loadingGif

festival_banner
Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PR- I7 16G 1T SSD

ASUS i7 11370H-16GB-1TB SSD-8GB GEFORCE RTX ۳۰۷۰ GDDR۶-IPS 15.6 inch FHD Laptop

نظرات کاربران

2 نظر

ناموجود

ویژگی‌های اصلی

نوع کاربری :

گیمینگ/ عمومی/ مالتی مدیا

ابعاد نمایشگر :

۱۵.۶ اینچ

سری پردازنده :

Core i7

ظرفیت حافظه RAM :

۱۶ گیگابایت

سازنده پردازنده گرافیکی :

NVIDIA

ظرفیت حافظه داخلی :

1 ترابایت

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PR- I7 16G 1T SSD
gallery-لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PR- I7 16G 1T SSD-gallery-0-TLP-7388_9cdf932c-34e0-411c-83b0-c66f82371ad1.png
gallery-لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PR- I7 16G 1T SSD-gallery-1-TLP-7388_cc1e9768-40ed-444a-ade7-1260ad5df661.png
gallery-لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PR- I7 16G 1T SSD-gallery-2-TLP-7388_39476a9c-66c2-4330-b9ca-a58e5e62c123.png
gallery-لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PR- I7 16G 1T SSD-gallery-3-TLP-7388_f5473704-bd41-46d8-bbd2-cb70add4aa5b.png

ناموجود

این محصول در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات جایگزین در بالای صفحه دیدن نمایید.

برای نیاز تو

  • مشخصات فنی

  • نقد و بررسی

  • نظرات کاربران

مشخصات فنی

نوع کاربری :

گیمینگ/ عمومی/ مالتی مدیا

ابعاد :

۳۶۰x۲۵۲x۱۹.۹ میلی‌متر

وزن :

۲.۰ کیلوگرم

ابعاد نمایشگر :

۱۵.۶ اینچ

وضوح تصویر :

۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل - Full HD

نوع پنل :

IPS level panel

نرخ نوسازی :

240 هرتز

نور پس‌ زمینه LED :

دارد

صفحه نمایش لمسی :

ندارد

پوشش نمایشگر :

مات

سری پردازنده :

Core i7

مدل پردازنده مرکزی :

Intel Core i۷ ۱۱۳۷۰H

فرکانس پردازنده :

3.0 تا 4.8 گیگاهرتز

حافظه کش پردازنده :

۱۲ مگابایت

تعداد هسته :

۴ هسته حقیقی + ۴ هسته مجازی

ظرفیت حافظه RAM :

۱۶ گیگابایت

نوع حافظه RAM :

DDR۴

قابلیت ارتقای رم :

دارد

باس رم :

۳۲۰۰ مگاهرتز

سازنده پردازنده گرافیکی :

NVIDIA

نوع پردازنده گرافیکی :

پردازنده گرافیکی مجزا

مدل پردازنده گرافیکی :

GEFORCE RTX ۳۰۷۰ GDDR۶

حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی :

8 گیگابایت

نوع حافظه ذخیره سازی :

SSD

ظرفیت حافظه HDD :

ندارد

ظرفیت حافظه SSD :

1 ترابایت

ظرفیت حافظه داخلی :

1 ترابایت

قابلیت ارتقای حافظه داخلی :

دارد

مشخصات حافظه داخلی :

۱ ترابایت حافظه از نوع SSD NVMe (درایو حالت جامد) (Solid State Drive)

شبکه Wi-Fi :

دارد

بلوتوث :

دارد

درگاه شبکه LAN :

دارد

تعداد درگاه USB 3.0 Type A و بالاتر :

سه عدد پورت USB 3.0

تعداد درگاه USB 2.0 Type A :

ندارد

تعداد درگاه USB Type C :

یک عدد پورت USB Type-C

پشتیبانی از Thunderbolt :

دارد

جک هدفون/ میکروفن :

دارد

درگاه VGA :

ندارد

درگاه HDMI :

دارد

وب‌ کم :

ندارد

کیبورد با نور پس‌ زمینه :

دارد

مشخصات تاچ پد :

چند لمسی

حسگر اثر انگشت :

ندارد

درایو نوری :

ندارد

ظرفیت باتری :

دارد / ۷۶ وات‌ساعت

شارژدهی باتری :

۲ الی ۴ ساعت

نوع باتری/ قابل تعویض توسط کاربر :

چهار سلولی / خیر

کد شناسه کالا :

2800001597084

نمایش بیشتر

نقد و بررسی

بررسی لپ تاپ ایسوس tuf dash f15 fx516pr-a

ایسوس در طول سال‌های گذشته با عرضه لپ‌ تاپ گیمینگ TUF نشان داد که می‌خواهد نظر گیمرها را به سمت خودش جلب کند. برند TUF یا The Ultimate Force شامل لپ‌تاپ‌های گیمینگ بسیار خوش‌ساختی می‌‌شوند در بازه‌های قیمتی متفاوتی راهی بازار شده‌اند، اما اکثر جزو محصولاتی به‌حساب می‌آیند که قیمت نسبتا بالایی دارند؛ اما با خرید آن‌ها مطمئن خواهید شد که لپ‌تاپ‌تان از پس هر کاری بر می‌آید. یکی از جذاب‌ترین لپ تاپ‌های TUF ایسوس که می‌توانید آن را خریداری کنید. لپ تاپ asus tuf dash f15 fx516pr – a نام دارد. لپ‌تاپی که رنگ سفید آن واقعا در میان لپ‌تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار خودنمایی می‌کند. همان‌طور که گفتیم قیمت asus tuf dash f15 fx516pr بالا است و قبل از خرید باید به این موضوع توجه داشته باشید. اما چرا قیمت این لپ تاپ نسبتا بالاست؟ دلیل آن استفاده از سخت‌افزار قدرتمندی است که روی کمتر لپ‌تاپی مشاهده می‌کنید. لپ تاپ asus tuf dash f15 rtx 3070 به پردازنده Core i7 اینتل مجهز شده و ۱۶ گیگابایت رم دارد. استفاده از حافظه SSD و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3070 هم باعث شده که این محصول توان پردازشی گرافیکی بالایی داشته باشد و برای اجرای جدید‌ترین بازی‌های روز روی بالاترین کیفیت مناسب خواهد بود. با خرید این محصول Asus قطعا از پس هرکاری به‌راحتی بر می‌آیید. می‌توانید رندرهای سنگین گرافیکی بگیرید و می‌توانید به ویرایش ویدیو و عکس مشغول شوید. البته که این لپ‌تاپ برای بازی کردن ساخته شده است. اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس tuf dash f15 fx516pr i7/16gb/1tb/8gb را دارید، بررسی این محصول را تا انتها مطالعه کنید. قطعا با عملکرد این لپ‌تاپ بیشتر آشنا می‌شوید.

 

طراحی ایسوس تاف دش f15 fx516pr

لپ تاپ لپ تاپ asus tuf dash f15 fx516pr – a از نظر طراحی می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در حالت کلی شاید فکر کنید که این لپ تاپ گیمینگ ایسوس ظاهری مانند دیگر لپ‌تاپ‌های بازار دارد، اما وقتی آن را از نزدیک مشاهده می‌کنید، شاهد ویژگی‌های خاصی که در طراحی این محصول به‌کار رفته می‌شوید. زمانی که لپ‌تاپ در حالت بسته قرار دارد، روی سطح لپ‌پاپ که در واقع پشت صفحه نمایش می‌شود، لوگوی TUF را مشاهده می‌کنید که در اندازه‌ای بزرگ روی این قسمت قرار گرفته است. اما وقتی لپ تاپ asus tuf dash f15 rtx 3070 را باز می‌کنید، متوجه ظرافت‌هایی که در طراحی این محصول به‌کار رفته خواهید شد. زمانی که لپ تاپ را باز می‌کنید، متوجه می‌شوید که چقدر این محصول جمع‌ و جور ساخته شده است. با محصولی سروکار دارید که در ابعاد ۱۹٫۹ در ۲۵۲ در ۳۶۰ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۲ کیلوگرم می‌رسد. این لپ‌تاپ ۱۵ اینچی سری TUF ایسوس واقعا ظاهر جذابی دارد. با بازکردن لپ‌تاپ متوجه صفحه کلید بسیار جذاب این محصول می‌شوید. دکمه‌ها به حالت بسیار جذابی کنار هم قرار گرفته‌اند و دکمه‌های WASD با رنگ خاصی مشخص شده‌اند تا گیمرها در زمان بازی کردن سریع این دکمه‌ها را پیدا کنند. صفحه کلید به صورتی طراحی شده که انگار داخل یک گودی قرار گرفته است. در پایین جایی که صفحه کلید قرار گرفته تاچ‌پد و کلی فضای خاصی مشاهده می‌کنید. به‌ راحتی می‌توانید دست‌ها را در این فضای خالی قرار دهید و با کی‌بورد کار کنید. در بالای صفحه کلید هم یکسری دکمه‌های مولتی مدیا را مشاهده می‌کنید . در بالای این قسمت هم دریچه‌ها هوا را و دکمه پاور دیده می‌شوند.

موضوع بعدی که باید به آن توجه خاصی داشته باشید، صفحه نمایشی بزرگ با حاشیه‌های بسیار کم است. این صفحه نمایش حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و به همین دلیل فضای بیشتری برای تماشای محتوای مورد پیش روی خودتان مشاهده می‌کنید. حاشیه‌های کم صفحه نمایش روی زیبایی این محصول نقش بسیار زیادی داشته است.

این لپ‌تاپ ایسوس از کیفیت ساخت بسیار خوبی هم بهره می‌برد و به همین دلیل دوام بالایی دارد. این دوام بالا باعث شده که بتوانید لپ‌تاپ را حمل کنید و اگر تحت فشار نسبی قرار گرفت خراب نشود. البته که سعی کنید که لپ‌تاپ را تحت فشار قرار دهید.

عکس لپ تاپ tuf dash f15 fx516pr

صفحه نمایش

برای لپ تاپ ایسوس tuf dash f15 fx516pr-a از صفحه نمایشی باکیفیت استفاده شده است. صفحه نمایشی ۱۵٫۶ اینچی را روی این محصول مشاهده می‌کنید که وضوح تصویر آن به ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل یا Full HD می‌رسد. صفحه نمایش از پنل IPS استفاده می‌کند که زاویه دید بسیار خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. از ویژگی‌های هیجان انگیز این صفحه نمایش این است که نرخ نوسازی آن به ۲۴۰ هرتز می‌رسد. پس می‌توانید بازی‌های روز را را نرخ فریم بسیار بالا تجربه کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس tuf dash f15 fx516pr-a مات بودن آن است. صفحه نمایش مات باعث می‌شود که نور روی صفحه نمایش منعکس نشود و چشم‌ها خسته نشوند. همچنین صفحه نمایش مات باعث می‌شود که بتوانید ساعت‌ها با لپ‌تاپ کار کنید، تایپ کنید و مطلب‌ها مختلف را به راحتی مطالعه کنید. این مدل صفحه نمایش واقعا چشم‌ها را خسته نمی‌کند.

صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس tuf dash f15 fx516pr-a می‌تواند تا ۲۷۵ نیت روشنایی تولید کند. از این نظر نمی‌توانیم بگوییم که صفحه نمایش این لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس صفحه نمایشی بسیار درخشان و پرنور دارد و باشید در زمان کار کردن با آن در محیط‌ها خارجی مانند زیر نورخورشید اذیت شوید. البته که گیمرها این صفحه نمایش را دوست خواهند داشت. نرخ نوسازی بالای صفحه نمایش یکی از المان‌هایی خواهد بود که باعث شده گیمرها از آن راضی باشند. زمان پاسخگویی صفحه نمایش هم بسیار کم است و بین ۱۰ تا ۱۲ میلی‌ثانیه قرار دارد. بد ینست به این موضوع هم اشاره کنیم که صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای لپ تاپ ایسوس tuf dash f15 fx516pr-a از ۹۱ درصد رنگ‌های sRGB پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این لپ‌تاپ در نشان دادن دقیق رنگ‌ها خوب عمل می‌کند و تجربه شما از دیدن فیلم و بازی کردن و فعالیت‌های این چنینی را دگرگون می‌کند.

لپ تاپ ایسوس asus tuf dash f15 fx516pr

کیبورد و صفحه کلید

صفحه کلید یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این لپ تاپ تاف ایسوس به شمار می‌رود. صفحه کلید جمع‌ و جوری را مشاهده می‌کنید که از بخش مجزای اعداد یا نام‌پد برخوردار نیست. با این حال در همین ابعاد کوچک دکمه‌ها فاصله مناسبی از هم دارند و راحت می‌توانید با صفحه کلید تایپ کنید. همان‌طور که گفتیم دکمه‌های WASD با رنگی خاص از سایر دکمه‌ها مجزا شده‌اند تا در زمان بازی کردن راحت‌تر بتوانید این دکمه‌ها را پیدا کنید. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که صفحه کلید از نور پس‌زمینه هم برخوردار است. این نور نه تنها لپ‌تاپ را زیباتر کرده بلکه باعث شده در محیط‌های تاریک به خوبی بتوانید دکمه‌ها را پیدا کنید و به تایپ کردن مشغول شوید.

در پایین صفحه کلید، تاچ‌پد را مشاهده می‌کنید. تاچ‌پدی که در اندازه‌ای مناسب طراحی شده  و خیلی سریع متوجه لمس کاربران می‌شود. این تاچ‌پد از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند. برای تاچ‌پد از دکمه‌های اختصاصی استفاده نشده، اما می‌توانید با فشار دادن قسمت چپ و راست تاچ‌پد کار دکمه‌ها را انجام دهید. با استفاده از دو انگشت می‌توانید زوم کنید یا اسکرول کنید. همه چیز بسیار روان و سریع اجرا می‌شود. در پایین صفحه کلید هم فضای بزرگی را مشاهده می‌کنید که می‌توانید دستتان را روی آن قرار دهید. این فضای خالی باعث می‌شود که در زمان تایپ کردن دستتان خسته نشود.

کیبورد لپ تاپ ایسوس تاف دش f15 fx516pr

سخت‌افزار لپ تاپ ایسوس tuf dash f15 fx516pr i7/16gb/1tb/8gb

قیمت asus tuf dash f15 fx516pr باعث شده که روی این محصول از سخت‌افزار جدیدی استفاده شود. سخت‌افزاری که قدرت پردازشی بالایی را برای این محصول فراهم کرده‌اند. ایسوس برای این لپ‌تاپ از پردازنده Core i7 مدل 11370H اینتل استفاده کرده است. این پردازنده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ راهی بازار شده و با فناوری ۱۰ نانومتری ساخته شده است. این پردازنده ۴ هسته و ۸ ترد دارد. این پردازنده اینتل از ۱۲ مگابایت کش بهره می‌برد و حداکثر فرکانس آن هم به ۴٫۸ مگاهرتز می‌رسد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که پردازنده Core i7 11370H از یک پردازنده گرافیکی یکپارچه هم استفاده می‌کند. این پردازنده گرافیکی یکپارچه Intel Iris Xe Graphics نام دارد که حداکثر فرکانس آن به ۱٫۴۵ گیگاهرتز می‌رسد. این پردازنده گرافیکی توانایی پخش وضوح تصویر 4K با نرخ نوسازی ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد. از دیگر ویژگی‌های این پردازنده گرافیکی می‌توانیم به پشتیبانی از Direct  X 12.1 و Open GL 4.6 اشاره کنیم. البته که این پردازنده گرافیکی توان پردازشی خیلی زیادی ندارد و نمی‌توانید از آن برای بازی کردن استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید با لپ تاپ ایسوس tuf dash f15 fx516pr-a بازی‌های جدید را روی بالاترین کیفیت تجربه کنید، از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3070 کمک گرفته شده است. این پردازنده گرافکی از هشت گیگابایت رم بهره می‌برد. البته باید بگوییم که از پردازنده گرافیکی مخصول لپ‌تاپ روی این محصول استفاده شده و به همین دلیل عملکرد این پردازنده گرافیکی از عملکرد نمونه دسکتاپ ضعیف‌تر است. این پردازنده گرافیکی بر پایه چیپ GA104-770-A1 توسعه پیدا کرده است و هشت گیگابایت رم GDDR6 دارد. از نظر عملکرد هم باید به این موضوع اشاره کنیم که RTX 3070 لپ‌تاپ قدرتی نزدیک به RTX 2080 Super Mobile دارد. این پردازنده گرافیکی برای اجرای بازی‌ها با وضوح تصویر Full HD و نرخ ۱۰۰ فریم برثانیه مناسب خواهد بو. عملکرد این پردازنده گرافیکی در زمان اجرای بازی‌ها با تظیمات گرافیکی بالا عالی است و به راحتی می‌توانید بازی‌های جدید را با کیفیت بسیار خوبی تجربه کنید. به‌طور مثال می‌توانید بازی The Quarry را روی تنظیمات گرافیکی بالا با وضوح تصویر Full HD با نرخ ۹۵ فریم برثانیه تجربه کنید. بازی Cyberpunk 2077 به همراه آپدیت ۱.۵ را می‌توانید با تنظیمات گرافیکی بالا با نرخ ۸۱ فریم برثانیه تجربه کنید. کاملا مشخص است که این پردازنده گرافیکی از پس اجرای بازی‌های جدید به راحتی بر می‌آید. پس اگر به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ فوق‌العاده هستید، می‌توانید این لپ‌تاپ را خریداری کنید.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری لپ تاپ asus tuf dash f15 fx516pr - a می‌توانیم به میزان رم اشاره کنیم. ایسوس برای این محصول از ۱۶ گیگابایت رم استفاده کرده است. این میزان رم باعث شده که در پردازش‌های سنگین سرعت خوبی را شاهد باشید و سیستم هم سرعت خوبی داشته باشد.

موضوع بعدی که سرعت لپ تاپ ایسوس tuf dash f15 fx516pr-a را به شکل جذابی بالا برده است، استفاده از حافظه SSD است. روی این لپ‌تاپ از یک ترابایت حافظه SSD از نوع NVme استفاده شده است. یک‌ ترابایت فضای برای ذخیره اطلاعات کافی به نظر می‌رسد. استفاده از SSD باعث شده که سیستم عامل در کمترین زمان آماده به‌کار شود. نرم‌افزارها سریع اجرا می‌شوند و مدت زمان لودینگ بازی‌ها هم به‌شدت کاهش پیدا کرده است. همان‌طور که گفتیم این لپ‌تاپ سرعت شگفت‌انگیزی دارد و در کمترین زمان می‌تواند به درخواست‌های شما پاسخ دهد.

مجموعه سخت‌افزاری در نظر گرفته شده برای لپ تاپ asus tuf dash f15 rtx 3070 باعث شده این محصول نه تنها برای اجرای بازی‌های جدید گزینه بسیار مناسبی باشد، بلکه از پس فعالیت‌های سنگین مانند رندرهای سه‌بعدی و ویرایش فیلم گزینه مناسبی باشد. این سخت‌افزار باعث شده که قیمت asus tuf dash f15 fx516pr واقعا توجیح داشته باشد. شما لپ‌تاپی را در اختیار خواهید داشت که از پس هرگونه فعالیتی به‌راحتی بر می‌آید.

 

پورت‌ و درگاه های ورودی

این لپ‌تاپ نسبتا گران قیمت و خوش ساخت ایسوس از تنوع پورت‌های فوق‌العاده‌ای هم برخوردار است. سه عدد پورت USB 3 را روی این محصول مشاهده می‌کنید. یک عدد پورت USB C هم روی   ایسوس تاف دش f15 fx516pr دیده می‌شود. برخورداری از خروجی HDMI و بلوتوث و وای-فای هم از دیگر ویژگی‌های این محصول است. با این تنوع پورت‌ها می‌توانید لپ‌تاپ  را به دستگاه‌های مختلف متصل کنید. می‌توانید آن را به صفحه‌های نمایش بزرگ‌تر متصل کنید یا می‌توانید دستگاه‌های دیگری از طریق پورت‌های مختلف به این لپ‌تاپ وصل کنید. پورت‌های USB 3 هم باعث شده‌اند که بتوانید اطلاعات را با سرعت بسیار خوبی منتقل کنید.

لپ تاپ ایسوس tuf dash f15 fx516pr-a

جمع‌‌بندی

لپ‌تاپ ایسوس تاف دش f15 fx516pr از جمله لپ‌تاپ‌های خوش ساخت و زیبای بازار به‌حساب می‌آید. این لپ‌تاپ سفید رنگ جذابیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل نظر بسیاری از کاربران را به سمت خودش جلب می‌کند. صفحه نمایش بسیار باکیفیتی برای این لپ تاپ زیبای ایسوس در نظر گرفته شده است. صفحه نمایشی که با نرخ نوسازی بالا و وضوح تصویر عالی که برای بازی کردن و تماشای محتوای مختلف به‌کار می‌رود. نرخ‌نوسازی بالای صفحه نمایش باعث شده که بتوانید بازی‌ها را با نرخ فریم بالاتری تجربه کنید. استفاده از حافظه SSD هم باعث شده که لپ‌تاپ بسیار سریع آماده به‌کار شود. البته که فضای بسیار خوبی هم برای ذخیره کردن اطلاعات در اختیار خواهید داشت. استفاده از پردازنده قوی اینتل و پردازنده گرافیکی فوق‌العاده قدرتمند هم باعث شده که f15 fx516pr برای انجام بازی‌های جدید آن هم روی کیفیت بالا مناسب باشد. این لپ تاپ گیمینگ TUF از پس فعالیت‌های بسیار سنگین هم به‌راحتی بر می‌آید. اطمینان داشته باشید که با خرید این محصول دستتان برای انجام هرکاری باز خواهد بود. این لپ‌تاپ ارزش خرید بالایی دارد.    

نمایش معرفی محصول

نظرات کاربران

ترتیب:

جدیدترین

قدیمی ترین

بیشترین امتیاز

کمترین امتیاز

Radi

سلام من این رو با لبتاب TUF Gaming FX517ZR I7 16G 512G SSD مقایسه کردم ولی هنوز نمیدونم کدوم بهتره و کدوم رو بخرم میشه راهنماییم کنید؟

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

1
0

هانیه

سلام وقت بخیر توی این رنج قیمتی چه لپ تاپ هایی توی برند های دیگه موجود دارید ممنون میشم راهنمایی کنید ❤

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
0

1 پاسخ

Technolife e-shop | فروشگاه اینترنتی تکنولایف

پشتیبانی تکنولایف

پاسخ به هانیه

سلام وقت بخیر، هانیه جان فهرستی از بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۴۰ میلیون تومان رو می‌تونی از لینک ببینی و بررسی‌ها رو بخونی. 😊🌼

نمایش بیشتر

1
2
3
4
5
5.0
2 نظر

نظر خود را در مورد این محصول بنویسید ...

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

تحویل سریع به مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

7 روز هفته

فروشگاه‌های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره ای

در بازار‌ موبایل 1، بازار موبایل 2، عرش آجودانیه، کوروش، اپال و مطهری