loadingGif

Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

ساندبار سونی مدل HT-A9

Sony HT-A9 Soundbar

نظرات کاربران

2 نظر

ناموجود

ویژگی‌های اصلی

نوع اتصال :

با سیم و بی‌ سیم

پورت‌ ها :

HDMI، USB، ورودی اپتیکال

توان خروجی :

504 وات

ساندبار سونی مدل HT-A9
gallery-ساندبار سونی مدل HT-G700 copy.png
gallery-ساندبار سونی مدل HT-G700 copy.png
gallery-ساندبار سونی مدل HT-G700 copy.png
gallery-ساندبار سونی مدل HT-G700 copy.png
gallery-ساندبار سونی مدل HT-G700 copy.png

+9

ناموجود

این محصول در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات جایگزین در بالای صفحه دیدن نمایید.

  • مشخصات فنی

  • نقد و بررسی

  • نظرات کاربران

مشخصات فنی

نوع اتصال :

با سیم و بی‌ سیم

پورت‌ ها :

HDMI، USB، ورودی اپتیکال

پورت USB/ ورژن و نوع :

دارد (فقط برای آپدیت)

بلوتوث/ ورژن و ویژگی :

دارد

درگاه HDMI :

دارد (با قابلیت پشتیبانی از eARC ،4K ،HDR ،Dolby Vision)

WiFi :

دارد

LAN :

دارد

توان خروجی :

504 وات

سایر قابلیت‌ ها (ویژگی‌ ها) :

تعداد کانال صدا :4.0.4

نمایش بیشتر

نقد و بررسی

معرفی ساندبار سونی اچ تی – ای 9 | Sony HT-A9

گوش کردن به موسیقی با صدایی بلند و باکیفیت یا تماشای فیلم‌های سینمایی با صدایی واقع‌گرایانه، تجربه‌ای تکرارنشدنی است که با سونی HT-A9 می‌توانید به آن برسید. این سینمای خانگی حرفه‌ای و پیشرفته از چندین بلندگوی مختلف تشکیل شده و با توان خروجی کل بیش از 500 وات، هوش را از شما سر می‌برد! خوشبختانه، کاربران به دو صورت سیمی و بی‌سیم قادر به استفاده از این دستگاه هستند.

طراحی و کیفیت ساخت

ساندبار سونی مدل HT-A9 از یک کنترل باکس کوچک به همراه 4 بلندگوی قدرتمند استوانه‌ای و کوچک تشکیل شده است که می‌توانند به صورت وایرلس به دستگاه اصلی متصل شوند؛ این یعنی شما می‌توانید این بلندگوها را در هر جایی از محیط خانه خود قرار دهید. به واسطه طراحی استاندارد، حتی این امکان برای خریداران وجود دارد که بلندگوها را روی دیوار نیز نصب کنند.

روی کنترل باکس، درگاه‌های متعددی از جمله HDMI، اپتیکال و البته USB وجود دارد تا کاربران به‌راحتی بتوانند این سینمای خانگی را به هر دستگاهی وصل کنند. علاوه بر این، یک ریموت کنترل کوچک و حرفه‌ای نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد تا کنترل بسیار کاملی روی ساندبار خود داشته باشید.

مشخصات سونی HT-A9

سینمای خانگی سونی HT-A9 یکی از محصولات بسیار حرفه‌ای این برند بااصالت است و این یعنی ویژگی‌های سخت‌افزاری بسیار خوبی را می‌توان در آن پیدا کرد. سازندگان از بلندگوهایی بسیار قدرتمند با توانایی پخش صدای 360 درجه استفاده کرده‌اند تا با توان خروجی کل 504 واتی، صدا با حجمی بسیار زیاد و کیفیتی باورنکردنی پخش شود. برای رقم خوردن بهترین تجربه از گوش کردن صداهای مختلف، این محصول با امکانات مختلفی مانند DTS-X و Dolby Atmos نیز همراه شده است تا تمام جزئیات و صداها با بهترین وضوح شنیده شوند.

به لطف استفاده از فناوری Sound Field Optimization، کاربران می‌توانند بلندگوها را در مکان‌های دلخواه قرار داده و بدون نگرانی از فاصله یا متفاوت بودن ارتفاع قرارگیری آن‌ها از سطح زمین، از شنیدن صدا به بهینه‌ترین شکل ممکن، نهایت لذت را ببرند.

سایر ویژگی‌های این ساندبار

Sony HT-A9 Soundbar در کنار تمام ویژگی‌های فناورانه و پیشرفته خود، به بلوتوث و وای‌فای هم مجهز شده است تا گوش کردن به موسیقی و پخش صدا به صورت وایرلس هم امکان‌پذیر باشد.

در آن سو، ریموت حرفه‌ای سینمای خانگی HT-A9 سونی به شما اجازه می‌دهد تا کنترل کاملی روی عملکرد دستگاه داشته و کارهای مختلفی مانند تنظیم بیس صدا، انتخاب حالت‌های پخش صدا، مدیریت صدای در حال پخش و ... را انجام دهید. توجه داشته باشید که درگاه USB تعبیه‌شده بر روی این ساندبار، صرفا برای به‌روزرسانی دستگاه است و پخش فایل از روی فلش مموری از طریق این درگاه، ممکن نیست.

قیمت ساندبار سونی مدل HT-A9

شاید قیمت‌گذاری سینمای خانگی Sony HT-A9 در مرحله اول کمی عجیب به نظر برسد، ولی با راه‌اندازی این دستگاه و پخش صدا با کیفیتی باورنکردنی متوجه ارزش خرید بسیار بالای این محصول خواهید شد. توان خروجی کل ساندبار سونی معادل 504 وات است و این یعنی صدایی بسیار بلند با بهترین وضوح، در انتظار کاربران خواهد بود.

خرید سینمای خانگی سونی HT-A9

برای کاربرانی که اهل تماشای فیلم یا بازی‌های رایانه‌ای هستند و می‌خواهند بهترین تجربه از شنیدن صداهای مختلف برای آنها رقم بخورد، خرید ساندبار سونی مدل HT-A9 می‌تواند تصمیمی بسیار هوشمندانه باشد. این دستگاه به دو صورت سیمی و وایرلس کار می‌کند و وجود یک ریموت کنترل داخل جعبه کمک می‌کند تا ساند بار خود را خیلی ساده و راحت، مدیریت کنید.

نمایش معرفی محصول

نظرات کاربران

ترتیب:

جدیدترین

قدیمی ترین

بیشترین امتیاز

کمترین امتیاز

کاربر ناشناس

نکات اصلی رو دوسان تکنولایف نوشتن، چنتا هم من بگم این ساندبار قابلیت دالبی اتموس داره یعنی بالا ی همه اسپیکر هاش بلندگو رو به سقف داره. بعضا صدا هایی که باید از بالاسر بشنوید رو (مثل هلیکوپتر) از اونا پخش میکنه که به شدت صدا سه بعدی تر میشه. نکته ی دیگه اینه که بلندگو های این مدل بدون سیم هست که نه تو جا به جایی گم بشه ی تحت فشار خراب بشه یا زیر فرش و مبل عمرش کم بشه اگر این محصول رو میخرید، حتما برای یه ساب ووفر هم بخرید که لذت عمق بیشتر از صدا رو ببرید.

نمایش بیشتر

بلندگو بی سیم

دالبی اتموس

پشتیبانی از eARC

آپدیت فرم ویر (سفت افزار)

توان خروجی صدای زیاد

قیمت بالا

همراه نداشتن ساب ووفر

این نظر برای شما مفید بود ؟

1
0

کاربر ناشناس

خریدم خوب نبود دادم اسباب بازی بچه

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

1
5
1
2
3
4
5
2.5
2 نظر

نظر خود را در مورد این محصول بنویسید ...

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

تحویل سریع به مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

7 روز هفته

فروشگاه‌های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره ای

در بازار‌ موبایل 1، بازار موبایل 2، عرش آجودانیه، کوروش، اپال و مطهری