داغ ترین ها :
بهترین اسپیکر تا ۱۰ میلیون

بهترین اسپیکر تا ۱۰ میلیون

اسپیکرهای بلوتوث و سیمی امروزه راه خود را در زندگی ما پیدا کرده‌اند و به عضوی جدایی‌ناپذیر از تکنولوژی‌های مورد علاقه ما بدل شده‌اند. اما پیدا کردن بهترین بلندگوی بلوتوث برای نیازهای خاص شما، شاید آن قدری که در نگاه اول به نظر برسد، ساده نباشد. امروزه کمپانی‌های زیادی به تولید اسپیکرهای بلوتوث و سیمی با قیمت‌های متفاوت روی آورده‌اند. بنابراین قطعا انتخاب از بین این موارد سخت خواهد بود. مخصوصا اگر قصد داشته باشید که مقدار معینی بودجه برای آن صرف کنید. این موضوع ربطی به کمبود گزینه‌ها ندارد، هر تولیدکننده آنلاین از اپل گرفته تا Ultimate Ears در حال رقابت برای فروش اسپیکرهای هوشمند و یا بلوتوثی است که امروزه همه جا نامی از آنها می‌شنویم. اگر به دنبال بهترین اسپیکر تا ۱۰ میلیون تومان هستید، این مقاله برای شما نوشته شده‌است. بنابراین با ما همراه باشید تا با هم بهترین اسپیکرهای بازار با قیمت زیر 10 میلیون تومان را بررسی کنیم.

 

لیست قیمت انواع اسپیکر را در فروشگاه اینترنتی تکنولایف ببنید: اسپیکر

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی هارمن کاردن مدل Aura Studio 3

اسپیکر aura studio 3 هارمن کاردن

داشتن یک اسپیکر با کیفیت خوب در خانه شما تفاوت زیادی در ارتقای سبک زندگی ایجاد می‌کند. اگر از طرفداران تجهیزات صوتی خوب هستید، از یک بلندگوی خوب با توانایی برای ایجاد آرامش در خانه قدردانی خواهید کرد. اسپیکرهای متنوعی در بازار وجود دارد که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. بسیاری از شرکت‌ها مانند Bose، Sony، Sennheiser و Harman محصولات باکیفیتی را برای استفاده روزمره شما ارائه می‌کنند. با این حال، اگر به دنبال یک بلندگوی میان رده و مهندسی شده هستید، از اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 قدردانی خواهید کرد.

اسپیکر بلوتوثی خانگی هارمن کاردن مدل Aura Studio 3 جدیدترین محصول اضافه شده این شرکت به سری بلندگوهای میان رده‌اش است. این اسپیکر بلوتوث ۳۶۰ درجه کاملا بی‌سیم است. با مجموع شش درایور متوسط سه‌گانه، این بلندگو صدای گسترده خوبی دارد. این ویژگی به خصوص به این دلیل است که درایورها در اطراف محیط بلندگو پخش شده‌اند. اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 همچنین دارای درایو ووفر ۱۳۰ میلی متری است. این درایو ووفر می‌تواند ورودی‌های صوتی تا ۱۰۰ وات را دریافت کند و به بلندگو اجازه می‌دهد حتی بدون پورت‌های باس اضافی، بیس عالی را کنترل کند.

این اسپیکر یک سیستم صوتی با طرح کابینتی موثر است که با نورهای محیطی زیبا همراه شده است. طراحی و ساخت کلی اسپیکر آن را در میان رقبای خود به عنوان یک سیستم بلندگوی جامع متمایز می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرداسپیکر بلوتوثی خانگی هارمن کاردن مدل Aura Studio 3 طراحی و ساخت منحصر به فرد آن است. طراحی غیر معمول و مدرنی دارد که به آن اجازه می‌دهد از رقبای خود متمایز شود. بیشتر طرح‌های بلندگوهای سنتی شامل صفحه‌ای است که دارای کوره‌هایی برای فیلتر کردن صدای تولید شده از طریق درایورها است. حتی اگر به بلندگوهای ۳۶۰ درجه نگاه کنید، به طور کلی شبیه قوطی‌های نوشابه هستند. با این حال، Harman Kardon Aura Studio 3 بیشتر شبیه یک رطوبت ساز یا سر اختاپوس است تا یک بلندگو. این بلندگو بزرگ است و این قابلیت را دارد که ظاهر سبک زندگی مینیمالیستی را در اتاق مختل کند. با این حال، طراحی مدرن نیز آن را به یک وسیله بسیار مهم در فضای نشیمن اضافه تبدیل می‌کند، به خصوص اگر نور فضا کم باشد.

اسپیکر  Aura Studio 3 دارای مشخصاتی با اندازه متوسط با عرض ۹.۱ اینچ و ارتفاع ۱۱.۲ اینچ است. وزن این اسپیکر تنها حدود ۳۴۰۰ گرم است که نسبت به مشخصات اندازه آن بسیار کم است. این اسپیکر به گونه‌ای ساخته شده است که به طور انحصاری تا پایین سنگین باشد و ۹۰ درصد وزن بلندگو در پایین آن متمرکز شده است. بنابراین در کنار سه پایه ضد لغزش، قطع کردن تصادفی اسپیکر تقریبا غیرممکن است. ابعاد و طراحی اولیه به بلندگو اجازه می‌دهد تا روی هر سطح صافی بنشیند. آن را روی یک میز، قفسه یا حتی روی زمین قرار دهید و لذت ببرید. کیفیت صدای عالی، طراحی منحصر به فرد و فوق العاده، میانه و بلندی عالی همراه با بیس متعادل، طذاحی کوچک با وزن کم، چراغ‌های LED داخلی زیبا، استفاده آسان با فرمت پلاگین و پخش، تأخیر کم به دلیل بلوتوث ۴.۲، از ویژگی‌های مثبت این اسپیکر است و قیمت آن نیز در زمان نگارش مقاله حدود ۸ میلیون است.

 

قیمت اسپیکر هارمن کاردن aura studio 3

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Xtreme 3

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Xtreme 3

JBL Xtreme 3 یکی از بهترین اسپیکرهای قابل حمل است. می‌توانید آن را به دور شانه‌تان بپیچید و آن را به هر کجا که می‌روید ببرید و آنقدر خوب به نظر می‌رسد که اگر خیلی حساس نیستید، می‌توانید به‌عنوان hi-fi اصلی خود استفاده کنید. اگرچه این مدل یک ارتقاء عمده برای  JBL Xtreme 2 نیست اما با این‌حال محصولی بسیار قوی و کاربردی است. Xtreme 3 عمق بیس فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد که برای موسیقی الکترونیک و مهمانی‌ها عالی است. اما JBL Xtreme 2 صدای کمی متعادل‌تر دارد، که ممکن است هرکدام طرفداران خود را داشته باشد. با این حال، اکثر خریداران ساعت‌ها را صرف مقایسه این دو بلندگو نمی‌کنند. JBL Xtreme 3 یک کلاس بالاتر از بلندگوهای مهمانی است که از برخی بلندگوهای هوشمند با قیمت مشابه بهتر است.

JBL Xtreme 3 شباهت زیادی به Xtreme 2 دارد، اما با قرار دادن یک لوگوی برجسته JBL در جلو، بیشتر به سمت سبکی هوشمندانه متمایل می‌شود. این دستگاه به شکلی که اکثر بلندگوهای هوشمند طراحی شده، برای یک اتاق نشیمن شیک طراحی نشده‌است. با این‌حال JBL Xtreme 3 یک بلندگوی «هوشمند» نیست. این بلندگو یک دستگاه قابل حمل بزرگتر از حد متوسط ​​است. یک بند شانه‌ای روی آن تعبیه شده که از طریق گیره‌های کارابین که به دو حلقه فلزی سخت که در بالای دستگاه قفل می‌شود، متصل می‌شود. قسمت‌های بیرونی JBL Xtreme 3 با یک تار نایلونی سخت پوشانده شده و اسپیکر با استاندارد IP67 در برابر آب مقاوم است. این استاندارد با باران مشکلی ندارد و می‌توان آن را در آب غوطه ور کرد با این حال بهتر است که این کار را انجام ندهید. در صورت تمایل می‌توانید JBL Xtreme 3 را به پهلو قرار دهید، زیرا در هر انتهای آن پایه‌های لاستیکی وجود دارد. و برخلاف نسل گذشته، این اسپیکر بر روی مجموعه‌ای از نوارهای لاستیکی در مرکز پایین آن قرار می‌گیرد.

 

با بودجه کمتر چی بخریم؟
بهترین اسپیکر تا 2 میلیون تومان

 

JBL Xtreme 3 ویژگی های کمتری نسبت به مدل قبلی خود دارد. هیچ دستیار Google، پشتیبانی الکسا یا سیری، EQ و مانند نسل گذشته، Wi-Fi وجود ندارد. شما یک برنامه همراه دریافت می‌کنید، اما ویژگی‌های زیادی در آن وجود ندارد. PartyBoost یک مورد اضافی قابل توجه در این اسپیکر است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد دو Xtreme 3 را به صورت جفت استریو یا با پخش همه کانال‌ها به هم متصل کنید. JBL Xtreme 3 یک اسپیکر بلوتوث ساده است و هیچ اشکالی در آن وجود ندارد. همه ما نمی‌خواهیم زندگی خود را از طریق سیری یا یک برنامه دستیار پیش ببریم و شاید فقط به یک اسپیکر ساده برای رفتن به طبیعت و کمپینگ نیاز داریم. طراحی اضافی برای این سبک استفاده مناسب است. JBL Xtreme 3 دارای تعدادی دکمه کلیکی در بالای خود است.

نیازی به تنظیمات اضافی نیست یک نوار نور LED کوچک در جلوی آن، هر زمان که با استفاده از این دکمه‌ها تغییر می‌کند، سطح صدا را نشان می‌دهد. یک دریچه بزرگ لاستیکی مهر و موم شده در پشت دستگاه، USB، ورودی ۳.۵ میلی متری و سوکت‌های شارژ USB-C را می‌پوشاند. USB با اندازه کامل برای شارژ مجدد دستگاه‌های دیگر (تا ۱۰ وات) است که به شما اجازه نمی‌دهد از Xtreme 3 به عنوان بلندگوی لپ تاپ استفاده کنید. این موضوع ممکن است برای یکسری از افراد مهم است. به جای آن فقط یک کابل ۳.۵ میلی متری وصل کنید. باتری ۳۶ وات ساعتی تا ۱۵ ساعت دوام می‌آورد، مشابه Xtreme 2. قیمت این اسپیکر در زمان نگارش این مقاله حدود نه میلیون تومان است.

 

قیمت اسپیکر جی بی ال xtreme 3 

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Onyx Studio 7

اسپیکر Onyx Studio 7

اگر Onyx Studio 6 شبیه به یک کیف دستی از طراحان مشهور باشد، Onyx Studio 7 همه چیز را در جهتی کاملا متفاوت پیش می‌برد. این مدل با پارچه و مواد فلزی حفظ شده و این بلندگو بیشتر شبیه ادای احترام به سیاره زحل است. Onyx Studio 7 با شبکه‌های پارچه‌ای مشکی، آبی یا سفید موجود است و بدنه‌ای گرد دارد که به نظر می‌رسد در دسته حلقه‌ای شکل خود شناور است. به طور هوشمندانه، دسته همچنین پایه‌ای است که بلندگو روی آن قرار می‌گیرد تا روی سطوح صاف به صورت عمودی بنشیند. این یک طراحی جالب است که برای همه مناسب نیست، اما به عنوان یک بلندگوی قابل‌حمل خوب است ولی واقعاً شبیه اسپیکرهایی نیست که اخیراً در بازار وجود دارد. همچنین شایان ذکر است که این یک اسپیکر قابل حمل با باتری و دسته داخلی است، اما بسیار سنگین است. بنابراین قابل حمل بودن آن بیشتر از نظر اتاق به اتاق است. برخلاف مدل قبلی، Studio 7 ضد آب نیست و به هیچ وجه دارای رتبه IP (محافظت از ورود گرد و غبار و آب) نیست، که آن را برای اکثر سناریوهای فضای باز انتخاب ضعیفی می‌کند.

در زیر جلوپنجره، دو توییتر ۱ اینچی و یک ووفر ۴.۸ اینچی ۵۰ وات و محدوده فرکانس ۵۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز را ارائه می‌دهند. در بالای جلوپنجره دکمه‌های فشاری برای بلوتوث، پاور، پخش و صدا وجود دارد. دکمه پخش را می‌توان دو بار فشار داد تا آهنگی به جلو رد شود، اما راهی برای پیمایش آهنگ به عقب وجود ندارد که آزاردهنده است. یک پنل کنترل فرورفته در پشت شامل یک کانکتور برای منبع تغذیه همراه، یک ورودی AUX 3.5 میلی متری و یک کانکتور USB-C برای اهداف تعمیر و نگهداری است. هیچ کابلی برای ورودی aux وجود ندارد که نسبت به قیمت ناامیدکننده است.

Onyx Studio 7 با بلوتوث قدیمی 4.2 سازگار است و متأسفانه فقط از کدک بلوتوث SBC پشتیبانی می کند و هیچ کدک AAC یا AptX در آن پخش نمی‌شود. همچنین هیچ برنامه همراه با EQ وجود ندارد، بنابراین نمی‌توانید صدای خود را برای دستگاه سفارشی کنید. این بلندگو می‌تواند به صورت بی‌سیم به Onyx Studio 7 دیگری متصل شود تا حداقل یک جفت تشکیل شود. هارمن کاردون عمر باتری را حدود هشت ساعت تخمین زده است، اما نتایج بسته به میزان صدا متفاوت خواهد بود. قیمت روز آن در بازار حدود هفت میلیون تومان است.

 

قیمت

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل GTK-PG10

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل GTK-PG10

اسپیکر sony GTK-PG10 نسبتاً قابل حمل است، اگرچه برای حمل آن به دو دست نیاز دارید. با توجه به باتری ۱۳ ساعته و اندازه ووفر، سبک‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید. دارای دو حالت برای فضای داخلی و خارجی است و هر کدام با موقعیتی که توییترها در آن قرار دارند، فعال می‌شوند. برای فضای باز تا شده و برای داخل خانه تا شده باقی می‌مانند. برای لذت بردن از این سیستم، باید اپلیکیشن Sony Music Center را دانلود کنید. این برنامه شما را از طریق اتصال بلوتوث و همچنین مدیریت مرکزی پخش‌کننده‌های خارجی مانند Pandora و Spotify راهنمایی می‌کند که باعث می‌شود تغییر آهنگ‌ها برای میزبان کمی راحت‌تر شود. یک برنامه دوم نیز وجود دارد که با آن کار می کند به نام Fiestable.

برای کشف ویژگی‌های sony GTK-PG10 به دستورالعمل‌های زیادی نیاز ندارید. چندین تنظیمات اکولایزر از پیش تعیین شده وجود دارد که از طریق برنامه Sony Music Center و همچنین توانایی شخصی سازی آنها در دسترس هستند. صدا به اندازه کافی بلند است و دارای رادیو FM داخلی و همچنین قابلیت پخش است. اکثر ایستگاه‌های محلی صدای عالی داشتند. می‌توانید آنها را به‌عنوان پیش‌تنظیم نیز ذخیره کنید که مفید است. نگهدارنده‌های لیوان نیز در روی این اسپیکر وجود دارد که این شرکت ادعا می‌کند که دارای یک رویه ضد ریزش است. صدای حالت داخلی بسیار خوب است. از باس آن نمی‌توان ایراد گرفت و برای سرگرمی، بیش از حد کافی است.

 

معرفی بهترین اسپیکرهای چمدانی در مطلب زیر:
اسپیکر چمدانی بزرگ

 

پخش صدای گسترده تر از حالت خارج از منزل بسیار خوب کار می‌کند و می‌توانید تمام آهنگ‌ها را به وضوح و با صدای بلند از فاصله بسیار دور بشنید. بدنه کاملا از پلاستیک ساخته شده و ظاهری محکم دارد. این طرح شامل یک جعبه مکعبی شکل مرکزی است که یک ووفر مخروطی ۱۸۰ میلی متری را در مرکز واحد قرار می‌دهد. در امتداد سقف واحد به صورت افقی دو سینی، یکی در هر طرف سقف، با دو لولا برای هر یک از آنها متصل شده است. سقف می‌تواند وزنی تا ۱۰ کیلوگرم را تحمل کند. همچنین، سونی توصیه می‌کند که هیچ جسم داغی مانند شیشه یا بشقاب را روی سقف GTK-PG10 قرار ندهید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، اگر به تعداد زیادی آهنگ الکترونیک، پاپ، آکوستیک و ابزاری گوش دهید، حتی اگر از فایل‌هایی با نرخ بیت پایین استفاده کنید، اسپیکر هیچ دلیلی برای افت کیفیت صدا ندارد. آهنگ‌های راک و متال نیز خوب به نظر می‌رسند و خروجی بلندگو با این ژانرها را می‌توان عمدتاً قابل قبول نامید. کیفیت ساخت نیز قوی است، اما بلندگوها، در حالت سینی باز، در معرض آسیب هستند، به خصوص اگر چیزی بسیار سنگین یا شخصی روی آنها بیفتد. بلندگوها در حالت سینی بسته فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و به راحتی از کناره‌ها بلند می‌شوند. چنین ویژگی‌هایی برای یک اسپیکر با قیمت حدودی ۶ میلیون تومان عالی است.

 

قیمت اسپیکر سونی gtk-pg10

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی انرجایزر مدل BTS670

اسپیکر بلوتوثی خانگی انرجایزر مدل BTS670

اسپیکر بلوتوثی خانگی انرجایزر مدل BTS670 یک اسپیکر بلوتوث برای مهمانی با P.M.P.O است. توان خروجی 900 وات BTS670 با ووفر دوگانه 8 اینچی و توییتر، صدایی با کیفیت Hi-Fi را ارائه می‌کند که بیت موسیقی را بالا می‌برد. BTS670 همراه با یک میکروفون بی‌سیم با محدوده فرکانس بالا موجود در جعبه ارائه می‌شود. با عملکرد میکروفون، تقریباً می‌توانید از مهمانی کارائوکه در تمام طول شب لذت ببرید. چراغ‌های قاب ال‌ای‌دی با صدا فعال شده و نورها را با موسیقی هماهنگ می‌کند، که نه تنها جشن بصری را به ارمغان می‌آورد، بلکه مهمانی را به سطح دیگری می‌رساند. سازگاری گسترده اسپیکر بلوتوثی خانگی انرجایزر مدل BTS670 به شما امکان می‌دهد موسیقی را از طریق منابع مختلف پخش کنید، از جمله اتصال بلوتوث، AUX، USB، کارت میکرو SD و رادیو FM. اسپیکر بلوتوثی خانگی انرجایزر مدل BTS670 بهترین ابزار مهمانی شماست!

 

قیمت اسپیکر انرجایزر bts 670

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB43

خرید اسپیکر سونی srs-xb43

SRS-XB43 با ابعاد 4.8 در 12.8 در 4.6 اینچ (HWD) و وزن 6.5 پوندی، در رنگ‌های مشکی، آبی موجود است. دارای نوارهای LED است که دور انتهای چپ و راست آن میپیچد و درایورهای پشت مشبک نیز با LED های کم رنگ روشن می‌شوند. پنل بالایی دارای یک نوار کنترل است، با دکمه‌هایی برای روشن/خاموش کردن، جفت‌سازی بلوتوث، مدیریت پخش/مکث/تماس (یا با فشارهای متعدد، پیمایش مسیر)، بعلاوه و منها برای صدا، و یک دکمه Live که صدا را ظاهراً پوشش می‌دهد. این نوار همچنین دارای LEDهای وضعیت، نشانگر عمر باتری و منطقه جفت شدن NFC است. در پشت دستگاه و جلوپنجره، دو توییتر 0.8 اینچی و ووفرهای دوگانه 2.5 در 2.8 اینچی توسط رادیاتورهای غیرفعال بزرگ در دو طرف بلندگو به کیفیت صدا کمک می‌کنند. همه اینها با هم ترکیب می‌شوند تا محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را ارائه دهند. SRS-XB43 با بلوتوث 5.0 سازگار است و از کدک های بلوتوث AAC و SBC پشتیبانی می‌کند، اما از AptX پشتیبانی نمی‌کند.

پشت بلندگو دارای یک محفظه سرپوشیده با اتصالات آداپتور برق همراه است، یک واحد دیواری که به USB-C ختم می‌شود. همچنین یک ورودی 3.5 میلی متری aux و یک خروجی USB-A برای شارژ دستگاه های دیگر با باتری SRS-XB43 وجود دارد. این پنل سرپوشیده همچنین دارای دکمه‌هایی برای عمر باتری، حالت مهمانی و حالت استریو است که دو مورد آخر با سایر بلندگوهای SRS کار می‌کنند. به شرط بسته بودن پوشش این پنل، SRS-XB43 دارای رتبه IP67 است که برای بلندگوهای قابل حمل عالی است. این دستگاه می‌تواند در برابر آلودگی و گرد و غبار مقاومت کند و تا عمق 3.2 فوتی ضد آب است، بنابراین در زیر باران یا کنار استخر خوب است. سونی حتی ادعا می‌کند که SRS-XB43 در برابر آب نمک مقاوم است و گزینه خوبی برای رفتن به ساحل است.

در برنامه Sony Music Center برای اندروید و iOS، گزینه‌ای برای همه محصولات مختلف سونی، ویژگی‌های اضافی SRS-XB43 شامل EQ قابل تنظیم توسط کاربر (مفید برای تنظیم دقیق امضای صدای مجسمه‌سازی شده) و صداهای مختلف است.  همچنین می‌توانید نوارهای LED را کنترل کنید، از میان طرح‌های رنگی مختلف انتخاب کنید، یا به سادگی همه آنها را خاموش کنید. تنظیمات انرژی مفید دیگری نیز برای حفظ عمر باتری وجود دارد. این اسپیکر می‌تواند بهترین اسپیکر تا 10 میلیون لقب بگیرد.

 

خرید اسپیکر سونی srs-xb43

 

 

حاضرید مقدار بیشتری هزینه کنید؟ گزینه های مطلب زیر را بخوانید:
اسپیکر زیر 20 میلیون تومان

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%aa%d8%a7-%db%b1%db%b0-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads