داغ ترین ها :
بهترین سرخ کن بدون روغن ؛ معرفی مدل و مشخصات آن‌ها

بهترین سرخ کن بدون روغن ؛ معرفی مدل و مشخصات آن‌ها

حال که پخت‌وپز در سرخ‌کن بدون روغن یا ایرفرایر فراگیر شده و افراد زیادی به سالم خواری و پخت غذاهای رژیمی روی آورده‌اند، احتمالا برای خیلی از افراد این سوال‌ها پیش می‌آید که بهترین سرخ کن بدون روغن کدام است، یا چطور بهترین سرخ کن را انتخاب کنیم.

در این مطلب که به منظور پاسخ به این سوال نوشته شده، ما تعدادی از بهترین سرخ کن ها در برندهای مختلف را به شما معرفی می‌کنیم تا با شناخت بهتر، خرید بهتری هم داشته باشید. پس اگر شما هم از سرخ کردن مرغ در روغن و به طور کلی آشپزی با روغن خسته شده‌اید، این مطلب را تا پایان همراه ما باشید.

 

کلیه لوازم خانگی مورد نظر خود را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید لوازم خانگی

مزایای استفاده از سرخ کن بدون روغن

بهترين روش سرخ كردن سيب زميني در سرخ کن چیست

  • با پخت غذاهای بدون روغن در سرخ کن، ارزش غذایی مواد و طعم واقعی آن‌ها حفظ می‌شود.
  • تناسب اندام و سلامت جسمانی بهم نمی‌خورد. همچنین کاهش وزن راحت‌تر انجام می‌شود.
  • مصرف روغن به شدت پایین می‌آید و وضعیت پوست بهبود پیدا می‌کند.
  • غذایی که در این دستگاه‌ها پخته می‌شود تُردتر است.
  • نظافت دستگاه راحت است و هیچ دشواری نخواهد داشت.
  • پخت غذا ساده‌تر و همینطور سریعتر است.

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

سرخ کن بدون روغن در برندها و مارک‌های داخلی و خارجی متنوعی تولید شده است که هم قیمت‌های مختلفی دارند و هم آپشن‌ها و ویژگی‌های متفاوتی برای آن‌ها در نظر گرفته شده. در این بخش، شما با تعدادی از بهترین مارک های ایر فرایر آشنا خواهید شد.

 

 

گوسونیک Gosonic

برند گوسونیک یکی از آن برندهایی است که این روزها نام آن را در بازار زیاد می‌بینید. تنوع سرخ کن‌های برند گوسونیک، در کنار دیگر لوازم خانگی متنوعی که تولید کرده، باعث شده تا سهم زیادی از بازار امروز دست این برند باشد.

سرخ‌کن‌های گوسونیک از تنوع قیمتی خوبی هم بهره می‌برند و به‌طور کلی طوری هستند که با بودجه محدود هم بتوانید یکی از مدل‌های آن را خریداری کنید.

سرخ کن بدون روغن گوسونیگ GAF-658

خرید بهترین سرخ کن گوسونیک

این سرخ کن ۸ لیتر ظرفیت دارد و برای جمعیت بالا (حدود ۱۰ نفر) به کمک آن می‌توانید غذا حاضر کنید. ابعاد آن ۴۰ در ۳۰ در ۳۵ سانتی متر بوده و نزدیک به ۸ کیلوگرم وزن دارد.

این سرخ کن گوسونیک، دارای دو سبد جداگانه برای سرخ کردن است که هم به طور همزمان هم جداگانه می‌توانید به آن‌ها برنامه پخت بدهید. بنابراین در میزان‌های مختلف می‌شود از این سرخ کن استفاده کرد. از مشخصات ایمنی این سرخ کن نیز می‌توانیم به شیشه ایمن و نشکن آن، و همینطور سیستم قطع خودکار اشاره کنیم.

قیمت سرخ کن GAF-658

سرخ کن بدون روغن گوسونیک GAF-556

سرخ کن گوسونیک برای تعداد کم

این سرخ کن نیز یکی دیگر از مواردی است که می‌توانید انتخاب کنید. البته نسبت به مدل پیشین ظرفیت کمتری دارد و ۵.۵ لیتر فضا برای سرخ کردن مواد غذایی در اختیارتان می‌گذارد. این سرخ کن با حداکثر توان مصرفی ۱۵۰۰ وات کار می‌کند و دارای ۸ برنامه پخت است. به همین علت می‌توانید مواد مختلفی مانند سیب زمینی، گوشت، ماهی و مرغ را در آن بدون روغن سرخ کنید.

پنل این ایرفرایر به طور لمسی کار می‌کند و دمای دستگاه تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد می‌رسد. مواردی همچون تایمر، سیستم قطع خودکار و امکان تنظیم دما نیز برای آن وجود دارد.

قیمت سرخ کن GAF-556

تفال Tefal

تفال برندی نام آشنا از کشور فرانسه است که محصولات آن در خیلی از خانه‌های ایرانی دیده می‌شود. سرخ کن‌های این برند نیز همچون دیگر محصولات آن بسیار خوش ساخت و باکیفیت بوده و می‌توانید سرخ کن های این برند را در نظر داشته باشید.

 

مناسب تازه عروس‌ دامادها:
لیست لوازم برقی جهیزیه

 

ایرفرایر بدون روغن تفال FW 2018

ایرفرایر فیلیپس ۲۰۱۸

این محصول از برند تفال با ظرفیت ۶.۲ لیتر بدون روغن کلیه مواد غذایی مورد نظر شما را سرخ می‌کند و یک محصول ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند سالم‌خواری را شروع کنند. توان مصرفی این سرخ کن نیز در حالت حداکثری ۱۴۰۰ وات است.

این سرخ کن حتی قابلیت پخت کیک و پیتزا را هم دارد. به همین خاطر، جای آن در آشپزخانه خیلی از افراد خالی است!

سرخ کن بدون روغن تفال EY801D

سرخ کن بدون روغن مدل ۸۰۱

بهترین سرخ کن بدون روغن تفال از نظر خیلی از کاربران این مدل است که با عملکرد خوب خود، گوشت، سبزیجات، سیب زمینی و دیگر مواد خوراکی را طبخ می‌کند. همچنین خبری از ایجاد دود هم نیست و به‌خوبی مواد غذایی مورد نظر خود را می‌توانید حاضر کنید.

عملکرد این فرایر برای درست کردن سیب زمینی بسیار استثنایی است و روش سرخ کردن سیب زمیني آن، به گونه‌ای است که سیب زمینی طلایی، برشته و خوش طعم را با کمترین میزان روغن برای شما حاضر می‌کند.

 

پیشنهاد مطالعه برای خانم‌های گیمر:
دانلود بازی های دخترانه

 

کنوود Kenwood

این برند ژاپنی، دیگر برند خوش نام و خوش اعتباری است که برای خرید لوازم آشپزخانه می‌توانید روی آن حساب کنید. کنوود در زمینه تولید ایرفرایرهای باکیفیت و مرغوب نیز عملکردی فوق العاده داشته و محصولاتی باکیفیت و بادوام تولید کرده است که در ادامه با برخی مدل‌های آن آشنا خواهید شد.

سرخ کن بی روغن کنوود hfp50

ایرفرایر کنوود مدل hfp50

طراحی این سرخ کن برخلاف مدل‌هایی که تا این لحظه مشاهده کردیم، گرد است و ظاهر چشم‌نوازی دارد. این طراحی، باعث شده تا گردش هوا نیز در داخل دستگاه بهتر صورت بگیرد و چربی‌ها از دستگاه خارج شوند و تغییری در مزه غذا ایجاد نکند.

این ایرفرایرخوب و باکیفیت دارای تایمر است و دمای آن را هم می‌توانید تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید. توان مصرفی دستگاه ۱۸۰۰ وات است و در زمانی کوتاه مواد غذایی مورد نظرتان را مغزپخت می‌کند.

ایر فرایر کنوود hfp70

بهترين مارك سرخ كن بدون روغن

این سرخ کن کنوود واقعا برای درست کردن حجم بالای مواد غذایی مناسب است چون گنجایش هر یک از سبدهای آن ۴ لیتر است و در مجموع ۸ لیتر در اختیار شما قرار می‌دهد که بادمجان، سیب زمینی، گوشت و دیگر مواد مورد نظر خود را بدون روغن یا با کمترین میزان روغن، سرخ کنید. این سرخ کن دارای تایمر ۶۰ دقیقه‌ای هم هست و موقع سرخ کردن، درجه و میزان زمانی که برای پخت هر ماده غذایی لازم است را به طور پیش فرض مشخص می‌کند؛ اما شما می‌توانید آن را تغییر نیز بدهید. اجزای سرخ کن نیز به طور جداگانه در داخل ماشین ظرفشویی هم قابل شستشو هستند.

 

کادو روز مادر را خریده‌اید؟
خرید هدیه روز مادر

 

پارس خزر

با وجود آمدن انواع برندهای ایرانی به بازار، برند پارس خزر هنوز هم یک برند بسیار مطرح و خوشنام است. ایرفرایرهای این برند نیز معروف هستند و اگر می‌خواهید یک سرخ کن ایرانی خریداری کنید، خوب است با برخی محصولات این برند آشنا شوید.

سرخ کن پارس خزر مدل کریسپی

بادمجان در سرخ کن بدون روغن کریسپی چطور میشود

این سرخ کن ایرانی، دارای ظرفیت ۴.۷ لیتر است و به‌خوبی سیب زمینی و دیگر مواد را سرخ می‌کند. تایمری که برای این دستگاه انتخاب شده در بازه ۶۰ دقیقه است و دمای آن میز بین ۸۰ تا ۲۰۰ درجه تنظیم می‌شود. برای مشخص کردن دما نیز از دکمه چرخشی مندرجی که روی بدنه می‌بینید باید استفاده کنید.

میگل Migel

برند میگل یک برند خوش نام ایرانی دیگر است که در این چند ساله که شروع به فعالیت کرده، واقعا توانسته به خوبی با برندهای خارجی و قدیمی رقابت کند. در برند میگل می‌توانید لوازم خانگی دیگر مانند چای ساز، قهوه ساز و سرخ کن پیدا کنید که عملکرد بسیار خوب و ماندگاری بالایی  دارند. همچنین قیمت محصولات بسیار مناسب است و مدل‌های متنوع آن‌ها دست کاربران را برای انتخاب باز می‌گذارد.

سرخ کن بی روغن میگل GAF-204

بهترین سرخ کن ها را از تکنولایف خریداری کنید

این سرخ کن برای تعداد نفرات بالا و مواقعی که می‌خواهید برای مهمانی آشپزی کنید خیلی گزینه خوبی است؛ چرا که ظرفیت آن بالاتر از ۸.۵ لیتر است. برای این سرخ کن بدون روغن دو سینی در نظر گرفته شده است؛ به همین علت می‌توانید همزمان در دو سینی آن پخت و پز کنید و در مواقعی که جمعیت کمتر است، یکی از آن‌ها را فقط به کار بگیرید.

این سرخ کن اجازه تنظیم دما از ۷۵ درجه تا ۲۳۰ درجه سانتی گراد را می‌دهد و می‌توانید انواع مواد خوراکی بدون روغن در آن سرخ کنید. ویژگی‌های مثبت زیاد این مدل، آن را به بهترين مدل سرخ كن بدون روغن میگل از نظر خیلی از کاربران تبدیل کرده است.

 

انواع ساندویچ ساز را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ساندویچ ساز

سرخ‌کن بدون روغن میگل GAF-110

بهترين مدل سرخ كن بدون روغن کدام است.

دیگر گزینه پرطرفداری که میگل برای شما دارد، سرخ کن بدون روغن ۱۱۰ است. این سرخ کن دارای سبذ ۲.۵ لیتری است و برای خانواده های کم جمعیت و تعداد نفرات کم بکار می‌رود. تنها یک سبد برای آن در نظر گرفته شده که با توجه به ظرفیت پایین دستگاه کاملا مناسب به نظر می‌رسد. زمان سنجی که برای این محصول استفاده شده ۶۰ دقیقه است. بنابراین می‌توانید آن را روی تایمر بگذارید و پس از حاضر شدن غذا، آن را نوش جان کنید. تنظیم دما نیز به کمک ولوم چرخشی انجام می‌شود.

نینجا Ninja

برند نینجا را این روزها در بازار زیاد می‌بینید. این برند در اصل یک برند آمریکایی محسوب می‌شود که در کشور چین محصولاتش مونتاژ می‌شوند. پس قیمت نسبتا بالایی هم دارند. در میان مدل‌های مختلف نینجا، چندتا از مدل‌های آن را برای شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید.

سرخ کن بدون روغن نینجا AF400EU

بهترین ایرفرایرهای نینجا را خریداری کنید

این سرخ کن دو قلو دارای ظرفیت ۹.۵ لیتر است و توان ۲۴۷۰ واتی دارد. به طور همزمان، این امکان را ایجاد می‌کند که از هر دو سبد برای پخت مواد غذایی گوناگون استفاده کنید یا تنها سراغ یکی از سبدها بروید. گردش هوا در این دستگاه به نحوی است که غذا عاری از هرگونه بوی بد باشد و در نتیجه غذای لذیذتری آماده کند.

برای این دستگاه ۶ برنامه پخت در نظر گرفته شده و شما می‌توانید از آن برای درست کردن غذاهای بدون روغن مثل سیب زمینی، کیک و نان، بادمجان و گوشت استفاده کنید. حتی می‌توانید از آن برای خشک کردن میوه نیز استفاده کنید.

سرخ کن بدون روغن AF100

غذاهای بدون روغن را با ایرفرایر بپزید

سرخ کن نینجا af100 با ۴ برنامه پیش فرض و سبدی به گنجایش ۳.۸ لیتر، دیگر محصولی است که به شما معرفی می‌کنیم. این دستگاه برای خانواده‌هایی که جمعیت زیادی ندارند، گزینه مناسبی است و به بهترین شکل گوشت و سیب زمینی و سبزیجات را ترد و سرخ می‌کند. توان مصرفی این دستگاه نیز ۱۵۵۰ وات است.

جمع‌بندی

در این مطلب، به معرفی بهترین سرخ کن بدون روغن پرداختیم تا اگر می‌خواهید غذاهای بدون روغن طبخ کنید مشکلی نداشته باشید. توجه داشته باشید که با درست کردن غذا با این دستگاه‌ها، هم مصرف روغن شما به شدت کاهش پیدا می‌کند، هم غذاهای سالم‌تری نوش جان خواهید کرد. پس اهمیت استفاده از ایرفرایر را جدی بگیرید.

سوالات متداول

سرخ کن بدون روغن چه مارکی خوبه؟ 

بهترین سرخ کن بدون روغن ایرانی را از مدل‌های برند میگل انتخاب کنید و اگر دنبال بهترین مارک سرخ کن خارجی هستید، گوسونیک، فیلیپس و کنوود را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در سرخ کن چه غذاهایی می‌شود پخت؟

با استفاده از سرخ کن می‌توانید به راحتی سیب‌زمینی، انواع گوشت و سبزیجاتی مثل بادمجان را بپزید. در برخی مدل‌های این دستگاه نیز امکان پخت پیتزا و نان هم وجود دارد.

بهترین سرخ کن بدون روغن تفال کدام است؟

سرخ کن EY801D یکی از بهترین سرخ کن‌های این برند است که می‌توانید مشخصات آن را در مقاله به طور کامل مشاهده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. مهران

    خیلی ممنون از مقاله خوبتون
    فقط ای کاش تو رنج قیمتی هم دسته بندیشون میکردین، مثلا تا 5 تومن این مدل خوبه، تا 4 تومن اون مدل
    و اینکه هیچ مدلی از برند فیلیپس تو مقاله نبود،چرا؟

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به مهران

      ممنون از شما ببینید با توجه به این که قیمت‌ها ثابت هستند ما ترجیحا قیمتها رو لحاظ نمیکنیم. اگر قصد خرید دارید با سرچ کردنشون میتونید قیمت فعلی کالاها رو مشاهده کنید.کالاهای برند فیلیپس مخصوصا سرخ کن در حال حاضر خیلی راحت در بازار پیدا نمیشه. به همین خاطر اسمی ازش توی این مطلب نیاوردیم.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-oilfree-airfryers/
ads
ads