loadingGif

Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1

Imiki SF1 Smart Watch

نظرات کاربران

30 نظر

رنگ:

نارنجی رزگلد

نارنجی رزگلد

ویژگی‌های اصلی

سازگاری :

با اندروید و iOS

ظرفیت باتری :

280 میلی آمپر ساعت

پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام :

دارد

قابلیت مکالمه :

دارد

ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1-نارنجی رزگلد
gallery-ساعت هوشمند گرین لاین مدل Signature  copy.png
gallery-ساعت هوشمند گرین لاین مدل Signature  copy.png
gallery-ساعت هوشمند گرین لاین مدل Signature  copy.png
gallery-ساعت هوشمند گرین لاین مدل Signature  copy.png
gallery-ساعت هوشمند گرین لاین مدل Signature  copy.png

+6

وندا

موجود در انبار تکنولایف ( ارسال فوری )

6 ماه گارانتی شرکتی

321,000تومان تخفیف

2,740,000

2,419,000

تومان

ارســال فـــردا

ارســال  فـــردا
فروشگاه های تکنولایف

امکان تحویل حضوری در شعب تکنولایف

برای نیاز تو

  • مشخصات فنی

  • نقد و بررسی

  • نظرات کاربران

مشخصات فنی

گروه کاربری :

کلاسیک، روزمره، ورزشی

ابعاد/ وزن :

45.8x37x10.2 میلی متر / 39.8 گرم

سنسورها :

سنجش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون

سازگاری :

با اندروید و iOS

جنس بدنه :

آلومینیوم

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه :

گواهی IP68 / مقاوم در برابر پاشش آب و گرد و نفوذ غبار

قابلیت تعویض بند :

دارد

جنس بند :

سیلیکون

قابلیت تغییر طرح ساعت (Watch Face) :

دارد

میکروفون :

دارد

اسپیکر :

دارد

نوع قفل بند :

سگکی

توضیحات رنگ بند و بدنه :

بند 22 میلی متری

نوع صفحه نمایش :

Super AMOLED

تعداد رنگ/ رزولوشن :

502x410 پیکسل

فرم صفحه نمایش :

مستطیل

میزان روشنایی :

1000 نیت

اندازه صفحه نمایش :

2.01 اینچ

بلوتوث :

نسخه 5.2

نوع باتری/ قابل تعویض توسط کاربر :

لیتیوم پلیمری

ظرفیت باتری :

280 میلی آمپر ساعت

زمان شارژ شدن :

تا 2 ساعت

بازدهی باتری :

تا 30 روز استند بای و 7 روز استفاده روزمره

پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام :

دارد

قابلیت مکالمه :

دارد

سایر مشخصات مهم :

پشتیبانی از 100 حالت ورزشی، دارای گام شمار، پایش وضعیت خواب و میزان استرس

نمایش بیشتر

مقایسه

مقایسه با 3 محصول مشابه

اطلاعات کلی

قابلیت مکالمهدارد دارد دارد دارد
پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیامدارددارددارددارد
ظرفیت باتری280 میلی آمپر ساعت280 میلی آمپر ساعت300 میلی آمپر ساعت260 میلی آمپر ساعت
سازگاریبا اندروید و iOSبا اندروید و iOSاندروید و iOS iOS 9.0، Android 6.0

نقد و بررسی

بررسی ساعت هوشمند ایمیکی sf1

اگر به دنبال ساعت هوشمندی میگردید که قیمت زیادی نداشته باشد و امکانات خوبی هم پیش روی شما قرار بدهد، ساعت هوشمند ایمیکی SF1 یکی از انتخاب‌هایی خواهد بود که با آن مواجه می‌شوید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به بررسی تخصصی ساعت هوشمند ایمیکی sf1 بپردازیم.  اگر شما هم قصد آشنایی با یکی از ساعت‌های هوشمند اقتصادی سال 2023 را دارید، تا پایان این نقد و بررسی همراه ما باشید.

جعبه گشایی ساعت هوشمند imiki sf1

روی جعبه نام SF1 همراه با عکس از ساعت به چشم می‌خورد که در پایین آن اطلاعاتی در ارتباط با قابلیت‌های ساعت هوشمند ایمیکی sf1 نوشته شده که می‌تواند اطلاعات خوبی درباره این ساعت به شما منتقل کند. همچنین سایر ویژگی‌های ساعت روی دیواره‌های کناری جعبه قرار دارند و در پشت جعبه هم اطلاعاتی مانند نام مدل، وزن و ابعاد و میزان مقاومت این محصول در برابر آب قابل مشاهده‌اند.

ایمیکی درون جعبه ساعت هوشمند imiki sf1 به جز ساعت یک شارژر مگنتی مخصوص و دفترچه راهنما هم قرار داده و آیتم دیگری داخل بسته‌بندی دیده نمی‌شود.

طراحی، ساده اما شیک

ساعت ایمیکی sf1
طراحی ساعت ایمیکی sf1

بعد از جعبه گشایی قصد داریم تا به بررسی ساعت هوشمند imiki sf1 از لحاظ ظاهر بپردازیم. در نگاه اول ساعت بسیار ساده به چشم می‌آید، اما با کمی دقت می‌توان متوجه الگو برداری ساعت ایمیکی، از اپل واچ اولترا برای طراحی ساعت هوشمند ایمیکی sf1 شد و این ساعت، ساعت هوشمند طرح اپل واچ است. قاب ساعت imiki sf1 مثل اپل واچ اولترا لبه‌های خمیده دارد؛ اما ضخامتش کمتر از ساعت ساخته اپل است. همچنین در سمت راست قاب 2 دکمه برای روشن و خاموش کردن، بازگشت به صفحه اولیه از داخل اپلیکیشن‌ها و اسکرول کردن صفحه به سمت پایین وجود دارد. ما بین دو دکمه یک سوراخ ریز دیده می‌شود که همان میکروفون ساعت است. این میکروفون به هدف رساندن صدا به مخاطب در زمان مکالمه قرار گرفته است.

بندی که کمپانی روی ساعت قرار داده از جنس سیلیکون است و به همین دلیل ساعت برای هر اندازه مچ دستی قابل استفاده خواهد بود؛ البته به شرطی که از استفاده از ساعت با صفحه نمایش نسبتا بزرگ لذت ببرید زیرا ممکن است اندازه صفحه نمایش مقداری برای افراد لاغر بزرگ به نظر بیاید. بند سیلیکونی این ساعت مانند قاب دور ساعت ساده است و طرح خاصی ندارد؛ اما ممکن است کمی روی دست جا بیاندازد و مچ دست‌های لاغر را اذیت کند؛ اما به هیچ عنوان به حدی نیست که نتوانیم از آن استفاده کنیم بعلاوه اینکه بند ساعت را در صورت تمایل هم می‌توان عوض کرد.

ویژگی‌های صفحه نمایش

ساعت هوشمند sf1
صفحه نمایش ساعت ایمیکی sf1

در این قسمت از بررسی تخصصی ساعت هوشمند ایمیکی sf1 قصد داریم تا به طور کامل ویژگی‌های صفحه نمایش را توضیح دهیم. اگر تا به حال از ساعت هوشمند یا مچ بند هوشمندی با صفحه نمایش 2.5 بعدی استفاده کرده باشید پس متوجه خمیدگی لبه‌ها شده‌اید. صفحه نمایش 2.5 بعدی باعث شده که این ساعت زیبا به نظر برسد. برای این ساعت هوشمند از صفحه نمایش ۲٫۰۱ اینچی Super AMOLED استفاده شده که میزان روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. صفحه نمایش روشنایی و کیفیت خوبی دارد که باعث شده تمامی پیام‌ها، اعلان‌ها و آیکون اپلیکیشن‌ها در نورهای مختلف حتی نور مستقیم آفتاب واضح و خوانا باشند.

ویژگی‌ها و برنامه‌های نرم افزاری

در این بخش از بررسی تخصصی ساعت هوشمند ایمیکی sf1 قصد داریم تا به حسگرهای ورزشی قرار داده شده درون ساعت اشاره کنیم. برای استفاده از ساعت باید از طریق QR Code اپلیکیشن ایمیکی لایف (IMIKI Life) را روی گوشی دانلود کنید.
پشتیبانی از 100 حالت ورزشی از جمله ویژگی‌هایی اصلی این ساعت به حساب می‌آیند. از میان این حالت‌های ورزشی می‌توان به دویدن، دوچرخه سواری، طناب زنی، بدمینتون، تنیس روی میز، کوهنوردی، پیاده روی، بسکتبال، فوتبال، بیس بال، والیبال، هاکی و یوگا و بسیاری دیگر اشاره کنیم. همچنین حسگرهای به‌کاررفته درون ساعت از دقت خوبی برخوردارند و اطلاعات تقریبا دقیقی را ارائه می‌کنند. دقت سنسورها به طرز خوبی بالا است و این موضوع ارزش خرید این ساعت هوشمند را بیشتر می‌کند.

ساعت هوشمند imiki sf1 به برنامه‌های کاربردی دیگری هم مجهز شده است که ما از آن‌ها استفاده کردیم و با نتایج مثبتی روبه‌رو شدیم. شرکت ایمیکی ساعت imiki sf1 را به جز برنامه‌هایی که به آن اشاره کردیم به قابلیت‌هایی مانند ردیابی سلامت بانوان (دریافت اطلاعات برنامه ماهیانه برای یادآوری چرخه سلامت بانوان)، Voice Assistant یا همان دستیار صوتی، نمایش آب‌وهوا امروز و 3 روز آینده، آلارم، نمایش پیام، پایش خواب، کنترل موزیک، قرار دادن رمز روی صفحه نمایش، تمرین تنفس صحیح، SOS، تشخیص حالت روحی روزانه (شاد، غمگین، بی حس، با آرامش) و ماشین حساب مجهز کرده است.

البته در طی استفاده از برنامه کنترل موزیک متوجه شدیم که اسم موزیک در حال پخش روی صفحه نمایش نمی‌آید؛ اما به راحتی با یک ضربه می‌توانستیم پخش موسیقی متوقف یا شروع کنیم یا به موزیک قبلی و بعدی برویم. این ساعت هوشمند به ‌‌استاپ‌واچ، تایمر، چراغ قوه، پیدا کردن موبایل، عکاسی از راه دور و ماشین حساب هم مجهز شده است. ساعت sf1 با گوشی‌های اندروید و iOS سازگاری دارد به همین دلیل اتصال آن از طریق بلوتوث نسخه 5.2 به دستگاه‌های مختلف کار سختی نیست.

از دیگر ویژگی‌های جالب ساعت هوشمند ایمیکی sf1 می‌توان به قابلیت عکاسی از راه دور این محصول اشاره کرد. درواقع درست است که ساعت هوشمند imiki sf1 به دوربین مجهز نشده؛ اما اگر روی حالت Remote Camera ساعت ضربه بزنید یا داخل اپلیکیشن در بخش Device گزینه Universal settings و بعد از آن Shake to take picture را انتخاب کنید تا دوربین گوشی باز شود؛ گوشی در حالت آماده عکاسی قرار می‌گیرد.

تجربه مکالمه‌ای با بالاترین وضوح صدا sf1

ساعت هوشمند ایمیکی sf1
مکالمه با ساعت ایمیکی sf1

کیفیت اسپیکر و میکروفن قرار گرفته روی این ساعت هوشمند به شکل قابل قبولی خوب است. در زمان مکالمه صدا را به خوبی خواهید شنید و صدای شما هم با کیفیت خوبی به مخاطب منتقل می‌شود.

پشتیبانی از زبان فارسی هنگام نمایش پیام

ساعت هوشمندا sf1
نمایش زبان فارسی در ساعت ایمیکی sf1

پشتیبانی از زبان فارسی هم یکی از ویژگی‌هایی است که در بررسی ساعت imiki sf1 باید به آن اشاره کنیم. این ساعت هوشمند می‌تواند اعلان‌های فارسی را به خوبی نشان دهد. البته برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید باید مانند سایر اپلیکیشن‌ها ابتدا از طریق تنظیمات گوشی و برنامه ایمیکی لایف به این قسمت هم اجازه دسترسی دهید تا پس از آن تمامی اس ام اس‌ها روی نمایشگر قابل مشاهده باشند.

البته نمایش اعلان‌های فارسی مشکل کوچکی هم دارد. این مشکل در پیام‌های فارسی طولانی نشان داده می‌شود. درواقع متن‌های کوتاه بدون هیچ ایرادی قابل مشاهده بودند در صورتیکه این خوانایی برای اس ام اس‌های طولانی وجود نداشت و کلمات در همدیگر گره خورده بودند.

عملکرد باتری ساعت sf1 ایمیکی

این ساعت هوشمند از باتری ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. شرکت سازنده ادعا کرده که این باتری می‌تواند تا ۱۵ روز ساعت را روشن نگه دارد. در استفاده‌های روزانه مشاهده کردیم که صدر بسیار کمی از باتری مصرف می‌شود و در صورتی که از حسگرهای مختلف استفاده کنیم هم باز هم برای چندین روز می‌توانید از این محصول استفاده کنید. بد نیست به سرعت شارژ این محصول هم اشاره کنیم.  شارژ صفر تا 100 ساعت ایمیکی SF1 چیزی در حدود 2 ساعت و 15 دقیقه طول کشید که در مقایسه با سایر ساعت‌ها در این رنج قیمت  سرعت شارژ خوبی است.

ارزش خرید ساعت هوشمند ایمیکی sf1

این ساعت با توجه به قابلیت‌هایی مانند امکان مکالمه، پشتیبانی از زبان فارسی هنگام نمایش پیام‌ها، حسگرهای متنوع سلامتی و برخورداری از بیش از 100 حالت ورزشی به محصول جذابی تبدیل شده است. قیمت هم از جمله ویژگی‌هایی است که باعث شده این محصول نظرها را به سمت خودش جلب کند.

نمایش معرفی محصول

نظرات کاربران

ترتیب:

جدیدترین

قدیمی ترین

بیشترین امتیاز

کمترین امتیاز

کاربر تکنولایف

دوستان پشتیبانی از زبان فارسی دارد و در پیام حروف بهم چسبیده است یا نامفهوم است و ایموجین در پیام دارد؟

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
0

کاربر تکنولایف

والااامن چندماهه دارم دنبال بنداين ساعت ميگردم اصن تنوع نداره خيلي مسخره اس واقعا

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
0

کاربر ناشناس

چند روزه دارمش خوبه واقعا باطریش بعد ۵ روز ۷۰ درصده عالیه ب نظرم

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
0

کاربر ناشناس

خیلی ممنون از تکنولایف بابت پیگیری چند جا در کامنت ها خواندم سرعت تاچ بدی داره اما سرعت تاچش عالی

نمایش بیشتر

صفحه نمایش خیلی عالی

سرعت تاچ نسبتا خوب

باطری خوب

امکانات زیاد و جذاب

قیمت

سرعت پایین سنسور ها

قدم شمارش بدک نیست

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
0

کاربر تکنولایف

خیلی عالی

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

1
0

نمایش همه نظرات

1
2
3
4
5
4.7
30 نظر

نظر خود را در مورد این محصول بنویسید ...

ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1-نارنجی رزگلد

ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1

نارنجی رزگلد

وندا

موجود در انبار تکنولایف ( ارسال فوری )

6 ماه گارانتی شرکتی

321,000تومان تخفیف

2,740,000

2,419,000

تومان

محصولات مشابه

تکنوآف

12

2,169,000

تومان

2,460,000

تومان

فروش ویژه

12

1,549,000

تومان

1,750,000

تومان

تکنوآف

25

1,659,000

تومان

2,200,000

تومان

تکنوآف

5

2,829,000

تومان

2,950,000

تومان
ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

تحویل سریع به مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

7 روز هفته

فروشگاه‌های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره ای

در بازار‌ موبایل 1، بازار موبایل 2، عرش آجودانیه، کوروش، اپال و مطهری