loadingGif

Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-557

Gosonic GAF-557 Oil Free Fryer

نظرات کاربران

0 نظر

ناموجود

ویژگی‌های اصلی

ظرفیت :

6.5 لیتر

قابلیت تنظیم دما :

دارد

سیستم ایمنی :

قفل ایمن سبد

حداکثر توان مصرفی :

۱۷۰۰ وات

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-557
gallery-سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-558 copy.png
gallery-سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-558 copy.png
gallery-سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-558 copy.png

ناموجود

این محصول در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات جایگزین در بالای صفحه دیدن نمایید.

  • مشخصات فنی

  • نقد و بررسی

  • نظرات کاربران

مشخصات فنی

ابعاد :

37x36x40 سانتی‌ متر

وزن :

8.5 کیلوگرم

ظرفیت :

6.5 لیتر

جنس بدنه :

استیل و پلاستیک

طول سیم :

80 سانتی متر

نوع :

بدون روغن

نوع کنترل :

لمسی

دمای کار :

تا ۲۰۰ درجه سانتی‌ گراد

قابلیت تنظیم دما :

دارد

برنامه های پخت :

دارای 8 برنامه ی پخت

تایمر :

دارای تایمر 60 دقیقه ای

ویژگی‌ های نظافتی :

قابلیت شستشوی قطعات

سیستم قطع کن خودکار :

دارد

سیستم ایمنی :

قفل ایمن سبد

حداکثر توان مصرفی :

۱۷۰۰ وات

امکانات :

لامپ روشنایی داخلی، جنس کاسه تفلون

سایر توضیحات :

مناسب برای 6 تا 7 نفر

شناسه کالا :

2800006008196

نمایش بیشتر

مقایسه

مقایسه با 3 محصول مشابه

اطلاعات کلی

حداکثر توان مصرفی۱۷۰۰ وات 1750 وات2000 وات 1800 وات
سیستم ایمنیقفل ایمن سبد------
قابلیت تنظیم دمادارددارد--دارد
ظرفیت6.5 لیتر 8 لیتر6.5 لیتر 2.5 لیتر

نقد و بررسی

نقد و بررسی کامل سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-557

هواپز یکی از مفیدترین و کاربردی‌ترین موارد در لیست خرید لوازم خانگی به حساب می‌آید که خرید آن می‌تواند به سلامتی شما و بالاتر رفتن سرعت کار در آشپرخانه کمک ویژه‌ای می‌کند. برای خرید سرخ کن بدون روغن می‌توانید روی مدل‌های خوش قیمت و پر امکانات بازار مانند سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-557 حساب باز کنید.

نکات مثبت و نکات منفی سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-557

 

 
  • مجهز به 8 نوع برنامه پخت و پز متفاوت
  • دارای ارگونومی مناسب
  • مجهز به مخزن حجیم با کیفیت ساخت بالا
  • دارای زیبایی ظاهری و ابعاد قابل استفاده در آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ
  • مجهز به قفل ایمن سبد
  • مجهز به سیستم قطع خودکار
  • دارای تایمر
 
  • طول سیم کمتر از یک متر

 

ویژگی‌های ظاهری و طراحی هواپز گوسونیک مدل GAF-557

شرکت گوسونیک سرخ کن بدون روغن GAF-557 را در ابعاد 37 در 36 در40 سانتی‌‌متر همراه با 8.5 کیلوگرم طراحی کرده و در رنگ نقره‌ای آن را روانه بازار کرده است. این سرخ کن بدون روغن از برند گوسونیک به‌گونه‌ای طراحی شده که حمل و جابه‌جایی سختی ندارد و به دلیل داشتن پایه مناسب هم به راحتی روی هرگونه سطحی قرار می‌گیرد.

روی بدنه هواپز گوسونیک مدل GAF-557 یک صفحه نمایش لمسی قرار دارد که برای تنظیم و استفاده از هواپز باید از کلیدهای لمسی آن استفاده کنید. در قسمت پایین بدنه هم مخزن مواد غذایی وجود دارد که یک دستگیره بزرگ هم برای آن طراحی شده است تا مخزن به راحتی بیرون بیاید. طراحی و ساخت مخزن و کفی داخل سرخ کن گوسونیک مدل GAF-557 به صورتی است که به هیچ عنوان پایه‌های کفی قسمت کف سرخ کن را خط نمی اندازد و در برابر بالاترین درجه حرارت هم تغییری در آن ایجاد نمی‌شود و فرم و طراحی خود را از دست نمی‌دهد.

یکی از کلیدهای قرار گرفته روی بدنه مربوط به نور داخل مخزن غذا است که با روشن کردن آن می‌توانید به راحتی تمام فرآیند پخت غذا را مشاهده کنید. تمامی این ویژگی‌ها، باعث می‌شود فکر کنید که با بهترین سرخ کن بدون روغن طرف هستید.

ویژگی‌های فنی و مشخصات سرخ کن گوسونیک مدل GAF-557

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-557 به 8 برنامه پخت‌وپز مجهز شده است که این برنامه‌ها شامل برنامه پخت سیب زمینی، نان، کیک، میگو، استیک، ماهی و سبزیجات است که البته برنامه یخ زدا هم در این سرخ کن قرار دارد. با کلیدهای لمسی قرار گرفته روی صفحه نمایش شما امکان کنترل دما و زمان را هم دارید.
مخزنی که گوسونیک برای هواپز مدل GAF-557 قرار داده، ظرفیتی برابر با 6.5 لیتر دارد و سبد درون آن هم به قفل ایمنی مجهز شده است. اگر در فکر خرید لوازم خانگی با کاربرد برای راحت‌تر کردن آشپزی هستید، بدون شک انتخاب سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-557، انتخاب درستی است.
بارزترین مشخصه سرخ کن گوسونیک مدل GAF-557 این است که برای پخت و پز نیازی به روغن ندارید، اما غذاها بی‌مزه نخواهند بود و شما می‌توانید غذاهای خوشمزه قبل را با سلامتی بیشتری تهیه کنید. برای هواپز گوسونیک مدل GAF-557 علاوه‌بر امکانات گفته شده، قابلیت‌های کاربردی دیگری مانند تایمر 60 دقیقه‌ای و سیستم قطع کن خودکار هم قرار داده شده است. مخزن درون این بدنه از جنس تفلون نچسب است و مقاومت بسیار خوبی در برابر گرما دارد.
یکی از دلایلی که می‌توان سرخ کن گوسونیک مدل GAF-557 را به عنوان بهترین سرخ کن بدون روغن در میان مدل‌های معرفی شده در بازار دانست، این است که این سرخ کن دارای حداکثر توان مصرفی 1700 وات است و حجم مخزن آن برای 6 الی 7 نفر کافی است. از دیگر مزیت‌های ساخت محفظه این محصول می‌توان به قابل شست‌وشو بودن قطعات هواپز گوسونیک مدل GAF-557 اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که این محصول به دلیل المنت بزرگ و فن بسیار قوی‌ای که دارد، مواد را به خوبی مغز پخت می‌کند و از آنجایی که گردش هوا برای سرخ کن بدون روغن ارزش بالایی دارد، بنابراین کفی این مخزن به دلیل طراحی مناسبی که دارد، کاملا هوا را به گردش درمی‌آورد و غذا را به بهترین نحو می‌پزد.

قیمت هواپز گوسونیک مدل GAF-557

مناسب بودن قیمت هواپز گوسونیک مدل GAF-557 بعد از امکانات فراوانی که در این محصول قرار دارد، یکی از محکم‌ترین و مهم‌ترین دلایل خرید این سرخ کن بدون روغن حساب می‌شود. شما می‌توانید با پرداخت قیمتی مناسب به هواپزی دست پیدا کنید که به 8 برنامه متفاوت پخت‌وپز مجهز شده و در ابعادی مناسب هم طراحی شده است.

خرید سرخ کن گوسونیک مدل GAF-557

گوسونیک یکی از برندهای خوب نسبتا جدید در بازار لوازم خانگی است که تنوع خوبی از محصولات را روانه بازار کرده. از دیگر مدل‌های خوب این برند نیز می‌توانیم به سرخ کن گوسونیک 558 و خیلی مدل‌های دیگر اشاره کنیم. 
با خرید سرخ کن گوسونیک مدل GAF-557 می‌توانید به دستگاه سرخ کنی دست پیدا کنید که برای پخت و پز نیازی به روغن ندارد و با استفاده از 8 برنامه آن می‌توانید انواع مواد خوراکی را به بهترین نحو بپزید؛ همچنین با استفاده از قابلیت یخ زدا هم می‌توانید کلی در زمان آشپزی صرفه جویی کنید. سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-557 را می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت از تکنولایف خریداری کنید.

نمایش معرفی محصول

نظرات کاربران

برای راهنمایی دیگران درمورد این کالا نظر دهید.

برای ثبت نظر نیاز به خرید کالا نیست؛ همچنین می‌توانید نظرتان را به صورت ناشناس ثبت کنید.

1
2
3
4
5
0.0
0 نظر

نظر خود را در مورد این محصول بنویسید ...

کاربران در کنارش خریده اند

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

تحویل سریع به مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

7 روز هفته

فروشگاه‌های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره ای

در بازار‌ موبایل 1، بازار موبایل 2، عرش آجودانیه، کوروش، اپال و مطهری