loadingGif

Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل Muvo Play

Creative Muvo Play Portable Bluetooth Speaker

نظرات کاربران

1 نظر

رنگ:

مشکی

مشکی

ویژگی‌های اصلی

پورت‌ ها :

AUX، USB-C

نوع اتصال :

با سیم و بی‌ سیم

بلوتوث/ ورژن و ویژگی :

دارد/ نسخه 5

توان خروجی :

10 وات

پشتیبانی از کارت حافظه :

ندارد

منبع تغذیه :

باتری

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل Muvo Play-مشکی
gallery-اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل Muvo Play-gallery-0-TLP-4548_3fd81a5f-524f-4522-90ba-0e1a1e711340.png
gallery-اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل Muvo Play-gallery-1-TLP-4548_5717e202-91a4-4099-a9b6-e497c3b29497.png
gallery-اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل Muvo Play-gallery-2-TLP-4548_efc79a31-f53d-4b37-bb84-0fe6623df5e1.png
gallery-اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل Muvo Play-gallery-3-TLP-4548_adac67ba-6603-4b55-b3c7-cead6ff89842.png
gallery-اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل Muvo Play-gallery-0-TLP-4548_3fd81a5f-524f-4522-90ba-0e1a1e711340.png

+2

پرشین کامپیوتر

موجود در انبار فروشنده ( ارسال از 1 روز کاری بعد )

18 ماه گارانتی فارِس

1,450,000

تومان
فروشگاه های تکنولایف

امکان تحویل حضوری در شعب تکنولایف

  • مشخصات فنی

  • نقد و بررسی

  • نظرات کاربران

مشخصات فنی

وزن :

360 گرم

ابعاد :

80×80×110 میلی متر

پورت‌ ها :

AUX، USB-C

نوع اتصال :

با سیم و بی‌ سیم

قابلیت اتصال چندگانه :

دارد

دستیار صوتی :

دارد

اقلام همراه :

کابل شارژ USB-C، دفترچه راهنما

جنس بدنه :

پلاستیک

کنترل‌ ها و کلید‌ها :

کلید کنترل موسیقی، کنترل صدا، کلید بلوتوث

میکروفون جانبی :

ندارد

نشانگر LED :

دارد

صفحه نمایش :

ندارد

رقص نور :

ندارد

ریموت کنترل :

ندارد

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار :

دارد، گواهی IPX7

پورت USB/ ورژن و نوع :

دارد/ Type C (جهت شارژ دستگاه)

بلوتوث/ ورژن و ویژگی :

دارد/ نسخه 5

درگاه AUX :

دارد

NFC :

ندارد

اتصال به اسپیکرهای دیگر :

فناوری Stereo Link برای اتصال دو اسپیکر MUVO Play به یکدیگر و ایجاد صدای استریو

توان خروجی :

10 وات

محدوده عملکرد :

10 متر (بدون مانع)

رادیو :

ندارد

میکروفون مکالمه :

دارد

پشتیبانی از کارت حافظه :

ندارد

نسبت سیگنال به نویز :

75 دسی بل

محدوده فرکانس پاسخگویی :

70 هرتز تا 20 کیلوهرتز

سایر قابلیت‌ ها :

دستیار صوتی سیری و گوگل اسیستنت

فناوری‌ های صوتی :

2 درایور داخلی 1.5 اینچی و 2 درایور Passive

باتری :

دارد

ظرفیت باتری :

2000 میلی آمپر ساعت

بازدهی باتری :

10 ساعت در حالت پخش موسیقی

منبع تغذیه :

باتری

زمان شارژ شدن :

3ساعت

نوع باتری/ قابل تعویض توسط کاربر :

لیتیوم یونی

شناسه کالا :

2800001056116

نمایش بیشتر

مقایسه

مقایسه با 3 محصول مشابه

اطلاعات کلی

منبع تغذیهباتری--باتری--
پشتیبانی از کارت حافظهندارددارددارددارد
توان خروجی10 وات 8 وات (RMS) 10 وات8 وات (RMS)
بلوتوث/ ورژن و ویژگیدارد/ نسخه 5 دارددارد، نسخه 5.0دارد/ نسخه 5.0
نوع اتصالبا سیم و بی‌ سیمبا سیم و بی‌ سیمبی‌ سیمبا سیم و بی‌ سیم
پورت‌ هاAUX، USB-Cبلوتوث، USB، جک ۳.۵ میلی متری، کارت حافظهUSB، شیار کارت حافظهبلوتوث، USB، جک ۳.۵ میلی متری، کارت حافظه

نقد و بررسی

بررسی اسپیکر creative muvo play

اسپیکر creative muvo play هم از آن دسته از اسپیکر های قابل حملی به حساب می‌آید که قیمت بسیار خوبی دارد و از کیفیت بالایی هم بهره می‌برد. از همه مهم‌تر اینکه شرکت کریتیو این محصول را ساخته شده که سابقه طولانی در حوزه ساخت اسپیکر برای کامپیوترهای خانگی دارد. اسپیکر بلوتوث کریتیو مدل creative muvo play محصولی است که به راحتی حمل می‌شود و ابعاد و وزن بسیار کمی هم دارد. از زیبایی قابل توجه این محصول هم نمی‌توانیم به راحتی عبور کنیم. اسپیکر کریتیو muvo play با توجه به قابلیت‌هایی که دارد خیلی زود نظر خیلی ها را به سمت خود جلب می‌کند. این موضوع زمانی که ابعاد این محصول را نگاه می‌کنید بیشتر جلب توجه می‌کند و از خودتان سوال خواهید کرد که چطور یک این محصول می‌تواند حجم صدایی با این کیفیت تولید کند و چطور قیمتی به این مناسبی دارد. اسپیکر بلوتوثی کریتیو مدل muvo play به راحتی از پس سایر رقیب‌های خودش در بازار بر می‌آید. شرکت‌هایی مانند انکر هم محصولاتی در این بازه قیمتی راهی بازار کرده اند؛ اما اسپیکر بلوتوثی کریتیو مدل muvo play عملکرد بهتری ارائه می‌دهد. افرادی که می‌خواهند اسپیکری با صدایی با کیفیت داشته باشند می‌توانند اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل muvo play را انتخاب کنند. اسپیکر بلوتوث کریتیو مدل creative muvo play در کلاس خودش واقعا یک محصول عالی به شمار می‌رود.

 

اسپیکر کریتیو muvo play
بررسی اسپیکر creative muvo play

 

طراحی اسپیکر بلوتوثی کریتیو مدل muvo play

 

اسپیکر creative muvo play به عنوان یکی از کوچک‌ترین و ارزان قیمت ترین محصولات کریتیو به حساب می‌آید. این محصول در ابعاد ۱۱۰ در ۸۰ در ۸۰ میلی متر ساخته شده و وزن آن هم به ۳۶۰ گرم می‌رسد. این ابعاد و وزن نشان می‌دهند که با چه محصول کوچک و سبکی مواجه هستید و همچنین این سوال را در ذهن شما ایجاد می‌کنند چطور یک اسپیکر قابل حمل با این وزن و اندازه صدای خوبی تولید می‌کند. با این حال کریتیو توانسته این محصول کوچک را با کیفیت عالی تولید و راهی بازار کند. ابعاد و وزن اسپیکر بلوتوث کریتیو مدل creative muvo play باعث شده‌اند که این محصول انتخاب مناسبی برای سفر باشد. آن‌قدر ابعاد و وزن کمی دارد که فضای بسیار کمی در کوله پشتی شما به خود اختصاص می‌دهد و وزن آن هم آن‌قدر کم است که شما را خسته نمی‌کند.

 

اسپیکر کریتیو muvo play
طراحی اسپیکر بلوتوثی کریتیو مدل muvo play

 

باید به این موضوع اشاره کنیم که اسپیکر کریتیو muvo play صدای ۳۶۰ درجه تولید می‌کند. برای ساخت اسپیکر بلوتوثی کریتیو مدل muvo play از شاسی فلزی استفاده شده و یک باس پسیو هم روی آن هر دو سمت آن قرار گرفته تا تجربه صوتی بسیار خوبی به کاربران منتقل کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل muvo play طراحی بسیار ساده‌ای دارد و تنها در قسمت جلوی آن یکسری دکمه قرار گرفته است. دکمه‌هایی که شامل دکمه خاموش و روشن و تنظیم صدا می‌شوند. یک سری چراغ LED هم روی این محصول دیده می‌شوند. زمانی که چراغ LED‌ قرمز باشد به این معنا است که دستگاه در حال شارژ شدن است. زمانی که LED ها آبی چشمک‌زن باشند هم به معنی این است که دستگاه در حال اتصال به یک دستگاهی بلوتوثی است. زمانی که چراغ‌های LED آبی ثابت می‌شوند هم به این معنا است که اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل muvo play با موفقیت به یک دستگاه بلوتوثی متصل شده است.

 

اسپیکر کریتیو muvo play
طراحی اسپیکر بلوتوثی کریتیو مدل muvo play

 

برای شارژ اسپیکر بلوتوث کریتیو مدل creative muvo play می‌توانید از پورت USB C قرار گرفته روی این محصول استفاده کنید. همچنین در پایین پورت USB C هم پورت AUX قرار گرفته است. البته پورت USB C و پورت AUX پشت یک درپوش قرار گرفته‌اند. وقتی در پوش بسته باشد این دو قسمت دیده نمی‌شوند و همچنان ظاهر ساده این محصول حفظ می‌شود. در حالی که اسپیکر بلوتوث کریتیو مدل creative muvo play یک محصول بسیار سبک به حساب می‌آید؛ حس یک محصول بسیار رده بالا را به کاربران منتقل می‌کند و به همین دلیل خیلی ها فکر می‌کنند که این محصول قیمت بالایی دارد.

اسپیکر creative muvo play در رنگ‌های مختلفی هم راهی بازار شده که می‌تواند نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کنند. از جمله ویژگی‌های اسپیکر بلوتوث کریتیو مدل creative muvo play می‌توانیم به راه اندازی بسیار ساده و سریع و کنترل فوق العاده آسان اشاره کنیم. همچنین امکان حمل بسیار آسان هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید. تنها با نگه داشتن دکمه پاور مشاهده می‌کنید که این محصول روشن می‌شود و خیلی سریع به دنبال دستگاه بلوتوثی می‌گردد تا به آن متصل شود. پس از گذشته چیزی نزدیک به ثانیه می‌تواند دستگاه مورد نظر را پیدا کند و به آن وصل شود.

 

اسپیکر کریتیو muvo play
طراحی اسپیکر بلوتوثی کریتیو مدل muvo play

 

یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل muvo play ضد آب بودن آن است. باید به این موضوع اشاره کنیم که اسپیکر بلوتوث کریتیو مدل creative muvo play از گواهی IPX7 بهره می‌برد و به همین دلیل تا عمق ۱ متری به مدت ۳۰ دقیقه هم ضد آب است. در حالی که این اسپیکر قابل حمل در زمان خیس شدن هم کار می‌کند؛ اما طراحی آن به شکلی است که سخت می‌توان برخی قسمت‌های آن را خشک کرد و به همین دلیل یکسری قسمت‌ها دیرتر خشک می‌شوند. ضد آب بودن اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل muvo play یک ویژگی بسیار مهم به حساب می‌آید و به همین دلیل به راحتی می‌توانید آن را به سفر ببرید و در محیط‌های خیس قرار دهید. البته باید بگوییم که این محصول در برابر گرد و خاک مقاوم نیست و به همین دلیل به درد لب دریا و ساحل نمی‌خورد.

 

عملکرد اسپیکر بلوتوث کریتیو مدل creative muvo play

 

شرکت کریتیو یک ویژگی دیگر روی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل muvo play قرار داده که باعث می‌شود این محصول با اتصال به یک اسپیکر بلوتوثی دیگر کریتیو صدای استریو داشته باشد. برخورداری از بلوتوث ۵ هم یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این محصول به حساب می‌آید که یک پیشرفت عالی در مقایسه با مدل قبلی به حساب می‌آید که با بلوتوث ۴.۲ راهی بازار شده بود. شرکت کریتیو ادعا کرده که برد این محصول به ۱۰ متر می‌رسد و در تست‌هایی که روی این محصول انجام دادیم متوجه شدیم که ۱۰ متر عدد بسیار دقیقی است. در کنار اینکه این محصول با بلوتوث به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود، می‌توانید از کابل AUX هم استفاده کنید تا به صورت سیمی موسیقی گوش دهید.

بر اساس اطلاعاتی که شرکت کریتیو منتشر کرده، اگر صدای این اسپیکر روی متوسط قرار داشته باشد، اسپیکر creative muvo play تا ۱۰ ساعت موسیقی پخش می‌کند. در تست‌هایی که روی این محصول انجام دادیم مشخص شد که با یک ساعت گوش دادن به موسیقی ۱۰ درصد از ظرفیت باتری آن کم می‌شود. برای شارژ کردن این محصول هم از یک کابل USB C استفاده می‌کنید. اسپیکر creative muvo play هم ورودی ۵ وات برخوردار است و به همین دلیل برای شارژ کردن باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این محصول باید مدت زمان زیادی صبر کنید. اگر در محیط‌های خارج از خانه به شارژ کردن این محصول نیاز پیدا کردید، می‌توانید از پاور بانک استفاده کنید. این ویژگی هم باعث شده که اسپیکر کریتیو muvo play یک انتخاب عالی برای سفر باشد. در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم که اسپیکر کریتیو در مقایسه با دیگر محصولات گران قیمت بازار عملکرد خیلی قدرتمندی ندارد و قطعا در مقابل آن ها کم می‌آورد. شرکت کریتیو در ساخت این محصول روی طراحی، کنترل ساده، کیفیت صدای عالی و دوام و کیفیت و قیمت توجه کرده است. در حالی که کاربران در این بازه قیمتی انتخاب‌های زیادی را پیش روی خود مشاهده می‌کنند، اسپیکر بلوتوث کریتیو مدل creative muvo play هم یک انتخاب عالی به نظر می‌رسد.

نمایش معرفی محصول

نظرات کاربران

ترتیب:

جدیدترین

قدیمی ترین

بیشترین امتیاز

کمترین امتیاز

علی فتاحی

با سلام خدمت عزیزان مجموعه تکنولایف از کیفیت کالا و همچنین بسته بندی کاملا راضی بودم برای همگی شما آرزوی موفقیت می کنم

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
0

1 پاسخ

Technolife e-shop | فروشگاه اینترنتی تکنولایف

پشتیبانی تکنولایف

پاسخ به علی فتاحی

سلام علی جان

خوشحالیم که از خریدت راضی بودی.

نمایش بیشتر

1
2
3
4
5
5.0
1 نظر

نظر خود را در مورد این محصول بنویسید ...

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل Muvo Play-مشکی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل Muvo Play

مشکی

پرشین کامپیوتر

موجود در انبار فروشنده ( ارسال از 1 روز کاری بعد )

18 ماه گارانتی فارِس

1,450,000

تومان

محصولات مشابه

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

تحویل سریع به مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

7 روز هفته

فروشگاه‌های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره ای

در بازار‌ موبایل 1، بازار موبایل 2، عرش آجودانیه، کوروش، اپال و مطهری