loadingGif

TechnolifeTechnolife

تجربه خرید از تکنولایف

مشتری گرامی تکنولایف

ضمن تشکر از شما به دلیل اعتماد و خریدتان از تکنولایف، از شما دعوت می‌کنیم تا نظر خود را پیرامون تجربه‌ی خریدتان از تکنولایف، در فرم موجود در ذیل همین صفحه درج فرمایید. حتی اگر (به هر دلیلی) نظرتان مثبت نبوده است و از تکنولایف دلخور هستید، لطفا نظرتان را بنویسید و همکاران ما درصدد جلب رضایت شما برخواهند آمد. ما قبول داریم که هیچ سیستمی بی‌خطا نیست. مخصوصا سیستم‌هایی که انسان در آن دخیل است. لذا همیشه خطاهای موجود را بررسی کرده و سعی در رفع آنها خواهیم داشت.

چه مواردی را مطرح کنید؟

ما برخی موارد را صرفا برای مثال، برایتان می‌نویسم. نیاز نیست که تمام این موارد را در نظرتان درج کنید. برخی از آنها را بنویسد، کافی‌است:

  • از چه شهر و استانی هستید؟
  • چه محصول یا محصولاتی را خریده‌اید؟
  • محصول چه مدت پس از ثبت سفارش به دست‌تان رسیده است؟
  • برخورد پرسنل تکنولایف و پشتیبانی تکنولایف چگونه بوده است؟
  • چند بار از تکنولایف خرید کرده‌اید؟
  • آیا مغایرتی بین موارد درج شده در سایت و کالای دریافتی شما وجود داشته است؟
  • ..... و یا هر مورد دیگری که به نظر خودتان لازم است که بنویسید.

لطفا نام و  شماره سفارش خود را نظرتان درج فرمایید تا در صورت لزوم، بتوانیم سریعتر پیگیری کنیم. ما شماره سفارش شما را نمایش نمی‌دهیم.

دیدگاه‌ها