loadingGif

Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

ساعت هوشمند تی سی اچ مدل Z40

TCH Z40 Smart Watch

نظرات کاربران

46 نظر

رنگ:

مشکی

مشکی

ویژگی‌های اصلی

سازگاری :

اندروید 5 به بالا، iOS 9 به بالا

ظرفیت باتری :

220 میلی آمپر ساعت

پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام :

دارد

قابلیت مکالمه :

دارد

ساعت هوشمند تی سی اچ مدل Z40 -مشکی
بررسی ساعت tch z40
gallery-ساعت هوشمند مدل HK8 Pro Max copy.png
gallery-ساعت هوشمند مدل HK8 Pro Max copy.png
gallery-ساعت هوشمند مدل HK8 Pro Max copy.png
gallery-ساعت هوشمند مدل HK8 Pro Max copy.png

+25

ستیا همراه

همه فروشندگان( 2 )

موجود در انبار تکنولایف ( ارسال فوری )

6 ماه گارانتی شرکتی

2 عدد در انبار باقی مانده

70,000تومان تخفیف

1,849,000

1,779,000

تومان

ارســال فـــردا

ارســال  فـــردا
فروشگاه های تکنولایف

امکان تحویل حضوری در شعب تکنولایف

همه فروشندگان

ستیا همراه

ارسال فوری

موجود در انبار تکنولایف

6 ماه گارانتی شرکتی

4

1,849,000

1,779,000

تومان

2 عدد در انبار باقی مانده

رز همراه فروهر

ارسال از 1 روز کاری بعد

موجود در انبار فروشنده

6 ماه گارانتی شرکتی

5

1,879,000

1,789,000

تومان
  • مشخصات فنی

  • نقد و بررسی

  • نظرات کاربران

مشخصات فنی

ابعاد/ وزن :

۲۴۷x۴۵x۱۱ میلی متر/ 48 گرم

سنسورها :

فشار خون، سنجش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون

سازگاری :

اندروید 5 به بالا، iOS 9 به بالا

جنس بدنه :

پلاستیک مقاوم

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه :

دارد / گواهی IP53 (مقاوم در برابر پاشش آب)

قابلیت تعویض بند :

دارد

قابلیت تغییر طرح ساعت (Watch Face) :

دارد

میکروفون :

دارد

اسپیکر :

دارد

جنس بند :

سیلیکون

نوع قفل بند :

سگکی

توضیحات رنگ بند و بدنه :

همراه با یک عدد بند مگنتی اضافه

سبک ساعت :

اسپورت

نوع صفحه نمایش :

AMOLED

فرم صفحه نمایش :

گرد

وضوح تصویر :

۴۶۶x۴۶۶ پیکسل

اندازه صفحه نمایش :

1.43 اینچ

پشتیبانی از سیم‌ کارت :

ندارد

پورت USB/ ورژن و نوع :

ندارد

بلوتوث :

دارد

ظرفیت باتری :

220 میلی آمپر ساعت

بازدهی باتری :

3 روز (در حالت استندبای)

پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام :

دارد

قابلیت مکالمه :

دارد

سایر مشخصات مهم :

پشتیبانی از حالت های مختلف ورزشی، دارای گام شمار، کالری شمار، پایش وضعیت خواب، کنترل موسیقی

شناسه کالا :

2800005324099

نمایش بیشتر

مقایسه

مقایسه با 3 محصول مشابه

اطلاعات کلی

قابلیت مکالمهدارد دارد دارد دارد
پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیامدارددارددارددارد
ظرفیت باتری220 میلی آمپر ساعت230 میلی آمپر ساعت320 میلی آمپر ساعت--
سازگاریاندروید 5 به بالا، iOS 9 به بالا اندروید 5 به بالا، iOS 9 به بالا اندروید 7.0 به بالا و آی او اس 10.0 به بالابا اندروید و IOS

نقد و بررسی

بررسی ساعت هوشمند tch z40

یکی از ساعت‌های هوشمند خوب و قیمت مناسب اما کمتر شناخته‌ شده‌ی امروز، ساعت Z40 از برند TCH است. بنابراین، در صورتی که قصد خرید یک ساعت خوش قیمت با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع و همینطور ظاهر جذاب هستید، لازم است با مشخصات ساعت هوشمند tch مدل z40 آشنا شوید.

 
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • امکان تماس
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • برخورداری از دو بند در بسته بندی
 
  •  سرعت پایین شارژ

 

داشتن ساعت هوشمندی که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم بتوان از آن برای تماس گرفتن هم استفاده کرد و حتی بتواند اعلان‌های فارسی را هم به خوبی نشان دهد، حسابی در طول روز کار شما راه میندازد. در میان تمام ساعت‌های هوشمندی که در بازار یافت می‌شوند، مدل‌های متنوعی را می‌توانید پیدا کنید که چنین ویژگی ها را پیش روی شما قرار می‌دهند، اما شاید کیفیت خیلی خوبی نداشته باشند.  به همین دلیل تصمیم گرفتیم ساعت هوشمندی از برند TCH به شما معرفی کنیم که هر چیزی که از یک ساعت هوشمند انتظار دارید را پش روی شما قرار می‌دهد. اگر به دنبال ساعت هوشمند خوش ساخت و خوش قیمت می‌گردید، ساعت هوشمند TCH مدل Z40 می‌تواند یک انتخاب فوق العاده برای شما باشد. اما چرا این ساعت را به شما پیشنهاد کردیم؟ جواب این سوال را در بررسی ساعت هوشمند Z40 خواهیم داد.

طراحی ساعت هوشمند z40

ساعت هوشمند تی سی اچ z40
ساعت هوشمند tch مدل z40

ساعت هوشمند Z40 از نظر طراحی بسیار شبیه به اکثر ساعت‌های هوشمندی است که در بازار پیدا می‌کنید.  صفحه‌های نمایش گردی را روی این ساعت هوشمند مشاهده می‌کنید که در اندازه ۱٫۴۳ اینج ساخته شده است. صفحه نمایش از نوع AMOLED که وضوح تصویر بسیار خوبی دارد و روشنایی زیادی هم تولید می‌کند. صفحه نمایش رنگ‌ها را هم خوب نشان می‌دهد و می‌توانید محتوای مورد نظر خودتان را به راحتی روی این ساعت هوشمند مشاهده کنید. صفحه نمایشی با وضوح تصویر ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل که به شکل عجیبی کیفیت بالایی دارد و حتی زیر نور خورشید هم به راحتی می‌توانید با آن کار کنید.

باید به این موضوع اشاره کنیم که ساعت تی سی اچ z40 در ابعاد ۲۴۷ در ۴۵ در ‍‍۱۱ میلی‌متر ساخته شده و وزن بسیار کمی هم دارد. وزن این محصول تنها به ۴۸ گرم می‌رسد. این موضوع باعث شده که در استفاده‌های طولانی مدل از این ساعت خسته نشوید. استفاده از بند سیلیکونی هم باعث شده که ساعت دور مچ دست عرق نکند. البته بند سیلیکونی بسیار راحتی با کیفیتی را روی ساعت مشاهده می‌کنیم. از ویژگی‌های این بند این است که می‌توانید آن را به راحتی جدا کنید و بند دیگری برای ساعت بخرید. از بند سگکی برای این ساعت هوشمند استفاده شده که همان‌طور که گفتیم خیلی راحت می‌توانید آن را تعویض کنید.

صفحه نمایش گرد Z40 به صورت ۲٫۵ بعدی ساخته شده و لبه‌های نسبتا گردی دارد. این موضوع باعث شده که ساعت ظاهر زیبایی پیدا کند و با صفحه نمایش هم راحت‌تر می‌توان کار کرد. با نگاهی به این ساعت متوجه می‌شوید که دو کمه برای آن در نظر گرفته شده است. یک دکمه تاج و در پایین آن هم دکمه‌ای دیگر را مشاهده می‌کنید. با این دو دکمه می‌توانید وارد منوهای مختلف شوید یا از آن خارج شوید.

ساعت هوشمند Z40 از آلیاژ زینک با ترکییبی از پلاستیک ABS ساخته شده است. به همین دلیل این ساعت هوشمند بسیار خوش ساخت به نظر می‌رسد و زمانی که آن را از نزدیک امتحان می‌کنید، کاملا حس خوبی از این محصول دریافت خواهید کرد.

ویژگی‌های ساعت TCH Z40

ساعت تی سی اچ z40
طراحی ساعت هوشمند تی سی اچ z40

در ادامه بررسی ساعت هوشمند TCH مدل Z40 باید به این موضوع اشاره کنیم که این ساعت هوشمند تمام ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند گران‌ قیمت بازار را در خود قرار داده و حتی یکسری ویژگی‌های جذاب‌تر هم دارد. البته که باید بگوییم تمام این ویژگی‌ها را با قیمت بسیار مناسبی در اختیار خواهید داشت.

این ساعت هوشمند از واچ‌ فیس‌های متنوعی استفاده می‌کند و از آنجایی که صفحه نمایش بسیار با کیفیت و درخشانی دارد، همه چیز روی آن زیبا به نظر می‌رسد. موضوع جالب اینجاست که این ساعت از صفحه نمایش همیشه روشن هم پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل می‌توانید هر اطلاعاتی که می‌خواهید مانند زمان و اعلان‌ها را در صفحه نمایش همیشه روشن مشاهده کنید.

اما باید به ویژگی‌های سلامتی این ساعت هوشمند اشاره کنیم. ساعت Z40 از حسگرهای متعددی برخوردار است. به گام‌شمار مجهز شده تا متوجه شوید که در طول چه مقدار راه می‌روید. حسگر نمایش مصرف کالری هم برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده که به شما نشان می‌دهد در طول روز چقدر کالری مصرف کرده‌اید.

موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که TCH از جمله ساعت‌هایی است که می‌تواند خواب شما را هم پایش کند. این ساعت به شما می‌گوید که کیفیت خواب شما به چه صورت بوده است و چه مقدار خواب عمیق و چه مقدار خواب سبک داشته‌اید. از دیگر سنسور های ساعت Z40 می توان به سنسور ضربان قلب و تشخیص سطح اکسیژن خون نیز اشاره کرد.

عملکرد حسگرها قابل قبول است و با تست‌هایی اینجام دادیم دقتی خوبی هم دارند. این ساعت از حسگرهای مخصوص بانوان هم پشتیبانی می‌کند و این ویژگی می‌تواند از قابلیت‌های مهم این ساعت باشد.

از این ساعت هوشمند TCH می‌توانید به عنوان ریموت برای دوربین گوشی و حتی ریموت پخش کننده موسیقی گوشی هم استفاده کنید. این ساعت هوشمند برای فعالیت‌های ورزشی هم به کار می‌رود. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به  راه رفتن، دوچرخه سواری در محیط باز، طناب بازی، بدمینتون، بسکتبال، فوتبال، کوهنوردی، تنیس، گلف، یوگا، تناسب اندام، رقص، بیسبال، دوچرخه سواری داخلی،  دستگاه قایق‌رانی و کلی حالت دیگر اشاره کنیم.

از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزاری این ساعت هوشمند این است که چندین بازی هم روی آن نصب شده که می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. بازی‌های ساده‌ای که با یک انگشت به راحتی می‌توان آنها را تجربه کرد.

امکان مکالمه با ساعت Z40

مکالمه با ساعت تی سی اچ z40
قابلیت مکالمه در ساعت z40

اما ویژگی جذابی که شاید خیلی‌ها به دنبال آن باشند این است که همانند ساعت Z10 تی سی اچ، با Z40 می‌توانید به تماس‌های دریافتی خودتان پاسخ دهید. این امکان را هم خواهید داشت که با خود ساعت شماره بگیرید. البته باید بگوییم که این تماس به صورت بلوتوثی انجام می‌شود و حتما باید گوشی در نزدیکی ساعت قرار داشته باشد.  تست بررسی ما مشخص شد که کیفیت میکروفن و اسپیکر قرار گرفته روی این ساعت قابل قبول است. صدای شما با کیفیت مناسبی منتقل می‌شود و اسپیکر در نظر گرفته شده برای این ساعت هم صدای مخاطب شما را به خوبی منتقل می‌کند. البته حجم صدای اسپیکر خیلی زیادی نیست و در محیط‌های شلوغ احتمالا بد صدا را می‌شنوید اما در محیط‌های ساکت و یا محیط خانه به راحتی می‌توانید از ساعت استفاده کنید و صحبت کنید.

پشتیبانی از زبان فارسی در تی سی اچ z40

از دیگر ویژگی‌های جذاب ساعت هوشمند Z40 این است که اعلان‌های فارسی را هم نشان می‌دهد. به راحتی می‌توانید پیام‌هایی که در پیام‌رسان‌ها دریافت می‌کنید را با فونتی بسیار زیبا روی این ساعت مشاهده کنید. البته که نمی‌توانید با استفاده از خود ساعت به اعلان‌ها پاسخ دهید.

این ساعت هوشمند از زبان فارسی هم به خوبی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید منوها را به زبان فارسی تغییر دهید تا راحت‌تر بتوانید با این محصول خوش ساخت کار کنید.

ارزش خرید ساعت هوشمند تی سی اچ مدل z40

این ساعت هوشمند هم کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و هم از قابلیت‌های جذابی بهره می‌برد. از زبان فارسی به خوبی پشتیبانی می‌کند و اعلان‌های فارسی را هم با فونتی زیبا نشان می‌دهد. از همه مهم‌تر اینکه منوهای ساعت را هم می‌توانید به زبان فارسی تغییر دهید. برخورداری از امکان تماس بلوتوثی هم روی این ساعت وجود دارد که کیفیت خوب و راضی کننده‌ای دارد. همه این ویژگی‌های باعث شده که این ساعت هوشمند ارزش خرید بالایی داشته باشد.

نمایش معرفی محصول

نظرات کاربران

ترتیب:

جدیدترین

قدیمی ترین

بیشترین امتیاز

کمترین امتیاز

کاربر ناشناس

نتیجه دو هفته کار یکمقدار روش اتصالش به گوشی قلق داره من چند روز طول کشید انجام دادم شایدم ضعف من باشه . ولی بعدش براحتی متصل میشه . اپ خودش را دانلود کنید روی گوشی و تنظیمات و اطلاعات خوبی روی اپ خواهید دید و طرحهای جدید را میتونید دانلود کنید . این ساعت هوشمند با قیمت 1200 مفت هست و خرید حرفه ایهاست . شارژباطری مناسب استفاده کامل بلوتوث 2 روز تا 3 روز هست و کاربردیه . کیفیت صفحه نمایش که عالی هست . کیفیت صدا و مکالمات بسیار خوب و من چیز منفی ندیدم حقیقتش در این دو هفته کار .ممنون از تکنو

نمایش بیشتر

ارزندگی به قیمت تا 3 میلیون

کیفیت صفحه نمایش عالی

اتصال سریع و آسان و عدم قطع شدن

مکالمات با صدای بلند و با کیفیت

شارژ مناسب و معقول

تنوع بند

گارانتی 18 ماهه شرکت

واقعا ندیدیم فقط شاید شارژ کندش

این نظر برای شما مفید بود ؟

1
0

حمید مجاور

دوستان بنظر من این ساعت خوب نیس چون شارژ زود خالی میکنه شارژرش خوب متصل نمیشه اصلا معلوم نمیشه چند درصد شارژ شده از لحاظ اسپیکر و میکروفن هم بدردتون نمیخوره چون انگار دارید رو حالت اسپیکر گوشی صحبت میکنید

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
0

کاربر تکنولایف

عاااااااالی

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
0

کاربر ناشناس

از نظر شارژ نگهداشتن به شدت ضعیفه. نهایتا یک روز. بعضی وقتها هم به بلوتوث وصل هست ولی تماسو نشون نمیده یا اینکه با تاخیر نشون میده. تچندین بارم باید راه اندازی مجدد میزدم تا به بلوتوث وصل بشه. و حرکت معمولا متوجه لرزش ساعت نمیشید. همه اینهارو با HONOR BAND 6 مقایسه کردم. به مراتب هانر بند 6 هم ویبره قوی تری داره و هم 10 روز شارژ نگه میداره. اما از نظر ظاهر و قابلیت عالی هست. یه جورایی از خرید پیشمون هستم. بیشتر هم به خاطر زود تموم شدن شارژ. ولی تو این رنج قیمت نمیدونم چه ساعتی میشد گرفت.

نمایش بیشتر

طراحی زیبا

قابلیت ورزشی زیاد

بلندگو و میکروفون قابل قبول

کیفیت تصویر عالی

نگهداری شارژ خیلی کم

نشان ندادن ایموجی

مگنت شارژر ضعیف

ویبره ضعیف

این نظر برای شما مفید بود ؟

2
1

محمدرضا یکتامنش

به نسبت قیمت کارایی خوبی دارد

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
0

نمایش همه نظرات

1
2
3
4
5
4.3
46 نظر

نظر خود را در مورد این محصول بنویسید ...

ساعت هوشمند تی سی اچ مدل Z40 -مشکی

ساعت هوشمند تی سی اچ مدل Z40

مشکی

ستیا همراه

موجود در انبار تکنولایف ( ارسال فوری )

6 ماه گارانتی شرکتی

2 عدد در انبار باقی مانده

70,000تومان تخفیف

1,849,000

1,779,000

تومان

محصولات مشابه

تکنوآف

5

1,093,000

تومان

1,149,000

تومان

تکنوآف

29

1,320,000

تومان

1,850,000

تومان

تکنوآف

تکنوآف

تکنوآف

16

1,560,000

تومان

1,850,000

تومان
ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

تحویل سریع به مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

7 روز هفته

فروشگاه‌های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره ای

در بازار‌ موبایل 1، بازار موبایل 2، عرش آجودانیه، کوروش، اپال و مطهری