داغ ترین ها :
بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 40 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 40 میلیون تومان

لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی به واسطه اینکه قدرت پردازشی بسیار بالایی دارند به راحتی از پس اجرای بازی‌های جدید روی تنظیمات گرافیکی بالا بر می‌آیند و حتی برای کارهای دیگر از جمله ویرایش و عکس و ویدئو هم مناسب خواهند بود. در واقع با خرید چنین محصولی دیگر در هیچ کاری کم نمی‌آورید و همه چیز با سرعت و دقت بالایی انجام می‌شود. لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی هم با قیمت‌های مختلفی در بازار یافت می‌شوند و هر چقدر که پول داشته باشید می‌توانید محصول بهتری را هم خریداری کنید. محصولی که توان پردازشی آن بالاتر می‌رود و شما با یک هیولای همه کاره روبه‌رو خواهید شد. در این مطلب تصمیم گرفتیم بهترین لپ تاپ گیمینگ  تا 40 میلیون را به شما معرفی کنیم.

 

لیست قیمت بهترین نوت بوک های مخصوص بازی را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت لپ تاپ گیمینگ

 

در لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ  تا 40 میلیون هم لپ‌تاپ‌های مختلفی از برندهای متفاوت قرار دادیم تا حق انتخاب بیشتری داشته باشید. لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ  تا 40 میلیون قطعا به شما کمک می‌کند که حق انتخاب بهتری داشته باشید. به این موضوع توجه داشته باشید در انتخاب‌های ما مدل پردازنده، مدل پردازنده گرافیکی، میزان رم، کیفیت صفحه نمایش، تعداد پورت‌ها و برخورداری از حافظه SSD فاکتورهای اصلی بوده‌اند. تمام این موارد می‌توانند روی عملکرد لپ‌تاپی که قصد خرید آن را داشته باشید تاثیر داشته باشند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم مدل‌هایی را معرفی کنیم که در نوع خود و در این بازه قیمتی بهترین انتخاب خواهند بود و ارزش بالایی خواهند داشت.

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون

لیست لپ تاپ‌های پیشنهاد شده در ادامه از قیمت زیاد به کم مرتب شده است و اگر بودجه محدودتری دارید به سراغ محصولات انتهای لیست بروید. البته ممکن است به دلیل تغییرات قیمت ارز برخی از مدل‌ها در لیست از جایگاه صحیح خود خارج شوند ولی به طور کلی می‌توانید به روی مرتب بودن لپ تاپ‌ها از قیمت زیاد به کم حساب باز کنید.

لپ تاپ اچ پی Victus 15

لپ تاپ اچ پی Victus 15 از برند HP را شاید بتوانیم بهترین لپ‌تاپ گیمینگ 40 میلیونی بدانیم که بازی‌ها را به‌خوبی اجرا می‌کند و برای کارهای گرافیکی هم مناسب است. وزن لپ‌تاپ ۲.۲ کیلوگرم بوده و نمایشگر آن ۱۵.۶ اینچ با پنل IPS مات و رزولوشن Full HD است. نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز این دستگاه باعث شده که بازی‌ها با نرخ فریم بالاتری اجرا شوند.

لپ تاپ Victus 15-FA0031DX

در این دستگاه از پردازنده Core i5 مدل 13420H استفاده شده که ۸ هسته و ۱۲ رشته دارد و پردازنده گرافیکی دستگاه نیز مدل GeForce RTX 3050 با حافظه ۶ گیگابایت است که دستگاه را برای کارهای گرافیکی مناسب می‌کند. حافظه داخلی این مدل از نوع SSD بوده و ۱ ترابایت ظرفیت دارد و شما می‌توانید آن را ارتقا هم بدهید. رم دستگاه نیز ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4 است و قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این لپ‌تاپ در حال حاضر یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 40 میلیون تومان در بازار است.

 

قیمت لپ تاپ اچ پی Victus 15

 

با 25 میلیون چه لپ تاپی بخریم؟
راهنمای خرید لپ تاپ تا 25 میلیون

 

لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3

یکی از مشهورترین سری لپ تاپ‌های گیمینگ شرکت لنوو IdeaPad Gaming 3 است. اگر نمی‌خواهید برای یک لپ‌تاپ مخصوص بازی خیلی خیلی زیاد هزینه کنید، شاید این سری بتواند بهترین گزینه‌ها را پیش روی شما قرار دهد و بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون باشد. در همین ابتدا باید بگوییم که این مدل از لپ‌تاپ ideapad Gaming 3 را می‌توانید با مشخصات سخت افزاری مختلف خریداری کنید. این مدل از لپ‌تاپ Gaming 3 شرکت لنوو با پردازنده Intel مدل Core i5 12450H با فرکانس پردازشی 3.3 تا 4.4 گیگاهرتز راهی بازار شده و از 8 هسته و 12 رشته استفاده می‌کند.

لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3

این پردازنده را 16 گیگابایت رم همراهی می‌کند که سرعت خوبی در اجرای اپلیکیشن‌ها و پردازش‌های سنگین به همراه می‌آورد. البته که بخش زیادی از این سرعت را مدیون استفاده از حافظه SSD هم خواهید بود. روی این محصول از 512 گیگابایت حافظه SSD از نوع PCIe NVMe استفاده شده است و سرعت این حافظه آن‌قدر زیاد است که در کمترین زمان می‌توانی اپلیکیشن‌ها را اجرا کنید. پیشنهاد می‌کنیم که سیستم عامل و اپلیکیشن‌های مهم خود را روی حافظه SSD نصب کنید تا سرعت مناسب را همیشه در اختیار داشته باشید.

 

فروش انواع موس گیمینگ حرفه ای در تکنولایف: ماوس گیمینگ

همه این‌ها را گفتیم تا به مشخصات پردازنده گرافیکی این محصول برسیم. لنوو برای این مدل از ideapad gaming 3 از پردازنده گرافیکی GeFroce RTX 3050 استفاده کرده که از 4 گیگابایت رم GDDR6 استفاده می‌کند. این کارت گرافیک دقیقا مانند مدل بالا است با این تفاوت که 2 گیگابایت حافظه اختصاصی کمتری دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث شده این محصول به شدت مورد توجه قرار بگیرد، صفحه نمایش 15.6 اینچی آن خواهد بود. این صفحه نمایش 15.6 اینچی وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد و از همه مهم‌تر که نرخ نوسازی آن به 120 هرتز می‌رسد. این موضوع باعث شده که بتوانید برخی بازی‌ها را با فریم ریت بالاتر و حتی با نرخ 120 فریم بر ثانیه تجربه کنید. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش ideapad Gaming 3 می‌توانید به تکنولوژی ani-Glare اشاره کنیم. از طرف دیگر این صفحه نمایش مات طراحی شده تا انعکاس نور کمتری را شاهد باشید.

شما می‌توانید همین لپ تاپ را با کارت گرافیک GTX 1650 و همچنین پردازنده مرکزی ضعیف‌تر نیز خریداری کنید و هزینه پایین‌تری بپردازید.

 

قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3 12450h 3050

 

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف:

لپ تاپ گیمینگ زیر 30 میلیون تومان

 

لپ تاپ ایسر Aspire 7 A715 i5 12450H

این لپ تاپ، یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های گیمینگ است که توجه گیمرها را حسابی به خود جلب می‌کند و در بازه‌ی لپ‌ تاپ گیمینگ تا ۴۰ میلیون یکی از بهترین گزینه‌هایی است که دارید. وزن لپ‌تاپ کمی کمتر از ۲ کیلوگرم است و نمایشگر ۱۵.۶ اینچی لپ‌تاپ با وضوح تصویر FHD، محتوا را با کیفیت و روشنایی خوبی به نمایش می‌گذارد. پنل لپ تاپ، از نوع IPS است که پوششی مات دارد و از خسته شدن چشم‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین، در صورت استفاده از لپ تاپ در تاریکی، چشم‌ها اذیت نخواهند شد. نرخ نوسازی این لپ‌تاپ ۱۴۴ هرتز است.

لپ تاپ ایسر Aspire 7 A715 i5 12450H

 

انواع مانیتور گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید: مانیتور گیمینگ

 

 

ایسر در این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای Core i5 مدل 12450h استفاده کرده و پردازنده گرافیکی دستگاه نیز مدل GeForce RTX 3050 با حافظه ۴ گیگابایتی است. به کمک این کارت گرافیک، بازی‌های مختلف با کیفیت خوبی اجرا می‌شوند. حافظه داخلی این لپ‌تاپ، از نوع NVMe SSD با ظرفیت عجیب ۲ ترابایتی است که یک مزیت بسیار بزرگ به‌حساب می‌آید. رم این لپ تاپ ۸ گیگابایتی است که انتخاب عجیبی به‌حساب می‌آید و ترجیح می‌دادیم مثلا حافظه SSD با ظرفیت ۱ ترابایتی را در کنار رم ۱۶ شاهد باشیم تا حافظه ۲ ترابایتی و رم ۸.

 

قیمت لپ تاپ ایسر Aspire 7 A715 i5 12450H

 

خرید لپ تاپ

 

تا 50 میلیون هم هزینه می‌کنید؟ مطلب زیر را بخوانید:
بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۵۰ میلیون

 

لپ تاپ TUF Gaming F15 FX506HE-HN018

زمانی که صحبت از لپ‌تاپ‌های قدرتمند مناسب بازی می‌شود، یکی از اولین اسم‌هایی که به ذهنمان می‌رسد لپ‌تاپ‌های سری تاف گیمینگ ایسوس است؛ این برند قدیمی و خوش اسم‌ورسم، محصولات تاف را به‌عنوان گیمینگ‌های خوش‌قیمت به بازار عرضه می‌کند. لپ‌تاپ TUF Gaming F15 FX506LH-BS52-CB را می‌توان یکی مدل‌های خوب این سری نام‌گذاری کرد، البته که نباید مانند مدل‌های گران‌قیمت این سری از این لپ تاپ انتظار داشته باشید.

لپ تاپ TUF Gaming F15 FX506HE-HN018

پردازنده مرکزی Core i5 مدل 10300H و پردازنده گرافیکی GTX 1650 با حافظه 4 گیگابایتی از نوع GDDR6 پایه اصلی سخت افزاری این لپ تاپ هستند و در کنار این CPU و GPU حافظه رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 و 512 گیگابایت SSD دیده می‌شود. طراحی گیمینگ این لپ‌تاپ حس و حال یک استریمر حرفه‌ای را به شما منتقل می‌کند و شما در بخش نمایشگر با یک پنل 15.6 اینچی FHD با نرخ نوسازی 144 هرتزی مواجه خواهید شد که کیفیت و البته عملکرد عالی برای اجرای بازی‌ها دارد.

 

قیمت لپ تاپ TUF Gaming F15 FX506HE-HN018

 

انواع موس لپ تاپ و کامپیوتر را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

 

سوالات متداول

عمر مفید لپ تاپ گیمینگ چقدر است؟ پاسخ به این سوال تا حد زیادی به این بستگی دارد که شما هنگام خرید لپ تاپ چقدر برای آن هزینه کرده باشید. در واقع هرچقدر لپ تاپ گیمینگ گران قیمت‌تری خریداری کنید طبیعتا دیرتر به تعویض آن نیاز پیدا خواهید کرد. به طور کلی اما می‌توان طول عمر متوسط لپ تاپ های گیمینگ میانرده را 3 الی 4 سال و طول عمر لپ تاپ‌های گیمینگ بالارده را 4 تا 6 سال در نظر گرفت.

لپ تاپ گیمینگ چیست؟ لپ تاپ گیمینگ دسته‌ای خاص از لپ تاپ‌های هر شرکتی است که مخصوص بازی کردن تولید می‌شود، اما این گفته دقیقا چه مفهومی دارد؟ این یعنی تمرکز اصلی شرکت سازنده در ساخت لپ تاپ‌های گیمینگ اجرای بازی‌ها است و این یعنی سخت افزار این لپ تاپ‌ها اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند.

بهترین لپ تاپ حدود 40 میلیون تومان کدام است؟ لپ تاپ اچ پی Victus 15 بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون است که هم کارت گرافیک 3050 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی دارد و هم در کنار آن از پردازنده مرکزی اینتل مدل Core i5 13420H استفاده می‌کند.

 

قیمت اسپیکر
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. RebinTunign

    سلام. چرا رو خیلی از لپ تاپ ها مثل ویکتوس نسخه GTX 1650 رو ذکر کردید وقتی که برای همین بودجه 40 میلیونی با اختلاف یک تا دو میلیون (یعنی 36 الی 37 نهایتا 38 اگه 3 میلیون بشه) میشه نسخه RTX 3050 رو خرید؟؟؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به RebinTunign

      سلام وقت بخیر به زودی مدل های جدید در لیست قرار میگیره
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%d8%aa%d8%a7-40-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads