loadingGif

Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل N23

TCH N23 Wireless Bluetooth Headset

نظرات کاربران

0 نظر

رنگ:

سفید

سفید

مشکی

ویژگی‌های اصلی

سازگاری :

دستگاه های دارای بلوتوث (موبایل، لپتاپ و.. )

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه :

ندارد

نوع اتصال :

بی‌ سیم

بلوتوث :

نسخه 5.3

قابلیت حذف نویز (ANC) :

دارد

هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل N23
gallery-هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل S33  copy.png
gallery-هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل S33  copy.png
gallery-هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل S33  copy.png
gallery-هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل S33  copy.png
gallery-هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل S33  copy.png

+8

رز همراه فروهر

همه فروشندگان( 4 )

موجود در انبار فروشنده ( ارسال از 1 روز کاری بعد )

18 ماه گارانتی شرکتی

2 عدد در انبار باقی مانده

128,000تومان تخفیف

1,017,000

889,000

تومان
فروشگاه های تکنولایف

امکان تحویل حضوری در شعب تکنولایف

همه فروشندگان

رز همراه فروهر

ارسال از 1 روز کاری بعد

موجود در انبار فروشنده

18 ماه گارانتی شرکتی

13

1,017,000

889,000

تومان

2 عدد در انبار باقی مانده

ستیا همراه

ارسال فوری

موجود در انبار تکنولایف

6 ماه گارانتی شرکتی

10

997,000

905,000

تومان

وندا

ارسال فوری

موجود در انبار تکنولایف

18 ماه گارانتی شرکتی

16

1,080,000

910,000

تومان

آیهان همراه

ارسال فوری

موجود در انبار تکنولایف

18 ماه گارانتی شرکتی

929,000

تومان
  • مشخصات فنی

  • نقد و بررسی

  • نظرات کاربران

مشخصات فنی

سازگاری :

دستگاه های دارای بلوتوث (موبایل، لپتاپ و.. )

جنس بدنه :

پلاستیک ABS و طلق

نشانگر LED :

دارد

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه :

ندارد

نحوه قرارگیری هدفون :

تو گوشی

نوع اتصال :

بی‌ سیم

نوع :

ایرباد

نوع رابط :

بلوتوث

بلوتوث :

نسخه 5.3

میکروفون :

دارد

توضیحات میکروفون :

دارای حذف نویز ENC

محدوده فرکانس پاسخگویی :

20 هرتز - 20 کیلوهرتز

قابلیت کنترل صدا از روی دستگاه :

دارد

محدوده عملکرد :

10 متر

قابلیت حذف نویز (ANC) :

دارد

سایر مشخصات :

کیفیت پخش موسیقی Hi-Fi، صدای استریو

نوع باتری/ قابل تعویض توسط کاربر :

لیتیوم پلیمر/ نیست

ظرفیت باتری :

250 میلی آمپر ساعت کیس و 30 میلی آمپر ساعت هر ایرباد

عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی :

تا 4 ساعت

عمر باتری هدفون در حالت مکالمه :

تا 4 ساعت

عمر باتری هدفون در حالت استندبای :

تا 240 ساعت

نمایش بیشتر

مقایسه

مقایسه با 3 محصول مشابه

اطلاعات کلی

قابلیت حذف نویز (ANC)داردنداردنداردندارد
بلوتوثنسخه 5.3نسخه 5.3نسخه 5.0نسخه 5.3
نوع اتصالبی‌ سیمبی‌ سیمبی‌ سیمبی‌ سیم
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامهندارددارد، IPX6 نیستدارد
سازگاریدستگاه های دارای بلوتوث (موبایل، لپتاپ و.. )--با تمامی دستگاه های دارای بلوتوث--

نقد و بررسی

معرفی هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل N23

هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل N23
هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل N23

اگر متفاوت بودن همیشه انتخاب شماست؛ با خرید هندزفری TCH N23 می‌توانید از یک هندزفری بلوتوثی با طراحی شفاف بهره ببرید. در نقد و بررسی هندزفری تی سی اچ مدل N23 قرار است تا به طور کامل درمورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های این محصول جدید شرکت TCH صحبت کنیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

ویژگی هندزفری N23 اطلاعات و جزئیات

فناوری اتصال هندزفری به دستگاه‌ها بلوتوث نسخه 5.3 محدوده پاسخگویی بلوتوث 10 متر فناوری حذف نویز صدا (Active Noise Cancellation) پشتیبانی می‌کند فناوری حذف نویز محیط هنگام مکالمه (Environmental Noise Cancellation) پشتیبانی می‌کند فناوری پخش صدای اطراف برای مخاطب (Transparency)، فناوری مخالف فناوری ANC پشتیبانی می‌کند کیفیت پخش موسیقی Hi-Fi کیفیت صدای در حال پخش پشتیبانی از صدای استریو سازگاری با سیستم عامل Android & iOS نوع باتری به‌کار رفته داخل کیس شارژ لیتیوم پلیمری عمر باتری هدفون در حالت استندبای تا 240 ساعت عمر باتری هدفون در حالت مکالمه تا 4 ساعت عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی تا 4 ساعت رنگ‌های عرضه شده مشکی، آبی، سفید، صورتی، سبز

جعبه گشایی هندزفری TCH مدل N23

در این بخش از بررسی هندزفری TCH مدل N23 قصد داریم تا شما را به آنباکس جعبه دعوت کنیم. روی لبه سمت چپ جعبه هندزفری N23 تی سی اچ تعدادی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های هندزفری قرار دارند، در حالیکه روی لبه سمت راست تصویری از تمام رنگ‌های تولید شده این محصول قرار دارد. همچنین در پشت جعبه اطلاعات خلاصه شده‌ای از سایر ویژگی‌ها نوشته شده است. به غیر از هندزفری بلوتوثی N23 لوازم کاربردی دیگری مانند کابل تایپ سی جهت شارژ کردن کیس شارژ، دو جفت سری سیلیکونی و یک دفترچه راهنمای کوچک قرار دارد.

هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل N23
هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل N23

طراحی زیبا و شفاف

یکی از دلایل اصلی تفاوت هندزفری تی سی اچ مدل N23 طراحی متفاوت آن است. شرکت TCH برای ساخت بدنه کیس شارژ و ایرپادهای هندزفری TCH N23 از پلاستیک تقریبا محکم و با دوامی استفاده کرده است که شفافیت آن باعث می‌شود تا نگاه افرادی که از طراحی‌های متفاوت استقبال می‌کنند را به سمت خود جلب کند. کیس و ایرپادها هر دو از وزن پایینی برخوردار هستند و ابعاد کیس به گونه‌ای است که در جیب و کیف‌های کوچک هم به راحتی جای می‌گیرد. از مزایای طراحی هندزفری تی سی اچ مدل N23 می‌توان به مگنت قوی کیس شارژ اشاره کرد. طبق زمانی که برای نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی N23 در تکنولایف صرف کردیم، متوجه شدیم که اگر درب کیس باز شود و کیس در حالت برعکس قرار گیرد، ایرپادها به هیچ عنوان به بیرون پرتاب نمی‌شوند و این از مزایای طراحی این محصول به شمار می‌آید. هندزفری N23 برند TCH در رنگ‌های متنوعی مانند آبی، سبز، صورتی، سفید و مشکی روانه بازار می شود که ما از رنگ صورتی برای نقد و بررسی هندزفری ‌N23 تی سی اچ استفاده کردیم. روی قسمت پایینی بدنه کیس یک دکمه دایره‌ای شکل جهت روشن و خاموش کردن و در کنار آن درگاه USB Type C برای شارژ کردن قرار دارد که هنگام استفاده از آن‌ها چراغ کوچک ‌LED قرار گرفته شده درون کیس روشن می شود و نوری سبز را به خود می‌گیرد. ایرپادها به حالت تو گوشی (IN EAR) داخل گوش قرار می‌گیرند و از رسیدن حجم بالایی از صدای اطراف حتی در حالت خاموش هم جلوگیری می‌کنند به همین دلیل می‌توانید برای تمرکز کردن در محیط‌های شلوغ روی هندزفری TCH N23 حساب باز کنید. همچنین درصورتیکه اندازه سری سیلیکونی روی ایرپادها برای شما نامناسب است، می‌توانید آن‌ها را با یکی از دو جفت سری اضافی داخل جعبه تعویض کنید.

عملکرد تی سی اچ ‌N23‌

هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل N23 با استفاده از بلوتوث نسخه 5.3 به تمامی دستگاه‌های مختلف وصل می‌شود و یکی از اولین مزیت‌هایی که در این بخش از بررسی هندزفری TCH N23 به آن پی بردیم، اتصال بسیار آسان و بدون معطلی هندزفری تی سی اچ به گوشی اندروید و iOS بود. میزان شارژ ایرپادها هنگام اتصال به گوشی قابل مشاهده است. هندزفری بلوتوثی TCH مدل N23 از 3 حالت Normal، ANC و Transparency پشتیبانی می‌کند و به ما اجازه داد تا موزیک را در حالت‌های مختلفی از دسترسی به صدای اطراف گوش دهیم. به دلیل اینکه این هندزفری از فرمان‌های لمسی پشتیبانی می‌کند، توانستیم با زدن یک ضربه روی ایرپادها (سمت راست یا سمت چپ) mode را تغییر دهیم.   در حالت نرمال به دلیل ارگونومی مناسب ایرپادها، سری‌های سیلیکونی به خوبی داخل گوش قرار گرفتند و توانستند تا حدی از به گوش رسیدن صدای اطراف جلوگیری کنند؛ البته که حذف صدا دقیقا در زمان فعال شدن حالت Active Noise Cancellation کامل شد، به همین دلیل می‌توان گفت که شرکت تی سی اچ در برقراری فناوری حذف نویز صدا برای این مدل هندزفری به خوبی عمل کرده است. در ادامه لازم به ذکر است که n23 در حالت‌های نرمال و ترنسپرنسی (شفافیت و وضوح صدای اطراف) هم مطابق استاندارد عمل کرد و توانست رضایت ما را جلب کند. به غیر از فناوری‌های نام برده شده، هدفون بی سیم tch مدل n23 از فناوری حذف صدای محیط برای مخاطب و دسترسی به دستیارهای صوتی گوگل، iOS و Android هم پشتیبانی می‌کند. در کنار تمامی مزایا و ویژگی‌های مثبت این هندزفری بهتر است به این نکته اشاره کنیم که هندزفری تی سی اچ ‌N23‌ ضد آب نیست و گواهینامه‌ای ندارد به همین دلیل بهتر است تا هنگام ورزش کردن و عرق کردن از خیس و مرطوب شدن آن محافظت کنید.

پشتیبانی از فرمان‌های لمسی

یک ضربه روی ایرپاد راست یا ایرپاد چپ: تغییر حالت از anc به normal و transparency دو ضربه روی ایرپاد راست یا ایرپاد چپ: قطع و وصل شدن آهنگ سه ضربه روی ایرپاد راست: آهنگ بعدی سه ضربه روی ایرپاد چپ: آهنگ قبلی

کیفیت صدای هندزفری ‌N23 تی سی اچ

جذاب‌ترین بخش از بررسی هدفون بلوتوثی TCH مدل N23 تست کیفیت صدا است. به دلیل اینکه هندزفری بلوتوثی N23 به قابلیت صدای Hi-Fi و صدای استریو مجهز شده، می‌تواند انواع موسیقی در سبک‌های مختلف را با کیفیت صدای بالا به گوش شما برساند. همچنین این هندزفری می‌تواند صدای انواع بازی را با کمترین تاخیر ممکن برای گیمرها پخش کند. در ادامه قصد داریم تا از تجربه گوش دادن به موزیک و مکالمه با هندزفری ‌N23 تی سی اچ صحبت کنیم.  

هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل N23
هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل N23

کیفیت پخش موسیقی

برای تکمیل این بخش موسیقی‌های مختلفی مانند راک، پاپ، کلاسیک و حتی موزیک‌های 3 بعدی و 8 بعدی را تست کردیم و هندزفری ‌N23 تی سی اچ توانست با نمره خوبی از این آزمون سربلند بیرون بیاید. بیس و کیفیت موزیک‌ها به طرز قابل قبولی خوب بودند و در حالت ANC حس بهتری را انتقال می‌دادند. در مجموع می‌توان گفت که چندین ساعت گوش دادن موزیک با هندزفری تی سی اچ مدل N23 کار لذت بخشی بود.

کیفیت مکالمه

شرکت TCH برای بالا بردن کیفیت مکالمه و حذف نویز صدای اطراف کاربر برای مخاطب پشت خطش از فناوری کاربردی ENC برای میکروفون‌های داخلی ایرپادها استفاده کرده؛ اما نکته اینجاست که قدرت ENC مکالمه به اندازه ANC هنگام پخش موزیک رضایت بخش نبود و این هندزفری از کیفیت مکالمه معمولی بهره می‌برد.

عملکرد و دوام باتری هندزفری TCH مدل N23

مطابق با اطلاعاتی که در سایت رسمی TCH بیان شده، این کمپانی کیس شارژ هندزفری مدل N23 خود را به باتری با ظرفیت 250 میلی‌آمپر ساعت و هر ایرپاد را به یک باتری 30 میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده تا شما بتوانید تنها با یک بار شارژ به صورت مداوم تا 4 ساعت مکالمه داشته باشید یا به موزیک گوش دهید. در مجموع عمر باتری هدفون در حالت استندبای حدود 240 ساعت است.  

هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل N23
هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل N23

آیا این هندزفری ‌N23 تی سی اچ ارزش خرید دارد؟

اگر به دنبال خرید یک هندزفری اقتصادی با فناوری ANC، ENC و همچنین ترنسپرنسی هستید، هندزفری ‌N23 تی سی اچ یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است که می‌تواند به شما کمک کند تا در محیط‌های شلوغ به راحتی به موزیک گوش دهید یا مکالمه‌ای قابل قبول داشته باشید.

پرسش‌های متداول

کیفیت نویز کنسلینگ هندزفری ‌N23 تی سی اچ به چه صورت است؟

هندزفری تی سی اچ مدل ‌N23 تا حد زیادی می‌تواند صدای اطراف را حذف کند و گوش‌های شما را در فضاهای شلوغ نجات دهد.

برای تغییر Mode در هندزفری TCH مدل ‌N23 چه باید کرد؟

با زدن یک ضربه روی ایرپاد (سمت راست یا سمت چپ) می‌توانید مودهای این هندزفری را از حالت anc به نرمال و بعد از آن به حالت Transparency تغییر داد.

نمایش معرفی محصول

نظرات کاربران

برای راهنمایی دیگران درمورد این کالا نظر دهید.

برای ثبت نظر نیاز به خرید کالا نیست؛ همچنین می‌توانید نظرتان را به صورت ناشناس ثبت کنید.

1
2
3
4
5
0.0
0 نظر

نظر خود را در مورد این محصول بنویسید ...

هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل N23

هندزفری بلوتوثی تی سی اچ مدل N23

سفید

رز همراه فروهر

موجود در انبار فروشنده ( ارسال از 1 روز کاری بعد )

18 ماه گارانتی شرکتی

2 عدد در انبار باقی مانده

128,000تومان تخفیف

1,017,000

889,000

تومان

محصولات مشابه

تکنوآف

10

920,000

تومان

1,012,000

تومان

تکنوآف

تکنوآف

18

785,000

تومان

950,000

تومان

تکنوآف

17

779,000

تومان

935,000

تومان
ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

تحویل سریع به مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

7 روز هفته

فروشگاه‌های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره ای

در بازار‌ موبایل 1، بازار موبایل 2، عرش آجودانیه، کوروش، اپال و مطهری