داغ ترین ها :

بررسی اسپیکر

توسعه فناوری باعث شد تا گجت‌های جدیدی به زندگی ما اضافه شوند و یکی از این محصولات که محبوبیت بالایی هم دارد اسپیکرها هستند. این محصولات قبل‌تر استفاده متفاوتی داشتند و حالا در مدل‌های مختلف ساخته می‌شوند و شما می‌توانید یک اسپیکر 200 گرمی یا مدل 40 کیلوگرمی را خریداری کنید. بررسی انواع اسپیکر باعث می‌شود تا شما بهتر با این محصول و همچنین کیفیت صدای آن در دنیای واقعی آشنا شوید. قیمت اسپیکر های روز بازار را می‌توانید در فروشگاه تکنولایف مشاهده کنید.

چرا قبل از خرید نقد و بررسی اسپیکر را مطالعه کنیم؟

اصلی‌ترین دلیلی که باید قبل از خرید یک اسپیکر نقد و بررسی آن را مطالعه کنید درک بهتر کیفیت و حجم صدای خروجی است. برای مثال شما در مشخصات یک اسپیکر توان 20 واتی آن را مطالعه می‌کنید، اما آیا این عدد باعث می‌شود تا شما دقیقا متوجه میزان بلندی صدای آن شوید؟ طبیعتا خیر! و در اینجاست که بررسی اسپیکر جی بی ال، هارمن کاردن، سونی، شیائومی و برندهای دیگر در انتخاب صحیح‌تر به شما کمک می‌کند.

کیفیت ساخت

برخی از اسپیکرها با قابلیت ضد آب به بازار عرضه می‌شوند و برخی دیگر از نورپردازی RGB برخوردار هستند. به طور کلی شما از طریق اطلاعات محصول نمی‌توانید متوجه حجم نور ایجاد شده توسط نورپردازی شوید و یا از ضد آب بودن محصول در واقعیت اطمینان حاصل کنید اما در بررسی اسپیکر سونی، شیائومی، تسکو و برندهای دیگر این موضوع به خوبی مشخص می‌شود. شما همچنین درک بهتری از متریال استفاده شده در اسپیکر خواهید داشت.

اتصالات اسپیکر

تقریبا همه اسپیکرها از بلوتوث برخوردار هستند و به صورت بی‌سیم از طریق گوشی، تبلت یا لپ تاپ خود می‌توانید به آن‌ها متصل شوید. این بلوتوث می‌تواند نسخه‌های متفاوتی باشد، از 4.2 گرفته تا 5.0 یا حتی 5.3 که جزو جدیدترین نسخه‌های این فناوری است. هرچقدر نسخه بلوتوث بالاتر باشد اسپیکر در اتصال بی‌سیم انرژی کمتری مصرف می‌کند و ارتباط آن هم با گوشی یا هر پلیر دیگری قوی‌تر می‌شود.

پس مهم است که کیفیت اتصال بی‌سیم و بلوتوثی یک اسپیکر در دنیای واقعی سنجیده شود. شما با مطالعه نقد و بررسی اسپیکر شیائومی، سونی یا هر برند دیگری بهتر متوجه می‌شوید که ایا اسپیکر در دنیای واقعی قطعی دارد یا خیر.

شارژدهی باتری

شرکت هارمن کاردن اعلام می‌کند که اسپیکر ساخت این برند دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است و می‌تواند با یک بار شارژ حدود 10 ساعت دوام بیاورد. اما در عمل واقعا شارژدهی اسپیکرها همان عددی است که شرکت‌های سازنده اعلام می‌کنند؟ در اکثر مواقع خیر!

شارژدهی یک اسپیکر به موارد زیادی از جمله ولوم صدا، استفاده از نورپردازی، نحوه اتصال به گوشی یا پلیرهای دیگر و حتی محیط اطراف بستگی دارد. برای مثال شرکت هارمن کاردن اسپیکر خود را با ولوم 50 و در شرایط ایده‌ال تست می‌کند ولی در دنیای واقعی ممکن است شما نیاز داشته باشید تا صدا را به طور کامل افزایش دهید.

از طرفی ممکن است شما به‌جای بلوتوث از درگاه AUX برای اتصال گوشی استفاده کنید که این کار باعث شارژدهی بهتر می‌شود. پس بهترین راه برای درک شارژدهی این محصول از هارمن کاردن مطالعه بررسی اسپیکر هارمن کاردن است. در بررسی به طور دقیق شارژدهی مدل مورد نظر مشخص می‌شود و شما اعداد دقیق‌تری را دریافت خواهید کرد.

کیفیت صدا

همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم شرکت‌ها ادعا می‌کنند که مثلا به یک یک ووفر و یک توییتر صدای بیس و میانی خوبی دارند ولی آیا همین دیتا برای درک کامل کیفیت صدا کفایت می‌کند؟ خیر. یکی از بخش‌هایی که در نقد و بررسی اسپیکر شیائومی، سونی، جی بی ال، هارمن کاردن، تسکو و برندهای دیگر به طور کامل سنجیده می‌شود همین کیفیت و حجم صدا است.

این صدا در ولوم کم، متوسط و زیاد سنجیده می‌شود تا مشخص شود دقت نت‌ها در هر ولوم چگونه است و همچنین بیس تا چه حد می‌تواند عمیق باشد. همچنین در طول بررسی‌ها حجم صدای اسپیکر نیز اندازه گرفته می‌شود و در مورد این موضوع هم صحبت می‌شود که مثلا این مدل اسپیکر می‌تواند از نظر بلندی برای یک اتاق با اندازه متوسط کافی باشد.

نقد و بررسی اسپیکر در تکنولایف

ما در تکنولایف اسپیکرهای مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهیم و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بیان می‌کنیم. همچنین به این اسپیکرها در بخش‌های مختلف نمره داده می‌شود تا عملکرد آن‌ها مشخص‌تر شود و شما بهتر بتوانید مدل‌های مختلف یا برندهای مختلف را با هم مقایسه کنید.

پس فرقی نمی‌کند که در پی نقد و بررسی اسپیکر میکرولب باشید یا مطلب بررسی اسپیکر تسکو را بخواهید، شما در این صفحه می‌توانید تعداد زیادی از بررسی تخصصی اسپیکرها را مطالعه کنید و در نهایت پس از انتخاب مدل آن را با بهترین قیمت و تضمین اصالت از سایت تکنولایف خریداری کنید.

نمایش جزئیات
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/jbl-xtreme-3-review/