loadingGif

Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

سوالات متداول

آیا امکان انتخاب کشور مونتاژ کننده تلفن همراه وجود دارد؟

علیرغم اینکه کشورهای مختلف سازنده‌ی تلفن‌همراه، تفاوت قیمت و کیفیت ندارند و با توجه به تغییر سریع موجودی انبارهای تکنولایف، در حال حاضر متاسفانه امکان انتخاب کشور مونتاژکننده‌ی گوشی برای مواردی که در کشورهای مختلف مونتاژ می‌شوند وجود ندارد و موجودی لحظه‌ای گوشی برای هر سفارش تخصیص داده می‌شود. اما شما می‌توانید موارد درخواستی خود را در قسمت مربوط به توضیحات سفارش‌تان بنویسید تا چنانچه در لحظه ارسال سفارش، موارد درخواستی شما موجود باشد، ارسال شود و اگر موجود نباشد، محصول موجود در انبار ارسال می‌شود.

 

در مورد رجیستری گوشی‌ها سئوالی دارید؟

تمام گوشی‌های عرضه شده در تکنولایف رجیستر و تضمین شده‌اند و کد فعال‌سازی هر گوشی و روش فعال‌سازی برای شما ارسال خواهد شد. همچنین می‌توانید صفحات تضمین رجیستری و صفحه‌ی سئوالات متداول رجیستری را مشاهده فرمایید.

 

در مورد روش خرید از سایت تکنولایف سئوالی دارید؟

نحوه خرید از سایت تکنولایف را هم به صورت متن و هم به صورت فیلم در صفحه راهنمای خرید از تکنولایف قرار داده‌ایم.

 

قصد پیگیری سفارش‌تان را دارید؟

چه به صورت اینترنتی و چه به صورت تلفنی ثبت سفارش کرده باشید می‌توانید وضعیت سفارش خود را در صفحه سفارش‌های من در حساب کاربری‌تان در تکنولایف مشاهده فرمایید.

 

سئوال در مورد نحوه‌ی پرداخت وچه، نحوه ارسال کالا، زمان ارسال و هزینه‌های آن دارید؟

تمام موارد را در صفحه‌ی روش‌ها، زمان و هزینه‌های ارسال برای‌تان نوشته‌ایم.

 

کد رهگیری پست‌پیشتاز و یا تیپاکس سفارش‌های خارج از شهر تهران را می‌خواهید؟

ما روزانه سفارش‌های شما را تحویل شرکت‌های حمل می‌دهیم و کمی زمان می‌برد تا کد رهگیری را برای ما ارسال کنند. کد رهگیری معمولا تا ۲۴ ساعت پس از تحویل مرسوله به شرکت حمل‌کننده (مثل پست یا تیپاکس)، برای ما ارسال شده و برایتان پیامک می‌کنیم. همچنین کد را داخل سفارش‌تان در پنل کاربری شما در سایت تکنولایف نیز قرار می‌دهیم.

 

قصد استعلام قیمت فروشگاه‌های حضوری تکنولایف و اطلاع از آدرس و تلفن آنها را دارید؟ 

اطلاعات کامل تمام فروشگاه‌های تکنولایف را در صفحه تماس با ما قرار داده‌ایم و از تماس شما با فروشگاه‌های تکنولایف خوشحال خواهیم شد.

 

در مورد خرید اقساطی از تکنولایف سئوالی دارید؟

جزئیات آن را به صورت کامل در صفحه راهنمای خرید اقساطی از تکنولایف قرار داده‌ایم.

 

در مورد شرایط تعویض و مرجوع کردن محصولات توسط تکنولایف سئوالی دارید؟

ما تمام سعی خود را می‌کنیم که هیچ مشکلی در فرآیند خریدتان از تکنولایف وجود نداشته باشد. از موقع ثبت سفارش تا و زمانی که محصول به دستتان می‌رسد. همچنین اگر مشکلی وجود داشته باشد، حامی شما خواهیم بود. جزئیات تعویض و عودت سفارش‌ها را در صفحه‌ی شرایط ضمانت هفت روزه تکنولایف قرار داده‌ایم.