنواره نسبت به سال پیشین با رشد همراه بوده است. انتظار می‌رود آمار مدنظر در سال ۲۰۲۱ نیز با رشد همراه باشد و فروشگاه‌های آفلاین و آنلاین بتوانند فروش به مراتب بهتری نسبت به سال گذشته را در سایبرماندی تجربه کنند. درواقع کافی است که به تاریخ سایبر ماندی نگاهی داشته باشیم تا از رشد سالانه‌ی آن باخبر شویم.

پرسش‌های متداول

تفاوت بلک فرایدی و سایبر ماندی چیست؟ بلک فرایدی و سایبر ماندی هردو جشنواره‌ی فروش ویژه محصولات با تخفیف هستند، البته بلک فرایدی مربوط به فروشگاه‌های فیزیکی می‌شود، اما سایبر ماندی مخصوص فروشگاه‌های آنلاین است.آیا در ایران نیز سایبر ماندی برگزار می‌شود؟ بله. تکنولایف یکی از فروشگاه‌های آنلاین است که جشنواره فروش ویژه در دوشنبه مجازی دارد. سایبرماندی تکنولایف را از دست ندهید.زمان برگزاری سایبر ماندی چه روزی از سال ۱۴۰۰ است؟ دوشنبه‌ی مجازی در ۸ آذر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.معنی سایبر ماندی چه بوده و درواقع Cyber Monday چیست؟ سایبر ماندی یا دوشنبه مجازی به اولین روز دوشنبه بعد از برگزاری جشن شکرگزاری گفته می‌شود که طی آن، فروشگاه‌های آنلاین، جشنواره‌ی فروش محصولات البته با تخفیف ویژه را برگزار می‌کنند.
تکنولایف لوگو